Goed punt. Ik krijg er eigenlijk ook jeuk van.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:15 schreef Silenus het volgende:
Zoals de meesten al zeggen een ongelofelijke kutvraag. De meesten raken hier alleen geprikkeld van op een negatieve manier.
Ik vraag gewoon of ze nog leuke mensen tegenkomen of tegen zijn gekomen op de site, meestal verzuchten ze dan over al die sukkels en dan heb je meteen een gemeenschappelijke vijand gekweekt.
Als vrouwen vragen 'wat is nou echt jouw passie?' kap ik er ook meteen mee. Ben er echt allergisch voor.
Gewoon geen vraag doen. Komt vanzelf wel als je aan het mailen bent.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Goed punt. Ik krijg er eigenlijk ook jeuk van.
En deze dan?
"Wat neem jij mee op reis naar Zuid-Amerika?"
Terugticket, wtf moet ik in Zuid-Amerika zoeken?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Je hebt er volgens mij best veel die zo in het leven staan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:25 schreef Fascination het volgende:
Ik had eens een speeddate via paiq met een vrouw die "passie" als like had, want ze hield van mensen die gepassioneerd in het leven staan..
Spirituele zweeftevenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Je hebt er volgens mij best veel die zo in het leven staan.
Spiritueel, passievol en een beetje gek....
Die is ook wat bedacht, een beetje in de categorie 'wat neem je mee naar een onbewoond eiland'?quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Spiritueel valt nog wat voor te zeggen, maar passiequote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
niets mis met mensen die een passie hebben en ergens gedreven voor gaan.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:28 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Wie zegt dan van zichzelf dat ie suf isquote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
niets mis met mensen die een passie hebben en ergens gedreven voor gaan.
Saaie, suffe mensen hebben we al genoeg
Niemand zo direct, maar ze impliceren het wel met bovengenoemde voorbeeldenquote:Op maandag 22 juli 2013 16:31 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wie zegt dan van zichzelf dat ie suf is_
Wij gaan gewoon gedreven voor mensen die niet de hele dag dooddoeners uit zitten te kramen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:30 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
niets mis met mensen die een passie hebben en ergens gedreven voor gaan.
Saaie, suffe mensen hebben we al genoeg
"Jou in ieder geval niet"quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Aan de andere kant als je een saaie muts bent en toch niet zo over wil komen moet je haast wel dit soort termen gebruikenquote:
Omdat al die rare types stiekem ook wel heel vermakelijk zijn?quote:
Om te kunnen schiften tussen wie een uitgebluste kut is die zich van doodgeslagen termen bedient om haar ideale partner te beschrijven of wie daadwerkelijk origineel is en ons weet te prikkelen.quote:
Ga dan de kroeg in en zoek daar iemand op, heb je meer kans dat het gelijk dezelfde avond nog lukt.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:39 schreef dyna18 het volgende:
[..]
blauwe ballen en rammelende eierstokken?
whehe ik ben allang verzuurd wat dat betreftquote:Op maandag 22 juli 2013 16:40 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Om te kunnen schiften tussen wie een uitgebluste kut is die zich van doodgeslagen termen bedient om haar ideale partner te beschrijven of wie daadwerkelijk origineel is en ons weet te prikkelen.
Maar als jij iedereen het voordeel van de twijfel wilt geven, ga vooral je gang. Over een paar maand verwelkomen we jou in ons "verzuurde" clubje.
Oké, nu ben je gewoon aan het trollen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Ik ben hier gewoon weg erg slecht inquote:Op maandag 22 juli 2013 16:46 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Oké, nu ben je gewoon aan het trollen.
Misschien ben je gewoon slecht in sociale interacties in het algemeen.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:56 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik ben hier gewoon weg erg slecht in
(maar dat is ook geen nieuws toch?)
Waarom zo lopen hatenquote:Op maandag 22 juli 2013 17:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon slecht in sociale interacties in het algemeen.
Jouw karakter komt nou ook niet bepaald goed uit de verf in dit topic.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:01 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon slecht in sociale interacties in het algemeen.
Het valt me op dat de vrouwen daar ook leuker zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:42 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
whehe ik ben allang verzuurd wat dat betreftzo af en toe zit er echter nog wel een echte leukerd tussen, vooral op e-matching!
Je bedoelt dus op je profiel zelf, ik zou het op een andere manier afsluiten. Desnoods zet je je geslacht even op vrouw en jat je een afsluiting van een ander mannenprofiel. Als het goed leesbaar is, niet te cliché en je hebt leuke foto's en interesses dan moet je je niet te druk maken. Welke site zit je nu op?quote:Op maandag 22 juli 2013 15:56 schreef dyna18 het volgende:
Vraagje over je datingprofiel.
Als je afsluit met een vraag om de ander te prikkelen om te reageren is het wel goed om een beetje een leuke vraag te hebben.
Wat vinden jullie van deze afsluiting?
"Natuurlijk wil ik je graag ontmoeten, toch eerst nog deze vraag.
Wat geeft jou nou energie?"
Ik heb vanmiddag een nieuwe profieltekst geschreven en nieuwe foto's geplaatst.quote:Op maandag 22 juli 2013 17:18 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je bedoelt dus op je profiel zelf, ik zou het op een andere manier afsluiten. Desnoods zet je je geslacht even op vrouw en jat je een afsluiting van een ander mannenprofiel. Als het goed leesbaar is, niet te cliché en je hebt leuke foto's en interesses dan moet je je niet te druk maken. Welke site zit je nu op?
Goed bezig! Doe maarquote:Op maandag 22 juli 2013 17:22 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag een nieuwe profieltekst geschreven en nieuwe foto's geplaatst.
Ik stuur je wel even per PB de tekst.
Voor nu eerst even op Knuz om gratis de nieuwe tekst te kunnen proberen.
Haha, ik vind dat wel te boer zoekt vrouw-achtig. Nee, ik vond het wat vreemde meiden, ik had het gevoel dat de ene helft van de dames aan de psychedelische drugs zit. De andere meiden had een profieltekst waar ik niet echt iets uit kon halen. Zo wie zo, is de drempel om daar te contacteren door de directe foto vrij laag. Ach misschien is naar paiq, daar is wat klotenquote:Op maandag 22 juli 2013 08:25 schreef firefly3 het volgende:
Tot dat je nieuwe lingerie in dat pakketje zit en hij het openmaakt.
Tjah, ik ben toch is aan het oriënteren op het internet daten, de kroeg lukt allemaal niet. Alhoewel ik daar ook misschien meestal niet de juiste instelling heb / vrienden mee. Maar goed, ik vond okcupid vrij wazig, wel duidelijke site maar de meeste meiden
. Misschien is op paiq kijken
.
Condooms, eigen bloedplasma, medicijnen tegen ziektes, eigen naalden en spuiten, scalpels, enz, enz.quote:Op maandag 22 juli 2013 16:23 schreef dyna18 het volgende:
[..]
En deze dan?
Vlie!quote:Op maandag 22 juli 2013 18:50 schreef Clicks_nl het volgende:
Ik wil helemaal niet naar Zuid-Afrika.
Maar als ik op het gemiddelde dating profiel afga ben ik afwijkend dat ik net zo lief vier keer per jaar een week naar Vlieland, Schotland, de Ardennen of Griekenland ga in plaats van zes weken met een rugzak door Peru of Tibet te zwerven
Maar als ik dan toch antwoord moet geven: m'n creditcard. Travel light, Travel Visa.
Er is nog hoopquote:
Fok heeft ook een dm functie.quote:Op maandag 22 juli 2013 18:58 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
Er is nog hoop
Waarom kom ik jou nooit tegen op zon site Eefje?
Waarbij vlieland eigenlijk een slecht voorbeeld is. Hoog op de todo list want enige wadden eiland waar ik nooit ben geweest
Cool man, goed bezig!quote:Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef dudewhereismycar het volgende:
Mijn datingavonturen zijn voor nu weer voorbij :-) Sinds dit weekend samen besloten om het geen daten meer te noemen en het "exclusief" te houden aan elkaar, dus geen andere dates meer :-), ook kennis gemaakt met familie, gaat snel... maar voelt verschrikkelijk goed!
Mijn vorige flings in de afgelopen maanden sinds dat het uit is tussen mijn ex en ik waren naar gevoel niet meer dan "rebounds", dit voelt sinds dit weekend anders
quote:1s.gif Op maandag 22 juli 2013 08:25 schreef firefly3 het volgende:
Tot dat je nieuwe lingerie in dat pakketje zit en hij het openmaakt.
Tjah, ik ben toch is aan het oriënteren op het internet daten, de kroeg lukt allemaal niet. Alhoewel ik daar ook misschien meestal niet de juiste instelling heb / vrienden mee. Maar goed, ik vond okcupid vrij wazig, wel duidelijke site maar de meeste meiden
. Misschien is op paiq kijken
.
Dat was ik nietquote:Op maandag 22 juli 2013 18:36 schreef Brembo het volgende:
Op maandag 22 juli 2013 08:25 schreef firefly3 het volgende:
Tot dat je nieuwe lingerie in dat pakketje zit en hij het openmaakt .
Tjah, ik ben toch is aan het oriënteren op het internet daten, de kroeg lukt allemaal niet . Alhoewel ik daar ook misschien meestal niet de juiste instelling heb / vrienden mee. Maar goed, ik vond okcupid vrij wazig, wel duidelijke site maar de meeste meiden . Misschien is op paiq kijken .
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:11 schreef dudewhereismycar het volgende:
Mijn datingavonturen zijn voor nu weer voorbij :-) Sinds dit weekend samen besloten om het geen daten meer te noemen en het "exclusief" te houden aan elkaar, dus geen andere dates meer :-), ook kennis gemaakt met familie, gaat snel... maar voelt verschrikkelijk goed!
Mijn vorige flings in de afgelopen maanden sinds dat het uit is tussen mijn ex en ik waren naar gevoel niet meer dan "rebounds", dit voelt sinds dit weekend anders
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen aan de partnerBedankt voor het delenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe was het met die Amerikaanse?
quote:Op maandag 22 juli 2013 19:58 schreef SilentChaos het volgende:
Iedereen aan de partnerThx dudeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben nog maar bij date 3 (met de nodige kriebels in m'n buik) hè
♥ || Baby catcher in training || ♥
Ik doelde natuurlijk hierop:quote:Op maandag 22 juli 2013 20:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Thx dude
Ik ben nog maar bij date 3 (met de nodige kriebels in m'n buik) hè
Was geen date, maar was wel gezelligquote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Bedankt voor het delen
Hoe was het met die Amerikaanse?
Zag laatst die Britse versie, die dames...wat een portretten ook. Wezen echt superleuke mannen of om hele vreemde redenen. Maar wel een interessante manier ja, volgens mij deed Babette van Veen dat toen ook voor zo'n datingprogramma, juist omdat zij altijd herkend wordt op dates.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef Greyson het volgende:
Is daten in het donker niet wat? Lijkt mij wel spannend. Zie de Amerikaanse versie. Heel jammer dat mensen dan echt spontaan vaak op uiterlijk afknappen.
Bestaat dit egenzins in Nederland?
Oh. Ja, dat zal wel kloppen.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik doelde natuurlijk hierop:
[ afbeelding ]
Yup is een paar seizoenen in NL geweest.quote:Op maandag 22 juli 2013 20:05 schreef Greyson het volgende:
Is daten in het donker niet wat? Lijkt mij wel spannend. Zie de Amerikaanse versie. Heel jammer dat mensen dan echt spontaan vaak op uiterlijk afknappen.
Bestaat dit egenzins in Nederland?
Eerlijkheid wordt ook nooit gewaardeerdquote:Op maandag 22 juli 2013 20:32 schreef Deckard het volgende:
Laatst ook even op paiq: "wat is jouw ideale zaterdag(avond)"
- "bier"
Toen werd ik weggeklikt hehehe.
ik zou verwachten de mededeling 'bier is een gemeenschappelijke interesse'quote:Op maandag 22 juli 2013 20:32 schreef Deckard het volgende:
- "bier"
Nee het zal iets pseudo interessant moeten zijn.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:40 schreef MissGump het volgende:
[..]
ik zou verwachten de mededeling 'bier is een gemeenschappelijke interesse'
ah.. filosoferen met een biertje danquote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee het zal iets pseudo interessant moeten zijn.
goede antwoord was ook neukenquote:Op maandag 22 juli 2013 20:32 schreef Deckard het volgende:
- "bier"
Inderdaad, had rosé of sushi gezegd en je had haar in je zak gehad.quote:Op maandag 22 juli 2013 21:52 schreef Deckard het volgende:
[..]
Nee het zal iets pseudo interessant moeten zijn.
Roséquote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, had rosé of sushi gezegd en je had haar in je zak gehad.
Niet eens passievol de liefde bedrijven?quote:
Ben gewoon jezelf en heb vertrouwen in hoe je eruit ziet. Ook goed voor je zelfvertrouwenquote:Op maandag 22 juli 2013 22:12 schreef Greyson het volgende:
Oké bedankt. Lijkt mij ook spannend. Maar goed ik ben moeders mooiste niet. Ben altijd bang dat ze daarom altijd afhaken. Daar ligt het probleem een beetje. Ik heb wel wat dates gehad zij vonden dat ik een lief koppie had. Ik kon veel bieden, ik had volgens hun echt hele leuke eigenschappen.
Nog tips wellicht? Ik zie er gewoon verzorgd uit, kleedt mij netjes enzovoort. Ik zie geen problemen op uiterlijk na..
QFT.quote:
Volgens mij had ze dan mijn zak gehad. badaboemtsjinquote:Op maandag 22 juli 2013 22:03 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Inderdaad, had rosé of sushi gezegd en je had haar in je zak gehad.
quote:Op maandag 22 juli 2013 22:26 schreef Deckard het volgende:
[..]
Volgens mij had ze dan mijn zak gehad. badaboemtsjin
Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb mij er bij neergelegd omdat ik constant alleen maar negatieve reacties krijg, of helemaal niets.quote:Op maandag 22 juli 2013 22:12 schreef Greyson het volgende:
Oké bedankt. Lijkt mij ook spannend. Maar goed ik ben moeders mooiste niet. Ben altijd bang dat ze daarom altijd afhaken. Daar ligt het probleem een beetje. Ik heb wel wat dates gehad zij vonden dat ik een lief koppie had. Ik kon veel bieden, ik had volgens hun echt hele leuke eigenschappen.
*kijkt fotoboek*quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:10 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde probleem maar ik heb mij er bij neergelegd omdat ik constant alleen maar negatieve reacties krijg, of helemaal niets.
Precies dezelfde foto's als in het fotoboek. Het komt ook veel voor dat ik helemaal geen reacties kreeg. Ik ben na twee jaar maar gestopt met de dating sites.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:39 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
*kijkt fotoboek*
Ehh, ik kan me niet voorstellen dat jij constant negatieve reacties krijgt. Misschien verkeerde foto's gekozen op je datingprofiel?
Op welke datingsites zat je?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 01:41 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Precies dezelfde foto's als in het fotoboek. Het komt ook veel voor dat ik helemaal geen reacties kreeg. Ik ben na twee jaar maar gestopt met de dating sites.
Veel betaalde dating sites o.a. Relatieplanet, lexa. Geld steek ik er in iedergeval nooit meer in.quote:
Hm oke... klinkt herkenbaar en ik zat ook op die sites...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:02 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Veel betaalde dating sites o.a. Relatieplanet, lexa. Geld steek ik er in iedergeval nooit meer in.
Bedankt voor de suggestie maar ik laat dating-sites maar met rust. Zit altijd wel een addertje onder het gras waardoor je je creditcard of portomonee mag trekken. Nee, geen resultaten gehad met websitesquote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hm oke... klinkt herkenbaar en ik zat ook op die sites...
Paiq al geprobeerd? Schijnt aardig te werken voor de meeste hier... (ik vond het niks maarja...wie niet waagt... )
Zonder lappen kom je niet ver op de meeste sites nee...quote:Op dinsdag 23 juli 2013 02:40 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Bedankt voor de suggestie maar ik laat dating-sites maar met rust. Zit altijd wel een addertje onder het gras waardoor je je creditcard of portomonee mag trekken. Nee, geen resultaten gehad met websites
Van het mooie weer genieten. Ondertussen begin ik te denken dat ik gewoon een hopeloos geval ben :pquote:Op dinsdag 23 juli 2013 06:45 schreef Greyson het volgende:
Bedankt.. Ah ja... Ik probeer het vaak wel. Maar goed.
@ricardo Wat ga ja nu doen dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Self-fulfilling_prophecyquote:Op dinsdag 23 juli 2013 07:00 schreef MeneerRicardo het volgende:
[..]
Van het mooie weer genieten. Ondertussen begin ik te denken dat ik gewoon een hopeloos geval ben :p
Ik had het idee dat hij zich sowieso niet echt concurrentie voelde.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:03 schreef Clicks_nl het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Self-fulfilling_prophecy
Maar goed, minder concurrentie voor de rest van ons
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |