shit men. Dat is dus wat ik vandaag ben vergeten te kopen. Watermeloen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Erg bijzonder weer JFM.
Ik heb straks watermeloen en mona brownie pudding.
Dat hoor je standaard in huis te hebben habiba.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
shit men. Dat is dus wat ik vandaag ben vergeten te kopen. Watermeloen.
Ja ik vond hem ook echtquote:
Ja I know, blegh.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat hoor je standaard in huis te hebben habiba.
Ik zeg je eerlijk man, ik heb oreo's nooit zo geweldig gevonden en vooral niet na de mislukkingen van gisteren.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:51 schreef Ambipur het volgende:
Gatver jfm. Ik eet nooit meer oreo. Ik ga morgen of vrijdag wel appeltaart bakkenI missed that
Ja, te laat.quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik vond hem ook echt. Maar ik vind hem niet zo lief en alles, dus snorrie.
Ikquote:Op woensdag 17 juli 2013 22:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Appeltaart moet je zelf maken, period.
Ok...quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Don't get yo panties in a twist.
als ik een poesjekitten had zou ik hem ook mais voerenquote:
7.gifquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:04 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik denk dat jouw poes andere dingen lekkerder vindt.
gewoon opblijven dan toch, of heel vroeg opquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Dat mn buik vol zit maar ik wil nog wT dingetjes eten. . .
Tering wat een josti..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
wat een nutteloos filmpje...mijn God.
hmhmmquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:07 schreef leeell het volgende:
[..]
gewoon opblijven dan toch, of heel vroeg op
wat zei jij, ik word ook ziek van het feit dat je me steeds wakker maaktquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
hmhmm
Ik ben kei moeging vet laat slapen en broeg wakker door zon en toen moest ik bed uit en rolluik nog meer omlaag doen en even later broertje in mn kamer om te melden dat hij ziek was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |