Enzovoorts. Dus ik heb alvast een accountje gemaakt... En ingeschreven voor een proefles voor donderdag want het is hier onderhand om de hoek. Aiksquote:Groene parken, fluitende vogeltjes en gezellige terrasjes; het is lente! Energie voor tien, dus lekker sporten. Afvallen, spieren kweken of je gewoon fitter voelen? The Bootcamp Club helpt je je doelen te behalen. Lekker in de buitenlucht, zonder toestellen.
20% korting
Verzekerden van CZdirect krijgen 20% korting op alle strippenkaarten en abonnementen! Gebruik maken van deze korting? Stuur dan een e-mail naar
Tijd voor een bootcampclubje!quote:Op dinsdag 16 juli 2013 07:04 schreef DancingPhoebe het volgende:
Naahjaaaaaaaaaaah. Ruzie met de weegschaal vanmorgen! Gewoon AANgekomen! Dat kan dus niet heONACCEPTABEL
Anders had ik daar niks gehad.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
Tihihi een glas rose is natuurlijk geen geldig tussendoortje
SPOILER: uitlegOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag:
O: Brinta
T: Roggebrood m kaas, wilde perzik
L: 3 boterhammen, m kipfilet en geitenkaas, 1 paprika
T: kwark m blauwe bessen
D: Stamppot veldsla m spekjes en cherrytomaatjes
T: fruit of yoghurt
Qua sport heb ik vanmorgen al aardig wat gedaan, in drie kwartier de halve stad doorkruist op de fiets voor kind 1 naar het kdv, kind 2 naar school, naar de fietsenmaker voor voorband kind 2, ik had niet verwacht dat die band meteen klaar zou zijn en dus toen maar weer naar huis om die band weg te brengenen toen naar het station gefietst.
En vanavond ga ik toch maar een lesje Jillian er tegenaan gooien. Het zullen geen 30 dagen zijn voor ik op vakantie ga, maar alles is meegenomen toch?
Topquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:09 schreef miss_sly het volgende:
Het gaat goed. Sowieso voel ik me goed en fit, en ik zit zeker op -1, want ik ben ongesteld en toch een kilo lichter!
Sterker nog, afgelopen woensdag ben ik ook naar Parijs gegaan om donderavond weer terug te komen.quote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
TopFijn om te horen!
En BE, gefeliciteerd!
Moest je nou op 1 dag op en neer naar Parijs voor 1 vergadering? Kennen ze het fenomeen Round Table niet bij jullie?
ik heb een schaal vol rijpe, ik heb nu niet zo veel keus, maar beschouw het niet als een straf. In de zomer eet ik makkelijk een pond tot 700 gram fruit op een dagquote:Op dinsdag 16 juli 2013 10:50 schreef miss_sly het volgende:
Heerlijk, wilde perziken! maar niet te veel achter elkaar, uiteraard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |