Wat zit je haar leuk vandaag Ambipur!quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trouwen is leuk man! Heb net zoveel genoten van mijn scheiding
Niet waar! Ik werd romantisch ten huwelijk gevraagdquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwen is dan ook echt zo'n ding dat vrouwen leuk vinden idd. Mannen hebben zoiets, ok ok, als jij dat zo graag wil...
Leugenaar. Net gewassen, dus het zit niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat zit je haar leuk vandaag Ambipur!
En mannen kunnen binnen een seconde omslaan als die onopvallende brunette opeens d'r haren blondeert en d'r tieten opblaast. En nu?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel zo, ook al is er bij mannen ook sprake van oppervlakkigheid, een lekker wijf is een lekker wijf. Een vrouw wordt niet meer of minder leuk als "we" er achterkomen dat ze geld heeft, of piloot is.
Vrouwen kunnen binnen een seconde omslaan als die lelijke irritante vent die ze aansprak opeens in een Lamborghini stapt.
oké, dat is dan wel zo eerlijk lijkt mijquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, ik denk het wel ja, waarom niet?
Het is redelijk normaal dat mensen iets aankomen in de loop van de jaren, maar van normaal naar gewoon moddervet is het andere uiterste lijkt me..
ach sommige huwelijken gaan ook wel eens goed moet je maar denken...quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf vrijwillig het ongeluk in storten door te gaan trouwen, verdienen het per definitie om gedumpt te worden. Ongeacht geslacht en elke reden is legitiem.
Uhuh, want blonderen en je tieten opblazen doe je ook idd in 1 secquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En mannen kunnen binnen een seconde omslaan als die onopvallende brunette opeens d'r haren blondeert en d'r tieten opblaast. En nu?
Er bestaan oppervlakkige mannen en oppervlakkige vrouwen.
Er bestaan opportunistische mannen en opportunistische vrouwen.
En er bestaan ook horken die te stom zijn om te bedenken dat beide bovenstaande statements niets zeggen over mannen en vrouwen in het algemeen.
Stop maar. Het is 1 grote vleeskeuring.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:59 schreef stopnaald het volgende:
[..]
En mannen kunnen binnen een seconde omslaan als die onopvallende brunette opeens d'r haren blondeert en d'r tieten opblaast. En nu?
Er bestaan oppervlakkige mannen en oppervlakkige vrouwen.
Er bestaan opportunistische mannen en opportunistische vrouwen.
En er bestaan ook horken die te stom zijn om te bedenken dat beide bovenstaande statements niets zeggen over mannen en vrouwen in het algemeen.
Nou in mijn geval was het precies andersomquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Trouwen is dan ook echt zo'n ding dat vrouwen leuk vinden idd. Mannen hebben zoiets, ok ok, als jij dat zo graag wil...
Ben jij getrouwd FANN?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou in mijn geval was het precies andersomzat mannen die ook gewoon willen trouwen hoor.
Precies. Anders had ik mijn vrouw indertijd niet gevraagd.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
zat mannen die ook gewoon willen trouwen hoor
Sowieso. Net als leeftijd. Graag jongerquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:02 schreef DS4 het volgende:
Wat is er eigenlijk oppervlakkig aan waarde hechten aan uiterlijk? Het is m.i. pas oppervlakkig als dat het enige is waar je naar kijkt, maar uiterlijk speelt bij partnerkeuze bij iedereen min of meer een rol.
Ja, ze worden gedwongenquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nou in mijn geval was het precies andersomzat mannen die ook gewoon willen trouwen hoor,
anders zouden ze het toch niet doen?
Of worden ze gedwongen?
Moet ik toch eens beter opletten wat er allemaal in die SC geroepen wordt.quote:
Ik ook. Wat hebben wij veel gemeen... ben je rijk?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:54 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Doe maar een fristi....ik ben geheelonthouder.
Sorry....ik val alleen op oudere vrouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook. Wat hebben wij veel gemeen... ben je rijk?
Dat vat ik dan maar op als een complimentquote:Op donderdag 18 juli 2013 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Sorry....ik val alleen op oudere vrouwen.
Wat oppervlakkig... Weet je zeker dat je geen vrouw bent?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:11 schreef Kingstown het volgende:
Met of zonder vette bankrekening?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:11 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin, noemt mij haar beste vriendin, dus enige twijfel is er wel ja.quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Wat oppervlakkig... Weet je zeker dat je geen vrouw bent?
Zo zijn mannen ook wanneer hij zelf uit een gegoede wijk komt en het meisje uit een pauperwijk. Dan telt gezamenlijke interesse minder of het meisje moet haar familie helemaal links willen laten liggen. Of een anti-gelovige die een meisje treft die gelovig is maar niet kerkelijk. Dan worden de ouders voor hypocriet uitgemaakt en gedenigreerd en sneuvelt de relatie etc etc. Hebben we het nog niet eens over scholing en dan een meisje misbruiken omdat zij maar mavo heeft, en de man er geen kind van wil want stel,,,,. Zullen we nog even doorgaan?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel zo, ook al is er bij mannen ook sprake van oppervlakkigheid, een lekker wijf is een lekker wijf. Een vrouw wordt niet meer of minder leuk als "we" er achterkomen dat ze geld heeft, of piloot is.
Vrouwen kunnen binnen een seconde omslaan als die lelijke irritante vent die ze aansprak opeens in een Lamborghini stapt.
WTF is deze!?quote:54 procent geeft er niet om hoe groot hun penis is, 27 procent heeft al op het internet opgezocht of de grootte van hun geslachtsorgaan gemiddeld is. 5 procent vergelijkt dit met vrienden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |