Ze zijn wel beter in therapietrouw...quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
Vrouwen zijn dat gelukkig niet, die kunnen hun mobiel al niet vinden in dat zwarte gat dat handtas heet.
Sorry, maar je weet hoe jong ik ben (klep dicht) En ik leef ...en zo voed ik mijn kinderen op,en mijn omgeving idem,..... een huwelijk is geen garantie . Binnen een paar maanden ben je gescheiden dus kinderen als lijm of laatste strohalm gebruiken is idioot. Daarbij ken ik geen enkele man die zich verantwoordelijk voelt.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan zijn we dus weer terug bij de eerste discussie, zwanger worden omdat je man dan bij je blijft.
En dat zijn spelletjes die veel vaker voorkomen dan je denkt.
Staat ook in de bronquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aha. Men houdt er dus al rekening mee dat mannen wat slordig kunnen zijn.
Ach, iedereen kan slordig zijn, vrouwen dus ook. Zo'n pilstrip vermeldt niet voor niets de dagen van de weekquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Aha. Men houdt er dus al rekening mee dat mannen wat slordig kunnen zijn.
Huh?quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:41 schreef paddy het volgende:
Daarbij ken ik geen enkele man die zich verantwoordelijk voelt.
En wat blijkt nu? Er zit niet eens zoveel verschil in de man of vrouw....alleen dan dat de vrouw met haar hart denkt en de man met zijn penis.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Vrouwen zijn dat gelukkig niet, die kunnen hun mobiel al niet vinden in dat zwarte gat dat handtas heet.
Ik weet alleen van mijn vrouw dat therapietrouw bij vrouwen beter is dan bij mannen. En ik moest daar even aan denken.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:42 schreef Disana het volgende:
Ach, iedereen kan slordig zijn, vrouwen dus ook. Zo'n pilstrip vermeldt niet voor niets de dagen van de week
Er staat dus letterlijk......ik ken.... en daar sta ik nog steeds achterquote:
Dat had ik ook zo gelezen, maar dan nog... Vind ik het vreemd. Ik kan mij er niets bij voorstellen dat je je niet verantwoordelijk voelt voor je kinderen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef paddy het volgende:
Er staat dus letterlijk......ik ken.... en daar sta ik nog steeds achter
Dan gebruik je een condoom.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik snap je logica niet, vrouwen kunnen gewoon beweren aan de pil te zijn, hoe moet je dat zeker weten als man?
Een stuk terug postte paddy over een implantaat voor mannenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dan gebruik je een condoom.
Als je als man zeker weten geen kind wilt, kun je dat maar beter doen.
Het wordt trouwens wat mij betreft gewoon ook tijd voor een mannenpil. Jammer dat de verantwoording voor anticonceptie nog bijna altijd bij de vrouw wordt neergelegd.
Het is ook verantwoording voor de man.
Ik heb het dan wel over onverwacht zwanger worden en scheiding of uit elkaar.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:46 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dat had ik ook zo gelezen, maar dan nog... Vind ik het vreemd. Ik kan mij er niets bij voorstellen dat je je niet verantwoordelijk voelt voor je kinderen.
En dat jij dan niemand zou kennen die uitzondering op de regel is...
Ik snap niet dat er nog geen bh voor mannen is uitgevonden om die redenquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk trouwens dat het wel meevalt met dat mannen hun vrouw/vriendin verlaat als ze aankomt. W worden met het klimmen der jaren bijna allemaal wat zwaarder.
En over dat vrouwen lelijk en dik worden zo gauw de buit binnen is: gelukkig worden mannen wel knapper zeg, met het stijgen der jaren. Not dus.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:53 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik snap niet dat er nog geen bh voor mannen is uitgevonden om die redenOok voor hun telt de zwaartekracht met de jaren.
Vreemd genoeg hebben zelfs slanke oudere mannen een buikje en hangtieten, maar daar hebben we het nooit overquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:54 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]![]()
Of een korset om die dikke buik een beetje in te snoeren.
Ook dan kan ik het mij niet zo voorstellen dat je als man je niet verantwoordelijk voelt, maar is de kans dat je een man kent die onverhoopt vader is geworden en zijn verantwoordelijkheid neemt kleiner omdat de aantallen nu eenmaal kleiner zijn. Dus in die zin kan ik het weer wat plaatsen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:49 schreef paddy het volgende:
Ik heb het dan wel over onverwacht zwanger worden en scheiding of uit elkaar.
Dan moeten die vrouwen eens wat vaker een schop onder de kont uitdelen.quote:Moet ik zeggen dat ik ook erg weinig mannen ken die zelf oppas gaan regelen omdat vrouw en man samen werken. Meeste mannen werken ook acht uur per week meer, dus dat zal het wel zijn dat de kinderen de verantwoording van de vrouw is. Inclusief halen en brengen. Ik heb het over mijn omgeving.
Of het moet te maken hebben met sporten
Zwaarder hoeft niet per sé, minder strak is vaak wel het geval. De mate waarin speelt natuurlijk mee. Als je een dame trouwt die zeg 55 kg weegt, dan is er toch iets veranderd als ze 70 kg weegt. Maar woog ze al 68, dan zeur je niet zo snel om 72...quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk trouwens dat het wel meevalt met dat mannen hun vrouw/vriendin verlaat als ze aankomt. We worden met het klimmen der jaren bijna allemaal wat zwaarder.
Het is wederkerig. Als je zelf een vetkwab bent met pootjes moet je natuurlijk je snavel houden. Of samen er iets aan gaan doen. Dat laatste lijkt mij om heel veel redenen de beste keuze, maar dat terzijde.quote:En over dat vrouwen lelijk en dik worden zo gauw de buit binnen is: gelukkig worden mannen wel knapper zeg, met het stijgen der jaren. Not dus.
Mwah, de gemiddelde vrouw is qua looks wel afgeschreven na haar 35ste. De gemiddelde man blijft doorgaans toch iets langer 'acceptabel'.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk trouwens dat het wel meevalt met dat mannen hun vrouw/vriendin verlaat als ze aankomt. We worden met het klimmen der jaren bijna allemaal wat zwaarder.
En over dat vrouwen lelijk en dik worden zo gauw de buit binnen is: gelukkig worden mannen wel knapper zeg, met het stijgen der jaren. Not dus.
Wat komt volgens jou vaker voor:quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Aldus mijn vrouw. Maar die schijnt er wel kijk op te hebben. Ach, het maakt me ook helemaal niet uit ook...quote:
Eh, dat zegt niks over het uiterlijk van die mannen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat komt volgens jou vaker voor:
Oudere man met jongere vrouw of oudere vrouw met jongere man?
Je moet maar net geluk hebben, meesten worden ook dikker, en grijs en kaler.quote:Op donderdag 18 juli 2013 17:41 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Mwah, de gemiddelde vrouw is qua looks wel afgeschreven na haar 35ste. De gemiddelde man blijft doorgaans toch iets langer 'acceptabel'.
Je geeft geen antwoord op de vraag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:30 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Eh, dat zegt niks over het uiterlijk van die mannen.
Mannen willen een mooie vrouw, vrouwen willen een man die ze zekerheid geeft (en in deze wereld is dat meestal veel geld bezitten).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |