SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mooie (bewuste/onbewuste) typo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Netjes in de plas blijven lopen, veel water drinken vandaag, morgen extramegadubbelbonusscore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:
Ik drink in ieder geval geen alcohol (paar keer per jaar hooguit).quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kut is dat he? Dat het dan gelijk zo evident is dat alcohol echt de ebils heeftJupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar alcohol
disclaimer
ik doelde ook niet op alcohol. Maar ja, wij hebben dat eens per maand, gemiddeldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:38 schreef Sometimes het volgende:
[..]![]()
Altijd goed, nieuwe tientallen!
[..]
Ik drink in ieder geval geen alcohol (paar keer per jaar hooguit).
Hebben jullie dat niet, dat je eens in de zoveel tijd jezelf ineens helemaal leegpist?
mis je niks aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Ja, die eens per maand dat werkt bij mij uiteraard niet.
Ik ben ook niet jaloers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mis je niks aanmaar wat mij veel helpt met plassen is weinig zout en veel groente
serieus?quote:
naja.. ik zit hier nog een tijdje..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook al heeft ze hem wel, het zegt toch niets.
ja! Ik dacht dat je voor een paar dagen naar je vriendin zou gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:08 schreef Barretje80 het volgende:
*kijkt om zich heen*
had je het tegen mij??
naja.. dat dacht ik ook..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Ik dacht dat je voor een paar dagen naar je vriendin zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de ego post
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
jah.. maandag..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
voor barretje
Ik zou dan echt zo'n trut zijn en de status van Facebook veranderen .....
Misschien kan hij daar terecht?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. maandag..
hij moet het eerst z'n ouders morgen maar eens vertellen.. vind het ook zo lullig als ZIJ het via facebook te weten komen..
Ik buig me er vannacht even over, want ik haal denk ik ook tickets weg van mensen die hier al heel lang niet zijn geweest. Dus, mocht je lurken en de afgelopen maand hier niet gepost hebben, maar wil je wel dat je ticket blijft: meld je dan evenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
Isa. Zou jij mijn ticker eruit kunnen halen. Ik moet nog ff een nieuwe maken
wow, wij weten het al vrij lang en zijn ouders weten nog van nietsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
jah.. maandag..
hij moet het eerst z'n ouders morgen maar eens vertellen.. vind het ook zo lullig als ZIJ het via facebook te weten komen..
Ik zet haar wel ff in het updatetopicquote:
juh..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, wij weten het al vrij lang en zijn ouders weten nog van nietsDenk je dat ze (familie en vrienden) het helemaal niet zagen aankomen? Jij in ieder geval een knuffel
was die alcoholische versnapering dan wel alcoholvrij ?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg er meteen ff bij dat ik al aan mijn vierde espresso van vandaag zit!
nee, dat mocht toch weer wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was die alcoholische versnapering dan wel alcoholvrij ?!?!
hmm.. zolang je geen BV geeft ?!?!quote:
borstvoeding is voor plebsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. zolang je geen BV geeft ?!?!
straks krijg je een lesbische adhderquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg er meteen ff bij dat ik al aan mijn vierde espresso van vandaag zit!
Wellicht.....quote:
Heerlijk al die carbs...quote:
zit fruit in toch ??quote:
Geweldig na een keizware trainingquote:
Tip: plakjes salami van vleeswarenafdeling in reepjes snijden en bakken. Komt heel veel vet uit, dat giet je af, dat scheelt dan weer een hoop zinloze kcal, maar je hebt wel de smaak.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef Zeester het volgende:
Ik ben ook iets aan het bedenken. Stond een recept in de Allerhande voor pastasalade met salami, en heb wel zin in salami, maar dat recept is 800+ calorieen per portie dus dat vind ik teveel. Maar er zit ook mozzarella in en dat mag er wat mij betreft wel weer uit, dus weet niet hoeveel dat dan zou schelen.
Avondje wijn zuipenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:55 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik ben ook niet jaloers.
Maar soms wil ik zo'n vochtverdrijvingssessie wel eens op kunnen wekken.
Weinig zout doe ik al (zo goed en zo kwaad als dat lukt). Veel groente ook.
Rustig afwachten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Daarom ben ik zo blij dat ik mijn weegmoment op een woensdag heb. Ik drink nooit op maandag of dinsdag, of althans, ik kan me niet herinneren wanneer ik dat gedaan heb voor het laatst. Dus als ik het weekend een beetje te diep in het glaasje kijk is dat vocht er tegen de tijd dat het woensdag is al wel weer af. Dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Avondje wijn zuipen![]()
Volgende ochtend is het bij mij dan vaak zo'n -1,5 a 2 kg
Dag erna zit het merendeel er weer bij, maar kniesoor die daar op let
Waarom houd je er rekening mee vwb weegmoment? Houd je jezelf dan niet een beetje voor de gek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat ik mijn weegmoment op een woensdag heb. Ik drink nooit op maandag of dinsdag, of althans, ik kan me niet herinneren wanneer ik dat gedaan heb voor het laatst. Dus als ik het weekend een beetje te diep in het glaasje kijk is dat vocht er tegen de tijd dat het woensdag is al wel weer af. Dat scheelt wel.
Heb het niet bewust zo gekozen ooit hoor. Ik wilde gewoon naar de Weight Watchers, en de meest gunstige cursus was op een woensdagavond, en dat is altijd zo gebleven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom houd je er rekening mee vwb weegmoment? Houd je jezelf dan niet een beetje voor de gek.
Ah ik denk dat ik je bericht even verkeerd interpreteerde (lees: te snel gelezenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heb het niet bewust zo gekozen ooit hoor. Ik wilde gewoon naar de Weight Watchers, en de meest gunstige cursus was op een woensdagavond, en dat is altijd zo gebleven.
tuurlijk niet. Als je van weegmoment tot weegmoment afvalt val je af. Of dat op zondag gemiddeld 3 kilo hoger ligt maakt geen zak uitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom houd je er rekening mee vwb weegmoment? Houd je jezelf dan niet een beetje voor de gek.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
het voordeel van scheiden:Jij ziet er altijd al goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vrouw die shoppen en verschrikkelijk in 1 zin gebruiktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijn outfit voor vanavond bij elkaar geshopt. Het is verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk.
Ik heb er zin in!
Heb je een link naar je lijstje? Altijd leuk om te lezenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja mijn day zero project ..... mag ik ook wel weer eens wat aan doen.
Net ff een rondje gefietst. Na het middag eten heb ik de laatste paar dagen zo'n enorme dip. Wellicht helpt het juist om dan wat actiefs te gaan doen.
Uhm moet het even navragen. Website is een tijdje offline geweest ivm overstap andere werkgever en servers/domeinnamen enzo. Mocht het allemaal weer up en running zijn dm ik welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je een link naar je lijstje? Altijd leuk om te lezen
Iets actiefs doen op zo'n moment is slim
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
het voordeel van scheiden:ik weet niet hoe het was, maar je ziet er geweldig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tink, geniet!disclaimer
Is goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm moet het even navragen. Website is een tijdje offline geweest ivm overstap andere werkgever en servers/domeinnamen enzo. Mocht het allemaal weer up en running zijn dm ik wel
Niet in één zinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vrouw die shoppen en verschrikkelijk in 1 zin gebruikt![]()
Maar vertel ?
Ik vind shoppen verschrikkelijk, maar nu heb ik ook verschrikkelijke dingen gekocht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vrouw die shoppen en verschrikkelijk in 1 zin gebruikt![]()
Maar vertel ?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind shoppen verschrikkelijk, maar nu heb ik ook verschrikkelijke dingen gekocht.
Vanavond een feestje, Proud to be fout...
Ik heb echt nare dingen gekocht.![]()
Wauw! Wat klinkt dat leuk! Nog heel veel plezier tijdens je vakantie!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds! Even een hele snelle post vanuit Ottawa, om te laten weten dat ik nog leef, weer beter ben (was een beetje ziek, uitgeput denk ik...) en dat ik serieus mooi bruin terug ga komen. Hebben veel gelopen, gefietst en een koetsrit gemaakt, in crappe en awesome hostels geslapen en nu bij een vriendinnetje. Hierna wildwaterraften, kamperen in een national park, terug naar onze andere vrienden om de tent daar achter te laten, naar Niagara, trailriden en dan nog een paar dagen Toronto (als de overstromingen daar stoppen tenminste...).
Dussuhm, tot snel!
Ohh! Je hebt me geinspireerd om ook een project te beginnen.. Moet alleen nog een naam voor m'n site bedenken. Alles is bezet wat ik wil/wou..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig met mijn gezondheidsdoelen van mijn Day Zero Project
42. De 30 day Shred van Jillian doen (4/30).
47. Een 30x30 uitdaging voltooien (30 dagen lang iedere dag 30 minuten bewegen, Jillian niet meegeteld) (4/30). Gekozen voor hoepelen.
50. Twee weken niet snoepen (2/14).
Jillian ging vandaag weer een stuk makkelijker, volgende keer bij sommige oefeningen zwaardere gewichten gebruiken.
Leukquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ohh! Je hebt me geinspireerd om ook een project te beginnen.. Moet alleen nog een naam voor m'n site bedenken. Alles is bezet wat ik wil/wou..
Ga ik daar ook eens kijken. Ik moet ook eerst nog even doelen verzinnen maar als ik lijstjes van anderen (zoals nu van jou) kom ik ook al op ideeën.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Er is ook een day zero topic hier in LIF op Fok
Ik geloof het eigenlijk nietquote:
hup!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zak uit.
Ik moet aan de Jillian maar ik krijg mezelf er niet toe gezet...
Waarom niet? Mss ben ik hopeloos naief, maar sws heeft ze nooit een geheim gemaakt van het feit dat ze willen voortplanen ik vond juist de ontkenningen net na de bruiloft er ineens wat dik op liggen.quote:
Bíjna ging ik.quote:
Lurker meldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik buig me er vannacht even over, want ik haal denk ik ook tickets weg van mensen die hier al heel lang niet zijn geweest. Dus, mocht je lurken en de afgelopen maand hier niet gepost hebben, maar wil je wel dat je ticket blijft: meld je dan even
Ik dacht al dat het zo zatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Waren jullie de terrasgrap van qwea nu al vergeten?
Ik was wel verwonderd dat iemand het geloofde maar BE is een paar dagen offline geweest.
nee, ben niet zwanger, noch had ik de intentie dat iemand te doen gelovenik reageerde enkel flauw op DP's flauwe grap. Opgelost slotje
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:30 schreef Susie het volgende:
Lurker meldGa weer zeer actief worden na mijn vakantie
Lekker veel water drinken.... dan valt de schade vast meequote:Op zondag 14 juli 2013 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whooohooo! Hoewel ik er altijd rekening mee hou in het weekend niet af te vallen en mogelijk zelfs wat onsjes aan te komen, zit ik vanmorgen een stuk duidelijker onder de 80 dan gisteren
Gisteren wel een paar wijntjes (heus, een paar, jeej) op, dus mogelijk mogen weer even die piek omhoog, maar goede hoop dat wanneer ik het vandaag netjes hou het morgen meevalt
vraagje: waarom valt de schade mee als je veul water drinkt? Ik heb dat vaker gehoord hier maar leg de link niet echt...quote:Op zondag 14 juli 2013 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker veel water drinken.... dan valt de schade vast mee
Vanmorgen lekker gesport. Voor het eerst een kwartier op een crosstrainer gestaan
Dat vond ik wel knap van mezelf
Straks lekker lunchen met douche-eendje
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whooohooo! Hoewel ik er altijd rekening mee hou in het weekend niet af te vallen en mogelijk zelfs wat onsjes aan te komen, zit ik vanmorgen een stuk duidelijker onder de 80 dan gisteren
Gisteren wel een paar wijntjes (heus, een paar, jeej) op, dus mogelijk mogen weer even die piek omhoog, maar goede hoop dat wanneer ik het vandaag netjes hou het morgen meevalt
koffie en alcohol ontrekt vocht uit je lichaam en zo voer je meer afvalstoffen af?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vraagje: waarom valt de schade mee als je veul water drinkt? Ik heb dat vaker gehoord hier maar leg de link niet echt...
Afvalstoffen afvoeren =/= afvallen.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koffie en alcohol ontrekt vocht uit je lichaam en zo voer je meer afvalstoffen af?
Kan het ook mis hebben hoor maar leek mij eigenlijk een logische reactie.
Ik ben geen grote drinker dus wat het effect heeft weet ik niet precies
Maar wat bedoelde je dan wel? Ik wil je niet in de zeik zetten natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
Maar dat bedoelde ik ook helemaal niet
![]()
Nahja laat maar
Nee meer om je vocht op peil te houden.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je dan wel? Ik wil je niet in de zeik zetten natuurlijk
Maar wil alleen even rechttrekken dat veel water drinken goed zou zijn voor afvallen, omdat ik het vaker hoor
Ik schijn op foto's te staan met mijn trailertrashvriendje.quote:
Koffie onttrekt geen vocht uit je lichaam en ik ga niet weer een hele stapel wetenschappelijke artikelen neer plempen om dat te bewijzen. Alcohol welquote:Op zondag 14 juli 2013 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
koffie en alcohol ontrekt vocht uit je lichaam en zo voer je meer afvalstoffen af?
Zou je dat wel doenquote:
Oh dat hoeft ook niet hoor. Geloof je zo ook wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koffie onttrekt geen vocht uit je lichaam en ik ga niet weer een hele stapel wetenschappelijke artikelen neer plempen om dat te bewijzen. Alcohol welEn het helpt idd tegen een kater om goed te drinken vooraf (water dus). Maar omdat koffie je vochtpeil ook aanvult, helpt het ook om koffie te drinken
Net uit bedWas een idioot drukke nacht
Nou, de vorige keer dat ik met een stapel wetenschappelijke artikelen aankwam over dit onderwerp (gewoon duidelijk bewijs dat het een nonsens mythe was) riep de persoon waar ik de discussie mee voerde: "Nou, jij ziet het zo, maar naar mijn gevoel is het anders".quote:Op zondag 14 juli 2013 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
Oh dat hoeft ook niet hoor. Geloof je zo ook wel.
Blijkbaar niet vaak genoegquote:
Het blijft mij verbazen dat dit soort dingen die-hard interwebzers nog kunnen verbazenquote:
Ik hou niet van die hele discussies hoor.quote:Op zondag 14 juli 2013 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, de vorige keer dat ik met een stapel wetenschappelijke artikelen aankwam over dit onderwerp (gewoon duidelijk bewijs dat het een nonsens mythe was) riep de persoon waar ik de discussie mee voerde: "Nou, jij ziet het zo, maar naar mijn gevoel is het anders".
Eerst pizza en dan Jilian?quote:Op zondag 14 juli 2013 17:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Zometeen zelfgemaakte pizza
Daarna dag 5 van Jillian
Ja niet de beste planning maar goed ik heb het wel gedaanquote:Op zondag 14 juli 2013 18:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Eerst pizza en dan Jilian?![]()
![]()
Ik heb net 5/30 gedaanwas bijna afgehaakt na een work-out in de tuin en op de stort, echt, zoveel gesjouwd en gesleept en gesquat
maar toch maar gedaan. Wh00p! Volhouden dit keer !
wowquote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef Sarabi het volgende:
En die resultaten![]()
![]()
http://www.myfitnesspal.c(...)-30-day-shred-thread
Toen ik laatst begon over de voedingswaarde van sla zei mijn moeder: "Ach houd je mond!quote:Op zondag 14 juli 2013 18:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou, de vorige keer dat ik met een stapel wetenschappelijke artikelen aankwam over dit onderwerp (gewoon duidelijk bewijs dat het een nonsens mythe was) riep de persoon waar ik de discussie mee voerde: "Nou, jij ziet het zo, maar naar mijn gevoel is het anders".
Maar vroeg je moeder wel om advies?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:47 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Toen ik laatst begon over de voedingswaarde van sla zei mijn moeder: "Ach houd je mond!"
![]()
Die reageert dus precies zo. "Ik vind van niet"
Maar je draagt wel eens broeken toch?quote:Op zondag 14 juli 2013 19:47 schreef Sarabi het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal vergeten ben mijn heupen op te meten aan het beginstom, juist daar kan/moet veel af.
Nouja volgende meting maar meenemen.
Nee, ik gaf ongevraagd adviesquote:Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar vroeg je moeder wel om advies?
Hier weet je dat iedereen er mee bezig is maar dat is niet met alle mensen zo natuurlijk.
Ik vind het naar de sportschool gaan op dit moment echt leuk en ik vind het jammer dat er rustdagen nodig zijnquote:Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb de lessen bekeken en het is an sich niet anders dan gewoon sporten toch? In de zin van, niemand van ons dikkies vindt het echt leuk, iedereen moet zich er toe zetten, maar als we bezig zijn is het stiekem ook wel heeel lekker?
Ik ben overigens nog niet verder gekomen dan de lessen bekijken, ik durf het onderbuurtechnisch niet aan. Al is dat eigenlijk een slap excuus, want als je het op schappelijk tijdstip doet is het heus niet prettig voor de onderburen, maar ook weer niet het einde van de wereld met betonnen vloeren denk ik.
Jawelquote:Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar je draagt wel eens broeken toch?
Dan is de reactie ook niet zo vreemd natuurlijk.quote:Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
Nee, ik gaf ongevraagd advies. Doet ze bij mij tenslotte ook altijd
. Ze zei dat ze regelmatig aardappelen met vlees en sla aten
.
Dit heb ik nu dus..quote:Op zondag 14 juli 2013 21:26 schreef Zeester het volgende:
Uiteindelijk is de conclusie toch ook meestal dat het sporten an sich (als je een leuke sport gevonden hebt) niet zo erg is, maar de fase waarin je je er toe moet zetten wel. Zo is het in ieder geval met mij en zwemmen, als ik er over moet nadenken dat ik naar het zwembad wil, dan vind ik het doodvermoeiend qua idee, maar lig ik in dat zwembad, dan vind ik het heerlijk.
Ja inderdaad, echt wel! Ik wil dat doel halen en was al op dag 2 (vandaag) dus ik wil niet falen.quote:Op zondag 14 juli 2013 21:50 schreef Sarabi het volgende:
goede stok achter de deur die doelen
Qua kcal komt het niet helemaal goed vandaag, zit rond de 2000kcal.
Maar goed het is weekend + heb een uur gesport dus het is wel goed.
Ze heeft meer van die programma'squote:Op zondag 14 juli 2013 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat zegt Jillian eigenlijk over het behouden van het resultaat? Elke dag continueren? Drie keer per week?
Want ik zie jullie wel tegen heug en meug het half uurtje volbrengen en ik snap ook wel als je heel trots bent als je het daadwerkelijk 30 dagen gedaan hebt, maar wat dan? Niemand lijkt het oprecht héél leuk te vinden (jee, straks weer Jillian doen voor de 45ste keer), maar het lijkt me ook zo suf om 30 dagen iets (vervelends!) te doen met goed resultaat en dat dat resultaat dan verdwijnt
*jank*quote:Op zondag 14 juli 2013 19:44 schreef Sarabi het volgende:
En die resultaten![]()
![]()
http://www.myfitnesspal.c(...)-30-day-shred-thread
Hoewel logisch vind ik het toch jammer. Het is absoluut niet leuk genoeg om te blijven doen in mijn beleving.quote:Op zondag 14 juli 2013 22:36 schreef Brighteyes het volgende:
En als antwoord aan Isa. Na een week of 3 merk ik echt wel dat die stevigheid dus mooi wel rap terugloopt
Maar het zou wel fijn zijn om iets te vinden waardoor je dat geweldige resultaat kunt vasthouden zonder nog steeds dagelijks hetzelfde suffe programma af te werken.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef Sometimes het volgende:
Hoewel logisch vind ik het toch jammer. Het is absoluut niet leuk genoeg om te blijven doen in mijn beleving.
Ja, uiteraard.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar het zou wel fijn zijn om iets te vinden waardoor je dat geweldige resultaat kunt vasthouden zonder nog steeds dagelijks hetzelfde suffe programma af te werken.
Geen chips eten ook niet.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Het is absoluut niet leuk genoeg om te blijven doen in mijn beleving.
en ik had je nog wel een dm gestuurd daaroverquote:Op zondag 14 juli 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Qua hardlopen ben je echt super bezig, Mo. Dat durf ik nog steeds niet echt opnieuw op te pakken.
hier ook niet, ondanks alcoholvrij weekend en alles binnen de lijntjes, gisteren gegeten met de bewonersorganisatie, niet bizar veel of vet, plus 1,1quote:Op maandag 15 juli 2013 06:51 schreef Lonaa het volgende:
Morgen.
Ik voel me ruk. Heb pijn in mijn linkeronderrug en ik weet niet hoe het komt.
Verder was de weegschaal niet zo lief.
ik wissel bij mijn ochtendwandeling vaak stiekem wel af tussen snelwandelen en rustig hardlopen.quote:Op maandag 15 juli 2013 07:13 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
en ik had je nog wel een dm gestuurd daaroverniet blijven denken, maar gewoon doen
Ik mis het wel als ik het niet doe, dus voor mij is het wel iets dat ik sowieso wekelijks kan blijven doen.quote:Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Hoewel logisch vind ik het toch jammer. Het is absoluut niet leuk genoeg om te blijven doen in mijn beleving.
Level 1 (en dan deel 1 en 2 daarvan) zijn inderdaad goed te doen. Maar om alleen die nu structureel te blijven doen...quote:Op maandag 15 juli 2013 08:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik mis het wel als ik het niet doe, dus voor mij is het wel iets dat ik sowieso wekelijks kan blijven doen.
Level 1 tenminste
Deel 2 en 3 heb ik nog niet geprobeerd. Part 3 van deel 1 viel me wel enorm tegen, op basis daarvan had ik eigenlijk aangenomen dat de rest ook minder zou zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:33 schreef Sarabi het volgende:
Deel 1 vind ik echt hel vergeleken met deel 2 & 3
ik gok op bbq, B&J, etcquote:Op maandag 15 juli 2013 08:45 schreef Qwea het volgende:
gisteren BBQ gedaan. 2 kipspies van kipfilet en de rest groente. Wel B&J als toetje gehad en kwarkbrood.
Net laatste restje Smoothie opgedronken, straks ff ontbijten en sporten. Ik kom maar niet onder de 80,1Iemand een idee hoe dat kan?
BBQ is oke zolang het uit twee kipspiesjes en de rest brood bestaat. Kwarkbrood, B&J zou ik laten staan als je vaart wil maken met afvallen.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:45 schreef Qwea het volgende:
gisteren BBQ gedaan. 2 kipspies van kipfilet en de rest groente. Wel B&J als toetje gehad en kwarkbrood.
Net laatste restje Smoothie opgedronken, straks ff ontbijten en sporten. Ik kom maar niet onder de 80,1Iemand een idee hoe dat kan?
Naast de logische antwoorden zou het ook kunnen dat je weegschaal niet lager kanquote:Op maandag 15 juli 2013 08:45 schreef Qwea het volgende:
Nee, want daarvoor ook al. Ik sta al 3 weken op 80,1. Hoe goed ik me ook aan mijn lijstje houquote:
Zou dat niet 888,88 zijn dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Het beschermplasticje met voorbeeldcijfers op je display van je weegschaal zit er nog op?
Brood? Ik heb geen brood gehad afgezien van 2 plakjes kwarkbroodquote:Op maandag 15 juli 2013 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
BBQ is oke zolang het uit twee kipspiesjes en de rest brood bestaat. Kwarkbrood, B&J zou ik laten staan als je vaart wil maken met afvallen.
Smoothie eerlijk gezegd ook en in plaats daarvan een eitje (of 2) eten met een sinaasappel en/of kwark.
Lol, Was dat maar zoquote:Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Het beschermplasticje met voorbeeldcijfers op je display van je weegschaal zit er nog op?
Inderdaad. Gewoon doorgaan! Als je blijft sporten en je blijft minder energie binnen krijgen dan je verbruikt dan móet dat getal ooit onder de 80 komenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:14 schreef uniekhoorn het volgende:
De doorzetter wint Q... straks zak je zo door naar 79
en anders is ze gewoon zwangerquote:Op maandag 15 juli 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon doorgaan! Als je blijft sporten en je blijft minder energie binnen krijgen dan je verbruikt dan móet dat getal ooit onder de 80 komenHeus.
Gewoon de felicitaties in ontvangst nemen.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
en anders is ze gewoon zwanger
(Sorry, werd gisteren zelfs al gefeliciteerd omdat ik de wijn afsloeg, het zit hoog)
Ja, dan krijg je situaties als hier, maar dan IRL. En als die bal eenmaal gaat rollen heb je binnen de kortste keren boze familieleden aan de telefoon. Thanks, but no thanksquote:Op maandag 15 juli 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon de felicitaties in ontvangst nemen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en anders is ze gewoon zwanger
(Sorry, werd gisteren zelfs al gefeliciteerd omdat ik de wijn afsloeg, het zit hoog)
Of alleen glimlachen en dan later zeggen dat jij nooit hebt gezegd zwanger te zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dan krijg je situaties als hier, maar dan IRL. En als die bal eenmaal gaat rollen heb je binnen de kortste keren boze familieleden aan de telefoon. Thanks, but no thanks![]()
Och, die had ze nog best even uit kunnen stellen tochquote:Op maandag 15 juli 2013 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of alleen glimlachen en dan later zeggen dat jij nooit hebt gezegd zwanger te zijn
Drank is wat dat betreft wel altijd een handige. Ooit uitgenodigd bij een vriendin thuis en ik had dus een fles wijn meegebracht. Zij is ook dol op wijn. Ik kom binnen, geef de wijn en zij echt direct: eh, Sas, bijna niemand weet het nog, maar ik ben zwanger en kan dus niet drinken.
Ze zou nooit een glas wijn afslaan! Tenzij ernstig ziek. En als je dan geen wijn wilt drinken, tsja, dan ben je gewoon heel erg verdachtquote:Op maandag 15 juli 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Och, die had ze nog best even uit kunnen stellen toch
Of was het echt een alcoholiker ala DP/Lonaa/SQ?
Okayquote:Op maandag 15 juli 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Laat dat naar bed gaan maar even zitten. Ik belde de rioleringontstopping voor een afspraak. Hij: "Bent u nu thuis" eh ja... "Dan komen we er zo aan!" ok dan.
Net een nieuwe gekocht bij de blokker. 30 euro. Blend ook ijsblokken en bevroren fruit.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben jullie voor blenders eigenlijk?
Zie nu dat er vrijdag een in de aanbieding komt in de personeelswinkel, 650 watt en een 2 liter glazen kan. Lijkt me wel interessant voor 50 euro.
Ik gebruik de blender van mijn keukenmachine.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben jullie voor blenders eigenlijk?
Zie nu dat er vrijdag een in de aanbieding komt in de personeelswinkel, 650 watt en een 2 liter glazen kan. Lijkt me wel interessant voor 50 euro.
Ik heb net met mijn staafmixer bevroren ananas en bosfruit gepureerd. Hij vindt t niet heul leuk, maar het gaat wel hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
hmm, ik hoor namelijk vaak dat die goedkope blenders echt ruk zijn als je iets wil choppen dat harder is dan een banaan
Mijn HEMA ding doet 't prima met ijs en bevroren vruchtenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
hmm, ik hoor namelijk vaak dat die goedkope blenders echt ruk zijn als je iets wil choppen dat harder is dan een banaan
ook echt ijsklonten om crushed ice te maken?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn HEMA ding doet 't prima met ijs en bevroren vruchten
Hij is nog niet stukquote:Op maandag 15 juli 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook echt ijsklonten om crushed ice te maken?
Ja nou, daar speel ik ook een beetje mee. Ik wilde laatst ijs maken in mijn goedkope bestron ijsmachine en goot mijn mengsel in de bak, kwam er toen pas achter dat de spatel niet in het deksel zat, die moest ik eerst pakken. Toen was het mengsel al licht aangevroren en kon de motor daar al niet meer doorheen draaienquote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik geloof in alle waar naar zijn geld. Een duurdere blender, zal een krachtigere motor hebben en daardoor dus beter (en langer) kunnen blenden.
Ik wil denken een Kitchenaid blender. Of een Magimix.
Maar eerst maar weer eens verder met mn kledingkast verkopen op Marktplaats en geld verdienen.
maar dit geeft de burger ook weer moedquote:Op maandag 15 juli 2013 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij is nog niet stuken heb 'm al een paar jaar
quote:
Een smoothie van 850 ml?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef Lonaa het volgende:
Lekker lijstje Vicky!
Hier nog steeds attack of the fruitflies en het wordt vervelend. Nu gaat eerst de koelkast leeg en de voorraad kast want bah.
Lijstje iets aangepast, maar nog steeds te weinig, 1100 kcal.
O: 2 minizuurdesem. 1 rauwe ham, 1 rosbief.
T: Smoothie met 300 ml water, 100 ml yoghurt, 1 lepel lijnzaad, 100 gram ananas, 100 gram blauwe bessen, 250 gram aardbeien.
L: 100 gram sla, 100 gram gerookte zalm, wat witte kaas blokjes (zo'n 30 gram). Dressing van peper, citroensap en scheutje yoghurt.
D: Rijst, bieflap, paprika, peultjes
T: Weet ik nog niet.
2 grote glazen van 400 ml, jups. Direct na het sporten.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een smoothie van 850 ml?![]()
Ik zou het water er al uit laten
Ja, sorry, hoe moet ik het dan noemen?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet trouwens niet waar het door komt maar bij het woord "smoothie" krijg ik al sterke driften om mensen in het gezicht te slaan en stukjes stucwerk van de muur te krabben
Sap?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, sorry, hoe moet ik het dan noemen?
Vind het ook een kutwoord.
Ja, het is ook een glazen unit.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Philips blenders met glazen kan zijn echt geniaal.
De Philips keukenmachine/citruspers/sapcentrifuge/blender van plastic niet though,maar gelukkig hebben ze een goede klantenservice![]()
Ik hou het bij smoothie, ik vind sap de lading niet dekken omdat er bij mij zuivel en lijnzaad enzo in zit. Bij sapje denk ik aan dubbeldrank en zulks ranzigs
Maar jij zij dat je deel 1 en 2 toch het makkelijkste vond?quote:Op maandag 15 juli 2013 08:48 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Deel 2 en 3 heb ik nog niet geprobeerd. Part 3 van deel 1 viel me wel enorm tegen, op basis daarvan had ik eigenlijk aangenomen dat de rest ook minder zou zijn.
Dvd 1, 2 en 3 met ieder 4 programma's.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar jij zij dat je deel 1 en 2 toch het makkelijkste vond?
Dag 6 van Jillian ook weer overleefd, dit maal met zwaardere gewichtjes
Wel beetje lastig plannen met een dagje amsterdam expo en zometeen uit eten.
Hmm klinkt eerder als een heel andere workout van Jillian....quote:Op maandag 15 juli 2013 17:49 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dvd 1, 2 en 3 met ieder 4 programma's.
De eerste 2 programma's van de eerste dvd vind ik makkelijk / heel goed te doen.
Verschillende manieren om het woord "deel" te gebruiken, werkt verwarrend.
Daarnaast gebruikt niet iedereen de dvd's op dezelfde manier, qua planning.
Ik ook. En er is nog een open fles rose. Die morgen vast niet meer goed is.quote:
Enzovoorts. Dus ik heb alvast een accountje gemaakt... En ingeschreven voor een proefles voor donderdag want het is hier onderhand om de hoek. Aiksquote:Groene parken, fluitende vogeltjes en gezellige terrasjes; het is lente! Energie voor tien, dus lekker sporten. Afvallen, spieren kweken of je gewoon fitter voelen? The Bootcamp Club helpt je je doelen te behalen. Lekker in de buitenlucht, zonder toestellen.
20% korting
Verzekerden van CZdirect krijgen 20% korting op alle strippenkaarten en abonnementen! Gebruik maken van deze korting? Stuur dan een e-mail naar
Tijd voor een bootcampclubje!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Naahjaaaaaaaaaaah. Ruzie met de weegschaal vanmorgen! Gewoon AANgekomen! Dat kan dus niet heONACCEPTABEL
Anders had ik daar niks gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihi een glas rose is natuurlijk geen geldig tussendoortje
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag:
O: Brinta
T: Roggebrood m kaas, wilde perzik
L: 3 boterhammen, m kipfilet en geitenkaas, 1 paprika
T: kwark m blauwe bessen
D: Stamppot veldsla m spekjes en cherrytomaatjes
T: fruit of yoghurt
Qua sport heb ik vanmorgen al aardig wat gedaan, in drie kwartier de halve stad doorkruist op de fiets voor kind 1 naar het kdv, kind 2 naar school, naar de fietsenmaker voor voorband kind 2, ik had niet verwacht dat die band meteen klaar zou zijn en dus toen maar weer naar huis om die band weg te brengenen toen naar het station gefietst.
En vanavond ga ik toch maar een lesje Jillian er tegenaan gooien. Het zullen geen 30 dagen zijn voor ik op vakantie ga, maar alles is meegenomen toch?
Topquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat goed. Sowieso voel ik me goed en fit, en ik zit zeker op -1, want ik ben ongesteld en toch een kilo lichter!
Sterker nog, afgelopen woensdag ben ik ook naar Parijs gegaan om donderavond weer terug te komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
TopFijn om te horen!
En BE, gefeliciteerd!
Moest je nou op 1 dag op en neer naar Parijs voor 1 vergadering? Kennen ze het fenomeen Round Table niet bij jullie?
ik heb een schaal vol rijpe, ik heb nu niet zo veel keus, maar beschouw het niet als een straf. In de zomer eet ik makkelijk een pond tot 700 gram fruit op een dagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Heerlijk, wilde perziken! maar niet te veel achter elkaar, uiteraard
We zijn juist te zwaar geworden omdat we wel altijd aten waar we zin in hadden, toch?quote:Op dinsdag 16 juli 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
maar de key van succesvol afvallen is ook wel een beetje dat je niet altijd eet waar je zin in hebt toch? Ofja, ik merk dat als ik mezelf een bepaald dagmenu opleg ik veel beter afval dan wanneer ik dat van het moment af laat hangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |