Nou eerder die vriendin. Wat een trut.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:10 schreef Friek_ het volgende:
R&P / Vriendin doet moeilijk over feest
Arolsen in de bocht.
Je moet ze een beetje kneden en manipuleren als vrouw.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Nou eerder die vriendin. Wat een trut.
Dat zou niet nodig moeten zijn. Pff, niets mis met een buurtfeestje.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:14 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je moet ze een beetje kneden en manipuleren als vrouw.
Ik vind dergelijke reacties van vrouwen altijd wel mooi: dit past niet in mijn ideaalplaatje dus het gaat niet gebeuren!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zou niet nodig moeten zijn. Pff, niets mis met een buurtfeestje.
Ik denk niet dat dit soort burgerlijkheid aan vrouwen is voorbehoudenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:19 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik vind dergelijke reacties van vrouwen altijd wel mooi: dit past niet in mijn ideaalplaatje dus het gaat niet gebeuren!
Vervolgens als man uiteraard lachend je klemzuipen op zo'n studentenfeest.
In deze SC wel, Disana.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dit soort burgerlijkheid aan vrouwen is voorbehouden
nou denk je ???quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:22 schreef waht het volgende:
Anderen verbieden te feesten is erger dan genocide. En zulks.
Het beste aan de tour is doping en valpartijen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:27 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
nou denk je ???
Ik vind als Mollema nu uitvalt, dit toch best erger dan genocide en feestverboden.
Welke doping?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het beste aan de tour is doping en valpartijen.
Liefst een valpartij wanneer ze van een berg naar beneden razen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef waht het volgende:
[..]
Het beste aan de tour is doping en valpartijen.
Dat zijn de parels, daarom zie je tegenwoordig veel wielrenners om zich heen slaan.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:31 schreef Friek_ het volgende:
De beste etappe die ik ooit als klein kind zag was toen één of andere kutmongool uit het publiek een actiefoto probeerde te maken en er een wielrenner hier vol bovenop reed. Echt genieten.
1999 was dat. Guerini knalde op die fotogast.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:31 schreef Friek_ het volgende:
De beste etappe die ik ooit als klein kind zag was toen één of andere kutmongool uit het publiek een actiefoto probeerde te maken en er een wielrenner hier vol bovenop reed. Echt genieten.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_Ronde_van_Frankrijkquote:Op weg naar L'Alpe d'Huez op ongeveer een kilometer voor de eindstreep botst Giuseppe Guerini op een roekeloze toeschouwer, die na het maken van een foto te laat opzij springt. Guerini valt en wordt door de geschrokken toeschouwer weer op de fiets geholpen en wint uiteindelijk nog de etappe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |