Oh dat ken ik wel. Wist niet dat alevieten die ook droegenquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:41 schreef Ambipur het volgende:
JFM: http://en.wikipedia.org/wiki/Zulfiqar
Raar dat jullie dat niet weten.
Sws. De mentaal armeren hebben er zelfs een tattoo van.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel. Wist niet dat alevieten die ook droegen
Hahahaquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:45 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Sws. De mentaal armeren hebben er zelfs een tattoo van.
Ik wou slechte grap maken.. toch maar nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Oh dat ken ik wel. Wist niet dat alevieten die ook droegen
Meneer alevieten hater is wakker.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik wou slechte grap maken.. toch maar niet
Aangesneden versie?quote:Op woensdag 17 juli 2013 22:45 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
om in oreo sferen te blijven
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja. Is dat zo erg?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind die kettingen met teksten erop enzo, hele mooie gebaren. Maar je gaat er ook mee naar de wc?
Ik draag dat zwaard sowieso nietquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik vind die kettingen met teksten erop enzo, hele mooie gebaren. Maar je gaat er ook mee naar de wc?
Moet je een ketting afdoen als je naar de wc gaat?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:47 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Iraakse sjia zijn ook met die ketting bekend toch?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:44 schreef Peunage het volgende:
Ik heb ook zo'n ketting. Maar ik draag hem nooit.
Ik wilde ooit een tattoo. Arabische lettersquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:48 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik draag dat zwaard sowieso niet
Als je ook al een baard hebt kom je meteen militant overMaar hetzelfde geldt voor Islamitische teksten en zo.
Heb je een grote baard?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik wilde ooit een tattoo. Arabische lettersZou dat ook militant overkomen
Jup. De mannen dan. Een metalen ketting, voor de duidelijkheidquote:Op woensdag 17 juli 2013 23:49 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Iraakse sjia zijn ook met die ketting bekend toch?
Kan mijn haar voor mijn mond doen, dus ja?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Heb je een grote baard?
[..]
Jup. De mannen dan. Een metalen ketting, voor de duidelijkheid
Mentaal arm!quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
wat wilde je dan?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:52 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Nee, bijdehandje. Dat was namelijk iets wat niets te maken had met geloof. Twijfel nu nog.
Part Two van Triggers Trein Avonturen:quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ok, dan kom jij heel militant over inderdaad.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:51 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan mijn haar voor mijn mond doen, dus ja?
Het is vaak een beetje asociaal, ja. En toch voor een bepaald soort mens. Maar ook niet altijd, natuurlijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Part Two van Triggers Trein Avonturen:
Ik was gisteren in de trein, was een dikke wijf, een vrouwelijke Harley Davidson rijder, kaas uiteraardm alleen dan als een treinpassagier met een tattoo op haar zwabberende dino-arm met Arabische letters.
Mijn schoonvader (jaren geleden sjiet geworden) kreeg het cadeau van Iraaks-Sjitische vrienden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:50 schreef Peunage het volgende:
Jup. De mannen dan. Een metalen ketting, voor de duidelijkheid
Nee joh, jij zou het kunnen lezen een NLer zou er geen hol van begrijpen..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ok, dan kom jij heel militant over inderdaad.
Maar je weet hoe sommige Nederlanders zijn. Gaan heel vaak van het slechtste uit. Een (kleine)baard, Arabische teksten, een zwaard als ketting etc.
Whut... Echt?! Wat stond er..quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:54 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Part Two van Triggers Trein Avonturen:
Ik was gisteren in de trein, was een dikke wijf, een vrouwelijke Harley Davidson rijder, kaas uiteraard, alleen dan als een treinpassagier met een tattoo op haar zwabberende dino-arm met Arabische letters.
ben jij getrouwd?quote:Op woensdag 17 juli 2013 23:55 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Mijn schoonvader (jaren geleden sjiet geworden) kreeg het cadeau van Iraaks-Sjitische vrienden.
Wel militant hoor zo'n kettinkje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |