Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
nee ik reageerde maar lief want tja zo ben ik gewoonquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
wat zei jij, ik word ook ziek van het feit dat je me steeds wakker maakt
awwquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik reageerde maar lief want tja zo ben ik gewoon
Watermeloen bevat veel water, dus lekker fris?quote:
Ja, glas water ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Watermeloen bevat veel water, dus lekker fris?
Echt, je moeder gewoon. Dat je hiervoor een filmpje maakt.quote:
la hawla wala quwwata illa billah, vind je me niet aardig ofzoquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bevind je je toevallig ook in dezelfde kamer?
wel steevast rond de half miljoen kijkers, zij verdient er zo aardig wat geld mee..... wie is er dan nog dom.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Echt, je moeder gewoon. Dat je hiervoor een filmpje maakt.
Dat is ook zoiets. MAAR ZIJ WISTEN OOK NIET DAT ZE ZO ZOUDEN WORDEN BELAZERD.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef leeell het volgende:
[..]
wel steevast rond de half miljoen kijkers, zij verdient er zo aardig wat geld mee..... wie is er dan nog dom.
Hoe kom je daar bijquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
la hawla wala quwwata illa billah, vind je me niet aardig ofzo
Nee, echt waar?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zwaar man. Tot nu elke dag verbroken ergens in de middag
Rabarber is dat toch? Met suiker..... Hele rare combi. En dan rijst...quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh Ambi, nee . Dit is zo lekker.
Ja. Lukt mij gewoon niet. Ik ben zwak.quote:
Nee het zijn gedroogde rode bessen. De suiker snap ik niet, want dat doe ik er nooit in, de aardappels weer wel. Saffraan...saffraan heeft niet echt een smaak denk ik. Het gaat vooral om de kleurenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rabarber is dat toch? Met suiker..... Hele rare combi. En dan rijst...
Hoe smaakt Safraan?
Ahw, dat vind ik zielig. Het is ook moeilijk en je probeert het tenminste. Je bent niet slecht, denk ik. Ik vast zelf niet eens. Maar m'n vaderquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Lukt mij gewoon niet. Ik ben zwak.![]()
Mijn moeder heeft hierom het contact verbroken voor de rest van de maand. Ze vindt mij slecht.
Och wat lief. Ik vast niet meisje, ik plaag jequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:21 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ahw, dat vind ik zielig. Het is ook moeilijk en je probeert het tenminste. Je bent niet slecht, denk ik. Ik vast zelf niet eens. Maar m'n vaderwel. En ik verveel mij, vandaar dat ik hier eventjes post.
Oh, ik geloofde het.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Och wat lief. Ik vast niet meisje, ik plaag je
Je klinkt jong. Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:25 schreef bzl. het volgende:
[..]
Oh, ik geloofde het.Atm ben ik aan het eten, soort van zelfgebakken koekjes met M&M's erin (heb je bij de Subway ook, volgens mij) en aan het kijken hoe ik het beste een beschrijving geven van de opbouw en de functie van de speekselklieren. Zucht, ik stel het uit en typ domme details op internet.
Een stuk ouder dan jij. Wat is je nationaliteit?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:28 schreef bzl. het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik ben alweer 20.En jij?
Mijn vader komt uit Iran.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een stuk ouder dan jij. Wat is je nationaliteit?
Waar ik zin in heb. Officieel ben ik Koerdisch. Maar aleviet, dus geen normale Koerdquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:30 schreef bzl. het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Iran.En jouw nationaliteit?
ben je vrijgezel ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:28 schreef bzl. het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik ben alweer 20.En jij?
Oh ja, alevieten hebben zo'n ketting, toch? Ik weet niks, hoor. Maar dat weet ik dan weer welquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar ik zin in heb. Officieel ben ik Koerdisch. Maar aleviet, dus geen normale Koerd
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:34 schreef bzl. het volgende:
[..]
Oh ja, alevieten hebben zo'n ketting, toch? Ik weet niks, hoor. Maar dat weet ik dan weer wel
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:34 schreef bzl. het volgende:
[..]
Oh ja, alevieten hebben zo'n ketting, toch? Ik weet niks, hoor. Maar dat weet ik dan weer wel
Wat voor ketting en alles? Wat is het verhaal/betekenis erachterquote:
Waarom vraag je dat mijquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat voor ketting en alles? Wat is het verhaal/betekenis erachter
zwaard toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat aan een soenniet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou eerder afknappen op zo'n lelijk zwaardachtig iets.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Zulfikar heet dat. En nee, niet elke drager is Aleviet. Sommige mannen dragen het om sneller chicks te scoren. *Srs... Vallah..*
jij reageert..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat mij![]()
Ambi weet het vast wel
Lelijk? Meisje, wil je mij boos krijgen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:39 schreef bzl. het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou eerder afknappen op zo'n lelijk zwaardachtig iets.
echt hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lelijk? Meisje, wil je mij boos krijgen?
Ja, sorry.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lelijk? Meisje, wil je mij boos krijgen?
Oh dat ken ik wel. Wist niet dat alevieten die ook droegenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:
JFM: http://en.wikipedia.org/wiki/Zulfiqar
Raar dat jullie dat niet weten.
Sws. De mentaal armeren hebben er zelfs een tattoo van.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel. Wist niet dat alevieten die ook droegen
Hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sws. De mentaal armeren hebben er zelfs een tattoo van.
Ik wou slechte grap maken.. toch maar nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel. Wist niet dat alevieten die ook droegen
Meneer alevieten hater is wakker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wou slechte grap maken.. toch maar niet
Aangesneden versie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
om in oreo sferen te blijven
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja. Is dat zo erg?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind die kettingen met teksten erop enzo, hele mooie gebaren. Maar je gaat er ook mee naar de wc?
Ik draag dat zwaard sowieso nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind die kettingen met teksten erop enzo, hele mooie gebaren. Maar je gaat er ook mee naar de wc?
Moet je een ketting afdoen als je naar de wc gaat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Iraakse sjia zijn ook met die ketting bekend toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Peunage het volgende:
Ik heb ook zo'n ketting. Maar ik draag hem nooit.
Ik wilde ooit een tattoo. Arabische lettersquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik draag dat zwaard sowieso niet
Als je ook al een baard hebt kom je meteen militant overMaar hetzelfde geldt voor Islamitische teksten en zo.
Heb je een grote baard?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wilde ooit een tattoo. Arabische lettersZou dat ook militant overkomen
Jup. De mannen dan. Een metalen ketting, voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Iraakse sjia zijn ook met die ketting bekend toch?
Kan mijn haar voor mijn mond doen, dus ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je een grote baard?
[..]
Jup. De mannen dan. Een metalen ketting, voor de duidelijkheid
Mentaal arm!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
wat wilde je dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, bijdehandje. Dat was namelijk iets wat niets te maken had met geloof. Twijfel nu nog.
Part Two van Triggers Trein Avonturen:quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ok, dan kom jij heel militant over inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan mijn haar voor mijn mond doen, dus ja?
Het is vaak een beetje asociaal, ja. En toch voor een bepaald soort mens. Maar ook niet altijd, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Part Two van Triggers Trein Avonturen:
Ik was gisteren in de trein, was een dikke wijf, een vrouwelijke Harley Davidson rijder, kaas uiteraardm alleen dan als een treinpassagier met een tattoo op haar zwabberende dino-arm met Arabische letters.
Mijn schoonvader (jaren geleden sjiet geworden) kreeg het cadeau van Iraaks-Sjitische vrienden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Peunage het volgende:
Jup. De mannen dan. Een metalen ketting, voor de duidelijkheid
Nee joh, jij zou het kunnen lezen een NLer zou er geen hol van begrijpen..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok, dan kom jij heel militant over inderdaad.
Maar je weet hoe sommige Nederlanders zijn. Gaan heel vaak van het slechtste uit. Een (kleine)baard, Arabische teksten, een zwaard als ketting etc.
Whut... Echt?! Wat stond er..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Part Two van Triggers Trein Avonturen:
Ik was gisteren in de trein, was een dikke wijf, een vrouwelijke Harley Davidson rijder, kaas uiteraard, alleen dan als een treinpassagier met een tattoo op haar zwabberende dino-arm met Arabische letters.
ben jij getrouwd?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mijn schoonvader (jaren geleden sjiet geworden) kreeg het cadeau van Iraaks-Sjitische vrienden.
Wel militant hoor zo'n kettinkje![]()
sowieso ben ik niet van tats idd.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:55 schreef bzl. het volgende:
[..]
Het is vaak een beetje asociaal, ja. En toch voor een bepaald soort mens. Maar ook niet altijd, natuurlijk.
2 kinderen al dudequote:
ze heten Trigger en shot.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Barik Allah, meisje, jongen? Al eentje Trigger genoemd?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als meisje Aloulou niet willen, hoe gay ben je dan
quote:
Of helemaal niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:49 schreef bzl. het volgende:
[..]
Moet je een ketting afdoen als je naar de wc gaat?
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of helemaal niet.
Triggah en haar tweelingzusje Ambipuur.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Barik Allah, meisje, jongen? Al eentje Trigger genoemd?
Net zei je nog next. Jij weet ook niet wat je wil, assepoester.quote:
Eindelijk.. Erkenning...quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Triggah en haar tweelingzusje Ambipuur.
Ok, was een kidhb van die kinderen...sama7ni! (stagfirallah!)... maar eerste klopte wel!
Geintje tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Net zei je nog next. Jij weet ook niet wat je wil, assepoester.
zou etenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of helemaal niet.
Doe dat aub nooit, als je kinderen krijgtquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Triggah en haar tweelingzusje Ambipuur.
Ok, was een kidhb van die kinderen...sama7ni! (stagfirallah!)... maar eerste klopte wel!
Nederlandse collega vroeg me ooit in Arabisch "gemaakt in Nederland" te schrijven omdat hij tijdje dat als tattoo wilde. Dacht dat ie blufte dus op een papiertje geschreven.....kwam ie opeens met die fucking nutteloze tattoo aanzettenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:59 schreef Peunage het volgende:
Ik ga denk ik iets doen met Arabische tattoos zetten. Voor Nederlanders dan.
"Ik was vroeger een man"[ afbeelding ]
hoeveel wil jij dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:02 schreef bzl. het volgende:
Moslims willen altijd trouwen en kinderen. Gek eigenlijk. Of mag ik dat niet zeggen hier.
Als je mijn speciale koekjes van gisteren had gegeten, zou je nooit meer "oreo" zelfs uit willen spreken zonder kippevel te krijgen.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nederlandse collega vroeg me ooit in Arabisch "gemaakt in Nederland" te schrijven omdat hij tijdje dat als tattoo wilde. Dacht dat ie blufte dus op een papiertje geschreven.....kwam ie opeens met die fucking nutteloze tattoo aanzettenik gelijk een zonde erbij opeens
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je mijn speciale koekjes van gisteren had gegeten, zou je nooit meer "oreo" zelfs uit willen spreken zonder kippevel te krijgen.
En hoe smaakte het?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of helemaal niet.
Haha ja maar ik mag hopen dat ze het wel checken natuurlijk... volgens mij had ie die tattoo ook nog op zijn onderbeen of onder zijn voet gezet, zwaar nutteloos gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kan erger. Ik ken mensen die er een paar goede scheldwoorden op zouden schrijven.
Nee? Was dat de oreocake?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hahaha
Weet je die zieke link die Ayca had gepost? Die ga ik op vakantie maken met nichtje
Vind maar eerst een vrouw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
Mijn eerste zoon ga ik sowieso Haydar noemen. Prachtige naam. Zit kracht in ook
Geloof het wel..quote:
Zo'n vieze Alevietische naam!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
Mijn eerste zoon ga ik sowieso Haydar noemen. Prachtige naam. Zit kracht in ook
Ik begrijp er helemaal niks van, tattoos. Maar goed, nou hebben we in Arabische landen ook wel tattoos. Ik zie ze heel vaak bij oudere vrouwen in het gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Haha ja maar ik mag hopen dat ze het wel checken natuurlijk... volgens mij had ie die tattoo ook nog op zijn onderbeen of onder zijn voet gezet, zwaar nutteloos gewoon
Ik ken een Turk die de handtekening van Atatürk op zijn pols heeft getattoeerd. Weet niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Haha ja maar ik mag hopen dat ze het wel checken natuurlijk... volgens mij had ie die tattoo ook nog op zijn onderbeen of onder zijn voet gezet, zwaar nutteloos gewoon
Nein kan drie dagen duren blijkbaar. Oh btw, volgens mij kan ik mijn blog niet moven. Heb het hele inet doorzocht maar nergens staat hoe je een verhuiscode aanvraagt van blogger.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kiz Borek, heb je nog mail gehad?
Je kan de link dus leggen met een Aleviquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niks alveietisch. Bekende Arabische naam. Betekent leeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hz. Ali wordt ook wel de leeuw van God genoemd.
O, geen verstand van. 😳😔quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Beetje een domme vraag, niet iedereen heeft een iDevice😑.
Hallederukquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein kan drie dagen duren blijkbaar. Oh btw, volgens mij kan ik mijn blog niet moven. Heb het hele inet doorzocht maar nergens staat hoe je een verhuiscode aanvraagt van blogger.
Mijn oma had veel tattoos op haar gezicht, handen/armen en scheenbenen (allahi yar7amha). Vooral in Noord-Afrika is dat bij oudere generatie vrouwen zeer gewoon zoals je wel weet waarschijnljk. Mijn oudste oom heeft een klein groen stippie op zijn voorhoofdquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik begrijp er helemaal niks van, tattoos. Maar goed, nou hebben we in Arabische landen ook wel tattoos. Ik zie ze heel vaak bij oudere vrouwen in het gezicht.
Vroeger bij ons in het dorp ook. Evenals een neuspiercing.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mijn oma had veel tattoos op haar gezicht, handen/armen en scheenbenen (allahi yar7amha). Vooral in Noord-Afrika is dat bij oudere generatie vrouwen zeer gewoon zoals je wel weet waarschijnljk. Mijn oudste oom heeft een klein groen stippie op zijn voorhoofd"gemarked" hebben ze hem....als "bijgeloof" dat toen die klein was niet zou omkomen van een van de vele ziektes waar kinderen aan stierven toendertijd.
Een muzieknootquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ken een Turk die de handtekening van Atatürk op zijn pols heeft getattoeerd. Weet niet wat ik daar van moet vinden.
Dingen als dat, of een muzieknoot, zijn echt zwaar nutteloos
Ja dat hebben wij ook inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mijn oma had veel tattoos op haar gezicht, handen/armen en scheenbenen (allahi yar7amha). Vooral in Noord-Afrika is dat bij oudere generatie vrouwen zeer gewoon zoals je wel weet waarschijnljk. Mijn oudste oom heeft een klein groen stippie op zijn voorhoofd"gemarked" hebben ze hem....als "bijgeloof" dat toen die klein was niet zou omkomen van een van de vele ziektes waar kinderen aan stierven toendertijd.
Veel Berberstammen doen dat. Een tattoo bij een vrouw (vaak zo'n verticale streep op de kin of voorhoofd) is een teken van dat die vrouw getrouwd is, begreep ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ben jij Marokkaans?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn omaatje heeft ook allemaal versiersels op dr gezicht (vooral kin), iesj koeltoer.
Hababahquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn omaatje heeft ook allemaal versiersels op dr gezicht (vooral kin), iesj koeltoer.
Degene van wie jij download heeft z'n PC uit staan of zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef bzl. het volgende:
Weten jullie trouwens hoe dit kan? Ik download een film op Torrent en op 99,9% gaat hij niet verder met downloaden.
Ik ken serieus een meid die dat heeftquote:
welke film?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef bzl. het volgende:
Weten jullie trouwens hoe dit kan? Ik download een film op Torrent en op 99,9% gaat hij niet verder met downloaden.
Tunesiers (mijn afkomst) zijn verarabiseerd maar die berbertradities zijn nog zwaaar aanwezig zeker op het platteland, inderdaad te maken met overgang van een ongetrouwde naar getrouwde vrouw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Veel Berberstammen doen dat. Een tattoo bij een vrouw (vaak zo'n verticale streep op de kin of voorhoofd) is een teken van dat die vrouw getrouwd is, begreep ik.
Nou ben ik zo Arabisch als de neten dus heb er weinig verstand van.
Omg, download ik sowieso van iemand? Geen idee hoe dat werkt. Het is nu al dagen zo, misschien is zijn computer wel altijd uit ofzo. Of heeft hij een nieuwe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Degene van wie jij download heeft z'n PC uit staan of zo.
even kijken of je Hash-fails heb , hoe is de availability van de torrent ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef bzl. het volgende:
[..]
Omg, download ik sowieso van iemand? Geen idee hoe dat werkt. Het is nu al dagen zo, misschien is zijn computer wel altijd uit ofzo. Of heeft hij een nieuwe.
Ik vind dat wel leuk, eigenlijk. Het zegt wel iets over een persoon en dat de persoon een passie heeft. Heeft een vriendin van mij ook in het klein.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ken serieus een meid die dat heeft. Vroeg haar waarom, zegt ze "Nou, omdat muziek belangrijk is in mijn leven. Het maakt mij blij"
....
Bij de vrouwen? of het laatste bij de mannen? Ik dacht dat in het M-O ze niet van die tattootradities hadden en typisch Noord-Afrikaans/berbers was eigenlijk.quote:
lange tekst op rug, van nek tot onderrug. en eentje in mijn hals.quote:
Bij torrents download je stukjes van een bestand(film) van andere mensen. Misschien dat jij maar van 1 persoon download, en juist diegene heeft z'n pc uit gezet, of torrent weggegooid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef bzl. het volgende:
[..]
Omg, download ik sowieso van iemand? Geen idee hoe dat werkt. Het is nu al dagen zo, misschien is zijn computer wel altijd uit ofzo. Of heeft hij een nieuwe.
Sorry? Ik begrijp jouw eerste zin oprecht al niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:18 schreef leeell het volgende:
[..]
even kijken of je Hash-fails heb , hoe is de availability van de torrent ?
en je download nooit van 1 persoon maar via een netwerk van peers/seeders (in short, meerdere mensen).
why thoquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lange tekst op rug, van nek tot onderrug. en eentje in mijn hals.
Same goes for us (mocro). Al hoewel onze Berbers sterk hun cultuur en taal behouden hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Tunesiers (mijn afkomst) zijn verarabiseerd maar die berbertradities zijn nog zwaaar aanwezig zeker op het platteland, inderdaad te maken met overgang van een ongetrouwde naar getrouwde vrouw.
even op de torrent klikken en dan het tabblad info, daar staan de begrippen met de getallen erachter.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef bzl. het volgende:
[..]
Sorry? Ik begrijp jouw eerste zin oprecht al niet.![]()
Maar dan begrijp ik niet dat de download niet verder gaat dan 99,9%. Bijna klaar maar het gaat dus niet.
WELKE FILM DAN!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef bzl. het volgende:
[..]
Sorry? Ik begrijp jouw eerste zin oprecht al niet.![]()
Maar dan begrijp ik niet dat de download niet verder gaat dan 99,9%. Bijna klaar maar het gaat dus niet.
http://lmgtfy.com/?q=Pirate+bay+99.9+quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef bzl. het volgende:
Maar als de persoon de torrent heeft weggegooid, waarom staat de torrent dan wel op de torrent site? Misschien is zijn computer stuk gegaan of is hij op vakantie? Raar wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij torrents download je stukjes van een bestand(film) van andere mensen. Misschien dat jij maar van 1 persoon download, en juist diegene heeft z'n pc uit gezet, of torrent weggegooid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]omdat ik bazin ben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oudere vrouwen hebben het bij ons. Heeft verder niks te maken met dat ze getrouwd zijn voor zover ik weet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Bij de vrouwen? of het laatste bij de mannen? Ik dacht dat in het M-O ze niet van die tattootradities hadden en typisch Noord-Afrikaans/berbers was eigenlijk.
omdat een torrent feitelijk slechts een verwijzing is naar de gegevens op iemand zijn computer. het bevat niet het bestand zelf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar als de persoon de torrent heeft weggegooid, waarom staat de torrent dan wel op de torrent site? Misschien is zijn computer stuk gegaan of is hij op vakantie? Raar wel.
Ramadantopic IT Servicequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar als de persoon de torrent heeft weggegooid, waarom staat de torrent dan wel op de torrent site? Misschien is zijn computer stuk gegaan of is hij op vakantie? Raar wel.
en seeds ?quote:
Tamam.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben dubbelzinnig met mijn taam, niet jij
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lange tekst op rug, van nek tot onderrug. en eentje in mijn hals.
Komt omdat ze in bergen leven, toch? Afgezonderd en weinig invloeden van buitenaf. In Tunesie juist vrijwel niet en daarom is verarabisering veel sneller en makkelijker gegaan. Nog geen 1% spreekt berbers meer, best jammer eigenlijk...toch een oude taal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Same goes for us (mocro). Al hoewel onze Berbers sterk hun cultuur en taal behouden hebben.
De Maghreb is 1 pot nat joh.
Maghrebquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Sowieso Maghreb(op Mauretanië en Libië na dan).
Ik hou mijn hart vast.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef bzl. het volgende:
Triggershot, het is een beetje een rare film. Ik heb een rare filmsmaak af en toe.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Triggershot het volgende:
Als je dan door denkt met rare film geeft het 'seeds' wel een dubbelzinnig betekenis.
JIJ.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Triggershot het volgende:
Als je dan door denkt met rare film geeft het 'seeds' wel een dubbelzinnig betekenis.
Non.quote:
quote:
Niet zo. Ik wist een paar weken niet eens dat je daar ook dat soort films kon downloaden, trouwens. Maar goed, dat doe ik nooit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Triggershot het volgende:
Tuurlijk schatje... Zeggen we allemaalquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef bzl. het volgende:
[..]
Niet zo. Ik wist een paar weken niet eens dat je daar ook dat soort films kon downloaden, trouwens. Maar goed, dat doe ik nooit.
Nou vooruit, voordeel van twijfel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef bzl. het volgende:
[..]
Niet zo. Ik wist een paar weken niet eens dat je daar ook dat soort films kon downloaden, trouwens. Maar goed, dat doe ik nooit.
Mooi!quote:
Nee, echt, krijg je daar geen virussen van? Ik zit niet te wachten op een virus door een pornofilm.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Tuurlijk schatje... Zeggen we allemaal
dan download je wel een heel obscure film, grote kans is dat niemand het laaste stukje heeft omdat:quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:29 schreef bzl. het volgende:
O, daar, nou daar staat seeds: 0 en peers: 5 van de 22 verbonden (2 in zwerm)
Seeds zijn mensen waar jij van download. Dat zijn er 0. Dus die ene waar jij waarschijnlijk eerst van downloadde, die seed niet meer.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:29 schreef bzl. het volgende:
O, daar, nou daar staat seeds: 0 en peers: 5 van de 22 verbonden (2 in zwerm)
als je download van uploaders metquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:30 schreef bzl. het volgende:
[..]
Nee, echt, krijg je daar geen virussen van? Ik zit niet te wachten op een virus door een pornofilm.
Yup, dat is ook te merken aan de Marokkanen in Europa (vrijwel de dikke meerderheid is een Berber uit de Rif). In Algerije en Marokko hebben ze ook een stem in de media met eigen televisie- en radiozenders. In Marokko is Amazigh ook een officiele taal sinds kort, in Algerije wat langer dacht ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:25 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Komt omdat ze in bergen leven, toch? Afgezonderd en weinig invloeden van buitenaf. In Tunesie juist vrijwel niet en daarom is verarabisering veel sneller en makkelijker gegaan. Nog geen 1% spreekt berbers meer, best jammer eigenlijk...toch een oude taal.
[..]
Maghreb![]()
Maar Mauretaniers zijn ook echt hele goede mensen![]()
![]()
Er zijn geen reacties. Het is een hele oude Nederlandse film uit de jaren 80, maar ik dacht dat hij wel interessant zou zijn. Dus ja, onbekend denk ik wel. Ik kan de film dus niet kijken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:30 schreef leeell het volgende:
[..]
dan download je wel een heel obscure film, grote kans is dat niemand het laaste stukje heeft omdat:
1: ongeluk
2: het is een "fake" geinfecteerd bestand, was de uploader een "vertrouwde uploader" en hoe zijn de reacties onderin (mensen met zelfde probleem?
Gewoon online kijken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:31 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb ooit een film gedownload van torrent wat letterlijk een week heeft geduurd. Toen ik hem na al die tijd wachten niet afgespeeld kreeg heb ik torrent nooit meer aangekeken of geopend.
Nee. Daar krijg je niet altijd een virus vanquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:30 schreef bzl. het volgende:
[..]
Nee, echt, krijg je daar geen virussen van? Ik zit niet te wachten op een virus door een pornofilm.
I like this.. Nieuw ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:30 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wanneer amateur klonk hij wel mooier
wellicht is er andere beschikbaar ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef bzl. het volgende:
[..]
Er zijn geen reacties. Het is een hele oude Nederlandse film uit de jaren 80, maar ik dacht dat hij wel interessant zou zijn. Dus ja, onbekend denk ik wel. Ik kan de film dus niet kijken.
Pre 2007 sowieso.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Daar krijg je niet altijd een virus van
[..]
I like this.. Nieuw ofzo?
heb je cin. man nou al gekeken?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gewoon online kijken?
Ik kijk nu pretty little liars.
Toen wist ik nog niet dat dat kon.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Gewoon online kijken?
Ik kijk nu pretty little liars.
nee wel trailer. Toevallig, heb ik vandaag een stukje van cinderella 2 meegekregen.quote:
Of de politie. Straks download je iets verkeerds.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee. Daar krijg je niet altijd een virus van
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:34 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
nee wel trailer. Toevallig, heb ik vandaag een stukje van cinderella 2 meegekregen.
Neeeheeee. Download gewoon. Mikes appartement ofzo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:34 schreef bzl. het volgende:
[..]
Of de politie. Straks download je iets verkeerds.
Omg die kijk ik ook.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
Oh weet iemand een goede site voor het kijken van series? Tubeplus mist de laatste paar afleveringen van Switched At Birth.
Welke film is het? Meestal staan de oudere films ook volledig op YouTube.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef bzl. het volgende:
[..]
Er zijn geen reacties. Het is een hele oude Nederlandse film uit de jaren 80, maar ik dacht dat hij wel interessant zou zijn. Dus ja, onbekend denk ik wel. Ik kan de film dus niet kijken.
Ik heb wellicht teveel Alberto Stegeman gekeken. Maarja. Ik download geen porno, durf ik niet aan.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neeeheeee. Download gewoon. Mikes appartement ofzo.
Gewoon een Mac nemen joh, zit je altijd goed qua virussen aangezien 90% van de virussen je kan krijgen door het downloaden nogal Windows-specifiek zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:34 schreef bzl. het volgende:
[..]
Of de politie. Straks download je iets verkeerds.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ik heb wellicht teveel Alberto Stegeman gekeken. Maarja. Ik download geen porno, durf ik niet aan.
Dan moet jij kijken wat ik aan je zei dat je moest kijken.quote:
99%quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een Mac nemen joh, zit je altijd goed qua virussen aangezien 90% van de virussen je kan krijgen door het downloaden nogal Windows-specifiek zijn.
nogal een dom argument op een Mac te nemen, je neemt een mac zodat je als een dwaas kan gedragen op het internet ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Gewoon een Mac nemen joh, zit je altijd goed qua virussen aangezien 90% van de virussen je kan krijgen door het downloaden nogal Windows-specifiek zijn.
Mac <3quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
seizoen / aflevering?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:35 schreef Bortecinem het volgende:
Oh weet iemand een goede site voor het kijken van series? Tubeplus mist de laatste paar afleveringen van Switched At Birth.
ja ze denken is alleen niet eten paar uurtjes en dan klaarquote:
Ramadan topicquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:35 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Neeeheeee. Download gewoon. Mikes appartement ofzo.
Saathyia ofzo?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Dan moet jij kijken wat ik aan je zei dat je moest kijken.
Je neemt een Mac omdat je dan hip kan doen in de Starbucks. Dat was mijn argument.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:37 schreef leeell het volgende:
[..]
nogal een dom argument op een Mac te nemen, je neemt een mac zodat je als een dwaas kan gedragen op het internet ?
Hmmmm. Ik ben niet naief. Ik vertrouw mensen gewoon snel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]Wat ben je nog lief naief, je gelooft alles wat ik zeg.
Dat is naief.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:38 schreef bzl. het volgende:
[..]
Hmmmm. Ik ben niet naief. Ik vertrouw mensen gewoon snel.
Ja, in Libie zijn ze na Khadafi ook weer vrij in het spreken en onderwijzen van de Amazigh-taal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Yup, dat is ook te merken aan de Marokkanen in Europa (vrijwel de dikke meerderheid is een Berber uit de Rif). In Algerije en Marokko hebben ze ook een stem in de media met eigen televisie- en radiozenders. In Marokko is Amazigh ook een officiele taal sinds kort, in Algerije wat langer dacht ik.
Nee joh Mauretanisch dialect is echt onbegrijpbaar voor mij. Echt Marokkaans dialect is al lastig als je niet mee bekend bent maar Mauretanisch kan ik behalve paar woorden echt niets uit halen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:32 schreef o.us2.0 het volgende:
Ben nog nooit in Mauritanië geweest maar het schijnt gewoon een veel armere en nomadische versie van Marokko te zijn. Hun dialect is nagenoeg hetzelfde als die van Marokko en ze importeren onwijs veel producten uit Marokko. Qua natuur zou ik er wel heen willen maar foto's van Nouakchott hebben mij niet echt getrokken.
Jij moet als Abla beter weten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik begon er niet mee, git baskasina bagir.
BT met baconquote:
met saus graagquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:39 schreef xaban06 het volgende:
La bebeler, ramazan topicinde ne konusuyonuz. Ayip felan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EN EEN SIGNATURE VAN MAX. 4 REGELS
BAM
http://www.watchtvfree.me(...)d-of-someone-living/quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Seizoen twee episode 16 en de resttt
Heldquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:42 schreef Triggershot het volgende:
[..]
http://www.watchtvfree.me(...)d-of-someone-living/
Wie is de schuldige?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Blijkbaar niet. Ga klagen bij degene die er over begon.
Kiz canim askim benim salak iyim beyaz nasilsin naber bana sen lazimsin laz siktir ela gozlum cici optumquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:39 schreef xaban06 het volgende:
La bebeler, ramazan topicinde ne konusuyonuz. Ayip felan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |