Okayquote:Op maandag 15 juli 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Laat dat naar bed gaan maar even zitten. Ik belde de rioleringontstopping voor een afspraak. Hij: "Bent u nu thuis" eh ja... "Dan komen we er zo aan!" ok dan.
Net een nieuwe gekocht bij de blokker. 30 euro. Blend ook ijsblokken en bevroren fruit.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben jullie voor blenders eigenlijk?
Zie nu dat er vrijdag een in de aanbieding komt in de personeelswinkel, 650 watt en een 2 liter glazen kan. Lijkt me wel interessant voor 50 euro.
Ik gebruik de blender van mijn keukenmachine.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben jullie voor blenders eigenlijk?
Zie nu dat er vrijdag een in de aanbieding komt in de personeelswinkel, 650 watt en een 2 liter glazen kan. Lijkt me wel interessant voor 50 euro.
Ik heb net met mijn staafmixer bevroren ananas en bosfruit gepureerd. Hij vindt t niet heul leuk, maar het gaat wel hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
hmm, ik hoor namelijk vaak dat die goedkope blenders echt ruk zijn als je iets wil choppen dat harder is dan een banaan
Mijn HEMA ding doet 't prima met ijs en bevroren vruchtenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
hmm, ik hoor namelijk vaak dat die goedkope blenders echt ruk zijn als je iets wil choppen dat harder is dan een banaan
ook echt ijsklonten om crushed ice te maken?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn HEMA ding doet 't prima met ijs en bevroren vruchten
Hij is nog niet stukquote:Op maandag 15 juli 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook echt ijsklonten om crushed ice te maken?
Ja nou, daar speel ik ook een beetje mee. Ik wilde laatst ijs maken in mijn goedkope bestron ijsmachine en goot mijn mengsel in de bak, kwam er toen pas achter dat de spatel niet in het deksel zat, die moest ik eerst pakken. Toen was het mengsel al licht aangevroren en kon de motor daar al niet meer doorheen draaienquote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik geloof in alle waar naar zijn geld. Een duurdere blender, zal een krachtigere motor hebben en daardoor dus beter (en langer) kunnen blenden.
Ik wil denken een Kitchenaid blender. Of een Magimix.
Maar eerst maar weer eens verder met mn kledingkast verkopen op Marktplaats en geld verdienen.
maar dit geeft de burger ook weer moedquote:Op maandag 15 juli 2013 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij is nog niet stuken heb 'm al een paar jaar
quote:
Een smoothie van 850 ml?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef Lonaa het volgende:
Lekker lijstje Vicky!
Hier nog steeds attack of the fruitflies en het wordt vervelend. Nu gaat eerst de koelkast leeg en de voorraad kast want bah.
Lijstje iets aangepast, maar nog steeds te weinig, 1100 kcal.
O: 2 minizuurdesem. 1 rauwe ham, 1 rosbief.
T: Smoothie met 300 ml water, 100 ml yoghurt, 1 lepel lijnzaad, 100 gram ananas, 100 gram blauwe bessen, 250 gram aardbeien.
L: 100 gram sla, 100 gram gerookte zalm, wat witte kaas blokjes (zo'n 30 gram). Dressing van peper, citroensap en scheutje yoghurt.
D: Rijst, bieflap, paprika, peultjes
T: Weet ik nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |