Als je commentaar dan rot je godverdomme maar weer een eind op naar NWS.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:06 schreef hexje het volgende:
Bezint eer ge begint.............................Nog minder grappig dan klep dicht.
Liever niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als je commentaar dan rot je godverdomme maar weer een eind op naar NWS.
Werkwoord vergeten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zelden zulke nonsens gelezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:06 schreef hexje het volgende:
Bezint eer ge begint.............................Nog minder grappig dan klep dicht.
Hier in de SC hebben we geen commentaar.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw klaarmuur zit er met papieren vol. Genoeg om duizenden mensen gratis te kunnen laten printen.quote:
Gaza is overigens een libertarische heilstaat, mocht je zo'n land zoeken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:18 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Jouw klaarmuur zit er met papieren vol. Genoeg om duizenden mensen gratis te kunnen laten printen.
Onderdrukt is niet echt libertarisch heh.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:19 schreef waht het volgende:
[..]
Gaza is overigens een libertarische heilstaat, mocht je zo'n land zoeken.
Oh no you didn't. Vuile antisemiet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Onderdrukt is niet echt libertarisch heh.
Dan moet je je maar aansluiten bij een beter privaat beveiligingsbedrijf.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ach, de machtigste stam heeft de macht, dat past prima in de filosofie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt, en Gaza is vrij.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:21 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:23 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, de machtigste stam heeft de macht, dat past prima in de filosofie.
Israel heet dat geloof ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:23 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dan moet je je maar aansluiten bij een beter privaat beveiligingsbedrijf.
Trollie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:24 schreef KoosVogels het volgende:
Bijna vergeten dat een libertarische samenleving geweldloos is. Silly me. Plots verliezen hun mensen de behoefte om over anderen te heersen. En alleen omdat dat zo is afgesproken.
Wereldvrede bereiken moet een eitje zijn.
In Libertopia ramt iedereen elkaar de tering in?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Trollie.
Het is juist het tegenovergestelde.
Libertarisme lokt inderdaad geweld en onderdrukking uit. De zwakkeren zijn het bokjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Trollie.
Het is juist het tegenovergestelde.
Ah, Caïro is Libertopia.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Libertopia ramt iedereen elkaar de tering in?
Misschien wel, maar er valt best over na te denken over globale oorlogen door overheden een beter alternatief zijn dan stammenrammen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Libertopia ramt iedereen elkaar de tering in?
Op dit moment wel, want wij plukken de vruchten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wel, maar er valt best over na te denken over globale oorlogen door overheden een beter alternatief zijn dan stammenrammen.
Van natiestaten die elkaar beschieten heb ik tot dusver nog geen last. Hells Angels-achtige bendes die een gebied onveilig maken lijkt mij nog minder tof.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wel, maar er valt best over na te denken over globale oorlogen door overheden een beter alternatief zijn dan stammenrammen.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Op dit moment wel, want wij plukken de vruchten.
Haha nu Morsi weg is functioneren de politie en nutsbedrijven plots weer als vanoudsquote:
Wat heeft te maken met een overheid? Die beschermt jou toch al?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van natiestaten die elkaar beschieten heb ik tot dusver nog geen last. Hells Angels-achtige bendes die een gebied onveilig maken lijkt mij nog minder tof.
Overigens hebben naties steeds minder macht, zo blijkt als een of andere holbewoner de hele wereld op z'n kop zet.quote:
Dat heeft Steven Pinker onder andere gedaan in the better angels of our nature. Ik zou het eens lezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wellicht, maar de moslimbroeders zien huilen is ook wat waard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha nu Morsi weg is functioneren de politie en nutsbedrijven plots weer als vanouds. Het leger speelt toch wel een vuil spelletje.
Nee, Warschau in april 1943.quote:
Dat was duidelijk overheidsfalen.quote:
Nu wel ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat heeft te maken met een overheid? Die beschermt jou toch al?
De statistieken vertellen een ander verhaal.quote:
Krijg eerst je namen maar correct journalistje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De statistieken vertellen een ander verhaal.
Daarom bestaat Google, baardaap.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Krijg eerst je namen maar correct journalistje.
Niet veel. De wet houdt mensen niet tegen van moorden, ook religie niet, ook andere regels niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:36 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af wat er werkelijk zal gebeuren als iedereen echt mag doen waar hij of zij zin in heeft.
Dat moet je kwantitatief benaderen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet veel. De wet houdt mensen niet tegen van moorden, ook religie niet, ook andere regels niet.
Waarom?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat moet je kwantitatief benaderen.
Maar zal dan toch niet meer worden gemoord?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet veel. De wet houdt mensen niet tegen van moorden, ook religie niet, ook andere regels niet.
Gaan mensen opeens andere mensen vermoorden als het niet mag of bv. een wet veranderd wordt. Ga jij je buurman niet meer afmaken als we de doodstrag krijgen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar zal dan toch niet meer worden gemoord?
Buig voor Allah, gristenhond.quote:
Nee, maar mensen die al een gewelddadig karakter hebben, zullen zich eerder uiten met de vuist of met wapens.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaan mensen opeens andere mensen vermoorden als het niet mag of bv. een wet veranderd wordt. Ga jij je buurman niet meer afmaken als we de doodstrag krijgen?
Niet zo hè, het is een vrij land.quote:
En dan worden die vermoord. Win-win.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die al een gewelddadig karakter hebben, zullen zich eerder uiten met de vuist of met wapens.
Je stelt dat er niets verandert. Dat betekent dat er niet meer of minder gemoord zou worden.quote:
Ik denk dat een sanctie mensen weerhoudt om anderen te doden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaan mensen opeens andere mensen vermoorden als het niet mag of bv. een wet veranderd wordt. Ga jij je buurman niet meer afmaken als we de doodstrag krijgen?
Door wie dan? Je moet het ook kunnen, iemand omleggen.quote:
Dat is waar. Maar toch keek ik er even van op. Nou ja, Sinterklaas krijgt ook een journaal en daar mekkert ook niemand over.quote:
Door de nabestaanden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door wie dan? Je moet het ook kunnen, iemand omleggen.
Ach man, jij kan nog niet eens iemand op z'n bek rammen.quote:
In culturen die nog in stammen leven zie je inderdaad dat conflicten om relatief marginale zaken kunnen escaleren in wederzijds geweld tussen families / stammen.quote:
Mijn volk doet enkel aan indirecte wraak op grote schaal. Zie al die blanken in armoede belanden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, jij kan nog niet eens iemand op z'n bek rammen.
Ik zou naar de politieloods op Schiphol-Oost gaan en daarna zou ik naar de Koopman Car Terminal in Amsterdam gaan om een splinternieuwe Nissan GT-R te pakken en dan heel hard over de snelwegen jagen of zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:36 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af wat er werkelijk zal gebeuren als iedereen echt mag doen waar hij of zij zin in heeft.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:36 schreef Webschip het volgende:
Kijk Appel, daar heb je de eerste gek al.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou naar de politieloods op Schiphol-Oost gaan en daarna zou ik naar de Koopman Car Terminal in Amsterdam gaan om een splinternieuwe Nissan GT-R te pakken en dan heel hard over de snelwegen jagen of zo.
Kant had er ook nog wel het een en ander over te melden.quote:
Dat vond ik zo'n ongezellige theorie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kant had er ook nog wel het een en ander over te melden.
Roverheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:03 schreef waht het volgende:
Haïti, nog zo'n land met een kleine overheid.
Nou eerder die vriendin. Wat een trut.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:10 schreef Friek_ het volgende:
R&P / Vriendin doet moeilijk over feest
Arolsen in de bocht.
Je moet ze een beetje kneden en manipuleren als vrouw.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou eerder die vriendin. Wat een trut.
Dat zou niet nodig moeten zijn. Pff, niets mis met een buurtfeestje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je moet ze een beetje kneden en manipuleren als vrouw.
Ik vind dergelijke reacties van vrouwen altijd wel mooi: dit past niet in mijn ideaalplaatje dus het gaat niet gebeuren!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou niet nodig moeten zijn. Pff, niets mis met een buurtfeestje.
Ik denk niet dat dit soort burgerlijkheid aan vrouwen is voorbehoudenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind dergelijke reacties van vrouwen altijd wel mooi: dit past niet in mijn ideaalplaatje dus het gaat niet gebeuren!
Vervolgens als man uiteraard lachend je klemzuipen op zo'n studentenfeest.
In deze SC wel, Disana.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit soort burgerlijkheid aan vrouwen is voorbehouden
nou denk je ???quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:22 schreef waht het volgende:
Anderen verbieden te feesten is erger dan genocide. En zulks.
Het beste aan de tour is doping en valpartijen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou denk je ???
Ik vind als Mollema nu uitvalt, dit toch best erger dan genocide en feestverboden.
Welke doping?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het beste aan de tour is doping en valpartijen.
Liefst een valpartij wanneer ze van een berg naar beneden razen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het beste aan de tour is doping en valpartijen.
Dat zijn de parels, daarom zie je tegenwoordig veel wielrenners om zich heen slaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:31 schreef Friek_ het volgende:
De beste etappe die ik ooit als klein kind zag was toen één of andere kutmongool uit het publiek een actiefoto probeerde te maken en er een wielrenner hier vol bovenop reed. Echt genieten.
1999 was dat. Guerini knalde op die fotogast.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:31 schreef Friek_ het volgende:
De beste etappe die ik ooit als klein kind zag was toen één of andere kutmongool uit het publiek een actiefoto probeerde te maken en er een wielrenner hier vol bovenop reed. Echt genieten.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Ronde_van_Frankrijkquote:Op weg naar L'Alpe d'Huez op ongeveer een kilometer voor de eindstreep botst Giuseppe Guerini op een roekeloze toeschouwer, die na het maken van een foto te laat opzij springt. Guerini valt en wordt door de geschrokken toeschouwer weer op de fiets geholpen en wint uiteindelijk nog de etappe.
Leuk om te weten dat je ook kijkt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Alleen een kwijlende randdebiel zonder armen en benen, vastgesnoerd in zijn rolstoel, geparkeerd voor de TV door zijn wrede verzorgers kijkt naar de tour.
Ik had niet gedacht dat je een tourliefhebber zou zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Alleen een kwijlende randdebiel zonder armen en benen, vastgesnoerd in zijn rolstoel, geparkeerd voor de TV door zijn wrede verzorgers kijkt naar de tour.
Voor de verandering heb je dan eens gelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat je een tourliefhebber zou zijn.
Ik begrijp de uitdaging om er aan mee te doen maar niet de lol om daar naar te kijken. Doodsaai.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
Jij lijkt me ook geen type voor de Tour, Tiger.
Tour wordt ook pas boeiend als je over enig inzicht beschikt. Je moet de koers kunnen lezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik begrijp de uitdaging om er aan mee te doen maar niet de lol om daar naar te kijken. Doodsaai.
Net zoals het schaatsen: niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik begrijp de uitdaging om er aan mee te doen maar niet de lol om daar naar te kijken. Doodsaai.
Nog niet gehoord vandaag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:10 schreef Webschip het volgende:
Samenvatting: Mollema Mollema Mollema Mollema Mollema Mollema Mollema Mollema etc.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:19 schreef Disana het volgende:
Bijzondere foto's:
http://www.huffingtonpost(...)hotos_n_3579507.html
Volgens mij staat ie Hamlet te doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker dansen met Adolf.
Moves like Hitler.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker dansen met Adolf.
Dus jij had die waaieretappe een dag van te voren al voorspeld?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tour wordt ook pas boeiend als je over enig inzicht beschikt. Je moet de koers kunnen lezen.
Om die reden begrijp ik heel goed dat jij geen fan bent.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dus jij had die waaieretappe een dag van te voren al voorspeld?
Van smaak bent u nimmer beschuldigd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik heb niet gauw medelijden, maar nu wel met de mensen die de ramadan doen. Geen eten...oke, maar de hele dag geen water en pas vanaf elf uur tot vier wat kunnen drinken lijkt me zelfs pijnlijk. Volgende week vrij? Want het gaat een stuk warmer wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ik begin een klein beetje honger te krijgen.
Mijn vakantie is al achter de rugquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb niet gauw medelijden, maar nu wel met de mensen die de ramadan doen. Geen eten...oke, maar de hele dag geen water en pas vanaf elf uur tot vier wat kunnen drinken lijkt me zelfs pijnlijk. Volgende week vrij? Want het gaat een stuk warmer worden
Jij werkt binnen? Een kennis van mij werkt buiten en heeft nachtdiensten aangevraagd, want hij heeft er nu al moeite mee dit keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn vakantie is al achter de rug. Geen vrij, gewoon werken.
Soft gezeik inderdaad. Gewoon weer tanks door de straten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
Perrin....
NWS / Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Je koopt nog CD's?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef Hexagon het volgende:
Zo mijn bestelde cd is binnen
Weer heerlijke geile muziekjes
Ja ben verzamelaar, ik wil van de echt goede albums wil ik nog wel op plastic schijf hebben. En op discogs heb je ze voor een euro of 8.quote:
Ik heb een kantoorbaan inderdaad, dat scheelt. Neemt niet weg dat ook dan de dagen erg lang zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij werkt binnen? Een kennis van mij werkt buiten en heeft nachtdiensten aangevraagd, want hij heeft er nu al moeite mee dit keer.
Geen goed artikel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
Perrin....
NWS / Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Zo! Dat is nog eens een verschil zeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
7 juli 2013 - 12 juli 2013, Rabat.
[ afbeelding ]
Voor toeristen is het wel relaxed.
Voor mij is dat linkse plaatje een afbeelding van hoe de hel er ongeveer uitziet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het strand er hier nu ook uit door een feest van Radio 538.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor mij is dat linkse plaatje een afbeelding van hoe de hel er ongeveer uitziet.
Ik snap serieus niet dat mensen zichzelf zo pijnigen door in zulke massa's te lopen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo ziet het strand er hier nu ook uit door een feest van Radio 538.
Ik ook niet, ik zou knettergek worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat mensen zichzelf zo pijnigen door in zulke massa's te lopen.
Magere meisjes en afwezigheid van alcohol. Een echt Brabantse voorstelling van de hel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor mij is dat linkse plaatje een afbeelding van hoe de hel er ongeveer uitziet.
Hallo.quote:
Jawel hoor, er zijn twee Kerstdagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:36 schreef Webschip het volgende:
Enigszins is eigenlijk niet op zijn plaats, je kan de kerst tenslotte niet half halen
Geef mij ook die rechter versie maar..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Schuld van Amerika.quote:
Ik zie nergens 'Now playing'.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:46 schreef Modus het volgende:
Deze site http://muziekopjewerk.nl/luisteren/pinguin-radio-aardschok.html hoort Now playing info te geven in de titel, maar dat doet ie niet meer.... Kan iemand anders ook eens kijken zodat ik weet of het aan mij ligt.
Zowel in Firefox als in IE niets.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:46 schreef Modus het volgende:
Deze site http://muziekopjewerk.nl/luisteren/pinguin-radio-aardschok.html hoort Now playing info te geven in de titel, maar dat doet ie niet meer.... Kan iemand anders ook eens kijken zodat ik weet of het aan mij ligt.
Stranden tussen twee Kerstdagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:38 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Jawel hoor, er zijn twee Kerstdagen.
Ik heb echt de hele pagina afgespeurd, maar ik zie niets. Wel irritant dat ze steeds hetzelfde afspelen als je op het rode hart hebt geklikt; iets anders kiezen helpt dan niet meer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:59 schreef Modus het volgende:
[..]
Dat stond altijd in titelbalk bovenaan of in je browsericoon in de taakbalk.
Oh dat werkt bij mij wel.. kan daarna gewoon nog een ander station kiezen als ik op het hartje heb geklikt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb echt de hele pagina afgespeurd, maar ik zie niets. Wel irritant dat ze steeds hetzelfde afspelen als je op het rode hart hebt geklikt; iets anders kiezen helpt dan niet meer.
* 99.999 meldt zich.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat mensen zichzelf zo pijnigen door in zulke massa's te lopen.
Ja, maar geen ander genre.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:03 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh dat werkt bij mij wel.. kan daarna gewoon nog een ander station kiezen als ik op het hartje heb geklikt.
Ja, jammer is dat. Ben je een beetje in je ritme, krijg je dat gezeikquote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hihi.. je gaat wel momentjes krijgen dat je niet lekker door kan lopen vanwege opstoppingen.
En een stukje weg dat bol loopt, daar wilt iedereen in het midden lopen, anders loop je zo scheef.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat. Ben je een beetje in je ritme, krijg je dat gezeik.
Ahja je gaat de 4daagse lopen toch? Mentaal zwaarder dan lichamelijk, gewoon stug volhouden!!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, jammer is dat. Ben je een beetje in je ritme, krijg je dat gezeik.
Ja, ach dom sjouwen gaat me best aardig af. Ben wel wat angstig voor alle pijltjes maar stug doorgaan helpt dan wel leert de ervaring.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:10 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ahja je gaat de 4daagse lopen toch? Mentaal zwaarder dan lichamelijk, gewoon stug volhouden!!
(heb 'm 2x gelopen, vond het erg leuk)
Pijltjes?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, ach dom sjouwen gaat me best aardig af. Ben wel wat angstig voor alle pijltjes maar stug doorgaan helpt dan wel leert de ervaring.
Het is om gek van te worden. De hele dag zit ie er al.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:24 schreef 99.999 het volgende:
Heb ik dat mazelentopic verwijderd uit mijn AT vanwege die mafkees, komt hij elke keer naar voren in het FB topic van NWS, bedankt mono
Dat moest hij nodig zeggen, met z'n gestook tegen Duitsland.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:30 schreef Perrin het volgende:
Winston Churchill:
• "A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject."
Volgens mij mag je ook geen andere afstand lopen tenzij je een vrouw bent of bejaard oid. Gezonde mannen kunnen zich volgens mij alleen voor de 50km inschrijven.quote:
Klopt, of het mag wel maar je krijgt geen medaillequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook geen andere afstand lopen tenzij je een vrouw bent of bejaard oid. Gezonde mannen kunnen zich volgens mij alleen voor de 50km inschrijven.
Heb je al vaak 50 km of meer gelopen op een dag?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, of het mag wel maar je krijgt geen medaille
Is dat een spreuk uit Civilization?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:30 schreef Perrin het volgende:
Winston Churchill:
• "A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject."
Meer uw randstadformaat: http://www.nydailynews.co(...)ions-gallery-1.29238quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:35 schreef TitusPullo het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)397602#ixzz2YwvXWclz
Succes! Vermaak ons alsjeblieft met pretentieus filosofisch geneuzel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef Friek_ het volgende:
Vanavond maar tripels drinken, aangezien er veel in de bonus waren. Wederom slachtoffer geworden van de altijd winnende marketingstrategie van de Albert Heijn.
- Chimay tripel
- Leffe tripel
- Grimbergen tripel
- Westmalle tripel
- Maredsous tripel
Als ik later op de avond een beetje gek doe, weet men de oorzaak.
Nog even mengen met wat sterke drank en u is morgen metgezel van het toilet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef Friek_ het volgende:
Vanavond maar tripels drinken, aangezien er veel in de bonus waren. Wederom slachtoffer geworden van de altijd winnende marketingstrategie van de Albert Heijn.
- Chimay tripel
- Leffe tripel
- Grimbergen tripel
- Westmalle tripel
- Maredsous tripel
De echt goede albums worden op audiofiele labels uitgegeven en/of op hi def geluidsdragers. Voor al het andere flac.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ben verzamelaar, ik wil van de echt goede albums wil ik nog wel op plastic schijf hebben. En op discogs heb je ze voor een euro of 8.
Malariapil?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef TitusPullo het volgende:
Vanavond lekker halfvolle melk drinken. Malariapil erbij. Later zoute stengels.
Die moet je tot een week na vertrek innemen.quote:
Een zwaar gereformeerde zou geen pil nemen, vrees ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die moet je tot een week na vertrek innemen.
Ik ben een eclecticus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een zwaar gereformeerde zou geen pil nemen, vrees ik.
R&P / Vriendin doet moeilijk over feestquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef Friek_ het volgende:
- Chimay tripel
- Leffe tripel
- Grimbergen tripel
- Westmalle tripel
- Maredsous tripel
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw advies is dringend gewenst.
Ik heb mijn bijdrage al geleverd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw advies is dringend gewenst.
Of hij heeft gloeiende ruzie met zijn vriendin, of hij vermaakt zich prima op het feest. Want hij is nog steeds niet terug.quote:
Ik denk dat hij betoogt dat ze zonder de banken veel meer bier zouden hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Of hij heeft gloeiende ruzie met zijn vriendin, of hij vermaakt zich prima op het feest. Want hij is nog steeds niet terug.
Het is de bedoeling dat hij vrienden maaktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij betoogt dat ze zonder de banken veel meer bier zouden hebben.
Nee, niet vaak. Wel vrij veel getraind maar vaak kortere stukken. Maar de laatste keer 50 ging eigenlijk heel goed, incl herstel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je al vaak 50 km of meer gelopen op een dag?
Nee, ik ben iets uit het uitvogelen. Hoe ik zo cheap-ass mogelijk in Kuznice (omgeving Zakopane) terecht kan komen. En dan met de kabelbaan omhoog en terug.quote:
Iedereen heeft toch wel wat nachtrust nodigquote:
Prima nachtrust hoor, ik sta 's nachts niet op namelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel wat nachtrust nodig?
Hoewel dat mij jou door de ramadan er ook niet beter op zal worden
Maar: 'Hij heeft niets tegen moslims'.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:20 schreef 99.999 het volgende:
Weer een stapjeverder uit zijn mond..
"We zullen er voor blijven knokken dat we een Nederland krijgen zonder islam."
Mag het natuurlijk niet zeggen, maar ik vind dit toch echt tamelijk Hitleriaanse uitspraken.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
Wilders: islam groter probleem dan crisis
Sommige onder ons noemen de PVV simpelweg 'andersdenkend'.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag het natuurlijk niet zeggen, maar ik vind dit toch echt tamelijk Hitleriaanse uitspraken.
Dan moet 'ie eerst zeggen dat moslims het probleem zijn, en hij ze wil uitroeien.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag het natuurlijk niet zeggen, maar ik vind dit toch echt tamelijk Hitleriaanse uitspraken.
Maar natuurlijk, meneer jood.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:47 schreef waht het volgende:
[..]
Dan moet 'ie eerst zeggen dat moslims het probleem zijn, en hij ze wil uitroeien.
Huillie.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, meneer jood.
Ik schrijf toch niet voor Jan lul 'tamelijk Hitleriaans'.
Overigens had Hitler het natuurlijk continu over uitroeien. Anders waren de joden die in Duitsland bleven hangen onder het mom dat het allemaal wel mee zal vallen, wel heel fucking dom.
Jood.quote:
Uit Europa eerder, dat krijg je met allerhande fascistische eurofielen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:50 schreef Friek_ het volgende:
Het probleem is het jodendom, niet zozeer de joden. Het jodendom moet uit Nederland verdwijnen.
En dat terwijl joden juist aan de touwtjes trekken in het westen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:53 schreef waht het volgende:
[..]
Uit Europa eerder, dat krijg je met allerhande fascistische eurofielen.
Koos Goudglans.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:02 schreef Webschip het volgende:
Ik stel Koos in het echt voor zoals dat plaatje in zijn avatar.
Je kan niet alles hebben, meer armoede betekent meer extremisme.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat terwijl joden juist aan de touwtjes trekken in het westen.
Zit even het desbetreffende topic door te lezen en ben nou al op vier verschillende versies van het verhaal gestuit.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:05 schreef TitusPullo het volgende:
Die uitspraken van Wilders zijn een schande, net als het vonnis in de zaak Trayvon Martin.
Zoek dan eens uit hoe het zit, journalist.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit even het desbetreffende topic door te lezen en ben nou al op vier verschillende versies van het verhaal gestuit.
Ach welnee, klein boefje wordt neergeknald. Dat is volkomen legaal in de VS.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:05 schreef TitusPullo het volgende:
Die uitspraken van Wilders zijn een schande, net als het vonnis in de zaak Trayvon Martin.
Laatste dag van mijn eerste vakantie, bitch.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zoek dan eens uit hoe het zit, journalist.
En die breng je hier door?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatste dag van mijn eerste vakantie, bitch.
quote:op gruwelijke wijze om het leven gebracht door twee religieus gestoorde moslims.
Ik ben net een half uurtje m'n bed uit.quote:
Vervoeging?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:21 schreef Friek_ het volgende:
Religieus gestoord, ook een mooie vervoeging.
Nee hoor, zielloze gebouwen vind je ook in Leiden.quote:
Gebouwen hebben nimmer een ziel. Gek.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, zielloze gebouwen vind je ook in Leiden.
Elfletterig hapte alweer, zag ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb maar even een topic aangemaakt over Wilders in NWS. De beste man heeft gewoon weer eens gelijk.
Hij is alweer gaan huilen in NWS FB, omdat jij hebt gezegd dat hij heeft gehapt.quote:
Zelfs Elfletterig heeft je nu door.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb maar even een topic aangemaakt over Wilders in NWS. De beste man heeft gewoon weer eens gelijk.
Hij heeft natuurlijk wel een punt. We houden dat topic in de gaten en kunnen vervolgens lekker neer gaan kijken op NWS.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is alweer gaan huilen in NWS FB, omdat jij hebt gezegd dat hij heeft gehapt.
Is dat verboden dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel een punt. We houden dat topic in de gaten en kunnen vervolgens lekker neer gaan kijken op NWS.
Deed ik eigenlijk al permanent, maar goed.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, nu kunnen we lekker smalend doen met z'n allen.
Je moet iets hè, als je niet in NWS mag posten. Maak fijn een topic in het drukbezochte POL aan; het gaat per slot van rekening om een politicus, die uitspraken doet. Kan mooi hier, bijvoorbeeld, in die overzichtelijke centrale topics vol levendigheid en activiteit: POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleiderquote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel een punt. We houden dat topic in de gaten en kunnen vervolgens lekker neer gaan kijken op NWS.
Heb je al werk gevonden?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:20 schreef Webschip het volgende:
Het moet voor jou meer dan verschrikkelijk zijn dat je niet kan posten in NWS. Word je nu geholpen, Koos?
Ik snap het al. Je blijft ontkennen en durft het probleem niet te benoemen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet iets hè, als je niet in NWS mag posten. Maak fijn een topic in het drukbezochte POL aan; het gaat per slot van rekening om een politicus, die uitspraken doet. Kan mooi hier, bijvoorbeeld, in die overzichtelijke centrale topics vol levendigheid en activiteit: POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleider
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet iets hè, als je niet in NWS mag posten. Maak fijn een topic in het drukbezochte POL aan; het gaat per slot van rekening om een politicus, die uitspraken doet. Kan mooi hier, bijvoorbeeld, in die overzichtelijke centrale topics vol levendigheid en activiteit: POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleider
Dit staaft mijn gelijk. Wimpie.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gebouwen hebben nimmer een ziel. Gek.
U vindt het dus geen nieuws?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb jullie alvast een handje geholpen, kleuters:
POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleider
Het is een linkse hippie die wilt voorkomen dat de waarheid bij de intellectuelen in NWS bekend wordt.quote:
Je bent dus bang dat je door ons wordt uitgelachen als je in dat topic uit je plaat gaat?quote:
Nee, ik ageer tegen het feit dat het topic bewust wordt aangemaakt om te irriteren en te provoceren. Wat jullie hier van mij vinden, zal me een rotzorg zijn. Mijn populariteit in POL zit toch al onder het nulpunt.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent dus bang dat je door ons wordt uitgelachen als je in dat topic uit je plaat gaat?
Meneer heeft nu zelfs zijn eigen reacties in feedback weggehaald. Dat laat wel weer zien met wat voor persoon wij hier te maken hebben. Iemand die niet wenst een fatsoenlijke discussie te voeren en niet in staat is om op een deugdelijke wijze zijn mening te uiten en ook echt achter zijn eigen postings te staan.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent dus bang dat je door ons wordt uitgelachen als je in dat topic uit je plaat gaat?
Ik heb mijn reacties weggehaald, omdat je anders doorgaat met zuigen en etteren.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:39 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Meneer heeft nu zelfs zijn eigen reacties in feedback weggehaald. Dat laat wel weer zien met wat voor persoon wij hier te maken hebben. Iemand die niet wenst een fatsoenlijke discussie te voeren en niet in staat is om op een deugdelijke wijze zijn mening te uiten en ook echt achter zijn eigen postings te staan.
Kleutergedrag is het. En dat weet je heel goed.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:26 schreef Mutant01 het volgende:
.... De Islam in het geheel is een probleem, derhalve ook ALLE groepen en individuen die deze ideologie naleven. Het zorgt voor gedrag dat volledig in strijd is met onze geciviliseerde en superieure cultuur.
Dat jij het niet eens bent met mijn mening is duidelijk. Dat jij dit daarom maar meteen kwalificeert als gezuig, ge-etter en kleutergedrag, dat zegt meer over de manier waarop jij (niet) kan omgaan met andere meningen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mijn reacties weggehaald, omdat je anders doorgaat met zuigen en etteren.
Verder hoef ik slechts te wijzen op deze "bijdrage" van jouw hand:
[..]
Kleutergedrag is het. En dat weet je heel goed.
Jammer dat je andersdenkenden weer niet in hun waarde laat.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:47 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb mijn reacties weggehaald, omdat je anders doorgaat met zuigen en etteren.
Verder hoef ik slechts te wijzen op deze "bijdrage" van jouw hand:
[..]
Kleutergedrag is het. En dat weet je heel goed.
Als ik niet met meningen kon omgaan, kwam ik überhaupt niet op een discussieforum. Maar goed, de mods mogen de zaak beoordelen. Doei.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:50 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dat jij het niet eens bent met mijn mening is duidelijk. Dat jij dit daarom maar meteen kwalificeert als gezuig, ge-etter en kleutergedrag, dat zegt meer over de manier waarop jij (niet) kan omgaan met andere meningen.
Ook een mooie vervoeging,quote:Op zondag 14 juli 2013 13:46 schreef Friek_ het volgende:
Maak ik eens een serieus topic, word ik weer niet serieus genomen.
Jammer dat jij je als mod in een ander forum op deze manier gedraagt.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Jammer dat je andersdenkenden weer niet in hun waarde laat.
Jammer dat je meningen die je niet aanstaan maar zo behandelt.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:53 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jammer dat jij je als mod in een ander forum op deze manier gedraagt.
De realistische uitleg is dat de yanks enkel alle vaarwegen open willen houden, maar dat ligt wel erg voor hand.quote:Het Amerikaanse ministerie van Defensie en de Amerikaanse ambassade in Egypte hebben ontkend dat de Verenigde Staten van plan zijn Egypte binnen te vallen.
De ontkenningen volgen op berichten in de Egyptische media dat de VS met een vloot in de Rode Zee liggen om een invasie te plegen in het Arabische land.
Je komt echter wel op een discussieforum, ondanks het feit dat je er niet mee kan omgaan. De uitspraak 'de mods mogen de zaak beoordelen' - is hier ook een bewijs van. Jij kan de discussie niet in je eentje af - derhalve moet je de mods erbij halen - nota bene met het doel om een discussie die jou niet aanstaat te sluiten. Ongelooflijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als ik niet met meningen kon omgaan, kwam ik überhaupt niet op een discussieforum. Maar goed, de mods mogen de zaak beoordelen. Doei.
Ik meen dat er al enige tijd een Amerikaanse basis in de Sinaï zit. In de buurt van Sharm.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:59 schreef waht het volgende:
[..]
De realistische uitleg is dat de yanks enkel alle vaarwegen open willen houden, maar dat ligt wel erg voor hand.
Mogelijk is dat officieel een VN-basis. Verder dobbert er natuurlijk altijd wel een vliegdekschip in de buurt.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik meen dat er al enige tijd een Amerikaanse basis in de Sinaï zit. In de buurt van Sharm.
Kan kloppen. Wordt wel voornamelijk bevolkt door Amerikanen, die basis.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef waht het volgende:
[..]
Mogelijk is dat officieel een VN-basis. Verder dobbert er natuurlijk altijd wel een vliegdekschip in de buurt.
Die is van de MFO als ik het goed heb. En naast een vliegdekschip zal er vast ook wel een duikbootje liggen.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:10 schreef waht het volgende:
[..]
Mogelijk is dat officieel een VN-basis. Verder dobbert er natuurlijk altijd wel een vliegdekschip in de buurt.
Ik heb een klacht over het motief waarmee het topic is geopend, niet over het onderwerp op zich. Het is aan de mods om mijn klacht te beoordelen; ik lees het wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:59 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je komt echter wel op een discussieforum, ondanks het feit dat je er niet mee kan omgaan. De uitspraak 'de mods mogen de zaak beoordelen' - is hier ook een bewijs van. Jij kan de discussie niet in je eentje af - derhalve moet je de mods erbij halen - nota bene met het doel om een discussie die jou niet aanstaat te sluiten. Ongelooflijk.
Het motief doet er niet toe. Dat is iets tussen jou en de TS - en verder volstrekt irrelevant als het gaat om de discussie/onderwerp zelf. Jij wilt echter de discussie zelf volledig stop zetten omdat je twijfels hebt bij het motief. Oftewel, iedereen moet bukken omdat Elfletterig zich in de maling genomen voelt. Dat is ongehoord. Als men dat zou doen bij ieder topic, dan is het einde zoek. Zeker in NWS.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb een klacht over het motief waarmee het topic is geopend, niet over het onderwerp op zich. Het is aan de mods om mijn klacht te beoordelen; ik lees het wel.
Of ik wel of niet met meningen kan omgaan en of ik staat ben om te discussiëren, doet totaal niet ter zake. De reden van klacht staat daar los van.
Correct, omdat iedereen hier zo naar is.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:24 schreef Monolith het volgende:
Is dat niet die jongen die nooit meer in de SC wil komen?
Mensen met een onwelgevallige mening worden boven de oceaan uit een vliegtuig gegooid?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig wordt hier op rechtse wijze gemodereerd.
Volgens mij verwar je nu links met rechts. Dat klinkt eerder als een zeer linkse wijze van modereren.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:28 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mensen met een onwelgevallige mening worden boven de oceaan uit een vliegtuig gegooid?
Lassez-faire.quote:Op zondag 14 juli 2013 14:27 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Gelukkig wordt hier op rechtse wijze gemodereerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |