Niet waar. Hij moet wel even veel/iets meer dan ik verdienen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is wel zo, ook al is er bij mannen ook sprake van oppervlakkigheid, een lekker wijf is een lekker wijf. Een vrouw wordt niet meer of minder leuk als "we" er achterkomen dat ze geld heeft, of piloot is.
Vrouwen kunnen binnen een seconde omslaan als die lelijke irritante vent die ze aansprak opeens in een Lamborghini stapt.
Die rinkelen al, maar ik wil geen kinderen om het hebben van kinderen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wacht maar tot je eierstokken gaan rinkelen.
Die luxe heb je nu nog, omdat je pas 30 bent....als de onomkeerbare deadline nadert, dan wordt ook dat een ander verhaal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:38 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Die rinkelen al, maar ik wil geen kinderen om het hebben van kinderen.
Generaliseren is een vak apart, he?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die luxe heb je nu nog, omdat je pas 30 bent....als de onomkeerbare deadline nadert, dan wordt ook dat een ander verhaal.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:41 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Generaliseren is een vak apart, he?![]()
Ik wil geen kinderen. Als ik een kind wil adopteer ik wel. Iets met overbevolking.
Generalisatie, maar ja discriminatie kan maar van 1 kant komen natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:42 schreef Ambipur het volgende:
Westerlingen en hun fixatie met vooral 20-iger blijven....Gtfo man.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:43 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Dat weet ik. Dit is immers mijn beleving en waarheid.
quote:67 procent liegt tegen zijn vriendin om zo een discussie af te wenden.
Ik weet dat ik in de minderheid ben, maar daar heb ik dus nooit last van gehad.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die luxe heb je nu nog, omdat je pas 30 bent....als de onomkeerbare deadline nadert, dan wordt ook dat een ander verhaal.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet dat ik in de minderheid ben, maar daar heb ik dus nooit last van gehad.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als de graten bij die vriendinnen te meten zijn, dan zullen ze idd niet al te veel om het lijf hebben.
Dit discriminatie noemenquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Generalisatie, maar ja discriminatie kan maar van 1 kant komen natuurlijk.
Omg. Dat had ik zo niet door! Jij slimpie... (Leugen)quote:
Wat jij oppervlakkigheid noemt, noem ik realisme. En opportunisme is zo'n beetje de basis-karaktertrek van pooiers (die toch voornamelijk mannelijk zijn).quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:09 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat veel vrouwen een stuk oppervlakkiger en opportunistischer zijn dan mannen, wanneer het op relaties aankomt.
Grapjurk! Een ouwe lul die z'n jarenlange trouwe huwelijkspartner besodemieterd of inruilt voor een jonger model is natuurlijk allesbehalve hypocriet....quote:En mochten ze dat ontkennen, dan voeg ik ook nog 'hypocriet' aan mijn bewering toe.
Je bedoelt die jongen die te lui en te lamlendig was om op school z'n best te doen en absoluut geen ambitie bezit om carriere te maken? Die het verdomd om te nöken met een condoom, omdat het kortstondige pleziertje belangrijker voor hem is en het hem geen reet interesseert of hij weer een meisje zwanger maakt, simpelweg omdat ie toch niet voor die koter zal zorgen? Die spontane lieve jongen bedoel je?quote:Jij kunt een hele leuke spontane lieve jongen zijn die werkt bij de McDonald's, en geen vrouw zal een serieuze relatie met jou overwegen tenzij ze buitengewoon veel van McNuggets houdt....
Natuurlijk!quote:... en je kunt een egoistische egocentrische verwende etter met een rijke papa zijn, en de vrouwen liggen aan je voeten. Neuken. Zonder pil. Uiteraard.
Agree.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen zijn hoeren!.
Biertje?.
Doe maar een fristi....ik ben geheelonthouder.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:53 schreef HeatWave het volgende:
Alle mannen zijn klootzakken en alle vrouwen zijn hoeren!.
Biertje?.
Mag een vrouw dat ook? Als je vent 30 of 40 kg aankomt tijdens zijn huwelijk is het dat ook terecht dat ze hem dumpt of denken de heren dáár dan weer anders over?quote:Op woensdag 17 juli 2013 17:13 schreef HeatWave het volgende:
ja, wat is aankomen, als een Chantal Janzen opeens een Sugar Lee Hooper is, wie geeft die vent ongelijk?
beetje makkelijk scoren dat onderwerp.
Nou ja, ik denk het wel ja, waarom niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag een vrouw dat ook? Als je vent 30 of 40 kg aankomt tijdens zijn huwelijk is het dat ook terecht dat ze hem dumpt of denken de heren dáár dan weer anders over?![]()
just curious![]()
Mensen die zichzelf vrijwillig het ongeluk in storten door te gaan trouwen, verdienen het per definitie om gedumpt te worden. Ongeacht geslacht en elke reden is legitiem.quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Mag een vrouw dat ook? Als je vent 30 of 40 kg aankomt tijdens zijn huwelijk is het dat ook terecht dat ze hem dumpt of denken de heren dáár dan weer anders over?![]()
just curious![]()
Trouwen is leuk man! Heb net zoveel genoten van mijn scheidingquote:Op donderdag 18 juli 2013 10:56 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mensen die zichzelf vrijwillig het ongeluk in storten door te gaan trouwen, verdienen het per definitie om gedumpt te worden. Ongeacht geslacht en elke reden is legitiem.
Trouwen is dan ook echt zo'n ding dat vrouwen leuk vinden idd. Mannen hebben zoiets, ok ok, als jij dat zo graag wil...quote:Op donderdag 18 juli 2013 10:57 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Trouwen is leuk man! Heb net zoveel genoten van mijn scheiding
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |