Kaal met één paarse pluk in het midden vind ik ook niks ......quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:09 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het aanmeten van een kort pittig kapsel is ook een goede rede om te dumpen.
Is het een beetje lekker wijf, want dan wil ik 'r best wel een keer doen. Ik bedoel het idee dat jij erop gelegen hebt is natuurlijk niet heel aanlokkelijk, maar ik denk dat ik me daar wel overheen kan zetten.quote:Op donderdag 18 juli 2013 21:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is biseksueel, dus minnaars, minnaressen. Kan allemaal.
Maar voor de goede orde, een open huwelijk wil niet meteen zeggen dat je om de dag een ander in bed aan moet treffen...
Mijn vrouw is zeer aantrekkelijk en krijgt dus irl al meer dan genoeg aanbod, waar ze ook in verreweg de meeste gevallen niet op ingaat, want wederom gaat de fantasie weer aan de loop als er 'open huwelijk' staat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:16 schreef Jian het volgende:
Is het een beetje lekker wijf, want dan wil ik 'r best wel een keer doen. Ik bedoel het idee dat jij erop gelegen hebt is natuurlijk niet heel aanlokkelijk, maar ik denk dat ik me daar wel overheen kan zetten.
Jammer, ik dacht als jij in bed net zo slap neukt als dat je hier meestal lult, dan moet ik wel een verademing voor haar zijn, maar goed dan niet, het was goed bedoeldquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn vrouw is zeer aantrekkelijk en krijgt dus irl al meer dan genoeg aanbod, waar ze ook in verreweg de meeste gevallen niet op ingaat, want wederom gaat de fantasie weer aan de loop als er 'open huwelijk' staat.
Een pluk is niks inderdaad maar kaal met een streepje is welquote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Kaal met één paarse pluk in het midden vind ik ook niks ......
Wat heeft die gedaan dan?quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:28 schreef Tem het volgende:
Ik moet ineens aan Jan Mulder denken, heel raar.
Ik zat aan een snor te denkenquote:
Oh zo, dan snap ik de vergelijking wel.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft ook een open huwelijk en lult vaak ook maar een beetje voor zich uit.
Haar zit overal.quote:
Beter, soms heb je een nasleep. Op niks afquote:
Wenselijk? Volgens mij klopt dat percentage gewoon met wie sowieso niet vreemd gaat.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 20:09 schreef stalybridge het volgende:
Vraag 8. Would you dump a girlfriend if she gained a significant amount of weight?
Keuze mogelijkheden ja of nee. Uitkomst +/- 50%
Schokkend!
De enquette
Er worden ook nogal wenselijke antwoorden gegeven. zie bijv vraag 5.
Of die al een vriendin hebbenquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wenselijk? Volgens mij klopt dat percentage gewoon met wie sowieso niet vreemd gaat.
Weet niet meer precies de %, maar dan gaat iets van 85% niet vreemd zelfs als de vrouw er zeker niet achter komt.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:43 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Wenselijk? Volgens mij klopt dat percentage gewoon met wie sowieso niet vreemd gaat.
Ja, wat wil je zeggen? Dat mannen vreemdgaan als hun vrouw/vriendin het niet weet? Je zit nog vast aan een schudgevoel, nadat je vreemd bent gegaan.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Weet niet meer precies de %, maar dan gaat iets van 85% niet vreemd zelfs als de vrouw er zeker niet achter komt.
Zelfs met het risico dat ze er wel achter komt ligt dat % andersom..
Nee hoor, ik vind het vooral een heel twijfelachtig onderzoekje.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:53 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, wat wil je zeggen? Dat mannen vreemdgaan als hun vrouw/vriendin het niet weet? Je zit nog vast aan een schudgevoel, nadat je vreemd bent gegaan.
En mannen, zijn jullie jaloers????quote:Op vrijdag 19 juli 2013 19:32 schreef Tem het volgende:
[..]
Die heeft ook een open huwelijk en lult vaak ook maar een beetje voor zich uit.
Ik niet. Niets voor mij.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
En mannen, zijn jullie jaloers????
"Women, you can't live with them.....the end."quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:26 schreef TLC het volgende:
Who's that riding in the sun?
Who's the man with the itchy gun?
Who's the man who kills for fun?
Psycho Dad, Psycho Dad, Psycho Dad.
He sleeps with a gun
but he loves his son
Killed his wife 'cos she weighed a ton.
A little touched or so we're told
Killed his wife 'cos she had a cold
Might as well she was gettin' old
Nee, ik ben te jaloers voor een open huwelijk.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Inderdaad, samen zullen we helemaal niks delen.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 23:16 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, ik ben te jaloers voor een open huwelijk.
Ach....ik lul meestal ook maar een eind voor mezelf uit, dus weinig om jaloers op te zijn.quote:Op vrijdag 19 juli 2013 22:08 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen zak vanquote:Op vrijdag 19 juli 2013 21:49 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Weet niet meer precies de %, maar dan gaat iets van 85% niet vreemd zelfs als de vrouw er zeker niet achter komt.
Zelfs met het risico dat ze er wel achter komt ligt dat % andersom..
25% volgens velen onderzoekjens, ik vind dat nog steeds enorm veel.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:06 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Daar geloof ik dus geen zak van
Welk onderzoek? Is dat weer een ander onderzoek dan?quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:13 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
25% volgens velen onderzoekjens, ik vind dat nog steeds enorm veel.
Jup.quote:Op zaterdag 20 juli 2013 00:15 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Welk onderzoek? Is dat weer een ander onderzoek dan?![]()
Dat is 1 op de 4, da's veel....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |