50.000 mannen wereldwijd geeft toch wel een aardig beeldquote:De helft van de mannen vindt dat gewichtstoename bij zijn partner een geldige reden is om een relatie te beëindigen. Een wereldwijde enquête bij 50.000 mannen toont aan dat de meerderheid wel nog steeds in het huwelijk gelooft en zelf ooit wil trouwen.
Een enquête door mannenblad AskMen bij Amerikaanse, Canadese, Britse en Australische mannen heeft aangetoond dat mannen vooral op zoek zijn naar een partner die trouw is. 36 procent van de mannen vinden trouwheid de belangrijkste eigenschap van een geliefde, ook een verzorgend karakter (26 procent), een gevoel voor humor (20 procent) en intelligentie blijken belangrijk te zijn. Maar liefst 72 procent gelooft nog steeds in het huwelijk en wil zelf ooit een ring aan zijn vinger. De helft zou echter wel een relatie niet beëindigen moesten ze beseffen dat hun huidige partner geen goeie potentiële echtgenote zou zijn.
Wat niet weet?
67 procent liegt tegen zijn vriendin liegen om zo een discussie af te wenden. 41 procent zegt dat hij zijn geliefde niet zou bedriegen als ze er zeker van zouden zijn dat dit niet uit zou komen, slechts acht procent had zijn partner al bedrogen of zou dan wel een scheve schaats rijden. 71 procent van de ondervraagden fantaseert over de vriendinnen van zijn partner. Op de vraag wat ze het liefst aan hun partner zouden willen veranderen, antwoordde 24 procent haar gezeur, 18 procent klaagde over haar seksuele appetijt. Een kwart zou niets veranderen. Maar mocht hun vriendin plots heel wat dikker zijn dan op het moment van ontmoeting, zou de helft een punt achter zijn relatie zetten.
Hoe veroveren?
De helft van de mannen spreekt een dame waarmee ze in bed willen duiken persoonlijk aan, 41 procent schakelt bij zijn bedveroveringen een vriend in en 7 procent gaat online op zoek naar een bedpartner. 40 procent is redelijk tevreden met zijn seksleven, maar vindt dat er wel ruimte voor verbetering is.
G-plek = mythe?
54 procent geeft er niet om hoe groot hun penis is, 27 procent heeft al op het internet opgezocht of de grootte van hun geslachtsorgaan gemiddeld is. 5 procent vergelijkt dit met vrienden. De helft heeft al gelogen over de grootte van zijn penis, 30 procent durft niet eerlijk voor zijn fetisjismen uitkomen. 41 procent weet exact waar de G-plek ligt, 45 procent is niet helemaal zeker van de locatie, 4 procent gelooft niet dat dit bestaat. 56 procent meent te kunnen zeggen wanneer een vrouw een orgasme faket. 75 procent van de mannen is beledigd wanneer ze ontdekken dat een bedpartner maar deed alsof ze tot een hoogtepunt kwamen. 34 procent heeft ooit zelf ooit al wel gefaket en 72 procent zou de pil voor mannen nemen moest het bestaan.
BRON
Als man vraag ik me echt af, hoe fake je een orgasme? met wat yoghurt naast t bed?quote:34 procent heeft ooit zelf ooit al wel gefaket
Kan toch met een condoom om kan dat makkelijk.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:18 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Als man vraag ik me echt af, hoe fake je een orgasme? met wat yoghurt naast t bed?
Ik zie een verband.quote:67 procent liegt tegen zijn vriendin om zo een discussie af te wenden
Op de vraag wat ze het liefst aan hun partner zouden willen veranderen, antwoordde 24 procent haar gezeur
Ik heb het gevoel dat het AD dit artikel gejat heeft van een Belgische site/krant.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:23 schreef Disana het volgende:
Trouwheid?
En ook verder belabberd geschreven.
Dat denk ik ook, maar het is ook alsof iemand eraan heeft zitten sleutelen. Veel zinnen kloppen gewoon niet.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het AD dit artikel gejat heeft van een Belgische site/krant.
Ik heb even vluchtig op AskMen gekeken (wat als bron wordt gegeven door het AD), maar daar kan ik niets vinden over dit onderzoek.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar het is ook alsof iemand eraan heeft zitten sleutelen. Veel zinnen kloppen gewoon niet.
Ik zie het daar ook niet zo snel. Misschien stond het alleen in de papieren editie (als die er is).quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik heb even vluchtig op AskMen gekeken (wat als bron wordt gegeven door het AD), maar daar kan ik niets vinden over dit onderzoek.
Sherlock-onderzoek.quote:De helft zou echter wel een relatie niet beëindigen moesten ze beseffen dat hun huidige partner geen goeie potentiële echtgenote zou zijn.
Dit.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
Boeiuh. Een groot gedeelte van de vrouwen zou haar vriend ook dumpen wanneer hij werkloos wordt of whatever.
Vrouwen zijn een heel stuk oppervlakkiger en opportunistischer dan mannen.
Heerlijk, die bangige vooroordelenquote:Op woensdag 17 juli 2013 16:36 schreef Automatique het volgende:
[..]
Dit.
Mannen zijn over het algemeen genomen gewoon een 'goed mens'. Vrouwen zijn wat dit punt betreft, meer berekend.
Allemaal recentelijk gedumpt, schat ik zo.quote:
Oh, dat is dan wel weer zielig.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Allemaal recentelijk gedumpt, schat ik zo.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
Boeiuh. Een groot gedeelte van de vrouwen zou haar vriend ook dumpen wanneer hij werkloos wordt of whatever.
Niet echt. Al 12,5 jaar samen met mijn huidige vriendin. Ik weet gewoon hoe haar vriendinnen enzo praten/denken wanneer het aankomt op relaties: het liefst een rijke man zodat ze zelf niet meer hoeven te werken. Liefde!? Ach.... niet zo heel boeiend.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:59 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Allemaal recentelijk gedumpt, schat ik zo.
Je beseft dat je nu eigenlijk gewoon stelt dat alle vrouwen hoeren zijn?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet echt. Al 12,5 jaar samen met mijn huidige vriendin. Ik weet gewoon hoe haar vriendinnen enzo praten/denken wanneer het aankomt op relaties: het liefst een rijke man zodat ze zelf niet meer hoeven te werken. Liefde!? Ach.... niet zo heel boeiend.
Ach, ik heb in mijn leven een stinkend rijke vent gedumpt. Echt waar. Hij was een oersaaie werkverslaafde. Hoefde voor mij niet. Hij was net zo boeiend als kijken naar groeiend gras.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Niet echt. Al 12,5 jaar samen met mijn huidige vriendin. Ik weet gewoon hoe haar vriendinnen enzo praten/denken wanneer het aankomt op relaties: het liefst een rijke man zodat ze zelf niet meer hoeven te werken. Liefde!? Ach.... niet zo heel boeiend.
Ach joh, dat is maar gepraat. Net zoals alle knullen een meid met een grote boezem willen. Als ze een lieve partner tegenkomen, gaan ze er vast gewoon voor.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:01 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat veel vrouwen een stuk oppervlakkiger en opportunistischer zijn dan mannen, wanneer het op relaties aankomt.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu eigenlijk gewoon stelt dat alle vrouwen hoeren zijn?
Vaak pas wanneer ze dan al 30+ zijn en weten dat ze nu wel genoegen moeten nemen met 'minder', en ja, dan kiezen ze voor 'lief', want die zijn dan makkelijker om te 'kneden' en af te zeiken, zonder het risico meteen verlaten te worden.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ach joh, dat is maar gepraat. Net zoals alle knullen een meid met een grote boezem willen. Als ze een lieve partner tegenkomen, gaan ze er vast gewoon voor.
Ik herken mezelf en de vrouwen die ik ken/heb gekend totaal niet in jouw beschrijving.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vaak pas wanneer ze dan al 30+ zijn en weten dat ze nu wel genoegen moeten nemen met 'minder', en ja, dan kiezen ze voor 'lief', want die zijn dan makkelijker om te 'kneden' en af te zeiken, zonder het risico meteen verlaten te worden.
Ik gaf al aan dat het niet voor ALLE vrouwen geldt. Ik zei dat het bij vrij veel vrouwen zo is. Dat kan minder dan 50% van de vrouwen zijn, en dan is dat nog steeds veel.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik herken mezelf en de vrouwen die ik ken/heb gekend totaal niet in jouw beschrijving.
Wat begrijp ik er niet aan? Ik herken het gewoon niet en dat deel ik met je.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat het niet voor ALLE vrouwen geldt. Ik zei dat het bij vrij veel vrouwen zo is. Dat kan minder dan 50% van de vrouwen zijn, en dan is dat nog steeds veel.
Hopelijk zijn de vrouwen die jij kent wel beter in begrijpend lezen.
quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat veel vrouwen een stuk oppervlakkiger en opportunistischer zijn dan mannen, wanneer het op relaties aankomt.
En mochten ze dat ontkennen, dan voeg ik ook nog 'hypocriet' aan mijn bewering toe.
Jij kunt een hele leuke spontane lieve jongen zijn die werkt bij de McDonald's, en geen vrouw zal een serieuze relatie met jou overwegen tenzij ze buitengewoon veel van McNuggets houdt....
... en je kunt een egoistische egocentrische verwende etter met een rijke papa zijn, en de vrouwen liggen aan je voeten. Neuken. Zonder pil. Uiteraard.
In de loop der jaren verander je... Dat is op zich geen probleem. Mijn vrouw is ook niet meer zo strak als toen ze 18 was en ik heb ook geen sixpack meer. Maar beiden zorgen we goed voor onszelf (zoiets is wederkerig) en dat is wel belangrijk. Beiden dus nog steeds slank en mijn vrouw weegt ruwweg hetzelfde als toen ze 18 was en ik ben wat kilo's kwijt omdat ik minder spiermassa heb (was indertijd sporter, dus trainde veel, nu alleen maar wat recreatief).quote:
Ook al was-ie oersaai en werkverslaafd... ondanks die enorme gebreken ben je nog altijd een relatie met hem begonnen.quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:03 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ach, ik heb in mijn leven een stinkend rijke vent gedumpt. Echt waar. Hij was een oersaaie werkverslaafde. Hoefde voor mij niet. Hij was net zo boeiend als kijken naar groeiend gras.![]()
![]()
![]()
Leuke vriendinnen heeft je vriendin...
Natuurlijk jôh. Toen ik 'm leerde kennen leefde hij van een studiebeurs. Net als ik.quote:Op woensdag 17 juli 2013 19:44 schreef Automatique het volgende:
[..]
Ook al was-ie oersaai en werkverslaafd... ondanks die enorme gebreken ben je nog altijd een relatie met hem begonnen.
Dat zegt genoeg.
Nou nou Yi_Long,jouw vrouw heeft lekker oppervlakkige vriendinnen,als jij die inderdaad voornamelijk als graatmeter hebt!quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:14 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik gaf al aan dat het niet voor ALLE vrouwen geldt. Ik zei dat het bij vrij veel vrouwen zo is. Dat kan minder dan 50% van de vrouwen zijn, en dan is dat nog steeds veel.
Hopelijk zijn de vrouwen die jij kent wel beter in begrijpend lezen.
Als dat de enige vrouwen zijn die je kent heb ik een beetje medelijden met je. Maar ook goed nieuws over een wereld die er nog te ontdekken valtquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat veel vrouwen een stuk oppervlakkiger en opportunistischer zijn dan mannen, wanneer het op relaties aankomt.
En mochten ze dat ontkennen, dan voeg ik ook nog 'hypocriet' aan mijn bewering toe.
Jij kunt een hele leuke spontane lieve jongen zijn die werkt bij de McDonald's, en geen vrouw zal een serieuze relatie met jou overwegen tenzij ze buitengewoon veel van McNuggets houdt....
... en je kunt een egoistische egocentrische verwende etter met een rijke papa zijn, en de vrouwen liggen aan je voeten. Neuken. Zonder pil. Uiteraard.
*kuch*quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
Stupide reactie vol vooroordelen en een stuitend onnozel gebrek aan inzicht in elementaire biologie en sociologie.quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:36 schreef Automatique het volgende:
[..]
Dit.
Mannen zijn over het algemeen genomen gewoon een 'goed mens'. Vrouwen zijn wat dit punt betreft, meer berekend.
Het Madonna-hoer-complex is al zo oud als de weg naar Rome.....quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:03 schreef Hathor het volgende:
[..]
Je beseft dat je nu eigenlijk gewoon stelt dat alle vrouwen hoeren zijn?
quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:29 schreef Yi-Long het volgende:
Als de graten bij die vriendinnen te meten zijn, dan zullen ze idd niet al te veel om het lijf hebben.quote:Op woensdag 17 juli 2013 20:54 schreef Pluizebol het volgende:
[..]
Nou nou Yi_Long,jouw vrouw heeft lekker oppervlakkige vriendinnen,als jij die inderdaad voornamelijk als graatmeter hebt!
Ik ben 30. En liever alleen dan genoegen nemen met minder. Dat heb ik gedaan toen ik 20 nog wat was.. Ooit gedumpt voor een badboy ofzo?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:11 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Vaak pas wanneer ze dan al 30+ zijn en weten dat ze nu wel genoegen moeten nemen met 'minder', en ja, dan kiezen ze voor 'lief', want die zijn dan makkelijker om te 'kneden' en af te zeiken, zonder het risico meteen verlaten te worden.
Ach, het is ook niet makkelijk om 16 te zijn in de boze wereld...quote:
Het is wel zo, ook al is er bij mannen ook sprake van oppervlakkigheid, een lekker wijf is een lekker wijf. Een vrouw wordt niet meer of minder leuk als "we" er achterkomen dat ze geld heeft, of piloot is.quote:
Is ook zo. Laten we lief voor ze zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:35 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, het is ook niet makkelijk om 16 te zijn in de boze wereld...
Wacht maar tot je eierstokken gaan rinkelen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ben 30. En liever alleen dan genoegen nemen met minder.
Niet waar. Hij moet wel even veel/iets meer dan ik verdienen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel zo, ook al is er bij mannen ook sprake van oppervlakkigheid, een lekker wijf is een lekker wijf. Een vrouw wordt niet meer of minder leuk als "we" er achterkomen dat ze geld heeft, of piloot is.
Vrouwen kunnen binnen een seconde omslaan als die lelijke irritante vent die ze aansprak opeens in een Lamborghini stapt.
Die rinkelen al, maar ik wil geen kinderen om het hebben van kinderen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eierstokken gaan rinkelen.
Die luxe heb je nu nog, omdat je pas 30 bent....als de onomkeerbare deadline nadert, dan wordt ook dat een ander verhaal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die rinkelen al, maar ik wil geen kinderen om het hebben van kinderen.
Generaliseren is een vak apart, he?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die luxe heb je nu nog, omdat je pas 30 bent....als de onomkeerbare deadline nadert, dan wordt ook dat een ander verhaal.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Generaliseren is een vak apart, he?![]()
Ik wil geen kinderen. Als ik een kind wil adopteer ik wel. Iets met overbevolking.
Generalisatie, maar ja discriminatie kan maar van 1 kant komen natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:42 schreef Ambipur het volgende:
Westerlingen en hun fixatie met vooral 20-iger blijven....Gtfo man.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dit is immers mijn beleving en waarheid.
quote:67 procent liegt tegen zijn vriendin om zo een discussie af te wenden.
Ik weet dat ik in de minderheid ben, maar daar heb ik dus nooit last van gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die luxe heb je nu nog, omdat je pas 30 bent....als de onomkeerbare deadline nadert, dan wordt ook dat een ander verhaal.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet dat ik in de minderheid ben, maar daar heb ik dus nooit last van gehad.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als de graten bij die vriendinnen te meten zijn, dan zullen ze idd niet al te veel om het lijf hebben.
Dit discriminatie noemenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Generalisatie, maar ja discriminatie kan maar van 1 kant komen natuurlijk.
Omg. Dat had ik zo niet door! Jij slimpie... (Leugen)quote:
Wat jij oppervlakkigheid noemt, noem ik realisme. En opportunisme is zo'n beetje de basis-karaktertrek van pooiers (die toch voornamelijk mannelijk zijn).quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Grapjurk! Een ouwe lul die z'n jarenlange trouwe huwelijkspartner besodemieterd of inruilt voor een jonger model is natuurlijk allesbehalve hypocriet....quote:En mochten ze dat ontkennen, dan voeg ik ook nog 'hypocriet' aan mijn bewering toe.
Je bedoelt die jongen die te lui en te lamlendig was om op school z'n best te doen en absoluut geen ambitie bezit om carriere te maken? Die het verdomd om te nöken met een condoom, omdat het kortstondige pleziertje belangrijker voor hem is en het hem geen reet interesseert of hij weer een meisje zwanger maakt, simpelweg omdat ie toch niet voor die koter zal zorgen? Die spontane lieve jongen bedoel je?quote:Jij kunt een hele leuke spontane lieve jongen zijn die werkt bij de McDonald's, en geen vrouw zal een serieuze relatie met jou overwegen tenzij ze buitengewoon veel van McNuggets houdt....
Natuurlijk!quote:... en je kunt een egoistische egocentrische verwende etter met een rijke papa zijn, en de vrouwen liggen aan je voeten. Neuken. Zonder pil. Uiteraard.
Agree.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen zijn hoeren!.
Biertje?.
Doe maar een fristi....ik ben geheelonthouder.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen zijn hoeren!.
Biertje?.
Mag een vrouw dat ook? Als je vent 30 of 40 kg aankomt tijdens zijn huwelijk is het dat ook terecht dat ze hem dumpt of denken de heren dáár dan weer anders over?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:13 schreef HeatWave het volgende:
ja, wat is aankomen, als een Chantal Janzen opeens een Sugar Lee Hooper is, wie geeft die vent ongelijk?
beetje makkelijk scoren dat onderwerp.
Nou ja, ik denk het wel ja, waarom niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag een vrouw dat ook? Als je vent 30 of 40 kg aankomt tijdens zijn huwelijk is het dat ook terecht dat ze hem dumpt of denken de heren dáár dan weer anders over?![]()
just curious![]()
Mensen die zichzelf vrijwillig het ongeluk in storten door te gaan trouwen, verdienen het per definitie om gedumpt te worden. Ongeacht geslacht en elke reden is legitiem.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag een vrouw dat ook? Als je vent 30 of 40 kg aankomt tijdens zijn huwelijk is het dat ook terecht dat ze hem dumpt of denken de heren dáár dan weer anders over?![]()
just curious![]()
Trouwen is leuk man! Heb net zoveel genoten van mijn scheidingquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf vrijwillig het ongeluk in storten door te gaan trouwen, verdienen het per definitie om gedumpt te worden. Ongeacht geslacht en elke reden is legitiem.
Trouwen is dan ook echt zo'n ding dat vrouwen leuk vinden idd. Mannen hebben zoiets, ok ok, als jij dat zo graag wil...quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trouwen is leuk man! Heb net zoveel genoten van mijn scheiding
Wat zit je haar leuk vandaag Ambipur!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trouwen is leuk man! Heb net zoveel genoten van mijn scheiding
Niet waar! Ik werd romantisch ten huwelijk gevraagdquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwen is dan ook echt zo'n ding dat vrouwen leuk vinden idd. Mannen hebben zoiets, ok ok, als jij dat zo graag wil...
Leugenaar. Net gewassen, dus het zit niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk vandaag Ambipur!
En mannen kunnen binnen een seconde omslaan als die onopvallende brunette opeens d'r haren blondeert en d'r tieten opblaast. En nu?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel zo, ook al is er bij mannen ook sprake van oppervlakkigheid, een lekker wijf is een lekker wijf. Een vrouw wordt niet meer of minder leuk als "we" er achterkomen dat ze geld heeft, of piloot is.
Vrouwen kunnen binnen een seconde omslaan als die lelijke irritante vent die ze aansprak opeens in een Lamborghini stapt.
oké, dat is dan wel zo eerlijk lijkt mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk het wel ja, waarom niet?
Het is redelijk normaal dat mensen iets aankomen in de loop van de jaren, maar van normaal naar gewoon moddervet is het andere uiterste lijkt me..
ach sommige huwelijken gaan ook wel eens goed moet je maar denken...quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf vrijwillig het ongeluk in storten door te gaan trouwen, verdienen het per definitie om gedumpt te worden. Ongeacht geslacht en elke reden is legitiem.
Uhuh, want blonderen en je tieten opblazen doe je ook idd in 1 secquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En mannen kunnen binnen een seconde omslaan als die onopvallende brunette opeens d'r haren blondeert en d'r tieten opblaast. En nu?
Er bestaan oppervlakkige mannen en oppervlakkige vrouwen.
Er bestaan opportunistische mannen en opportunistische vrouwen.
En er bestaan ook horken die te stom zijn om te bedenken dat beide bovenstaande statements niets zeggen over mannen en vrouwen in het algemeen.
Stop maar. Het is 1 grote vleeskeuring.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En mannen kunnen binnen een seconde omslaan als die onopvallende brunette opeens d'r haren blondeert en d'r tieten opblaast. En nu?
Er bestaan oppervlakkige mannen en oppervlakkige vrouwen.
Er bestaan opportunistische mannen en opportunistische vrouwen.
En er bestaan ook horken die te stom zijn om te bedenken dat beide bovenstaande statements niets zeggen over mannen en vrouwen in het algemeen.
Nou in mijn geval was het precies andersomquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwen is dan ook echt zo'n ding dat vrouwen leuk vinden idd. Mannen hebben zoiets, ok ok, als jij dat zo graag wil...
Ben jij getrouwd FANN?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou in mijn geval was het precies andersomzat mannen die ook gewoon willen trouwen hoor.
Precies. Anders had ik mijn vrouw indertijd niet gevraagd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zat mannen die ook gewoon willen trouwen hoor
Sowieso. Net als leeftijd. Graag jongerquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:02 schreef DS4 het volgende:
Wat is er eigenlijk oppervlakkig aan waarde hechten aan uiterlijk? Het is m.i. pas oppervlakkig als dat het enige is waar je naar kijkt, maar uiterlijk speelt bij partnerkeuze bij iedereen min of meer een rol.
Ja, ze worden gedwongenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou in mijn geval was het precies andersomzat mannen die ook gewoon willen trouwen hoor,
anders zouden ze het toch niet doen?
Of worden ze gedwongen?
Moet ik toch eens beter opletten wat er allemaal in die SC geroepen wordt.quote:
Ik ook. Wat hebben wij veel gemeen... ben je rijk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe maar een fristi....ik ben geheelonthouder.
Sorry....ik val alleen op oudere vrouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Wat hebben wij veel gemeen... ben je rijk?
Dat vat ik dan maar op als een complimentquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sorry....ik val alleen op oudere vrouwen.
Wat oppervlakkig... Weet je zeker dat je geen vrouw bent?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:11 schreef Kingstown het volgende:
Met of zonder vette bankrekening?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin, noemt mij haar beste vriendin, dus enige twijfel is er wel ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig... Weet je zeker dat je geen vrouw bent?
Zo zijn mannen ook wanneer hij zelf uit een gegoede wijk komt en het meisje uit een pauperwijk. Dan telt gezamenlijke interesse minder of het meisje moet haar familie helemaal links willen laten liggen. Of een anti-gelovige die een meisje treft die gelovig is maar niet kerkelijk. Dan worden de ouders voor hypocriet uitgemaakt en gedenigreerd en sneuvelt de relatie etc etc. Hebben we het nog niet eens over scholing en dan een meisje misbruiken omdat zij maar mavo heeft, en de man er geen kind van wil want stel,,,,. Zullen we nog even doorgaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
WTF is deze!?quote:54 procent geeft er niet om hoe groot hun penis is, 27 procent heeft al op het internet opgezocht of de grootte van hun geslachtsorgaan gemiddeld is. 5 procent vergelijkt dit met vrienden.
Onzin, een lekker wijf is een lekker wijfquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo zijn mannen ook wanneer hij zelf uit een gegoede wijk komt en het meisje uit een pauperwijk. Dan telt gezamenlijke interesse minder of het meisje moet haar familie helemaal links willen laten liggen. Of een anti-gelovige die een meisje treft die gelovig is maar niet kerkelijk. Dan worden de ouders voor hypocriet uitgemaakt en gedenigreerd en sneuvelt de relatie etc etc. Hebben we het nog niet eens over scholing en dan een meisje misbruiken omdat zij maar mavo heeft, en de man er geen kind van wil want stel,,,,. Zullen we nog even doorgaan?
Hebben we het nog niet eens over de man die al zijn verstand verliest en met zijn wormvormig aanhangsel denkt wanneer een maand geen seks...al dan niet met zichzelf... en zich laat nemen door een vrouw die wel berekenend is. (ga eens een onderzoek aan over laatste alinea)
quote:n 72 procent zou de pil voor mannen nemen moest het bestaan.
http://mens-en-gezondheid(...)is-de-mannenpil.htmlquote:Wanneer de mannenpil op de markt zal verschijnen is het woord “pil” waarschijnlijk niet meer van toepassing. [..] implantaat ingebracht worden (eens in de vier maanden moet die vervangen worden) [...]. Er wordt niet voor de vorm van een pil gekozen, omdat je dan nog kans hebt op ongewenste zwangerschap door het vergeten van de pil of het verkeerd innemen daarvan, net zoals bij de vrouwenpil[...;ees rest in bron].
Kan je er iig niet meer worden ingeluisdquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:10 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
http://mens-en-gezondheid(...)is-de-mannenpil.html
Nog even geduld mannen
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:02 schreef vosss het volgende:
[..]
WTF is deze!?
Zovan hey henk, leg je jouwe eens op tafel dan leg ik de mijne ernaast, even kijken wie de langste heeft of hoe moet ik me dit precies voorstellen!?
En volgens FOK!kers hebben ze bijna allemaal 25 tot 30 cm en studeren ze allemaal aan de Universiteitquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:05 schreef vosss het volgende:
Dat zou er op neer komen (even makkelijk geteld met 17 miljoen mensen, de helft mannelijk) dat in Nederland 425.000 mannen hun lul vergelijken met vrienden.
Nou, het is toch wel erg dat de man er ingeluisd KAN worden. Ze waren toch niet oppervlakkig?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan je er iig niet meer worden ingeluisd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:15 schreef paddy het volgende:
[..]
Nou, het is toch wel erg dat de man er ingeluisd kan worden. Ze waren toch niet oppervlakkig?![]()
Op een enkeling na toch?Ik snap je logica niet, vrouwen kunnen gewoon beweren aan de pil te zijn, hoe moet je dat zeker weten als man?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Iedere avond er bij blijven staan!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je logica niet, vrouwen kunnen gewoon beweren aan de pil te zijn, hoe moet je dat zeker weten als man?
Kom opquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je logica niet, vrouwen kunnen gewoon beweren aan de pil te zijn, hoe moet je dat zeker weten als man?
Wederom, waar is de logica? Als je een relatie hebt en samen getest bent ga je verdomme toch niet met fucking condooms neuken? Echt het eerste wat op moet rotten zodra het een beetje kan..quote:
Dan is er gewoon het vertrouwen wat je moet hebben. Heb je een chaoot als vriendin weet je ook dat je de strip moet controleren. überhaupt is er geen garantie dan. Slik maar eens een diarree remmer etc etc etc. Dat is dan ook een verantwoording die jullie dan samen willen nemen. Je bent er niet meteen ingeluisd hoor. Soms gebeuren er dingen waardoor de pil ook niet afdoende werkt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wederom, waar is de logica? Als je een relatie hebt en samen getest bent ga je verdomme toch niet met fucking condooms neuken? Echt het eerste wat op moet rotten zodra het een beetje kan..
Dan nog ligt dus de "macht" bij de vrouw, genoeg topics op FOK! geweest waarbij de vrouw zoiets flikte.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:22 schreef paddy het volgende:
[..]
Dan is er gewoon het vertrouwen wat je moet hebben. Heb je een chaoot als vriendin weet je ook dat je de strip moet controleren. überhaupt is er geen garantie dan. Slik maar eens een diarree remmer etc etc etc. Dat is dan ook een verantwoording die jullie dan samen willen nemen
In slappe toestand. En al met promotieonderzoek bezig.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:13 schreef paddy het volgende:
[..]
En volgens FOK!kers hebben ze bijna allemaal 25 tot 30 cm en studeren ze allemaal aan de Universiteit
Dat is allemaal zo'n overdreven onzin!quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In slappe toestand. En al met promotieonderzoek bezig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Ja, maar dat is een risico die je zelf hoort in te schatten. Net als wanneer ik het begrijp dat een vrouw niet zwanger wil worden of het risico wil lopen op een geslachtsziekte want man heeft met jan en alleman het bed gedeeld.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:23 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan nog ligt dus de "macht" bij de vrouw, genoeg topics op FOK! geweest waarbij de vrouw zoiets flikte.
Promoveren in meetafwijkingen wellicht?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:24 schreef Ferdo het volgende:
In slappe toestand. En al met promotieonderzoek bezig.
En dan zijn we dus weer terug bij de eerste discussie, zwanger worden omdat je man dan bij je blijft.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:26 schreef paddy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is een risico die je zelf hoort in te schatten. Net als wanneer ik het begrijp dat een vrouw niet zwanger wil worden of het risico wil lopen op een geslachtsziekte want man heeft met jan en alleman het bed gedeeld.
Mannen en therapietrouw...quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef paddy het volgende:
Ik ben ook 100% voor die mannenpil trouwens.
Aha. Men houdt er dus al rekening mee dat mannen wat slordig kunnen zijn.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef Disana het volgende:
Maar er is nu een implantaat dat 4 maanden werkt.
Vrouwen zijn dat gelukkig niet, die kunnen hun mobiel al niet vinden in dat zwarte gat dat handtas heetquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aha. Men houdt er dus al rekening mee dat mannen wat slordig kunnen zijn.
Ze zijn wel beter in therapietrouw...quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen zijn dat gelukkig niet, die kunnen hun mobiel al niet vinden in dat zwarte gat dat handtas heet.
Sorry, maar je weet hoe jong ik ben (klep dicht) En ik leef ...en zo voed ik mijn kinderen op,en mijn omgeving idem,..... een huwelijk is geen garantie . Binnen een paar maanden ben je gescheiden dus kinderen als lijm of laatste strohalm gebruiken is idioot. Daarbij ken ik geen enkele man die zich verantwoordelijk voelt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan zijn we dus weer terug bij de eerste discussie, zwanger worden omdat je man dan bij je blijft.
En dat zijn spelletjes die veel vaker voorkomen dan je denkt.
Staat ook in de bronquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ach, iedereen kan slordig zijn, vrouwen dus ook. Zo'n pilstrip vermeldt niet voor niets de dagen van de weekquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef paddy het volgende:
Daarbij ken ik geen enkele man die zich verantwoordelijk voelt.
En wat blijkt nu? Er zit niet eens zoveel verschil in de man of vrouw....alleen dan dat de vrouw met haar hart denkt en de man met zijn penis.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dat gelukkig niet, die kunnen hun mobiel al niet vinden in dat zwarte gat dat handtas heet.
Ik weet alleen van mijn vrouw dat therapietrouw bij vrouwen beter is dan bij mannen. En ik moest daar even aan denken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef Disana het volgende:
Ach, iedereen kan slordig zijn, vrouwen dus ook. Zo'n pilstrip vermeldt niet voor niets de dagen van de week
Er staat dus letterlijk......ik ken.... en daar sta ik nog steeds achterquote:
Dat had ik ook zo gelezen, maar dan nog... Vind ik het vreemd. Ik kan mij er niets bij voorstellen dat je je niet verantwoordelijk voelt voor je kinderen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef paddy het volgende:
Er staat dus letterlijk......ik ken.... en daar sta ik nog steeds achter
Dan gebruik je een condoom.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een stuk terug postte paddy over een implantaat voor mannenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan gebruik je een condoom.
Als je als man zeker weten geen kind wilt, kun je dat maar beter doen.
Het wordt trouwens wat mij betreft gewoon ook tijd voor een mannenpil. Jammer dat de verantwoording voor anticonceptie nog bijna altijd bij de vrouw wordt neergelegd.
Het is ook verantwoording voor de man.
Ik heb het dan wel over onverwacht zwanger worden en scheiding of uit elkaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat had ik ook zo gelezen, maar dan nog... Vind ik het vreemd. Ik kan mij er niets bij voorstellen dat je je niet verantwoordelijk voelt voor je kinderen.
En dat jij dan niemand zou kennen die uitzondering op de regel is...
Ik snap niet dat er nog geen bh voor mannen is uitgevonden om die redenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk trouwens dat het wel meevalt met dat mannen hun vrouw/vriendin verlaat als ze aankomt. W worden met het klimmen der jaren bijna allemaal wat zwaarder.
En over dat vrouwen lelijk en dik worden zo gauw de buit binnen is: gelukkig worden mannen wel knapper zeg, met het stijgen der jaren. Not dus.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nog geen bh voor mannen is uitgevonden om die redenOok voor hun telt de zwaartekracht met de jaren.
Vreemd genoeg hebben zelfs slanke oudere mannen een buikje en hangtieten, maar daar hebben we het nooit overquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]![]()
Of een korset om die dikke buik een beetje in te snoeren.
Ook dan kan ik het mij niet zo voorstellen dat je als man je niet verantwoordelijk voelt, maar is de kans dat je een man kent die onverhoopt vader is geworden en zijn verantwoordelijkheid neemt kleiner omdat de aantallen nu eenmaal kleiner zijn. Dus in die zin kan ik het weer wat plaatsen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef paddy het volgende:
Ik heb het dan wel over onverwacht zwanger worden en scheiding of uit elkaar.
Dan moeten die vrouwen eens wat vaker een schop onder de kont uitdelen.quote:Moet ik zeggen dat ik ook erg weinig mannen ken die zelf oppas gaan regelen omdat vrouw en man samen werken. Meeste mannen werken ook acht uur per week meer, dus dat zal het wel zijn dat de kinderen de verantwoording van de vrouw is. Inclusief halen en brengen. Ik heb het over mijn omgeving.
Of het moet te maken hebben met sporten
Zwaarder hoeft niet per sé, minder strak is vaak wel het geval. De mate waarin speelt natuurlijk mee. Als je een dame trouwt die zeg 55 kg weegt, dan is er toch iets veranderd als ze 70 kg weegt. Maar woog ze al 68, dan zeur je niet zo snel om 72...quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk trouwens dat het wel meevalt met dat mannen hun vrouw/vriendin verlaat als ze aankomt. We worden met het klimmen der jaren bijna allemaal wat zwaarder.
Het is wederkerig. Als je zelf een vetkwab bent met pootjes moet je natuurlijk je snavel houden. Of samen er iets aan gaan doen. Dat laatste lijkt mij om heel veel redenen de beste keuze, maar dat terzijde.quote:En over dat vrouwen lelijk en dik worden zo gauw de buit binnen is: gelukkig worden mannen wel knapper zeg, met het stijgen der jaren. Not dus.
Mwah, de gemiddelde vrouw is qua looks wel afgeschreven na haar 35ste. De gemiddelde man blijft doorgaans toch iets langer 'acceptabel'.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk trouwens dat het wel meevalt met dat mannen hun vrouw/vriendin verlaat als ze aankomt. We worden met het klimmen der jaren bijna allemaal wat zwaarder.
En over dat vrouwen lelijk en dik worden zo gauw de buit binnen is: gelukkig worden mannen wel knapper zeg, met het stijgen der jaren. Not dus.
Wat komt volgens jou vaker voor:quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Aldus mijn vrouw. Maar die schijnt er wel kijk op te hebben. Ach, het maakt me ook helemaal niet uit ook...quote:
Eh, dat zegt niks over het uiterlijk van die mannen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat komt volgens jou vaker voor:
Oudere man met jongere vrouw of oudere vrouw met jongere man?
Je moet maar net geluk hebben, meesten worden ook dikker, en grijs en kaler.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, de gemiddelde vrouw is qua looks wel afgeschreven na haar 35ste. De gemiddelde man blijft doorgaans toch iets langer 'acceptabel'.
Je geeft geen antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, dat zegt niks over het uiterlijk van die mannen.
Mannen willen een mooie vrouw, vrouwen willen een man die ze zekerheid geeft (en in deze wereld is dat meestal veel geld bezitten).
Dat zie je toch in mijn antwoord.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag.
Ik ben een man. Ik kan niet tussen de regels doorlezen en snap ook geen hints.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zie je toch in mijn antwoord.
Mannen vallen op vruchtbare vrouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
Er zijn toch ook oudere mooie vrouwen? En vallen mannen ALLEEN op mooie vrouwen? Dat geloof ik niet. Dat zou betekenen dat alleen mooie vrouwen een relatie hebben en dat is niet zo.
Implantaat? Waar en hoe? Want als dat moet zoals ik het nu voor me zie no fucking way.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er is nu een implantaat dat 4 maanden werkt. Daar heb je dus al een stuk meer aan.
Ik heb geen idee, maar ik vermoed zomaar dat hij in de bovenarm wordt gezetquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Implantaat? Waar en hoe? Want als dat moet zoals ik het nu voor me zie no fucking way.
Wis en waarachtig!quote:
Nee, mannen vallen voornamelijk voor lelijke gedrochten. Nou goed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
Er zijn toch ook oudere mooie vrouwen? En vallen mannen ALLEEN op mooie vrouwen? Dat geloof ik niet. Dat zou betekenen dat alleen mooie vrouwen een relatie hebben en dat is niet zo.
Het zwaarder worden is m.i. bij zowel mannen als vrouwen in verhouding gelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ik zou nooit maar dan ook nooitquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet alleen van mijn vrouw dat therapietrouw bij vrouwen beter is dan bij mannen. En ik moest daar even aan denken.
Verder vind ik het allemaal best hoor, de mannenpil.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:24 schreef eight het volgende:
[..]
Het zwaarder worden is m.i. bij zowel mannen als vrouwen in verhouding gelijk.
Toch vind ik het wel erg jammer dat het uiterlijk van de meeste vrouwen zo'n korte houdbaarheid heeft. Na hun 30ste verjaardag gaat het toch wel heel hard bergafwaarts. Het lijkt wel of je bij vrouwen vanaf hun 30ste in hondenjaren moet gaan tellen.
Bij mij gingen de alarmbellen af toen ze thuiskwam met een pittig kort kapsel. Ze leek plotseling enorm veel op m'n schoonbroer.
Daar had ik enorm veel moeite mee en niet veel later werd de relatie verbroken.
Tuurlijk zijn er genoeg aantrekkelijke oudere vrouwen. Net zoals er genoeg mannen zijn die zich nooit verzorg hebben en er nooit aantrekkelijk uit zullen zien. Dik, kaal, uitgezakt, rare kledingsmaak, etc etc.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
Yi-Long blijft mooi en strak met een volle haardos tot zijn 80stequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, ja, want oudere mannen worden niet kaal en krijgen geen uitgezakte dikke buik.
Ik vind jou toch erg verzuurd reageren over de hele vrouwelijke Nederlandse bevolking van 19+ Yi-Long.
Laten we maar aannemen dat je zit te trollen.
Pfff, ik word hoogstens 40....quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yi-Long blijft mooi en strak met een volle haardos tot zijn 80stedat denkt ie tenminste
Dat heb ik ook 20 jaar lang gedacht. Viel best tegen dat het na de 40 nog gewoon doorging.quote:
Als die gaan praten is de 'liefde' weer snel voorbij, tenzij je ook in die leeftijdscategorie zit.quote:
Wat vind jouw vrouw er van dat je zoveel lol in bed hebt met die 30+ vriendinnen van je?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef DS4 het volgende:
Ik heb aardig wat vriendinnen van 30+ die er zeer aantrekkelijk uit zien. En in bed heb je er sowieso veel meer lol mee dan met de gemiddelde 19 jarige.
Dit is een uitstekende vraag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat vind jouw vrouw er van dat je zoveel lol in bed hebt met die 30+ vriendinnen van je?
Je beseft wel dat je in deze alinea overal ''man'' en ''vrouw'' kan omwisselen en dat het dan nog steeds klopt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo zijn mannen ook wanneer hij zelf uit een gegoede wijk komt en het meisje uit een pauperwijk. Dan telt gezamenlijke interesse minder of het meisje moet haar familie helemaal links willen laten liggen. Of een anti-gelovige die een meisje treft die gelovig is maar niet kerkelijk. Dan worden de ouders voor hypocriet uitgemaakt en gedenigreerd en sneuvelt de relatie etc etc. Hebben we het nog niet eens over scholing en dan een meisje misbruiken omdat zij maar mavo heeft, en de man er geen kind van wil want stel,,,,. Zullen we nog even doorgaan?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat vind jouw vrouw er van dat je zoveel lol in bed hebt met die 30+ vriendinnen van je?
quote:
Ja, net als eerdere voorbeeldenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je in deze alinea overal ''man'' en ''vrouw'' kan omwisselen en dat het dan nog steeds klopt?
jah... stel dat een vent een kind wil en die vrouw niet, vergeet ie gewoon effe zijn pilletjequote:
G-spot Johnny heeft gesprokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als die gaan praten is de 'liefde' weer snel voorbij, tenzij je ook in die leeftijdscategorie zit.
Ik heb aardig wat vriendinnen van 30+ die er zeer aantrekkelijk uit zien. En in bed heb je er sowieso veel meer lol mee dan met de gemiddelde 19 jarige.
Die overigens tegenwoordig opvallend vaak al dik zijn. Op hun 19e!
Misschien heeft ie wel een open huwelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat ik met al mijn vriendinnen meteen het bed induik? Dat doe jij toch ook niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
Heeft je vrouw dan ook een minnaar zo af en toe?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat ik met al mijn vriendinnen meteen het bed induik? Dat doe jij toch ook niet?
En verder heb ik een open huwelijk, dus mijn vrouw staat daar wat anders in dan gemiddeld.
Mijn vrouw is biseksueel, dus minnaars, minnaressen. Kan allemaal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heeft je vrouw dan ook een minnaar zo af en toe?
just curious![]()
Ah.. oké... ben je nooit bang dat ze verliefd wordt op een minnaar of een minnares?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:36 schreef DS4 het volgende:
[quote]Mijn vrouw is biseksueel, dus minnaars, minnaressen. Kan allemaal.
Neu.. zo'n beeld had ik er nu ook weer niet vanquote:Maar voor de goede orde, een open huwelijk wil niet meteen zeggen dat je om de dag een ander in bed aan moet treffen...
Dat risico bestaat. Maar bestaat ook bij gesloten huwelijken. Dat wil overigens niet zeggen dat je dan met die ander verder moet gaan. Ik ben ook wel eens verliefd geworden op een ander. Zo ongebruikelijk is dat niet. Maar ik heb nooit overwogen om met een ander door te gaan ofzo. En nogmaals... dat kan dus ook bij een gesloten huwelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah.. oké... ben je nooit bang dat ze verliefd wordt op een minnaar of een minnares?
Natuurlijk wel. Dat is een vrij normale emotie. Het is ook allemaal niet zo simpel, sterker nog... voor de meesten is het niet weggelegd.quote:En ben je nooit jaloers?
Gelukkig maar.quote:Neu.. zo'n beeld had ik er nu ook weer niet van
Dat heb je ons zelf verteld:quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat ik met mijn vriendinnen het bed induik?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef DS4 het volgende:
Niet met dertigers nee. Veel te jong grut.quote:Dat doe jij toch ook niet?
Daar heb je gelijk in natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef DS4 het volgende:
[quote]Dat risico bestaat. Maar bestaat ook bij gesloten huwelijken. Dat wil overigens niet zeggen dat je dan met die ander verder moet gaan. Ik ben ook wel eens verliefd geworden op een ander. Zo ongebruikelijk is dat niet. Maar ik heb nooit overwogen om met een ander door te gaan ofzo. En nogmaals... dat kan dus ook bij een gesloten huwelijk.
Is voor mij niet weggelegd nee, ik zou denk ik héél jaloers zijnquote:Natuurlijk wel. Dat is een vrij normale emotie. Het is ook allemaal niet zo simpel, sterker nog... voor de meesten is het niet weggelegd.
quote:Gelukkig maar.
Lees eens wat beter...quote:
Volkomen nutteloos.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Doe dit onderzoek eens met hoeveel vrouwen hun vent dumpen als hij plots blut is en geen inkomen meer heeft.
Is al eens gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Doe dit onderzoek eens met hoeveel vrouwen hun vent dumpen als hij plots blut is en geen inkomen meer heeft.
Op elkaar uitgekeken scoort hoog, vooral bij mannen. Dat zal ongetwijfeld te maken met het versnelde verouderingsproces bij vrouwen na hun 30ste.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is al eens gedaan![]()
Redenen echtscheiding
[ afbeelding ]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)006/2006-1862-wm.htm
Of mannen hechten meer waarde aan uiterlijk? Meestal niet hun eigen uiterlijk uiteraardquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:11 schreef eight het volgende:
[..]
Op elkaar uitgekeken scoort hoog, vooral bij mannen. Dat zal ongetwijfeld te maken met het versnelde verouderingsproces bij vrouwen na hun 30ste.
Daarnaast is verslaving duidelijk een probleem onder mannen, hoewel het wel een heel hoog percentage scoort. Blijkbaar geloven heel veel vrouwen dat hij op de duur wel afkickt
Maakt deze berichtgeving deel uit van de anti-obesitas campagne?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:16 schreef Elan het volgende:
50.000 mannen wereldwijd geeft toch wel een aardig beeld .
Zou jij je vriendin dumpen als ze aankomt?
Op een paar uitzonderingen na blijven mannen qua uiterlijk veel langer houdbaar. Geloof me, ik had ook liever andersom gezien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of mannen hechten meer waarde aan uiterlijk? Meestal niet hun eigen uiterlijk uiteraard![]()
gezien alle vetzakken die er rondhobbelen![]()
Vreemd dat het überhaupt tot een huwelijk komt.quote:En ze slaan nogal graag zo te zien![]()
Misselijkmakend idd.quote:Wat mij wel verbaasd is gezondheidsproblemen... is best triest
Dit zijn begrijpelijke redenen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is al eens gedaan![]()
Redenen echtscheiding
[ afbeelding ]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)006/2006-1862-wm.htm
Je blijft bij elkaar in voor-en tegenspoed zeggen ze, maar het kan gebeuren dat je partner door een verworven ziekte of handicap zo verandert dat het niet meer gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of mannen hechten meer waarde aan uiterlijk? Meestal niet hun eigen uiterlijk uiteraard![]()
gezien alle vetzakken die er rondhobbelen![]()
En ze slaan nogal graag zo te zien![]()
Wat mij wel verbaasd is gezondheidsproblemen... is best triest
Niettemin toch een beetje triest...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb het vaak genoeg gezien en heb er wel begrip voor eigenlijk. Daar gaan vaak ook jaren en jaren overheen.
Gelukkig gaat het over de helft en maakt het niet uit of ze het nu wel of niet willen.quote:De helft zou echter wel een relatie niet beëindigen moesten ze beseffen dat hun huidige partner geen goeie potentiële echtgenote zou zijn.
ghehehehe dat kan ik me dan weer wel een beetje voorstellen als je net verkering hebtquote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:00 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met m'n eerste echte vriendinnetje () omdat ze per maand echt kilo's aankwam. Wat ze deed weet ik ook niet.
Te weinig waarschijnlijk. En van gelukkig zijn worden mensen dikker.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:00 schreef Twiitch het volgende:
Ik heb het uitgemaakt met m'n eerste echte vriendinnetje () omdat ze per maand echt kilo's aankwam. Wat ze deed weet ik ook niet.
Of van stress...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Te weinig waarschijnlijk. En van gelukkig zijn worden mensen dikker.
Tja, nu zou ik het voorzichtig aankaarten maar toentertijd was ik 17, dan ben je snel klaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 15:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ghehehehe dat kan ik me dan weer wel een beetje voorstellen als je net verkering hebt
Daarom zei ik al. kan ik me wel voorstellenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:32 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Tja, nu zou ik het voorzichtig aankaarten maar toentertijd was ik 17, dan ben je snel klaar natuurlijk.
Ze was niet zwanger?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 14:00 schreef Twiitch het volgende:
Pfffff, 8 jaar denk ikquote:Op vrijdag 19 juli 2013 16:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]Hoe lang is het geleden? Staat er straks iemand voor je deur, hoi Pap
Tja, hoeveel vrouwen zijn dan niet plotseling per ongeluk zonder dat vriendje dat ook wildequote:
Boven of onder?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het aanmeten van een kort pittig kapsel is ook een goede rede om te dumpen.
Kaal met één paarse pluk in het midden vind ik ook niks ......quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het aanmeten van een kort pittig kapsel is ook een goede rede om te dumpen.
Is het een beetje lekker wijf, want dan wil ik 'r best wel een keer doen. Ik bedoel het idee dat jij erop gelegen hebt is natuurlijk niet heel aanlokkelijk, maar ik denk dat ik me daar wel overheen kan zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is biseksueel, dus minnaars, minnaressen. Kan allemaal.
Maar voor de goede orde, een open huwelijk wil niet meteen zeggen dat je om de dag een ander in bed aan moet treffen...
Mijn vrouw is zeer aantrekkelijk en krijgt dus irl al meer dan genoeg aanbod, waar ze ook in verreweg de meeste gevallen niet op ingaat, want wederom gaat de fantasie weer aan de loop als er 'open huwelijk' staat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
Is het een beetje lekker wijf, want dan wil ik 'r best wel een keer doen. Ik bedoel het idee dat jij erop gelegen hebt is natuurlijk niet heel aanlokkelijk, maar ik denk dat ik me daar wel overheen kan zetten.
Jammer, ik dacht als jij in bed net zo slap neukt als dat je hier meestal lult, dan moet ik wel een verademing voor haar zijn, maar goed dan niet, het was goed bedoeldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is zeer aantrekkelijk en krijgt dus irl al meer dan genoeg aanbod, waar ze ook in verreweg de meeste gevallen niet op ingaat, want wederom gaat de fantasie weer aan de loop als er 'open huwelijk' staat.
Een pluk is niks inderdaad maar kaal met een streepje is welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kaal met één paarse pluk in het midden vind ik ook niks ......
Wat heeft die gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:28 schreef Tem het volgende:
Ik moet ineens aan Jan Mulder denken, heel raar.
Ik zat aan een snor te denkenquote:
Oh zo, dan snap ik de vergelijking wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft ook een open huwelijk en lult vaak ook maar een beetje voor zich uit.
Haar zit overal.quote:
Beter, soms heb je een nasleep. Op niks afquote:
Wenselijk? Volgens mij klopt dat percentage gewoon met wie sowieso niet vreemd gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:09 schreef stalybridge het volgende:
Vraag 8. Would you dump a girlfriend if she gained a significant amount of weight?
Keuze mogelijkheden ja of nee. Uitkomst +/- 50%
Schokkend!
De enquette
Er worden ook nogal wenselijke antwoorden gegeven. zie bijv vraag 5.
Of die al een vriendin hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wenselijk? Volgens mij klopt dat percentage gewoon met wie sowieso niet vreemd gaat.
Weet niet meer precies de %, maar dan gaat iets van 85% niet vreemd zelfs als de vrouw er zeker niet achter komt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wenselijk? Volgens mij klopt dat percentage gewoon met wie sowieso niet vreemd gaat.
Ja, wat wil je zeggen? Dat mannen vreemdgaan als hun vrouw/vriendin het niet weet? Je zit nog vast aan een schudgevoel, nadat je vreemd bent gegaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Weet niet meer precies de %, maar dan gaat iets van 85% niet vreemd zelfs als de vrouw er zeker niet achter komt.
Zelfs met het risico dat ze er wel achter komt ligt dat % andersom..
Nee hoor, ik vind het vooral een heel twijfelachtig onderzoekje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, wat wil je zeggen? Dat mannen vreemdgaan als hun vrouw/vriendin het niet weet? Je zit nog vast aan een schudgevoel, nadat je vreemd bent gegaan.
En mannen, zijn jullie jaloers????quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft ook een open huwelijk en lult vaak ook maar een beetje voor zich uit.
Ik niet. Niets voor mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En mannen, zijn jullie jaloers????
"Women, you can't live with them.....the end."quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef TLC het volgende:
Who's that riding in the sun?
Who's the man with the itchy gun?
Who's the man who kills for fun?
Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.
He sleeps with a gun
but he loves his son
Killed his wife 'cos she weighed a ton.
A little touched or so we're told
Killed his wife 'cos she had a cold
Might as well she was gettin' old
Nee, ik ben te jaloers voor een open huwelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad, samen zullen we helemaal niks delen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, ik ben te jaloers voor een open huwelijk.
Ach....ik lul meestal ook maar een eind voor mezelf uit, dus weinig om jaloers op te zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen zak vanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Weet niet meer precies de %, maar dan gaat iets van 85% niet vreemd zelfs als de vrouw er zeker niet achter komt.
Zelfs met het risico dat ze er wel achter komt ligt dat % andersom..
25% volgens velen onderzoekjens, ik vind dat nog steeds enorm veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen zak van
Welk onderzoek? Is dat weer een ander onderzoek dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
25% volgens velen onderzoekjens, ik vind dat nog steeds enorm veel.
Jup.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welk onderzoek? Is dat weer een ander onderzoek dan?![]()
Dat is 1 op de 4, da's veel....
90% wordt vaak genoemd. Dit is echter op de vraag of je ooit bent vreemd gegaan. Dus misschien in de ene relatie dan wel, maar de ander niet.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen zak van
Nou het zal allemaal welquote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:36 schreef stalybridge het volgende:
[..]
90% wordt vaak genoemd. Dit is echter op de vraag of je ooit bent vreemd gegaan. Dus misschien in de ene relatie dan wel, maar de ander niet.
Percentage van kingtoppie is dan waarschijnlijker.
Ja, zo is het ook weer.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou het zal allemaal wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |