en seeds ?quote:
Tamam.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben dubbelzinnig met mijn taam, niet jij
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lange tekst op rug, van nek tot onderrug. en eentje in mijn hals.
Komt omdat ze in bergen leven, toch? Afgezonderd en weinig invloeden van buitenaf. In Tunesie juist vrijwel niet en daarom is verarabisering veel sneller en makkelijker gegaan. Nog geen 1% spreekt berbers meer, best jammer eigenlijk...toch een oude taal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Same goes for us (mocro). Al hoewel onze Berbers sterk hun cultuur en taal behouden hebben.
De Maghreb is 1 pot nat joh.
Maghrebquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Sowieso Maghreb(op Mauretanië en Libië na dan).
Ik hou mijn hart vast.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef bzl. het volgende:
Triggershot, het is een beetje een rare film. Ik heb een rare filmsmaak af en toe.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Triggershot het volgende:
Als je dan door denkt met rare film geeft het 'seeds' wel een dubbelzinnig betekenis.
JIJ.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Triggershot het volgende:
Als je dan door denkt met rare film geeft het 'seeds' wel een dubbelzinnig betekenis.
Non.quote:
quote:
Niet zo. Ik wist een paar weken niet eens dat je daar ook dat soort films kon downloaden, trouwens. Maar goed, dat doe ik nooit.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:26 schreef Triggershot het volgende:
Tuurlijk schatje... Zeggen we allemaalquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef bzl. het volgende:
[..]
Niet zo. Ik wist een paar weken niet eens dat je daar ook dat soort films kon downloaden, trouwens. Maar goed, dat doe ik nooit.
Nou vooruit, voordeel van twijfel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:27 schreef bzl. het volgende:
[..]
Niet zo. Ik wist een paar weken niet eens dat je daar ook dat soort films kon downloaden, trouwens. Maar goed, dat doe ik nooit.
Mooi!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |