Een muzieknootquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ken een Turk die de handtekening van Atatürk op zijn pols heeft getattoeerd. Weet niet wat ik daar van moet vinden.
Dingen als dat, of een muzieknoot, zijn echt zwaar nutteloos
Ja dat hebben wij ook inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mijn oma had veel tattoos op haar gezicht, handen/armen en scheenbenen (allahi yar7amha). Vooral in Noord-Afrika is dat bij oudere generatie vrouwen zeer gewoon zoals je wel weet waarschijnljk. Mijn oudste oom heeft een klein groen stippie op zijn voorhoofd"gemarked" hebben ze hem....als "bijgeloof" dat toen die klein was niet zou omkomen van een van de vele ziektes waar kinderen aan stierven toendertijd.
Veel Berberstammen doen dat. Een tattoo bij een vrouw (vaak zo'n verticale streep op de kin of voorhoofd) is een teken van dat die vrouw getrouwd is, begreep ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mijn oma had veel tattoos op haar gezicht, handen/armen en scheenbenen (allahi yar7amha). Vooral in Noord-Afrika is dat bij oudere generatie vrouwen zeer gewoon zoals je wel weet waarschijnljk. Mijn oudste oom heeft een klein groen stippie op zijn voorhoofd"gemarked" hebben ze hem....als "bijgeloof" dat toen die klein was niet zou omkomen van een van de vele ziektes waar kinderen aan stierven toendertijd.
Ben jij Marokkaans?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn omaatje heeft ook allemaal versiersels op dr gezicht (vooral kin), iesj koeltoer.
Hababahquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn omaatje heeft ook allemaal versiersels op dr gezicht (vooral kin), iesj koeltoer.
Degene van wie jij download heeft z'n PC uit staan of zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef bzl. het volgende:
Weten jullie trouwens hoe dit kan? Ik download een film op Torrent en op 99,9% gaat hij niet verder met downloaden.
Ik ken serieus een meid die dat heeftquote:
welke film?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef bzl. het volgende:
Weten jullie trouwens hoe dit kan? Ik download een film op Torrent en op 99,9% gaat hij niet verder met downloaden.
Tunesiers (mijn afkomst) zijn verarabiseerd maar die berbertradities zijn nog zwaaar aanwezig zeker op het platteland, inderdaad te maken met overgang van een ongetrouwde naar getrouwde vrouw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Veel Berberstammen doen dat. Een tattoo bij een vrouw (vaak zo'n verticale streep op de kin of voorhoofd) is een teken van dat die vrouw getrouwd is, begreep ik.
Nou ben ik zo Arabisch als de neten dus heb er weinig verstand van.
Omg, download ik sowieso van iemand? Geen idee hoe dat werkt. Het is nu al dagen zo, misschien is zijn computer wel altijd uit ofzo. Of heeft hij een nieuwe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Degene van wie jij download heeft z'n PC uit staan of zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |