Ach iedereen is wel eens een (lange) tijd wanhopigquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanhopige mannen proberen een hoop rare dingen en kramen een hoop onzin uit omdat ze denken dat dit werkt(het werkt wel, averechts
)
Vaak zijn dit soort mannen ook hardleers, maar da's mijn ervaring
Dit, right now.quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:10 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wanhopige mannen proberen een hoop rare dingen en kramen een hoop onzin uit omdat ze denken dat dit werkt(het werkt wel, averechts
)
Vaak zijn dit soort mannen ook hardleers, maar da's mijn ervaring
jahaaa! doen!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:23 schreef Deckard het volgende:
Met whatsapp kan je toch gewoon blokkeren?
neehee! niet!quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:37 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
Gewoon vragen waarom hij berichten blijft sturen.
Juistquote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef MissGump het volgende:
neehee! niet!
subtiel proberen duidelijk te maken dat je een man niet moet komt bij de betreffende man vaak over als: "woeiii, ze is gek op me, ze wil me!"
Idd, er is geen goede optie in deze, ja negeren en blokkeren...quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:54 schreef Fascination het volgende:
Zeggen dat hij wanhopig en drammerig overkomt. Maar waarschijnlijk word je dan helemaal overspoeld met berichten.![]()
Dat probeerde ik laatst een van m'n vriendinnen ook duidelijk te maken. Een of andere random dude blijft haar lastig vallen en zij reageerde dan kort-af, in de hoop dat hij dan af zou taaien. Ik zeg, dat helpt niets, wij mannen interpreteren elk antwoord alszijnde een "Ze vind me stiekem nog leuk anders hield ze wel op met reageren".quote:Op donderdag 25 juli 2013 22:51 schreef MissGump het volgende:
subtiel proberen duidelijk te maken dat je een man niet moet komt bij de betreffende man vaak over als: "woeiii, ze is gek op me, ze wil me!"
quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Timmie85 het volgende:
Iets later vroeg een jongen haar of ze zin had in een spannend afspraakje, dacht ze dat hij survivallen of zoiets bedoelde.
Nou nee, dat zijn de kansloze wanhopige kneuzen.quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:04 schreef Timmie85 het volgende:
[..]
Dat probeerde ik laatst een van m'n vriendinnen ook duidelijk te maken. Een of andere random dude blijft haar lastig vallen en zij reageerde dan kort-af, in de hoop dat hij dan af zou taaien. Ik zeg, dat helpt niets, wij mannen interpreteren elk antwoord alszijnde een "Ze vind me stiekem nog leuk anders hield ze wel op met reageren".
Ja dat zou je zeggen. Toch zie ik regelmatig mannen zo redeneren, ook mensen waarvan ik niet zo 1-2-3 zou roepen dat het een kansloze kneus is. Maar misschien dat ik te optimistisch denk over mensen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou nee, dat zijn de kansloze wanhopige kneuzen.
Als iemand heel kortaf reageert zonder wedervragen is het toch duidelijk?
Dat lees ik hier zo vaak. Misschien iets minder saai overkomen in een gesprek?quote:Op donderdag 25 juli 2013 23:44 schreef VeX- het volgende:
Ik heb af en toe leuke gesprekken gehad, maar sommige van die vrouwen op internet zijn soms ook zo onmogelijk. Je zou gaan denken dat er een bot achter zit, want een gesprek op gang brengen/houden is ze blijkbaar vreemd.
't zal wel aan mij liggen, maar ik vind het in het echt 10x makkelijker.![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou nee, dat zijn de kansloze wanhopige kneuzen.
Euh, ook niet altijd.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:10 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Euh, ook niet altijd.
Sommige vrouwen denken ook dat het duidelijk is dat ze je niet willen als ze de telefoon niet opnemen. Maar er zijn natuurlijk tig redenen waarom je iemand even niet aan de telefoon te pakken krijgt.
Beste blijft toch gewoon eerlijk zeggen.
Beetje jammer dat je de ander dus inderdaad 5 keer voor niets laat bellen omdat iemand niet de waarheid durft te zeggen.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?
Ik ben het er ook wel mee eens dat je er beter gelijk eerlijk in kunt zijn. Maar dat blijft nu eenmaal iets waar veel mensen moeite mee hebben.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:33 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je de ander dus inderdaad 5 keer voor niets laat bellen omdat iemand niet de waarheid durft te zeggen.
5x? Na 1x vind ik het al genoeg. Dan zien ze dat ik heb gebeld, en kunnen ze terug bellen. doen ze dat niet, helaas..quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:32 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Als jij iemand vijf keer belt zonder succes probeer je het dan nog een zesde keer of wacht je tot ze zelf eens terugbelt?
Nu ja, dat dus.quote:Op vrijdag 26 juli 2013 00:41 schreef theKiD het volgende:
[..]
5x? Na 1x vind ik het al genoeg. Dan zien ze dat ik heb gebeld, en kunnen ze terug bellen. doen ze dat niet, helaas..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |