Hadith over het vasten:quote:O, gij gelovigen, het vasten is u voorgeschreven, zoals het degenen die vóór u waren was
voorgeschreven, opdat gij vroom zult zijn. [al-Baqarah 2:183]
- Enquote:"Allah (c.c.) zegt: alle daden van de zoon van Adam (dus de mens) zijn voor hem zelf, behalve het vasten, dit is voor Mij en Ik zal hem ervoor belonen. Het vasten is een schild. Wanneer een van jullie een dag aan het vasten is, behoort hij alle zinloze gepraat te vermijden en geen rumoer te maken. Mocht iemand hem beschimpen of met hem willen vechten, dan moet hij zeggen: ik ben aan het vasten. Bij God is de adem van een vastende beter dan de geur van muskus"
nee ik reageerde maar lief want tja zo ben ik gewoonquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:10 schreef leeell het volgende:
[..]
wat zei jij, ik word ook ziek van het feit dat je me steeds wakker maakt
awwquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee ik reageerde maar lief want tja zo ben ik gewoon
Watermeloen bevat veel water, dus lekker fris?quote:
Ja, glas water ookquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Watermeloen bevat veel water, dus lekker fris?
Echt, je moeder gewoon. Dat je hiervoor een filmpje maakt.quote:
la hawla wala quwwata illa billah, vind je me niet aardig ofzoquote:
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bevind je je toevallig ook in dezelfde kamer?
wel steevast rond de half miljoen kijkers, zij verdient er zo aardig wat geld mee..... wie is er dan nog dom.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:14 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Echt, je moeder gewoon. Dat je hiervoor een filmpje maakt.
Dat is ook zoiets. MAAR ZIJ WISTEN OOK NIET DAT ZE ZO ZOUDEN WORDEN BELAZERD.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef leeell het volgende:
[..]
wel steevast rond de half miljoen kijkers, zij verdient er zo aardig wat geld mee..... wie is er dan nog dom.
Hoe kom je daar bijquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:15 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
la hawla wala quwwata illa billah, vind je me niet aardig ofzo
Nee, echt waar?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Zwaar man. Tot nu elke dag verbroken ergens in de middag
Rabarber is dat toch? Met suiker..... Hele rare combi. En dan rijst...quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh Ambi, nee . Dit is zo lekker.
Ja. Lukt mij gewoon niet. Ik ben zwak.quote:
Nee het zijn gedroogde rode bessen. De suiker snap ik niet, want dat doe ik er nooit in, de aardappels weer wel. Saffraan...saffraan heeft niet echt een smaak denk ik. Het gaat vooral om de kleurenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:18 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Rabarber is dat toch? Met suiker..... Hele rare combi. En dan rijst...
Hoe smaakt Safraan?
Ahw, dat vind ik zielig. Het is ook moeilijk en je probeert het tenminste. Je bent niet slecht, denk ik. Ik vast zelf niet eens. Maar m'n vaderquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:19 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ja. Lukt mij gewoon niet. Ik ben zwak.![]()
Mijn moeder heeft hierom het contact verbroken voor de rest van de maand. Ze vindt mij slecht.
Och wat lief. Ik vast niet meisje, ik plaag jequote:Op woensdag 17 juli 2013 23:21 schreef bzl. het volgende:
[..]
Ahw, dat vind ik zielig. Het is ook moeilijk en je probeert het tenminste. Je bent niet slecht, denk ik. Ik vast zelf niet eens. Maar m'n vaderwel. En ik verveel mij, vandaar dat ik hier eventjes post.
Oh, ik geloofde het.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:23 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Och wat lief. Ik vast niet meisje, ik plaag je
Je klinkt jong. Hoe oud ben je?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:25 schreef bzl. het volgende:
[..]
Oh, ik geloofde het.Atm ben ik aan het eten, soort van zelfgebakken koekjes met M&M's erin (heb je bij de Subway ook, volgens mij) en aan het kijken hoe ik het beste een beschrijving geven van de opbouw en de functie van de speekselklieren. Zucht, ik stel het uit en typ domme details op internet.
Een stuk ouder dan jij. Wat is je nationaliteit?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:28 schreef bzl. het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik ben alweer 20.En jij?
Mijn vader komt uit Iran.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:28 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Een stuk ouder dan jij. Wat is je nationaliteit?
Waar ik zin in heb. Officieel ben ik Koerdisch. Maar aleviet, dus geen normale Koerdquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:30 schreef bzl. het volgende:
[..]
Mijn vader komt uit Iran.En jouw nationaliteit?
ben je vrijgezel ?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:28 schreef bzl. het volgende:
[..]
Dat valt mee, ik ben alweer 20.En jij?
Oh ja, alevieten hebben zo'n ketting, toch? Ik weet niks, hoor. Maar dat weet ik dan weer welquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:32 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar ik zin in heb. Officieel ben ik Koerdisch. Maar aleviet, dus geen normale Koerd
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:34 schreef bzl. het volgende:
[..]
Oh ja, alevieten hebben zo'n ketting, toch? Ik weet niks, hoor. Maar dat weet ik dan weer wel
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:34 schreef bzl. het volgende:
[..]
Oh ja, alevieten hebben zo'n ketting, toch? Ik weet niks, hoor. Maar dat weet ik dan weer wel
Wat voor ketting en alles? Wat is het verhaal/betekenis erachterquote:
Waarom vraag je dat mijquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat voor ketting en alles? Wat is het verhaal/betekenis erachter
zwaard toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat voor ketting en alles? Wat is het verhaal/betekenis erachter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |