Libertarisme lokt inderdaad geweld en onderdrukking uit. De zwakkeren zijn het bokjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:26 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Trollie.
Het is juist het tegenovergestelde.
Ah, Caïro is Libertopia.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Libertopia ramt iedereen elkaar de tering in?
Misschien wel, maar er valt best over na te denken over globale oorlogen door overheden een beter alternatief zijn dan stammenrammen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Libertopia ramt iedereen elkaar de tering in?
Op dit moment wel, want wij plukken de vruchten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wel, maar er valt best over na te denken over globale oorlogen door overheden een beter alternatief zijn dan stammenrammen.
Van natiestaten die elkaar beschieten heb ik tot dusver nog geen last. Hells Angels-achtige bendes die een gebied onveilig maken lijkt mij nog minder tof.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Misschien wel, maar er valt best over na te denken over globale oorlogen door overheden een beter alternatief zijn dan stammenrammen.
Dat is zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Op dit moment wel, want wij plukken de vruchten.
Haha nu Morsi weg is functioneren de politie en nutsbedrijven plots weer als vanoudsquote:
Wat heeft te maken met een overheid? Die beschermt jou toch al?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:29 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Van natiestaten die elkaar beschieten heb ik tot dusver nog geen last. Hells Angels-achtige bendes die een gebied onveilig maken lijkt mij nog minder tof.
Overigens hebben naties steeds minder macht, zo blijkt als een of andere holbewoner de hele wereld op z'n kop zet.quote:
Dat heeft Steven Pinker onder andere gedaan in the better angels of our nature. Ik zou het eens lezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:28 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wellicht, maar de moslimbroeders zien huilen is ook wat waard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:30 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Haha nu Morsi weg is functioneren de politie en nutsbedrijven plots weer als vanouds. Het leger speelt toch wel een vuil spelletje.
Nee, Warschau in april 1943.quote:
Dat was duidelijk overheidsfalen.quote:
Nu wel ja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat heeft te maken met een overheid? Die beschermt jou toch al?
De statistieken vertellen een ander verhaal.quote:
Krijg eerst je namen maar correct journalistje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
De statistieken vertellen een ander verhaal.
Daarom bestaat Google, baardaap.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:35 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Krijg eerst je namen maar correct journalistje.
Niet veel. De wet houdt mensen niet tegen van moorden, ook religie niet, ook andere regels niet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:36 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af wat er werkelijk zal gebeuren als iedereen echt mag doen waar hij of zij zin in heeft.
Dat moet je kwantitatief benaderen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet veel. De wet houdt mensen niet tegen van moorden, ook religie niet, ook andere regels niet.
Waarom?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:39 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat moet je kwantitatief benaderen.
Maar zal dan toch niet meer worden gemoord?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:38 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Niet veel. De wet houdt mensen niet tegen van moorden, ook religie niet, ook andere regels niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |