Je beseft wel dat je in deze alinea overal ''man'' en ''vrouw'' kan omwisselen en dat het dan nog steeds klopt?quote:Op donderdag 18 juli 2013 11:59 schreef paddy het volgende:
[..]
Zo zijn mannen ook wanneer hij zelf uit een gegoede wijk komt en het meisje uit een pauperwijk. Dan telt gezamenlijke interesse minder of het meisje moet haar familie helemaal links willen laten liggen. Of een anti-gelovige die een meisje treft die gelovig is maar niet kerkelijk. Dan worden de ouders voor hypocriet uitgemaakt en gedenigreerd en sneuvelt de relatie etc etc. Hebben we het nog niet eens over scholing en dan een meisje misbruiken omdat zij maar mavo heeft, en de man er geen kind van wil want stel,,,,. Zullen we nog even doorgaan?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat vind jouw vrouw er van dat je zoveel lol in bed hebt met die 30+ vriendinnen van je?
quote:
Ja, net als eerdere voorbeeldenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:24 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Je beseft wel dat je in deze alinea overal ''man'' en ''vrouw'' kan omwisselen en dat het dan nog steeds klopt?
jah... stel dat een vent een kind wil en die vrouw niet, vergeet ie gewoon effe zijn pilletjequote:
G-spot Johnny heeft gesprokenquote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef DS4 het volgende:
[..]
Als die gaan praten is de 'liefde' weer snel voorbij, tenzij je ook in die leeftijdscategorie zit.
Ik heb aardig wat vriendinnen van 30+ die er zeer aantrekkelijk uit zien. En in bed heb je er sowieso veel meer lol mee dan met de gemiddelde 19 jarige.
Die overigens tegenwoordig opvallend vaak al dik zijn. Op hun 19e!
Misschien heeft ie wel een open huwelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wat vind jouw vrouw er van dat je zoveel lol in bed hebt met die 30+ vriendinnen van je?
Waar haal je het vandaan dat ik met al mijn vriendinnen meteen het bed induik? Dat doe jij toch ook niet?quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:13 schreef Kingstown het volgende:
Heeft je vrouw dan ook een minnaar zo af en toe?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat ik met al mijn vriendinnen meteen het bed induik? Dat doe jij toch ook niet?
En verder heb ik een open huwelijk, dus mijn vrouw staat daar wat anders in dan gemiddeld.
Mijn vrouw is biseksueel, dus minnaars, minnaressen. Kan allemaal.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:32 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Heeft je vrouw dan ook een minnaar zo af en toe?
just curious![]()
Ah.. oké... ben je nooit bang dat ze verliefd wordt op een minnaar of een minnares?quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:36 schreef DS4 het volgende:
[quote]Mijn vrouw is biseksueel, dus minnaars, minnaressen. Kan allemaal.
Neu.. zo'n beeld had ik er nu ook weer niet vanquote:Maar voor de goede orde, een open huwelijk wil niet meteen zeggen dat je om de dag een ander in bed aan moet treffen...
Dat risico bestaat. Maar bestaat ook bij gesloten huwelijken. Dat wil overigens niet zeggen dat je dan met die ander verder moet gaan. Ik ben ook wel eens verliefd geworden op een ander. Zo ongebruikelijk is dat niet. Maar ik heb nooit overwogen om met een ander door te gaan ofzo. En nogmaals... dat kan dus ook bij een gesloten huwelijk.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:38 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ah.. oké... ben je nooit bang dat ze verliefd wordt op een minnaar of een minnares?
Natuurlijk wel. Dat is een vrij normale emotie. Het is ook allemaal niet zo simpel, sterker nog... voor de meesten is het niet weggelegd.quote:En ben je nooit jaloers?
Gelukkig maar.quote:Neu.. zo'n beeld had ik er nu ook weer niet van
Dat heb je ons zelf verteld:quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:28 schreef DS4 het volgende:
[..]
Waar haal je het vandaan dat ik met mijn vriendinnen het bed induik?
quote:Op donderdag 18 juli 2013 20:06 schreef DS4 het volgende:
Ik heb aardig wat vriendinnen van 30+ die er zeer aantrekkelijk uit zien. En in bed heb je er sowieso veel meer lol mee dan met de gemiddelde 19 jarige.
Niet met dertigers nee. Veel te jong grut.quote:Dat doe jij toch ook niet?
Daar heb je gelijk in natuurlijkquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:43 schreef DS4 het volgende:
[quote]Dat risico bestaat. Maar bestaat ook bij gesloten huwelijken. Dat wil overigens niet zeggen dat je dan met die ander verder moet gaan. Ik ben ook wel eens verliefd geworden op een ander. Zo ongebruikelijk is dat niet. Maar ik heb nooit overwogen om met een ander door te gaan ofzo. En nogmaals... dat kan dus ook bij een gesloten huwelijk.
Is voor mij niet weggelegd nee, ik zou denk ik héél jaloers zijnquote:Natuurlijk wel. Dat is een vrij normale emotie. Het is ook allemaal niet zo simpel, sterker nog... voor de meesten is het niet weggelegd.
quote:Gelukkig maar.
Lees eens wat beter...quote:
Volkomen nutteloos.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Doe dit onderzoek eens met hoeveel vrouwen hun vent dumpen als hij plots blut is en geen inkomen meer heeft.
Is al eens gedaanquote:Op donderdag 18 juli 2013 21:41 schreef Pietverdriet het volgende:
Doe dit onderzoek eens met hoeveel vrouwen hun vent dumpen als hij plots blut is en geen inkomen meer heeft.
Op elkaar uitgekeken scoort hoog, vooral bij mannen. Dat zal ongetwijfeld te maken met het versnelde verouderingsproces bij vrouwen na hun 30ste.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is al eens gedaan![]()
Redenen echtscheiding
[ afbeelding ]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)006/2006-1862-wm.htm
Of mannen hechten meer waarde aan uiterlijk? Meestal niet hun eigen uiterlijk uiteraardquote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:11 schreef eight het volgende:
[..]
Op elkaar uitgekeken scoort hoog, vooral bij mannen. Dat zal ongetwijfeld te maken met het versnelde verouderingsproces bij vrouwen na hun 30ste.
Daarnaast is verslaving duidelijk een probleem onder mannen, hoewel het wel een heel hoog percentage scoort. Blijkbaar geloven heel veel vrouwen dat hij op de duur wel afkickt
Maakt deze berichtgeving deel uit van de anti-obesitas campagne?quote:Op woensdag 17 juli 2013 16:16 schreef Elan het volgende:
50.000 mannen wereldwijd geeft toch wel een aardig beeld .
Zou jij je vriendin dumpen als ze aankomt?
Op een paar uitzonderingen na blijven mannen qua uiterlijk veel langer houdbaar. Geloof me, ik had ook liever andersom gezien.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of mannen hechten meer waarde aan uiterlijk? Meestal niet hun eigen uiterlijk uiteraard![]()
gezien alle vetzakken die er rondhobbelen![]()
Vreemd dat het überhaupt tot een huwelijk komt.quote:En ze slaan nogal graag zo te zien![]()
Misselijkmakend idd.quote:Wat mij wel verbaasd is gezondheidsproblemen... is best triest
Dit zijn begrijpelijke redenen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 10:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is al eens gedaan![]()
Redenen echtscheiding
[ afbeelding ]
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)006/2006-1862-wm.htm
Je blijft bij elkaar in voor-en tegenspoed zeggen ze, maar het kan gebeuren dat je partner door een verworven ziekte of handicap zo verandert dat het niet meer gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Of mannen hechten meer waarde aan uiterlijk? Meestal niet hun eigen uiterlijk uiteraard![]()
gezien alle vetzakken die er rondhobbelen![]()
En ze slaan nogal graag zo te zien![]()
Wat mij wel verbaasd is gezondheidsproblemen... is best triest
Niettemin toch een beetje triest...quote:Op vrijdag 19 juli 2013 11:28 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Heb het vaak genoeg gezien en heb er wel begrip voor eigenlijk. Daar gaan vaak ook jaren en jaren overheen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |