Die is ook wel leukquote:Op zondag 21 juli 2013 15:26 schreef Sannne het volgende:
Laat je pakketjes bij hem bezorgen en ga ze dan ophalen.. Huh, verkeerd adres?
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:25 schreef eefje801 het volgende:
Hij woont niet in hetzelfde complex maar net om de hoekDan wordt het wel een vagevuur voor hij het doorheeft
Idem hier, behoorlijke schijterd wat betreft irlquote:Op zondag 21 juli 2013 15:26 schreef eefje801 het volgende:
Het is ook gewoon éng hoor..blauwtje lopen enzo, via internetdaten toch een stuk gemakkelijker omdat je dan niet de volgende ochtend weer langs loopt
Als het obvious is is het wel tien keer makkelijkerquote:Op zondag 21 juli 2013 15:28 schreef Sannne het volgende:
Da's waar. Ik ben in real life ook niet zo'n held. Maar mijn buurman was wel heel obvious..
Hij zou een cadeautje brengen voor mijn dochter nog. Benieuwd of ie dat ook echt doet
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:29 schreef Timmie85 het volgende:
[..]Ik zie het al helemaal voor me. Sta je daar, "tja, ik probeerde wat nieuws in de keuken en van het een kwam het ander, en nu staat de stad in de fik.."
Mjah, hij moet natuurlijk wel weten bij wie het vandaan komt, anders zie je hem een week later met de buurvrouw van 3 deuren verderop rondscharrelenquote:Op zondag 21 juli 2013 15:31 schreef Sannne het volgende:
En gewoon een kaartje in zijn bus, 'Hey buurman, zin in een kopje koffie?'
Als je niks hoort doe je alsof je neus bloedt
Weet je, vroegah deed ik dat soort dingen dus gewoon. Geen idee waarom ik nu zo'n schijterd ben. Alhoewel het buurman-aspect wel meespeelt, ik kan heel slecht doen of mijn neus bloedtquote:Op zondag 21 juli 2013 15:31 schreef Sannne het volgende:
En gewoon een kaartje in zijn bus, 'Hey buurman, zin in een kopje koffie?'
Als je niks hoort doe je alsof je neus bloedt
Ja maar wel naam en huisnummer erbij natuurlijk..quote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, hij moet natuurlijk wel weten bij wie het vandaan komt, anders zie je hem een week later met de buurvrouw van 3 deuren verderop rondscharrelen
Da's wel zuur ja, ha ha. Okee check, telefoonnummer erbij. Ik weet gelukkig wel hoe hij heetquote:Op zondag 21 juli 2013 15:33 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Mjah, hij moet natuurlijk wel weten bij wie het vandaan komt, anders zie je hem een week later met de buurvrouw van 3 deuren verderop rondscharrelen
Wat heb je nou te verliezen? Het is voor hem toch alleen vleiend als iemand hem leuk vindt?quote:Op zondag 21 juli 2013 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's wel zuur ja, ha ha. Okee check, telefoonnummer erbij. Ik weet gelukkig wel hoe hij heetMaar blijf twijfelen want ik woon hier al heel lang en het is wel Drenthe hé
Idd, voor je het weet sta je te boek als dat gekke mens van nr huppeldepupquote:Op zondag 21 juli 2013 15:36 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Da's wel zuur ja, ha ha. Okee check, telefoonnummer erbij. Ik weet gelukkig wel hoe hij heetMaar blijf twijfelen want ik woon hier al heel lang en het is wel Drenthe hé
Idd, koffie is echt zó maf.quote:Op zondag 21 juli 2013 15:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idd, voor je het weet sta je te boek als dat gekke mens van nr huppeldepup
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idd, voor je het weet sta je te boek als dat gekke mens van nr huppeldepup
Noaberschap héquote:
quote:Op zondag 21 juli 2013 15:26 schreef Sannne het volgende:
Tot dat je nieuwe lingerie in dat pakketje zit en hij het openmaaktquote:Op zondag 21 juli 2013 16:49 schreef theKiD het volgende:
Het wauw-gevoel?quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Hele korte update van mijn kant:
Inmiddels 3 dates gehad met mijn match van de speeddate (laat ik hem De Dokter noemen) en ik kan niet wachten op date nr 4.
Vlinders and such
Kijk eens aan, kijk eens aan! Wat leuk!!!quote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Inmiddels 3 dates gehad met mijn match van de speeddate (laat ik hem De Dokter noemen) en ik kan niet wachten op date nr 4.
Vlinders and such
Yeah! Tof Yukiquote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Vlinders and such
Leukquote:Op maandag 22 juli 2013 00:09 schreef Yuki het volgende:
Vlinders and such
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |