ze heten Trigger en shot.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Barik Allah, meisje, jongen? Al eentje Trigger genoemd?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Als meisje Aloulou niet willen, hoe gay ben je dan
quote:
Of helemaal niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:49 schreef bzl. het volgende:
[..]
Moet je een ketting afdoen als je naar de wc gaat?
Ziet er lekker uitquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of helemaal niet.
Triggah en haar tweelingzusje Ambipuur.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Barik Allah, meisje, jongen? Al eentje Trigger genoemd?
Net zei je nog next. Jij weet ook niet wat je wil, assepoester.quote:
Eindelijk.. Erkenning...quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Triggah en haar tweelingzusje Ambipuur.
Ok, was een kidhb van die kinderen...sama7ni! (stagfirallah!)... maar eerste klopte wel!
Geintje tochquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Net zei je nog next. Jij weet ook niet wat je wil, assepoester.
zou etenquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of helemaal niet.
Doe dat aub nooit, als je kinderen krijgtquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:01 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Triggah en haar tweelingzusje Ambipuur.
Ok, was een kidhb van die kinderen...sama7ni! (stagfirallah!)... maar eerste klopte wel!
Nederlandse collega vroeg me ooit in Arabisch "gemaakt in Nederland" te schrijven omdat hij tijdje dat als tattoo wilde. Dacht dat ie blufte dus op een papiertje geschreven.....kwam ie opeens met die fucking nutteloze tattoo aanzettenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:59 schreef Peunage het volgende:
Ik ga denk ik iets doen met Arabische tattoos zetten. Voor Nederlanders dan.
"Ik was vroeger een man"[ afbeelding ]
hoeveel wil jij dan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:02 schreef bzl. het volgende:
Moslims willen altijd trouwen en kinderen. Gek eigenlijk. Of mag ik dat niet zeggen hier.
Als je mijn speciale koekjes van gisteren had gegeten, zou je nooit meer "oreo" zelfs uit willen spreken zonder kippevel te krijgen.quote:
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:02 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Nederlandse collega vroeg me ooit in Arabisch "gemaakt in Nederland" te schrijven omdat hij tijdje dat als tattoo wilde. Dacht dat ie blufte dus op een papiertje geschreven.....kwam ie opeens met die fucking nutteloze tattoo aanzettenik gelijk een zonde erbij opeens
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Als je mijn speciale koekjes van gisteren had gegeten, zou je nooit meer "oreo" zelfs uit willen spreken zonder kippevel te krijgen.
En hoe smaakte het?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:00 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Of helemaal niet.
Haha ja maar ik mag hopen dat ze het wel checken natuurlijk... volgens mij had ie die tattoo ook nog op zijn onderbeen of onder zijn voet gezet, zwaar nutteloos gewoonquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:04 schreef Peunage het volgende:
[..]
Kan erger. Ik ken mensen die er een paar goede scheldwoorden op zouden schrijven.
Nee? Was dat de oreocake?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Hahaha
Weet je die zieke link die Ayca had gepost? Die ga ik op vakantie maken met nichtje
Vind maar eerst een vrouw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
Mijn eerste zoon ga ik sowieso Haydar noemen. Prachtige naam. Zit kracht in ook
Geloof het wel..quote:
Zo'n vieze Alevietische naam!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Peunage het volgende:
Mijn eerste zoon ga ik sowieso Haydar noemen. Prachtige naam. Zit kracht in ook
Ik begrijp er helemaal niks van, tattoos. Maar goed, nou hebben we in Arabische landen ook wel tattoos. Ik zie ze heel vaak bij oudere vrouwen in het gezicht.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Haha ja maar ik mag hopen dat ze het wel checken natuurlijk... volgens mij had ie die tattoo ook nog op zijn onderbeen of onder zijn voet gezet, zwaar nutteloos gewoon
Ik ken een Turk die de handtekening van Atatürk op zijn pols heeft getattoeerd. Weet niet wat ik daar van moet vinden.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:05 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Haha ja maar ik mag hopen dat ze het wel checken natuurlijk... volgens mij had ie die tattoo ook nog op zijn onderbeen of onder zijn voet gezet, zwaar nutteloos gewoon
Nein kan drie dagen duren blijkbaar. Oh btw, volgens mij kan ik mijn blog niet moven. Heb het hele inet doorzocht maar nergens staat hoe je een verhuiscode aanvraagt van blogger.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kiz Borek, heb je nog mail gehad?
Je kan de link dus leggen met een Aleviquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niks alveietisch. Bekende Arabische naam. Betekent leeuw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hz. Ali wordt ook wel de leeuw van God genoemd.
O, geen verstand van. 😳😔quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Beetje een domme vraag, niet iedereen heeft een iDevice😑.
Hallederukquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:09 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nein kan drie dagen duren blijkbaar. Oh btw, volgens mij kan ik mijn blog niet moven. Heb het hele inet doorzocht maar nergens staat hoe je een verhuiscode aanvraagt van blogger.
Mijn oma had veel tattoos op haar gezicht, handen/armen en scheenbenen (allahi yar7amha). Vooral in Noord-Afrika is dat bij oudere generatie vrouwen zeer gewoon zoals je wel weet waarschijnljk. Mijn oudste oom heeft een klein groen stippie op zijn voorhoofdquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik begrijp er helemaal niks van, tattoos. Maar goed, nou hebben we in Arabische landen ook wel tattoos. Ik zie ze heel vaak bij oudere vrouwen in het gezicht.
Vroeger bij ons in het dorp ook. Evenals een neuspiercing.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mijn oma had veel tattoos op haar gezicht, handen/armen en scheenbenen (allahi yar7amha). Vooral in Noord-Afrika is dat bij oudere generatie vrouwen zeer gewoon zoals je wel weet waarschijnljk. Mijn oudste oom heeft een klein groen stippie op zijn voorhoofd"gemarked" hebben ze hem....als "bijgeloof" dat toen die klein was niet zou omkomen van een van de vele ziektes waar kinderen aan stierven toendertijd.
Een muzieknootquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:08 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ken een Turk die de handtekening van Atatürk op zijn pols heeft getattoeerd. Weet niet wat ik daar van moet vinden.
Dingen als dat, of een muzieknoot, zijn echt zwaar nutteloos
Ja dat hebben wij ook inderdaad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mijn oma had veel tattoos op haar gezicht, handen/armen en scheenbenen (allahi yar7amha). Vooral in Noord-Afrika is dat bij oudere generatie vrouwen zeer gewoon zoals je wel weet waarschijnljk. Mijn oudste oom heeft een klein groen stippie op zijn voorhoofd"gemarked" hebben ze hem....als "bijgeloof" dat toen die klein was niet zou omkomen van een van de vele ziektes waar kinderen aan stierven toendertijd.
Veel Berberstammen doen dat. Een tattoo bij een vrouw (vaak zo'n verticale streep op de kin of voorhoofd) is een teken van dat die vrouw getrouwd is, begreep ik.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:12 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Ben jij Marokkaans?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn omaatje heeft ook allemaal versiersels op dr gezicht (vooral kin), iesj koeltoer.
Hababahquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn omaatje heeft ook allemaal versiersels op dr gezicht (vooral kin), iesj koeltoer.
Degene van wie jij download heeft z'n PC uit staan of zo.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef bzl. het volgende:
Weten jullie trouwens hoe dit kan? Ik download een film op Torrent en op 99,9% gaat hij niet verder met downloaden.
Ik ken serieus een meid die dat heeftquote:
welke film?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef bzl. het volgende:
Weten jullie trouwens hoe dit kan? Ik download een film op Torrent en op 99,9% gaat hij niet verder met downloaden.
Tunesiers (mijn afkomst) zijn verarabiseerd maar die berbertradities zijn nog zwaaar aanwezig zeker op het platteland, inderdaad te maken met overgang van een ongetrouwde naar getrouwde vrouw.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:14 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Veel Berberstammen doen dat. Een tattoo bij een vrouw (vaak zo'n verticale streep op de kin of voorhoofd) is een teken van dat die vrouw getrouwd is, begreep ik.
Nou ben ik zo Arabisch als de neten dus heb er weinig verstand van.
Omg, download ik sowieso van iemand? Geen idee hoe dat werkt. Het is nu al dagen zo, misschien is zijn computer wel altijd uit ofzo. Of heeft hij een nieuwe.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Degene van wie jij download heeft z'n PC uit staan of zo.
even kijken of je Hash-fails heb , hoe is de availability van de torrent ?quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef bzl. het volgende:
[..]
Omg, download ik sowieso van iemand? Geen idee hoe dat werkt. Het is nu al dagen zo, misschien is zijn computer wel altijd uit ofzo. Of heeft hij een nieuwe.
Ik vind dat wel leuk, eigenlijk. Het zegt wel iets over een persoon en dat de persoon een passie heeft. Heeft een vriendin van mij ook in het klein.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:16 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ken serieus een meid die dat heeft. Vroeg haar waarom, zegt ze "Nou, omdat muziek belangrijk is in mijn leven. Het maakt mij blij"
....
Bij de vrouwen? of het laatste bij de mannen? Ik dacht dat in het M-O ze niet van die tattootradities hadden en typisch Noord-Afrikaans/berbers was eigenlijk.quote:
lange tekst op rug, van nek tot onderrug. en eentje in mijn hals.quote:
Bij torrents download je stukjes van een bestand(film) van andere mensen. Misschien dat jij maar van 1 persoon download, en juist diegene heeft z'n pc uit gezet, of torrent weggegooid.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef bzl. het volgende:
[..]
Omg, download ik sowieso van iemand? Geen idee hoe dat werkt. Het is nu al dagen zo, misschien is zijn computer wel altijd uit ofzo. Of heeft hij een nieuwe.
Sorry? Ik begrijp jouw eerste zin oprecht al niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:18 schreef leeell het volgende:
[..]
even kijken of je Hash-fails heb , hoe is de availability van de torrent ?
en je download nooit van 1 persoon maar via een netwerk van peers/seeders (in short, meerdere mensen).
why thoquote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lange tekst op rug, van nek tot onderrug. en eentje in mijn hals.
Same goes for us (mocro). Al hoewel onze Berbers sterk hun cultuur en taal behouden hebben.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:17 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Tunesiers (mijn afkomst) zijn verarabiseerd maar die berbertradities zijn nog zwaaar aanwezig zeker op het platteland, inderdaad te maken met overgang van een ongetrouwde naar getrouwde vrouw.
even op de torrent klikken en dan het tabblad info, daar staan de begrippen met de getallen erachter.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef bzl. het volgende:
[..]
Sorry? Ik begrijp jouw eerste zin oprecht al niet.![]()
Maar dan begrijp ik niet dat de download niet verder gaat dan 99,9%. Bijna klaar maar het gaat dus niet.
WELKE FILM DAN!quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef bzl. het volgende:
[..]
Sorry? Ik begrijp jouw eerste zin oprecht al niet.![]()
Maar dan begrijp ik niet dat de download niet verder gaat dan 99,9%. Bijna klaar maar het gaat dus niet.
http://lmgtfy.com/?q=Pirate+bay+99.9+quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:15 schreef bzl. het volgende:
Maar als de persoon de torrent heeft weggegooid, waarom staat de torrent dan wel op de torrent site? Misschien is zijn computer stuk gegaan of is hij op vakantie? Raar wel.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij torrents download je stukjes van een bestand(film) van andere mensen. Misschien dat jij maar van 1 persoon download, en juist diegene heeft z'n pc uit gezet, of torrent weggegooid.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]omdat ik bazin ben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oudere vrouwen hebben het bij ons. Heeft verder niks te maken met dat ze getrouwd zijn voor zover ik weet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:19 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Bij de vrouwen? of het laatste bij de mannen? Ik dacht dat in het M-O ze niet van die tattootradities hadden en typisch Noord-Afrikaans/berbers was eigenlijk.
omdat een torrent feitelijk slechts een verwijzing is naar de gegevens op iemand zijn computer. het bevat niet het bestand zelf.quote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar als de persoon de torrent heeft weggegooid, waarom staat de torrent dan wel op de torrent site? Misschien is zijn computer stuk gegaan of is hij op vakantie? Raar wel.
Ramadantopic IT Servicequote:Op donderdag 18 juli 2013 00:20 schreef bzl. het volgende:
[..]
Maar als de persoon de torrent heeft weggegooid, waarom staat de torrent dan wel op de torrent site? Misschien is zijn computer stuk gegaan of is hij op vakantie? Raar wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |