Dat zie je toch in mijn antwoord.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:38 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je geeft geen antwoord op de vraag.
Ik ben een man. Ik kan niet tussen de regels doorlezen en snap ook geen hints.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Dat zie je toch in mijn antwoord.
Mannen vallen op vruchtbare vrouwen.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
Er zijn toch ook oudere mooie vrouwen? En vallen mannen ALLEEN op mooie vrouwen? Dat geloof ik niet. Dat zou betekenen dat alleen mooie vrouwen een relatie hebben en dat is niet zo.
Implantaat? Waar en hoe? Want als dat moet zoals ik het nu voor me zie no fucking way.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar er is nu een implantaat dat 4 maanden werkt. Daar heb je dus al een stuk meer aan.
Ik heb geen idee, maar ik vermoed zomaar dat hij in de bovenarm wordt gezetquote:Op donderdag 18 juli 2013 19:11 schreef nikk het volgende:
[..]
Implantaat? Waar en hoe? Want als dat moet zoals ik het nu voor me zie no fucking way.
Wis en waarachtig!quote:
Nee, mannen vallen voornamelijk voor lelijke gedrochten. Nou goed.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
Er zijn toch ook oudere mooie vrouwen? En vallen mannen ALLEEN op mooie vrouwen? Dat geloof ik niet. Dat zou betekenen dat alleen mooie vrouwen een relatie hebben en dat is niet zo.
Het zwaarder worden is m.i. bij zowel mannen als vrouwen in verhouding gelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 12:52 schreef nummer_zoveel het volgende:
Denk trouwens dat het wel meevalt met dat mannen hun vrouw/vriendin verlaat als ze aankomt. We worden met het klimmen der jaren bijna allemaal wat zwaarder.
En over dat vrouwen lelijk en dik worden zo gauw de buit binnen is: gelukkig worden mannen wel knapper zeg, met het stijgen der jaren. Not dus.
Ik zou nooit maar dan ook nooitquote:Op donderdag 18 juli 2013 12:44 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik weet alleen van mijn vrouw dat therapietrouw bij vrouwen beter is dan bij mannen. En ik moest daar even aan denken.
Verder vind ik het allemaal best hoor, de mannenpil.
quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:24 schreef eight het volgende:
[..]
Het zwaarder worden is m.i. bij zowel mannen als vrouwen in verhouding gelijk.
Toch vind ik het wel erg jammer dat het uiterlijk van de meeste vrouwen zo'n korte houdbaarheid heeft. Na hun 30ste verjaardag gaat het toch wel heel hard bergafwaarts. Het lijkt wel of je bij vrouwen vanaf hun 30ste in hondenjaren moet gaan tellen.
Bij mij gingen de alarmbellen af toen ze thuiskwam met een pittig kort kapsel. Ze leek plotseling enorm veel op m'n schoonbroer.
Daar had ik enorm veel moeite mee en niet veel later werd de relatie verbroken.
Tuurlijk zijn er genoeg aantrekkelijke oudere vrouwen. Net zoals er genoeg mannen zijn die zich nooit verzorg hebben en er nooit aantrekkelijk uit zullen zien. Dik, kaal, uitgezakt, rare kledingsmaak, etc etc.quote:Op donderdag 18 juli 2013 18:46 schreef Karina het volgende:
Yi-Long blijft mooi en strak met een volle haardos tot zijn 80stequote:Op donderdag 18 juli 2013 19:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, ja, want oudere mannen worden niet kaal en krijgen geen uitgezakte dikke buik.
Ik vind jou toch erg verzuurd reageren over de hele vrouwelijke Nederlandse bevolking van 19+ Yi-Long.
Laten we maar aannemen dat je zit te trollen.
Pfff, ik word hoogstens 40....quote:Op donderdag 18 juli 2013 19:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Yi-Long blijft mooi en strak met een volle haardos tot zijn 80stedat denkt ie tenminste
Dat heb ik ook 20 jaar lang gedacht. Viel best tegen dat het na de 40 nog gewoon doorging.quote:
Als die gaan praten is de 'liefde' weer snel voorbij, tenzij je ook in die leeftijdscategorie zit.quote:
Wat vind jouw vrouw er van dat je zoveel lol in bed hebt met die 30+ vriendinnen van je?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef DS4 het volgende:
Ik heb aardig wat vriendinnen van 30+ die er zeer aantrekkelijk uit zien. En in bed heb je er sowieso veel meer lol mee dan met de gemiddelde 19 jarige.
Dit is een uitstekende vraag.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat vind jouw vrouw er van dat je zoveel lol in bed hebt met die 30+ vriendinnen van je?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |