Die is ook wel leukquote:Op zondag 21 juli 2013 15:26 schreef Sannne het volgende:
Laat je pakketjes bij hem bezorgen en ga ze dan ophalen.. Huh, verkeerd adres?
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:25 schreef eefje801 het volgende:
Hij woont niet in hetzelfde complex maar net om de hoekDan wordt het wel een vagevuur voor hij het doorheeft
Idem hier, behoorlijke schijterd wat betreft irlquote:Op zondag 21 juli 2013 15:26 schreef eefje801 het volgende:
Het is ook gewoon éng hoor..blauwtje lopen enzo, via internetdaten toch een stuk gemakkelijker omdat je dan niet de volgende ochtend weer langs loopt
Als het obvious is is het wel tien keer makkelijkerquote:Op zondag 21 juli 2013 15:28 schreef Sannne het volgende:
Da's waar. Ik ben in real life ook niet zo'n held. Maar mijn buurman was wel heel obvious..
Hij zou een cadeautje brengen voor mijn dochter nog. Benieuwd of ie dat ook echt doet
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:29 schreef Timmie85 het volgende:
[..]Ik zie het al helemaal voor me. Sta je daar, "tja, ik probeerde wat nieuws in de keuken en van het een kwam het ander, en nu staat de stad in de fik.."
Mjah, hij moet natuurlijk wel weten bij wie het vandaan komt, anders zie je hem een week later met de buurvrouw van 3 deuren verderop rondscharrelenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:31 schreef Sannne het volgende:
En gewoon een kaartje in zijn bus, 'Hey buurman, zin in een kopje koffie?'
Als je niks hoort doe je alsof je neus bloedt
Weet je, vroegah deed ik dat soort dingen dus gewoon. Geen idee waarom ik nu zo'n schijterd ben. Alhoewel het buurman-aspect wel meespeelt, ik kan heel slecht doen of mijn neus bloedtquote:Op zondag 21 juli 2013 15:31 schreef Sannne het volgende:
En gewoon een kaartje in zijn bus, 'Hey buurman, zin in een kopje koffie?'
Als je niks hoort doe je alsof je neus bloedt
Ja maar wel naam en huisnummer erbij natuurlijk..quote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, hij moet natuurlijk wel weten bij wie het vandaan komt, anders zie je hem een week later met de buurvrouw van 3 deuren verderop rondscharrelen
Da's wel zuur ja, ha ha. Okee check, telefoonnummer erbij. Ik weet gelukkig wel hoe hij heetquote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, hij moet natuurlijk wel weten bij wie het vandaan komt, anders zie je hem een week later met de buurvrouw van 3 deuren verderop rondscharrelen
Wat heb je nou te verliezen? Het is voor hem toch alleen vleiend als iemand hem leuk vindt?quote:Op zondag 21 juli 2013 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's wel zuur ja, ha ha. Okee check, telefoonnummer erbij. Ik weet gelukkig wel hoe hij heetMaar blijf twijfelen want ik woon hier al heel lang en het is wel Drenthe hé
Idd, voor je het weet sta je te boek als dat gekke mens van nr huppeldepupquote:Op zondag 21 juli 2013 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's wel zuur ja, ha ha. Okee check, telefoonnummer erbij. Ik weet gelukkig wel hoe hij heetMaar blijf twijfelen want ik woon hier al heel lang en het is wel Drenthe hé
Idd, koffie is echt zó maf.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idd, voor je het weet sta je te boek als dat gekke mens van nr huppeldepup
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idd, voor je het weet sta je te boek als dat gekke mens van nr huppeldepup
Noaberschap héquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:26 schreef Sannne het volgende:
Tot dat je nieuwe lingerie in dat pakketje zit en hij het openmaaktquote:Op zondag 21 juli 2013 16:49 schreef theKiD het volgende:
Het wauw-gevoel?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Hele korte update van mijn kant:
Inmiddels 3 dates gehad met mijn match van de speeddate (laat ik hem De Dokter noemen) en ik kan niet wachten op date nr 4.
Vlinders and such
Kijk eens aan, kijk eens aan! Wat leuk!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Inmiddels 3 dates gehad met mijn match van de speeddate (laat ik hem De Dokter noemen) en ik kan niet wachten op date nr 4.
Vlinders and such
Yeah! Tof Yukiquote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Vlinders and such
Leukquote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Vlinders and such
Koel!quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Vlinders and such
Tof!quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Vlinders and such
Zeker met een kort pittig kapsel?quote:Op zondag 21 juli 2013 23:24 schreef Brembo het volgende:
[..]
Tot dat je nieuwe lingerie in dat pakketje zit en hij het openmaakt.
Tjah, ik ben toch is aan het oriënteren op het internet daten, de kroeg lukt allemaal niet. Alhoewel ik daar ook misschien meestal niet de juiste instelling heb / vrienden mee. Maar goed, ik vond okcupid vrij wazig, wel duidelijke site maar de meeste meiden
. Misschien is op paiq kijken
.
Vlinders, het synoniem voor pure lust.quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Vlinders and such
quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Vlinders and such
Bronquote:De liefde
Over het hart gesproken: halverwege het boek vinden we een interessante twee pagina’s over de liefde. Wat gebeurt er allemaal in uw lijf wanneer u verliefd wordt? Nou, een heleboel! De meest uiteenlopende hormonen worden actief. Vasopressine bijvoorbeeld, dat helpt om de ander trouw te blijven. En oxytocine (het knuffelhormoon) en prolactine (het vaderhormoon). Maar er gebeurt meer. Vooral wanneer u nog maar net verliefd bent: zodra u dan in de buurt van uw geliefde komt, stijgt uw hartslag en neemt de doorbloeding van de huid toe. In uw aderen kolken stofjes als dopamine (geeft een goed gevoel), fenylethylamine (maakt u licht in het hoofd) en norepinefrine (werkt ongeveer net zo als adrenaline). Tegelijkertijd neemt de hoeveelheid serotonine in ons lichaam af en dat verklaart waarom we zo obsessief met onze geliefde bezig zijn.
Klinkt goedquote:Op maandag 22 juli 2013 10:34 schreef Kreator het volgende:
Nice Yuki. Alhoewel het knuffelen met dit weer ook niet echt lekker is.
Hier ondertussen ook nog steeds alles koek en ei. Binnenkort samen op vakantie, daarna waarschijnlijk wel samenwonen (als de vakantie net zo leuk is als het nu is)..
Wordt nog wat, na nooit te hebben samengewoond en wel 13 jaar op mezelf. Ik denk dat ik een blog ga starten.
Niets mis met knuffelenquote:Op maandag 22 juli 2013 10:34 schreef Kreator het volgende:
Nice Yuki. Alhoewel het knuffelen met dit weer ook niet echt lekker is.
Hier ondertussen ook nog steeds alles koek en ei. Binnenkort samen op vakantie, daarna waarschijnlijk wel samenwonen (als de vakantie net zo leuk is als het nu is)..
Wordt nog wat, na nooit te hebben samengewoond en wel 13 jaar op mezelf. Ik denk dat ik een blog ga starten.
Ja dat is wel zo, maar als het goed voelt dan ga ik niet nog een jaar wachten. Heb ondertussen genoeg ervaring om te weten of het klopt of niet. De situatie is er ook naar, dat scheelt ook.quote:
"Je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan"quote:Op maandag 22 juli 2013 12:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat is wel zo, maar als het goed voelt dan ga ik niet nog een jaar wachten. Heb ondertussen genoeg ervaring om te weten of het klopt of niet. De situatie is er ook naar, dat scheelt ook.
Oke, misschien een note erbij dat het wel een risico mag zijn, maar wel eentje die sociaal enigszins geaccepteerd isquote:Op maandag 22 juli 2013 12:15 schreef Silenus het volgende:
Ja, tenzij je met dat adagium in je achterhoofd elke willekeurige vrouw die je tegenkomt op de bek pakt.Heb je de poppen aan het dansen.
Red bullquote:Op maandag 22 juli 2013 15:56 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje over je datingprofiel.
Als je afsluit met een vraag om de ander te prikkelen om te reageren is het wel goed om een beetje een leuke vraag te hebben.
Wat vinden jullie van deze afsluiting?
"Natuurlijk wil ik je graag ontmoeten, toch eerst nog deze vraag.
Wat geeft jou nou energie?"
Ik denk dat de meeste vrouwen een droge punani krijgen van dit soort lame vragen.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:56 schreef dyna18 het volgende:
Als je afsluit met een vraag om de ander te prikkelen om te reageren is het wel goed om een beetje een leuke vraag te hebben.
Van dit soort vragen krijg ik de energie om het tabblad te sluiten en verder te zoeken naar mensen die niet zulke vragen stellen.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:56 schreef dyna18 het volgende:
Beetje truttig.quote:Op maandag 22 juli 2013 15:56 schreef dyna18 het volgende:
Dat was toch alwaysquote:
Absorbeert natuurlijk enorm!quote:Op maandag 22 juli 2013 16:07 schreef Yuki het volgende:
Droge punani's en maandverband. Als dat geen top-TT wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |