Ik zat aan een snor te denkenquote:
Oh zo, dan snap ik de vergelijking wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft ook een open huwelijk en lult vaak ook maar een beetje voor zich uit.
Haar zit overal.quote:
Beter, soms heb je een nasleep. Op niks afquote:
Wenselijk? Volgens mij klopt dat percentage gewoon met wie sowieso niet vreemd gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:09 schreef stalybridge het volgende:
Vraag 8. Would you dump a girlfriend if she gained a significant amount of weight?
Keuze mogelijkheden ja of nee. Uitkomst +/- 50%
Schokkend!
De enquette
Er worden ook nogal wenselijke antwoorden gegeven. zie bijv vraag 5.
Of die al een vriendin hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wenselijk? Volgens mij klopt dat percentage gewoon met wie sowieso niet vreemd gaat.
Weet niet meer precies de %, maar dan gaat iets van 85% niet vreemd zelfs als de vrouw er zeker niet achter komt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wenselijk? Volgens mij klopt dat percentage gewoon met wie sowieso niet vreemd gaat.
Ja, wat wil je zeggen? Dat mannen vreemdgaan als hun vrouw/vriendin het niet weet? Je zit nog vast aan een schudgevoel, nadat je vreemd bent gegaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Weet niet meer precies de %, maar dan gaat iets van 85% niet vreemd zelfs als de vrouw er zeker niet achter komt.
Zelfs met het risico dat ze er wel achter komt ligt dat % andersom..
Nee hoor, ik vind het vooral een heel twijfelachtig onderzoekje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, wat wil je zeggen? Dat mannen vreemdgaan als hun vrouw/vriendin het niet weet? Je zit nog vast aan een schudgevoel, nadat je vreemd bent gegaan.
En mannen, zijn jullie jaloers????quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft ook een open huwelijk en lult vaak ook maar een beetje voor zich uit.
Ik niet. Niets voor mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En mannen, zijn jullie jaloers????
"Women, you can't live with them.....the end."quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef TLC het volgende:
Who's that riding in the sun?
Who's the man with the itchy gun?
Who's the man who kills for fun?
Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.
He sleeps with a gun
but he loves his son
Killed his wife 'cos she weighed a ton.
A little touched or so we're told
Killed his wife 'cos she had a cold
Might as well she was gettin' old
Nee, ik ben te jaloers voor een open huwelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad, samen zullen we helemaal niks delen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, ik ben te jaloers voor een open huwelijk.
Ach....ik lul meestal ook maar een eind voor mezelf uit, dus weinig om jaloers op te zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen zak vanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Weet niet meer precies de %, maar dan gaat iets van 85% niet vreemd zelfs als de vrouw er zeker niet achter komt.
Zelfs met het risico dat ze er wel achter komt ligt dat % andersom..
25% volgens velen onderzoekjens, ik vind dat nog steeds enorm veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen zak van
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |