Gaan mensen opeens andere mensen vermoorden als het niet mag of bv. een wet veranderd wordt. Ga jij je buurman niet meer afmaken als we de doodstrag krijgen?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:40 schreef Webschip het volgende:
[..]
Maar zal dan toch niet meer worden gemoord?
Buig voor Allah, gristenhond.quote:
Nee, maar mensen die al een gewelddadig karakter hebben, zullen zich eerder uiten met de vuist of met wapens.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaan mensen opeens andere mensen vermoorden als het niet mag of bv. een wet veranderd wordt. Ga jij je buurman niet meer afmaken als we de doodstrag krijgen?
Niet zo hè, het is een vrij land.quote:
En dan worden die vermoord. Win-win.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, maar mensen die al een gewelddadig karakter hebben, zullen zich eerder uiten met de vuist of met wapens.
Je stelt dat er niets verandert. Dat betekent dat er niet meer of minder gemoord zou worden.quote:
Ik denk dat een sanctie mensen weerhoudt om anderen te doden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Gaan mensen opeens andere mensen vermoorden als het niet mag of bv. een wet veranderd wordt. Ga jij je buurman niet meer afmaken als we de doodstrag krijgen?
Door wie dan? Je moet het ook kunnen, iemand omleggen.quote:
Dat is waar. Maar toch keek ik er even van op. Nou ja, Sinterklaas krijgt ook een journaal en daar mekkert ook niemand over.quote:
Door de nabestaanden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:46 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Door wie dan? Je moet het ook kunnen, iemand omleggen.
Ach man, jij kan nog niet eens iemand op z'n bek rammen.quote:
In culturen die nog in stammen leven zie je inderdaad dat conflicten om relatief marginale zaken kunnen escaleren in wederzijds geweld tussen families / stammen.quote:
Mijn volk doet enkel aan indirecte wraak op grote schaal. Zie al die blanken in armoede belanden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ach man, jij kan nog niet eens iemand op z'n bek rammen.
Ik zou naar de politieloods op Schiphol-Oost gaan en daarna zou ik naar de Koopman Car Terminal in Amsterdam gaan om een splinternieuwe Nissan GT-R te pakken en dan heel hard over de snelwegen jagen of zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:36 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af wat er werkelijk zal gebeuren als iedereen echt mag doen waar hij of zij zin in heeft.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:36 schreef Webschip het volgende:
Ik vraag me af wat er werkelijk zal gebeuren als iedereen echt mag doen waar hij of zij zin in heeft.
Kijk Appel, daar heb je de eerste gek al.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik zou naar de politieloods op Schiphol-Oost gaan en daarna zou ik naar de Koopman Car Terminal in Amsterdam gaan om een splinternieuwe Nissan GT-R te pakken en dan heel hard over de snelwegen jagen of zo.
Kant had er ook nog wel het een en ander over te melden.quote:
Dat vond ik zo'n ongezellige theorie.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kant had er ook nog wel het een en ander over te melden.
Roverheid.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:03 schreef waht het volgende:
Haïti, nog zo'n land met een kleine overheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |