Waarom vraag je dat aan een soenniet?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wat voor ketting en alles? Wat is het verhaal/betekenis erachter
Hahaha, ik zou eerder afknappen op zo'n lelijk zwaardachtig iets.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:36 schreef Ambipur het volgende:
[..]![]()
Zulfikar heet dat. En nee, niet elke drager is Aleviet. Sommige mannen dragen het om sneller chicks te scoren. *Srs... Vallah..*
jij reageert..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:38 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat mij![]()
Ambi weet het vast wel
Lelijk? Meisje, wil je mij boos krijgen?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:39 schreef bzl. het volgende:
[..]
Hahaha, ik zou eerder afknappen op zo'n lelijk zwaardachtig iets.
echt hoorquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lelijk? Meisje, wil je mij boos krijgen?
Ja, sorry.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:40 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Lelijk? Meisje, wil je mij boos krijgen?
Oh dat ken ik wel. Wist niet dat alevieten die ook droegenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:
JFM: http://en.wikipedia.org/wiki/Zulfiqar
Raar dat jullie dat niet weten.
Sws. De mentaal armeren hebben er zelfs een tattoo van.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel. Wist niet dat alevieten die ook droegen
Hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sws. De mentaal armeren hebben er zelfs een tattoo van.
Ik wou slechte grap maken.. toch maar nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel. Wist niet dat alevieten die ook droegen
Meneer alevieten hater is wakker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wou slechte grap maken.. toch maar niet
Aangesneden versie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
om in oreo sferen te blijven
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja. Is dat zo erg?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind die kettingen met teksten erop enzo, hele mooie gebaren. Maar je gaat er ook mee naar de wc?
Ik draag dat zwaard sowieso nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind die kettingen met teksten erop enzo, hele mooie gebaren. Maar je gaat er ook mee naar de wc?
Moet je een ketting afdoen als je naar de wc gaat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |