Gebouwen hebben nimmer een ziel. Gek.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:56 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Nee hoor, zielloze gebouwen vind je ook in Leiden.
Elfletterig hapte alweer, zag ik.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb maar even een topic aangemaakt over Wilders in NWS. De beste man heeft gewoon weer eens gelijk.
Hij is alweer gaan huilen in NWS FB, omdat jij hebt gezegd dat hij heeft gehapt.quote:
Zelfs Elfletterig heeft je nu door.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:01 schreef Friek_ het volgende:
Ik heb maar even een topic aangemaakt over Wilders in NWS. De beste man heeft gewoon weer eens gelijk.
Hij heeft natuurlijk wel een punt. We houden dat topic in de gaten en kunnen vervolgens lekker neer gaan kijken op NWS.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:15 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Hij is alweer gaan huilen in NWS FB, omdat jij hebt gezegd dat hij heeft gehapt.
Is dat verboden dan?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel een punt. We houden dat topic in de gaten en kunnen vervolgens lekker neer gaan kijken op NWS.
Deed ik eigenlijk al permanent, maar goed.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:17 schreef KoosVogels het volgende:
Zo, nu kunnen we lekker smalend doen met z'n allen.
Je moet iets hè, als je niet in NWS mag posten. Maak fijn een topic in het drukbezochte POL aan; het gaat per slot van rekening om een politicus, die uitspraken doet. Kan mooi hier, bijvoorbeeld, in die overzichtelijke centrale topics vol levendigheid en activiteit: POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleiderquote:Op zondag 14 juli 2013 13:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hij heeft natuurlijk wel een punt. We houden dat topic in de gaten en kunnen vervolgens lekker neer gaan kijken op NWS.
Heb je al werk gevonden?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:20 schreef Webschip het volgende:
Het moet voor jou meer dan verschrikkelijk zijn dat je niet kan posten in NWS. Word je nu geholpen, Koos?
Ik snap het al. Je blijft ontkennen en durft het probleem niet te benoemen.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet iets hè, als je niet in NWS mag posten. Maak fijn een topic in het drukbezochte POL aan; het gaat per slot van rekening om een politicus, die uitspraken doet. Kan mooi hier, bijvoorbeeld, in die overzichtelijke centrale topics vol levendigheid en activiteit: POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleider
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je moet iets hè, als je niet in NWS mag posten. Maak fijn een topic in het drukbezochte POL aan; het gaat per slot van rekening om een politicus, die uitspraken doet. Kan mooi hier, bijvoorbeeld, in die overzichtelijke centrale topics vol levendigheid en activiteit: POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleider
Dit staaft mijn gelijk. Wimpie.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gebouwen hebben nimmer een ziel. Gek.
U vindt het dus geen nieuws?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:27 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb jullie alvast een handje geholpen, kleuters:
POL / [Centraal] PVV #67: De Grote Blonde Oppositieleider
Het is een linkse hippie die wilt voorkomen dat de waarheid bij de intellectuelen in NWS bekend wordt.quote:
Je bent dus bang dat je door ons wordt uitgelachen als je in dat topic uit je plaat gaat?quote:
Nee, ik ageer tegen het feit dat het topic bewust wordt aangemaakt om te irriteren en te provoceren. Wat jullie hier van mij vinden, zal me een rotzorg zijn. Mijn populariteit in POL zit toch al onder het nulpunt.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent dus bang dat je door ons wordt uitgelachen als je in dat topic uit je plaat gaat?
Meneer heeft nu zelfs zijn eigen reacties in feedback weggehaald. Dat laat wel weer zien met wat voor persoon wij hier te maken hebben. Iemand die niet wenst een fatsoenlijke discussie te voeren en niet in staat is om op een deugdelijke wijze zijn mening te uiten en ook echt achter zijn eigen postings te staan.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je bent dus bang dat je door ons wordt uitgelachen als je in dat topic uit je plaat gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |