Nee? Was dat de oreocake?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hahaha
Weet je die zieke link die Ayca had gepost? Die ga ik op vakantie maken met nichtje
Vind maar eerst een vrouw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
Mijn eerste zoon ga ik sowieso Haydar noemen. Prachtige naam. Zit kracht in ook
Geloof het wel..quote:
Zo'n vieze Alevietische naam!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
Mijn eerste zoon ga ik sowieso Haydar noemen. Prachtige naam. Zit kracht in ook
Ik begrijp er helemaal niks van, tattoos. Maar goed, nou hebben we in Arabische landen ook wel tattoos. Ik zie ze heel vaak bij oudere vrouwen in het gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Haha ja maar ik mag hopen dat ze het wel checken natuurlijk... volgens mij had ie die tattoo ook nog op zijn onderbeen of onder zijn voet gezet, zwaar nutteloos gewoon
Ik ken een Turk die de handtekening van Atatürk op zijn pols heeft getattoeerd. Weet niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Haha ja maar ik mag hopen dat ze het wel checken natuurlijk... volgens mij had ie die tattoo ook nog op zijn onderbeen of onder zijn voet gezet, zwaar nutteloos gewoon
Nein kan drie dagen duren blijkbaar. Oh btw, volgens mij kan ik mijn blog niet moven. Heb het hele inet doorzocht maar nergens staat hoe je een verhuiscode aanvraagt van blogger.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kiz Borek, heb je nog mail gehad?
Je kan de link dus leggen met een Aleviquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niks alveietisch. Bekende Arabische naam. Betekent leeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hz. Ali wordt ook wel de leeuw van God genoemd.
O, geen verstand van. 😳😔quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Beetje een domme vraag, niet iedereen heeft een iDevice😑.
Hallederukquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein kan drie dagen duren blijkbaar. Oh btw, volgens mij kan ik mijn blog niet moven. Heb het hele inet doorzocht maar nergens staat hoe je een verhuiscode aanvraagt van blogger.
Mijn oma had veel tattoos op haar gezicht, handen/armen en scheenbenen (allahi yar7amha). Vooral in Noord-Afrika is dat bij oudere generatie vrouwen zeer gewoon zoals je wel weet waarschijnljk. Mijn oudste oom heeft een klein groen stippie op zijn voorhoofdquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik begrijp er helemaal niks van, tattoos. Maar goed, nou hebben we in Arabische landen ook wel tattoos. Ik zie ze heel vaak bij oudere vrouwen in het gezicht.
Vroeger bij ons in het dorp ook. Evenals een neuspiercing.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mijn oma had veel tattoos op haar gezicht, handen/armen en scheenbenen (allahi yar7amha). Vooral in Noord-Afrika is dat bij oudere generatie vrouwen zeer gewoon zoals je wel weet waarschijnljk. Mijn oudste oom heeft een klein groen stippie op zijn voorhoofd"gemarked" hebben ze hem....als "bijgeloof" dat toen die klein was niet zou omkomen van een van de vele ziektes waar kinderen aan stierven toendertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |