Level 1 (en dan deel 1 en 2 daarvan) zijn inderdaad goed te doen. Maar om alleen die nu structureel te blijven doen...quote:Op maandag 15 juli 2013 08:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik mis het wel als ik het niet doe, dus voor mij is het wel iets dat ik sowieso wekelijks kan blijven doen.
Level 1 tenminste
Deel 2 en 3 heb ik nog niet geprobeerd. Part 3 van deel 1 viel me wel enorm tegen, op basis daarvan had ik eigenlijk aangenomen dat de rest ook minder zou zijn.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:33 schreef Sarabi het volgende:
Deel 1 vind ik echt hel vergeleken met deel 2 & 3
ik gok op bbq, B&J, etcquote:Op maandag 15 juli 2013 08:45 schreef Qwea het volgende:
gisteren BBQ gedaan. 2 kipspies van kipfilet en de rest groente. Wel B&J als toetje gehad en kwarkbrood.
Net laatste restje Smoothie opgedronken, straks ff ontbijten en sporten. Ik kom maar niet onder de 80,1Iemand een idee hoe dat kan?
BBQ is oke zolang het uit twee kipspiesjes en de rest brood bestaat. Kwarkbrood, B&J zou ik laten staan als je vaart wil maken met afvallen.quote:Op maandag 15 juli 2013 08:45 schreef Qwea het volgende:
gisteren BBQ gedaan. 2 kipspies van kipfilet en de rest groente. Wel B&J als toetje gehad en kwarkbrood.
Net laatste restje Smoothie opgedronken, straks ff ontbijten en sporten. Ik kom maar niet onder de 80,1Iemand een idee hoe dat kan?
Naast de logische antwoorden zou het ook kunnen dat je weegschaal niet lager kanquote:Op maandag 15 juli 2013 08:45 schreef Qwea het volgende:
Nee, want daarvoor ook al. Ik sta al 3 weken op 80,1. Hoe goed ik me ook aan mijn lijstje houquote:
Zou dat niet 888,88 zijn dan?quote:Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Het beschermplasticje met voorbeeldcijfers op je display van je weegschaal zit er nog op?
Brood? Ik heb geen brood gehad afgezien van 2 plakjes kwarkbroodquote:Op maandag 15 juli 2013 09:18 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
BBQ is oke zolang het uit twee kipspiesjes en de rest brood bestaat. Kwarkbrood, B&J zou ik laten staan als je vaart wil maken met afvallen.
Smoothie eerlijk gezegd ook en in plaats daarvan een eitje (of 2) eten met een sinaasappel en/of kwark.
Lol, Was dat maar zoquote:Op maandag 15 juli 2013 10:09 schreef uniekhoorn het volgende:
Het beschermplasticje met voorbeeldcijfers op je display van je weegschaal zit er nog op?
Inderdaad. Gewoon doorgaan! Als je blijft sporten en je blijft minder energie binnen krijgen dan je verbruikt dan móet dat getal ooit onder de 80 komenquote:Op maandag 15 juli 2013 10:14 schreef uniekhoorn het volgende:
De doorzetter wint Q... straks zak je zo door naar 79
en anders is ze gewoon zwangerquote:Op maandag 15 juli 2013 10:16 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon doorgaan! Als je blijft sporten en je blijft minder energie binnen krijgen dan je verbruikt dan móet dat getal ooit onder de 80 komenHeus.
Gewoon de felicitaties in ontvangst nemen.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
en anders is ze gewoon zwanger
(Sorry, werd gisteren zelfs al gefeliciteerd omdat ik de wijn afsloeg, het zit hoog)
Ja, dan krijg je situaties als hier, maar dan IRL. En als die bal eenmaal gaat rollen heb je binnen de kortste keren boze familieleden aan de telefoon. Thanks, but no thanksquote:Op maandag 15 juli 2013 10:21 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Gewoon de felicitaties in ontvangst nemen.
quote:Op maandag 15 juli 2013 10:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en anders is ze gewoon zwanger
(Sorry, werd gisteren zelfs al gefeliciteerd omdat ik de wijn afsloeg, het zit hoog)
Of alleen glimlachen en dan later zeggen dat jij nooit hebt gezegd zwanger te zijnquote:Op maandag 15 juli 2013 10:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dan krijg je situaties als hier, maar dan IRL. En als die bal eenmaal gaat rollen heb je binnen de kortste keren boze familieleden aan de telefoon. Thanks, but no thanks![]()
Och, die had ze nog best even uit kunnen stellen tochquote:Op maandag 15 juli 2013 10:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Of alleen glimlachen en dan later zeggen dat jij nooit hebt gezegd zwanger te zijn
Drank is wat dat betreft wel altijd een handige. Ooit uitgenodigd bij een vriendin thuis en ik had dus een fles wijn meegebracht. Zij is ook dol op wijn. Ik kom binnen, geef de wijn en zij echt direct: eh, Sas, bijna niemand weet het nog, maar ik ben zwanger en kan dus niet drinken.
Ze zou nooit een glas wijn afslaan! Tenzij ernstig ziek. En als je dan geen wijn wilt drinken, tsja, dan ben je gewoon heel erg verdachtquote:Op maandag 15 juli 2013 10:30 schreef Stormqueen het volgende:
Och, die had ze nog best even uit kunnen stellen toch
Of was het echt een alcoholiker ala DP/Lonaa/SQ?
Okayquote:Op maandag 15 juli 2013 10:42 schreef Isabeau het volgende:
Laat dat naar bed gaan maar even zitten. Ik belde de rioleringontstopping voor een afspraak. Hij: "Bent u nu thuis" eh ja... "Dan komen we er zo aan!" ok dan.
Net een nieuwe gekocht bij de blokker. 30 euro. Blend ook ijsblokken en bevroren fruit.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben jullie voor blenders eigenlijk?
Zie nu dat er vrijdag een in de aanbieding komt in de personeelswinkel, 650 watt en een 2 liter glazen kan. Lijkt me wel interessant voor 50 euro.
Ik gebruik de blender van mijn keukenmachine.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:02 schreef Stormqueen het volgende:
Wat hebben jullie voor blenders eigenlijk?
Zie nu dat er vrijdag een in de aanbieding komt in de personeelswinkel, 650 watt en een 2 liter glazen kan. Lijkt me wel interessant voor 50 euro.
Ik heb net met mijn staafmixer bevroren ananas en bosfruit gepureerd. Hij vindt t niet heul leuk, maar het gaat wel hoor.quote:Op maandag 15 juli 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
hmm, ik hoor namelijk vaak dat die goedkope blenders echt ruk zijn als je iets wil choppen dat harder is dan een banaan
Mijn HEMA ding doet 't prima met ijs en bevroren vruchtenquote:Op maandag 15 juli 2013 12:53 schreef Stormqueen het volgende:
hmm, ik hoor namelijk vaak dat die goedkope blenders echt ruk zijn als je iets wil choppen dat harder is dan een banaan
ook echt ijsklonten om crushed ice te maken?quote:Op maandag 15 juli 2013 12:54 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Mijn HEMA ding doet 't prima met ijs en bevroren vruchten
Hij is nog niet stukquote:Op maandag 15 juli 2013 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ook echt ijsklonten om crushed ice te maken?
Ja nou, daar speel ik ook een beetje mee. Ik wilde laatst ijs maken in mijn goedkope bestron ijsmachine en goot mijn mengsel in de bak, kwam er toen pas achter dat de spatel niet in het deksel zat, die moest ik eerst pakken. Toen was het mengsel al licht aangevroren en kon de motor daar al niet meer doorheen draaienquote:Op maandag 15 juli 2013 13:00 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik geloof in alle waar naar zijn geld. Een duurdere blender, zal een krachtigere motor hebben en daardoor dus beter (en langer) kunnen blenden.
Ik wil denken een Kitchenaid blender. Of een Magimix.
Maar eerst maar weer eens verder met mn kledingkast verkopen op Marktplaats en geld verdienen.
maar dit geeft de burger ook weer moedquote:Op maandag 15 juli 2013 13:03 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij is nog niet stuken heb 'm al een paar jaar
quote:
Een smoothie van 850 ml?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:18 schreef Lonaa het volgende:
Lekker lijstje Vicky!
Hier nog steeds attack of the fruitflies en het wordt vervelend. Nu gaat eerst de koelkast leeg en de voorraad kast want bah.
Lijstje iets aangepast, maar nog steeds te weinig, 1100 kcal.
O: 2 minizuurdesem. 1 rauwe ham, 1 rosbief.
T: Smoothie met 300 ml water, 100 ml yoghurt, 1 lepel lijnzaad, 100 gram ananas, 100 gram blauwe bessen, 250 gram aardbeien.
L: 100 gram sla, 100 gram gerookte zalm, wat witte kaas blokjes (zo'n 30 gram). Dressing van peper, citroensap en scheutje yoghurt.
D: Rijst, bieflap, paprika, peultjes
T: Weet ik nog niet.
2 grote glazen van 400 ml, jups. Direct na het sporten.quote:Op maandag 15 juli 2013 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een smoothie van 850 ml?![]()
Ik zou het water er al uit laten
Ja, sorry, hoe moet ik het dan noemen?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet trouwens niet waar het door komt maar bij het woord "smoothie" krijg ik al sterke driften om mensen in het gezicht te slaan en stukjes stucwerk van de muur te krabben
Sap?quote:Op maandag 15 juli 2013 15:21 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, sorry, hoe moet ik het dan noemen?
Vind het ook een kutwoord.
Ja, het is ook een glazen unit.quote:Op maandag 15 juli 2013 16:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Die Philips blenders met glazen kan zijn echt geniaal.
De Philips keukenmachine/citruspers/sapcentrifuge/blender van plastic niet though,maar gelukkig hebben ze een goede klantenservice![]()
Ik hou het bij smoothie, ik vind sap de lading niet dekken omdat er bij mij zuivel en lijnzaad enzo in zit. Bij sapje denk ik aan dubbeldrank en zulks ranzigs
Maar jij zij dat je deel 1 en 2 toch het makkelijkste vond?quote:Op maandag 15 juli 2013 08:48 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Deel 2 en 3 heb ik nog niet geprobeerd. Part 3 van deel 1 viel me wel enorm tegen, op basis daarvan had ik eigenlijk aangenomen dat de rest ook minder zou zijn.
Dvd 1, 2 en 3 met ieder 4 programma's.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:03 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar jij zij dat je deel 1 en 2 toch het makkelijkste vond?
Dag 6 van Jillian ook weer overleefd, dit maal met zwaardere gewichtjes
Wel beetje lastig plannen met een dagje amsterdam expo en zometeen uit eten.
Hmm klinkt eerder als een heel andere workout van Jillian....quote:Op maandag 15 juli 2013 17:49 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Dvd 1, 2 en 3 met ieder 4 programma's.
De eerste 2 programma's van de eerste dvd vind ik makkelijk / heel goed te doen.
Verschillende manieren om het woord "deel" te gebruiken, werkt verwarrend.
Daarnaast gebruikt niet iedereen de dvd's op dezelfde manier, qua planning.
Ik ook. En er is nog een open fles rose. Die morgen vast niet meer goed is.quote:
Enzovoorts. Dus ik heb alvast een accountje gemaakt... En ingeschreven voor een proefles voor donderdag want het is hier onderhand om de hoek. Aiksquote:Groene parken, fluitende vogeltjes en gezellige terrasjes; het is lente! Energie voor tien, dus lekker sporten. Afvallen, spieren kweken of je gewoon fitter voelen? The Bootcamp Club helpt je je doelen te behalen. Lekker in de buitenlucht, zonder toestellen.
20% korting
Verzekerden van CZdirect krijgen 20% korting op alle strippenkaarten en abonnementen! Gebruik maken van deze korting? Stuur dan een e-mail naar
Tijd voor een bootcampclubje!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Naahjaaaaaaaaaaah. Ruzie met de weegschaal vanmorgen! Gewoon AANgekomen! Dat kan dus niet heONACCEPTABEL
Anders had ik daar niks gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihi een glas rose is natuurlijk geen geldig tussendoortje
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag:
O: Brinta
T: Roggebrood m kaas, wilde perzik
L: 3 boterhammen, m kipfilet en geitenkaas, 1 paprika
T: kwark m blauwe bessen
D: Stamppot veldsla m spekjes en cherrytomaatjes
T: fruit of yoghurt
Qua sport heb ik vanmorgen al aardig wat gedaan, in drie kwartier de halve stad doorkruist op de fiets voor kind 1 naar het kdv, kind 2 naar school, naar de fietsenmaker voor voorband kind 2, ik had niet verwacht dat die band meteen klaar zou zijn en dus toen maar weer naar huis om die band weg te brengenen toen naar het station gefietst.
En vanavond ga ik toch maar een lesje Jillian er tegenaan gooien. Het zullen geen 30 dagen zijn voor ik op vakantie ga, maar alles is meegenomen toch?
Topquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat goed. Sowieso voel ik me goed en fit, en ik zit zeker op -1, want ik ben ongesteld en toch een kilo lichter!
Sterker nog, afgelopen woensdag ben ik ook naar Parijs gegaan om donderavond weer terug te komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
TopFijn om te horen!
En BE, gefeliciteerd!
Moest je nou op 1 dag op en neer naar Parijs voor 1 vergadering? Kennen ze het fenomeen Round Table niet bij jullie?
ik heb een schaal vol rijpe, ik heb nu niet zo veel keus, maar beschouw het niet als een straf. In de zomer eet ik makkelijk een pond tot 700 gram fruit op een dagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Heerlijk, wilde perziken! maar niet te veel achter elkaar, uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |