Klopt, of het mag wel maar je krijgt geen medaillequote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:33 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Volgens mij mag je ook geen andere afstand lopen tenzij je een vrouw bent of bejaard oid. Gezonde mannen kunnen zich volgens mij alleen voor de 50km inschrijven.
Heb je al vaak 50 km of meer gelopen op een dag?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:41 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Klopt, of het mag wel maar je krijgt geen medaille
Is dat een spreuk uit Civilization?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:30 schreef Perrin het volgende:
Winston Churchill:
• "A fanatic is one who can't change his mind and won't change the subject."
Meer uw randstadformaat: http://www.nydailynews.co(...)ions-gallery-1.29238quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:35 schreef TitusPullo het volgende:
http://www.nydailynews.co(...)397602#ixzz2YwvXWclz
Succes! Vermaak ons alsjeblieft met pretentieus filosofisch geneuzel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef Friek_ het volgende:
Vanavond maar tripels drinken, aangezien er veel in de bonus waren. Wederom slachtoffer geworden van de altijd winnende marketingstrategie van de Albert Heijn.
- Chimay tripel
- Leffe tripel
- Grimbergen tripel
- Westmalle tripel
- Maredsous tripel
Als ik later op de avond een beetje gek doe, weet men de oorzaak.
Nog even mengen met wat sterke drank en u is morgen metgezel van het toilet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef Friek_ het volgende:
Vanavond maar tripels drinken, aangezien er veel in de bonus waren. Wederom slachtoffer geworden van de altijd winnende marketingstrategie van de Albert Heijn.
- Chimay tripel
- Leffe tripel
- Grimbergen tripel
- Westmalle tripel
- Maredsous tripel
De echt goede albums worden op audiofiele labels uitgegeven en/of op hi def geluidsdragers. Voor al het andere flac.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:28 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ja ben verzamelaar, ik wil van de echt goede albums wil ik nog wel op plastic schijf hebben. En op discogs heb je ze voor een euro of 8.
Malariapil?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:39 schreef TitusPullo het volgende:
Vanavond lekker halfvolle melk drinken. Malariapil erbij. Later zoute stengels.
Die moet je tot een week na vertrek innemen.quote:
Een zwaar gereformeerde zou geen pil nemen, vrees ik.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:06 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Die moet je tot een week na vertrek innemen.
Ik ben een eclecticus.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:10 schreef Webschip het volgende:
[..]
Een zwaar gereformeerde zou geen pil nemen, vrees ik.
R&P / Vriendin doet moeilijk over feestquote:Op zaterdag 13 juli 2013 21:34 schreef Friek_ het volgende:
- Chimay tripel
- Leffe tripel
- Grimbergen tripel
- Westmalle tripel
- Maredsous tripel
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Reya het volgende:
[..]
R&P / Vriendin doet moeilijk over feest
Uw advies is dringend gewenst.
Ik heb mijn bijdrage al geleverd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:24 schreef Reya het volgende:
[..]
R&P / Vriendin doet moeilijk over feest
Uw advies is dringend gewenst.
Of hij heeft gloeiende ruzie met zijn vriendin, of hij vermaakt zich prima op het feest. Want hij is nog steeds niet terug.quote:
Ik denk dat hij betoogt dat ze zonder de banken veel meer bier zouden hebben.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Of hij heeft gloeiende ruzie met zijn vriendin, of hij vermaakt zich prima op het feest. Want hij is nog steeds niet terug.
Het is de bedoeling dat hij vrienden maaktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij betoogt dat ze zonder de banken veel meer bier zouden hebben.
Nee, niet vaak. Wel vrij veel getraind maar vaak kortere stukken. Maar de laatste keer 50 ging eigenlijk heel goed, incl herstel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je al vaak 50 km of meer gelopen op een dag?
Nee, ik ben iets uit het uitvogelen. Hoe ik zo cheap-ass mogelijk in Kuznice (omgeving Zakopane) terecht kan komen. En dan met de kabelbaan omhoog en terug.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |