Leuk om te weten dat je ook kijkt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Alleen een kwijlende randdebiel zonder armen en benen, vastgesnoerd in zijn rolstoel, geparkeerd voor de TV door zijn wrede verzorgers kijkt naar de tour.
Ik had niet gedacht dat je een tourliefhebber zou zijn.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Alleen een kwijlende randdebiel zonder armen en benen, vastgesnoerd in zijn rolstoel, geparkeerd voor de TV door zijn wrede verzorgers kijkt naar de tour.
Voor de verandering heb je dan eens gelijk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had niet gedacht dat je een tourliefhebber zou zijn.
Ik begrijp de uitdaging om er aan mee te doen maar niet de lol om daar naar te kijken. Doodsaai.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:57 schreef KoosVogels het volgende:
Jij lijkt me ook geen type voor de Tour, Tiger.
Tour wordt ook pas boeiend als je over enig inzicht beschikt. Je moet de koers kunnen lezen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik begrijp de uitdaging om er aan mee te doen maar niet de lol om daar naar te kijken. Doodsaai.
Net zoals het schaatsen: niet om aan te gluren.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:00 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik begrijp de uitdaging om er aan mee te doen maar niet de lol om daar naar te kijken. Doodsaai.
Nog niet gehoord vandaag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:10 schreef Webschip het volgende:
Samenvatting: Mollema Mollema Mollema Mollema Mollema Mollema Mollema Mollema etc.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:19 schreef Disana het volgende:
Bijzondere foto's:
http://www.huffingtonpost(...)hotos_n_3579507.html
Volgens mij staat ie Hamlet te doen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker dansen met Adolf.
Moves like Hitler.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:20 schreef Friek_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lekker dansen met Adolf.
Dus jij had die waaieretappe een dag van te voren al voorspeld?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tour wordt ook pas boeiend als je over enig inzicht beschikt. Je moet de koers kunnen lezen.
Om die reden begrijp ik heel goed dat jij geen fan bent.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:04 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dus jij had die waaieretappe een dag van te voren al voorspeld?
Van smaak bent u nimmer beschuldigd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
Ik heb niet gauw medelijden, maar nu wel met de mensen die de ramadan doen. Geen eten...oke, maar de hele dag geen water en pas vanaf elf uur tot vier wat kunnen drinken lijkt me zelfs pijnlijk. Volgende week vrij? Want het gaat een stuk warmer wordenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ik begin een klein beetje honger te krijgen.
Mijn vakantie is al achter de rugquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:19 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik heb niet gauw medelijden, maar nu wel met de mensen die de ramadan doen. Geen eten...oke, maar de hele dag geen water en pas vanaf elf uur tot vier wat kunnen drinken lijkt me zelfs pijnlijk. Volgende week vrij? Want het gaat een stuk warmer worden
Jij werkt binnen? Een kennis van mij werkt buiten en heeft nachtdiensten aangevraagd, want hij heeft er nu al moeite mee dit keer.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:19 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Mijn vakantie is al achter de rug. Geen vrij, gewoon werken.
Soft gezeik inderdaad. Gewoon weer tanks door de straten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
Perrin....
NWS / Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Je koopt nog CD's?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:14 schreef Hexagon het volgende:
Zo mijn bestelde cd is binnen
Weer heerlijke geile muziekjes
Ja ben verzamelaar, ik wil van de echt goede albums wil ik nog wel op plastic schijf hebben. En op discogs heb je ze voor een euro of 8.quote:
Ik heb een kantoorbaan inderdaad, dat scheelt. Neemt niet weg dat ook dan de dagen erg lang zijnquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef paddy het volgende:
[..]
Jij werkt binnen? Een kennis van mij werkt buiten en heeft nachtdiensten aangevraagd, want hij heeft er nu al moeite mee dit keer.
Geen goed artikel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:21 schreef Mutant01 het volgende:
Perrin....
NWS / Marokkaanse gemeenschap luidt noodklok over geweld jongeren
Zo! Dat is nog eens een verschil zeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
7 juli 2013 - 12 juli 2013, Rabat.
[ afbeelding ]
Voor toeristen is het wel relaxed.
Voor mij is dat linkse plaatje een afbeelding van hoe de hel er ongeveer uitziet.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo ziet het strand er hier nu ook uit door een feest van Radio 538.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor mij is dat linkse plaatje een afbeelding van hoe de hel er ongeveer uitziet.
Ik snap serieus niet dat mensen zichzelf zo pijnigen door in zulke massa's te lopen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:10 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Zo ziet het strand er hier nu ook uit door een feest van Radio 538.
Ik ook niet, ik zou knettergek worden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:18 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet dat mensen zichzelf zo pijnigen door in zulke massa's te lopen.
Magere meisjes en afwezigheid van alcohol. Een echt Brabantse voorstelling van de hel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:07 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Voor mij is dat linkse plaatje een afbeelding van hoe de hel er ongeveer uitziet.
Hallo.quote:
Jawel hoor, er zijn twee Kerstdagen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:36 schreef Webschip het volgende:
Enigszins is eigenlijk niet op zijn plaats, je kan de kerst tenslotte niet half halen
Geef mij ook die rechter versie maar..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:48 schreef Mutant01 het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |