Het is de bedoeling dat hij vrienden maaktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:39 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik denk dat hij betoogt dat ze zonder de banken veel meer bier zouden hebben.
Nee, niet vaak. Wel vrij veel getraind maar vaak kortere stukken. Maar de laatste keer 50 ging eigenlijk heel goed, incl herstel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:42 schreef Perrin het volgende:
[..]
Heb je al vaak 50 km of meer gelopen op een dag?
Nee, ik ben iets uit het uitvogelen. Hoe ik zo cheap-ass mogelijk in Kuznice (omgeving Zakopane) terecht kan komen. En dan met de kabelbaan omhoog en terug.quote:
Iedereen heeft toch wel wat nachtrust nodigquote:
Prima nachtrust hoor, ik sta 's nachts niet op namelijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Iedereen heeft toch wel wat nachtrust nodig?
Hoewel dat mij jou door de ramadan er ook niet beter op zal worden
Maar: 'Hij heeft niets tegen moslims'.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:20 schreef 99.999 het volgende:
Weer een stapjeverder uit zijn mond..
"We zullen er voor blijven knokken dat we een Nederland krijgen zonder islam."
Mag het natuurlijk niet zeggen, maar ik vind dit toch echt tamelijk Hitleriaanse uitspraken.quote:Op zondag 14 juli 2013 10:13 schreef Mutant01 het volgende:
Wilders: islam groter probleem dan crisis
Sommige onder ons noemen de PVV simpelweg 'andersdenkend'.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag het natuurlijk niet zeggen, maar ik vind dit toch echt tamelijk Hitleriaanse uitspraken.
Dan moet 'ie eerst zeggen dat moslims het probleem zijn, en hij ze wil uitroeien.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Mag het natuurlijk niet zeggen, maar ik vind dit toch echt tamelijk Hitleriaanse uitspraken.
Maar natuurlijk, meneer jood.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:47 schreef waht het volgende:
[..]
Dan moet 'ie eerst zeggen dat moslims het probleem zijn, en hij ze wil uitroeien.
Huillie.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Maar natuurlijk, meneer jood.
Ik schrijf toch niet voor Jan lul 'tamelijk Hitleriaans'.
Overigens had Hitler het natuurlijk continu over uitroeien. Anders waren de joden die in Duitsland bleven hangen onder het mom dat het allemaal wel mee zal vallen, wel heel fucking dom.
Jood.quote:
Uit Europa eerder, dat krijg je met allerhande fascistische eurofielen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:50 schreef Friek_ het volgende:
Het probleem is het jodendom, niet zozeer de joden. Het jodendom moet uit Nederland verdwijnen.
En dat terwijl joden juist aan de touwtjes trekken in het westen.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:53 schreef waht het volgende:
[..]
Uit Europa eerder, dat krijg je met allerhande fascistische eurofielen.
Koos Goudglans.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:02 schreef Webschip het volgende:
Ik stel Koos in het echt voor zoals dat plaatje in zijn avatar.
Je kan niet alles hebben, meer armoede betekent meer extremisme.quote:Op zondag 14 juli 2013 11:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
En dat terwijl joden juist aan de touwtjes trekken in het westen.
Zit even het desbetreffende topic door te lezen en ben nou al op vier verschillende versies van het verhaal gestuit.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:05 schreef TitusPullo het volgende:
Die uitspraken van Wilders zijn een schande, net als het vonnis in de zaak Trayvon Martin.
Zoek dan eens uit hoe het zit, journalist.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zit even het desbetreffende topic door te lezen en ben nou al op vier verschillende versies van het verhaal gestuit.
Ach welnee, klein boefje wordt neergeknald. Dat is volkomen legaal in de VS.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:05 schreef TitusPullo het volgende:
Die uitspraken van Wilders zijn een schande, net als het vonnis in de zaak Trayvon Martin.
Laatste dag van mijn eerste vakantie, bitch.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:12 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Zoek dan eens uit hoe het zit, journalist.
En die breng je hier door?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laatste dag van mijn eerste vakantie, bitch.
quote:op gruwelijke wijze om het leven gebracht door twee religieus gestoorde moslims.
Ik ben net een half uurtje m'n bed uit.quote:
Vervoeging?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:21 schreef Friek_ het volgende:
Religieus gestoord, ook een mooie vervoeging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |