lange tekst op rug, van nek tot onderrug. en eentje in mijn hals.quote:
Bij torrents download je stukjes van een bestand(film) van andere mensen. Misschien dat jij maar van 1 persoon download, en juist diegene heeft z'n pc uit gezet, of torrent weggegooid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef bzl. het volgende:
[..]
Omg, download ik sowieso van iemand? Geen idee hoe dat werkt. Het is nu al dagen zo, misschien is zijn computer wel altijd uit ofzo. Of heeft hij een nieuwe.
Sorry? Ik begrijp jouw eerste zin oprecht al niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:18 schreef leeell het volgende:
[..]
even kijken of je Hash-fails heb , hoe is de availability van de torrent ?
en je download nooit van 1 persoon maar via een netwerk van peers/seeders (in short, meerdere mensen).
why thoquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lange tekst op rug, van nek tot onderrug. en eentje in mijn hals.
Same goes for us (mocro). Al hoewel onze Berbers sterk hun cultuur en taal behouden hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Tunesiers (mijn afkomst) zijn verarabiseerd maar die berbertradities zijn nog zwaaar aanwezig zeker op het platteland, inderdaad te maken met overgang van een ongetrouwde naar getrouwde vrouw.
even op de torrent klikken en dan het tabblad info, daar staan de begrippen met de getallen erachter.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef bzl. het volgende:
[..]
Sorry? Ik begrijp jouw eerste zin oprecht al niet.![]()
Maar dan begrijp ik niet dat de download niet verder gaat dan 99,9%. Bijna klaar maar het gaat dus niet.
WELKE FILM DAN!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef bzl. het volgende:
[..]
Sorry? Ik begrijp jouw eerste zin oprecht al niet.![]()
Maar dan begrijp ik niet dat de download niet verder gaat dan 99,9%. Bijna klaar maar het gaat dus niet.
http://lmgtfy.com/?q=Pirate+bay+99.9+quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef bzl. het volgende:
Weten jullie trouwens hoe dit kan? Ik download een film op Torrent en op 99,9% gaat hij niet verder met downloaden.
Maar als de persoon de torrent heeft weggegooid, waarom staat de torrent dan wel op de torrent site? Misschien is zijn computer stuk gegaan of is hij op vakantie? Raar wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij torrents download je stukjes van een bestand(film) van andere mensen. Misschien dat jij maar van 1 persoon download, en juist diegene heeft z'n pc uit gezet, of torrent weggegooid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]omdat ik bazin ben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oudere vrouwen hebben het bij ons. Heeft verder niks te maken met dat ze getrouwd zijn voor zover ik weet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Bij de vrouwen? of het laatste bij de mannen? Ik dacht dat in het M-O ze niet van die tattootradities hadden en typisch Noord-Afrikaans/berbers was eigenlijk.
omdat een torrent feitelijk slechts een verwijzing is naar de gegevens op iemand zijn computer. het bevat niet het bestand zelf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar als de persoon de torrent heeft weggegooid, waarom staat de torrent dan wel op de torrent site? Misschien is zijn computer stuk gegaan of is hij op vakantie? Raar wel.
Ramadantopic IT Servicequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar als de persoon de torrent heeft weggegooid, waarom staat de torrent dan wel op de torrent site? Misschien is zijn computer stuk gegaan of is hij op vakantie? Raar wel.
en seeds ?quote:
Tamam.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik ben dubbelzinnig met mijn taam, niet jij
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lange tekst op rug, van nek tot onderrug. en eentje in mijn hals.
Komt omdat ze in bergen leven, toch? Afgezonderd en weinig invloeden van buitenaf. In Tunesie juist vrijwel niet en daarom is verarabisering veel sneller en makkelijker gegaan. Nog geen 1% spreekt berbers meer, best jammer eigenlijk...toch een oude taal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Same goes for us (mocro). Al hoewel onze Berbers sterk hun cultuur en taal behouden hebben.
De Maghreb is 1 pot nat joh.
Maghrebquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef o.us2.0 het volgende:
Sowieso Maghreb(op Mauretanië en Libië na dan).
Ik hou mijn hart vast.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:24 schreef bzl. het volgende:
Triggershot, het is een beetje een rare film. Ik heb een rare filmsmaak af en toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |