abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juli 2013 @ 17:24:36 #151
217702 Lonaa
Honger!
pi_128941143
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 17:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zou je dat wel doen O-)
Ik blur mijn gezicht toch gewoon. :6
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128941190
quote:
2s.gif Op zondag 14 juli 2013 17:19 schreef Lonaa het volgende:
Foto komt zo gauw dat ie online staat! :D
Leuk :)

Zometeen zelfgemaakte pizza :9
Daarna dag 5 van Jillian
pi_128942386
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 17:13 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Koffie onttrekt geen vocht uit je lichaam en ik ga niet weer een hele stapel wetenschappelijke artikelen neer plempen om dat te bewijzen. Alcohol wel :7 En het helpt idd tegen een kater om goed te drinken vooraf (water dus). Maar omdat koffie je vochtpeil ook aanvult, helpt het ook om koffie te drinken :P

Net uit bed :W Was een idioot drukke nacht 8)7
Oh dat hoeft ook niet hoor. Geloof je zo ook wel.
pi_128943062
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:13 schreef LovelyLady het volgende:

Oh dat hoeft ook niet hoor. Geloof je zo ook wel.
Nou, de vorige keer dat ik met een stapel wetenschappelijke artikelen aankwam over dit onderwerp (gewoon duidelijk bewijs dat het een nonsens mythe was) riep de persoon waar ik de discussie mee voerde: "Nou, jij ziet het zo, maar naar mijn gevoel is het anders".
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128943119
Kom je wel vaker op het internet?

:D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_128943142
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kom je wel vaker op het internet?

:D
Blijkbaar niet vaak genoeg -O-
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_128943164
quote:
10s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Blijkbaar niet vaak genoeg -O-
Het blijft mij verbazen dat dit soort dingen die-hard interwebzers nog kunnen verbazen :D

This is the Interwebz. Where morons reside. Welcome.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_128943400
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou, de vorige keer dat ik met een stapel wetenschappelijke artikelen aankwam over dit onderwerp (gewoon duidelijk bewijs dat het een nonsens mythe was) riep de persoon waar ik de discussie mee voerde: "Nou, jij ziet het zo, maar naar mijn gevoel is het anders".
Ik hou niet van die hele discussies hoor. :P
Maar dan weet ik dat.

* LovelyLady gaat koffie zetten
pi_128943693
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 17:26 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Leuk :)

Zometeen zelfgemaakte pizza :9
Daarna dag 5 van Jillian
Eerst pizza en dan Jilian? :o :o :%

Ik heb net 5/30 gedaan :) was bijna afgehaakt na een work-out in de tuin en op de stort, echt, zoveel gesjouwd en gesleept en gesquat :') maar toch maar gedaan. Wh00p! Volhouden dit keer !
Ja doei.
pi_128943742
Het is een beetje sneu, maar ik heb gewoon zin in de komende week :@

Door de weeks kan ik lekker in mijn streng-ritme zitten en ik hoop dat ik in de loop van deze week dan ook de 80 definitief achter me laat *O*
pi_128943940
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:55 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Eerst pizza en dan Jilian? :o :o :%

Ik heb net 5/30 gedaan :) was bijna afgehaakt na een work-out in de tuin en op de stort, echt, zoveel gesjouwd en gesleept en gesquat :') maar toch maar gedaan. Wh00p! Volhouden dit keer !
Ja niet de beste planning maar goed ik heb het wel gedaan
en het ging eigenlijk super *O* *O*

Goed bezig! Het is nu ook erg warm bij jullie of niet?
pi_128943955
Graadje of 27 :') zweet was óveral :P

Maar inderdaad, we hebben 't weer gedaan 8-)
Ja doei.
pi_128944578
Ahh dat gaat het hier komende week ook worden -O- achja komt goed
Maar kijk wel alweer op tegen level 2
pi_128945129
Wat zegt Jillian eigenlijk over het behouden van het resultaat? Elke dag continueren? Drie keer per week?

Want ik zie jullie wel tegen heug en meug het half uurtje volbrengen en ik snap ook wel als je heel trots bent als je het daadwerkelijk 30 dagen gedaan hebt, maar wat dan? Niemand lijkt het oprecht héél leuk te vinden (jee, straks weer Jillian doen voor de 45ste keer *O* ), maar het lijkt me ook zo suf om 30 dagen iets (vervelends!) te doen met goed resultaat en dat dat resultaat dan verdwijnt 8)7
pi_128945207
Ik vond het vandaag wel echt leuk, beetje hetzelfde verslavende gevoel als bij hardlopen (niet dat ik dat wel volhoud)
Verder weet ik niet wat ze aanraad om het te behouden....
Hierna ga ik Ripped in 30 days doen van haar en daarna kijk ik wel weer verder.
Denk dat 3 a 4 keer in de week wel goed genoeg moet zijn.

Maar voor mij is het op dit moment ook echt een doel op zich om die 30 dagen inderdaad vol te houden, veel verder kijk ik nog niet :@
pi_128945331
quote:
wow _O_ Als ik straks weer wat meer tijd heb, moet ik er ook maar eens aan.
pi_128945378
Ik heb de lessen bekeken en het is an sich niet anders dan gewoon sporten toch? In de zin van, niemand van ons dikkies vindt het echt leuk, iedereen moet zich er toe zetten, maar als we bezig zijn is het stiekem ook wel heeel lekker?

Ik ben overigens nog niet verder gekomen dan de lessen bekijken, ik durf het onderbuurtechnisch niet aan. Al is dat eigenlijk een slap excuus, want als je het op schappelijk tijdstip doet is het heus niet prettig voor de onderburen, maar ook weer niet het einde van de wereld met betonnen vloeren denk ik.
pi_128945419
Bedenk me net dat ik helemaal vergeten ben mijn heupen op te meten aan het begin -O- stom, juist daar kan/moet veel af.
Nouja volgende meting maar meenemen.
  zondag 14 juli 2013 @ 19:47:36 #170
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128945422
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 18:32 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik laatst begon over de voedingswaarde van sla zei mijn moeder: "Ach houd je mond! :(" :o :'(

Die reageert dus precies zo. "Ik vind van niet"
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128945517
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:47 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Toen ik laatst begon over de voedingswaarde van sla zei mijn moeder: "Ach houd je mond! :(" :o :'(

Die reageert dus precies zo. "Ik vind van niet"
Maar vroeg je moeder wel om advies? ;)
Hier weet je dat iedereen er mee bezig is maar dat is niet met alle mensen zo natuurlijk.
pi_128945532
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:47 schreef Sarabi het volgende:
Bedenk me net dat ik helemaal vergeten ben mijn heupen op te meten aan het begin -O- stom, juist daar kan/moet veel af.
Nouja volgende meting maar meenemen.
Maar je draagt wel eens broeken toch?
  zondag 14 juli 2013 @ 19:54:27 #173
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128945722
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:49 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Maar vroeg je moeder wel om advies? ;)
Hier weet je dat iedereen er mee bezig is maar dat is niet met alle mensen zo natuurlijk.
Nee, ik gaf ongevraagd advies >:) . Doet ze bij mij tenslotte ook altijd :P. Ze zei dat ze regelmatig aardappelen met vlees en sla aten :P.
And eternity in an hour.
pi_128945787
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb de lessen bekeken en het is an sich niet anders dan gewoon sporten toch? In de zin van, niemand van ons dikkies vindt het echt leuk, iedereen moet zich er toe zetten, maar als we bezig zijn is het stiekem ook wel heeel lekker?

Ik ben overigens nog niet verder gekomen dan de lessen bekijken, ik durf het onderbuurtechnisch niet aan. Al is dat eigenlijk een slap excuus, want als je het op schappelijk tijdstip doet is het heus niet prettig voor de onderburen, maar ook weer niet het einde van de wereld met betonnen vloeren denk ik.
Ik vind het naar de sportschool gaan op dit moment echt leuk en ik vind het jammer dat er rustdagen nodig zijn :')

En onderbuurtechnisch durf ik het ook nog niet aan. Het is al zo'n klager (hij kwam klagen dat we door ons huis lopen...)
pi_128945952
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:50 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar je draagt wel eens broeken toch?
Jawel
Heb er een die op dit moment net niet past, dus ben benieuwd.
pi_128945964
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:54 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Nee, ik gaf ongevraagd advies >:) . Doet ze bij mij tenslotte ook altijd :P. Ze zei dat ze regelmatig aardappelen met vlees en sla aten :P.
Dan is de reactie ook niet zo vreemd natuurlijk.
pi_128949616
Uiteindelijk is de conclusie toch ook meestal dat het sporten an sich (als je een leuke sport gevonden hebt) niet zo erg is, maar de fase waarin je je er toe moet zetten wel. Zo is het in ieder geval met mij en zwemmen, als ik er over moet nadenken dat ik naar het zwembad wil, dan vind ik het doodvermoeiend qua idee, maar lig ik in dat zwembad, dan vind ik het heerlijk.
  zondag 14 juli 2013 @ 21:29:01 #178
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_128949749
Lekker dan. Onze koelkast/vriezer ging net kapot. Alle zooi naar mijn schoonmoeder gebracht. Research gedaan. Bijna klaar. Doet de koelkast het ineens weer :?
Spoilers!
pi_128949831
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:26 schreef Zeester het volgende:
Uiteindelijk is de conclusie toch ook meestal dat het sporten an sich (als je een leuke sport gevonden hebt) niet zo erg is, maar de fase waarin je je er toe moet zetten wel. Zo is het in ieder geval met mij en zwemmen, als ik er over moet nadenken dat ik naar het zwembad wil, dan vind ik het doodvermoeiend qua idee, maar lig ik in dat zwembad, dan vind ik het heerlijk.
Dit heb ik nu dus..

Vanmiddag visite gehad hierzo en die zijn tot half 9 gebleven en toen moesten we nog eten. En ik moest nog sporten.

Nu zit ik al met m'n skeelers aan maar ik heb geen zin om te gaan.. :9 maar ik ga zo wel eventjes een rondje doen want het hoort bij mijn day zero project (30 dagen 30 minuten sporten (gepikt van Sarabi :P) -vanmorgen al geweest dus hoef nu ook niet zo lang) en ik ben al op dag 2 dus dan vind ik het weer zonde om niet te gaan.

Ik ga denk ik nu maar gewoon gelijk. ;D
pi_128950979
*O* goede stok achter de deur die doelen :)
Qua kcal komt het niet helemaal goed vandaag, zit rond de 2000kcal.
Maar goed het is weekend + heb een uur gesport dus het is wel goed.
pi_128951325
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 21:50 schreef Sarabi het volgende:
*O* goede stok achter de deur die doelen :)
Qua kcal komt het niet helemaal goed vandaag, zit rond de 2000kcal.
Maar goed het is weekend + heb een uur gesport dus het is wel goed.
Ja inderdaad, echt wel! Ik wil dat doel halen en was al op dag 2 (vandaag) dus ik wil niet falen. :P

Dus weer m'n rondje gedaan van 3,8 km in 18:27 minuten. Iets slomer dan vanmorgen 17:34.
pi_128952314
Goedzo :)
Door mijn doelen ben ik nu 2 x 30 minuten per dag aan het bewegen (en 2 weken niet snoepen).
Hopelijk helpt dat want ik heb nog wel vakantie dus het avondeten is niet altijd even gezond en er gaat ook nog wel een wijntje in.
pi_128952639
Goed bezig! ;D

Ja, jij doet natuurlijk ook nog Jillian he! Dat wil ik ook nog eens gaan doen alleen ik ben nooit 30 dagen op dezelfde plek dus dan moet ik alles steeds meenemen. Misschien als ik op mezelf woon (over 4 jaar ofzo).
pi_128953001
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 19:40 schreef Isabeau het volgende:
Wat zegt Jillian eigenlijk over het behouden van het resultaat? Elke dag continueren? Drie keer per week?

Want ik zie jullie wel tegen heug en meug het half uurtje volbrengen en ik snap ook wel als je heel trots bent als je het daadwerkelijk 30 dagen gedaan hebt, maar wat dan? Niemand lijkt het oprecht héél leuk te vinden (jee, straks weer Jillian doen voor de 45ste keer *O* ), maar het lijkt me ook zo suf om 30 dagen iets (vervelends!) te doen met goed resultaat en dat dat resultaat dan verdwijnt 8)7
Ze heeft meer van die programma's :) maar ik was eigenlijk van plan om het na de 30 dagen gewoon om de dag te blijven doen, en dan gewoon afwisselend de lessen waar ik zin in heb, of 1,2,3,1,2,3 ofzo :) Heb me overigens niet gemeten of gewogen vooraf, alleen foto's gemaakt. En ik loop er nog 4 keer in de week bij hard, bij elkaar ook een km of 30 á 40 :)
Ja doei.
  zondag 14 juli 2013 @ 22:36:37 #185
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_128953325
Ik was ook 1-2-3 van plan, maar moest mijn prioriteiten anders leggen.

En als antwoord aan Isa. Na een week of 3 merk ik echt wel dat die stevigheid dus mooi wel rap terugloopt ;)

quote:
*jank*
Ik baal er ineens van dat ik op vakantie ga en geen nieuwe kan starten. :') :D
  zondag 14 juli 2013 @ 23:00:12 #186
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_128954350
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 22:36 schreef Brighteyes het volgende:

En als antwoord aan Isa. Na een week of 3 merk ik echt wel dat die stevigheid dus mooi wel rap terugloopt ;)

Hoewel logisch vind ik het toch jammer. Het is absoluut niet leuk genoeg om te blijven doen in mijn beleving.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_128954873
quote:
1s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:00 schreef Sometimes het volgende:

Hoewel logisch vind ik het toch jammer. Het is absoluut niet leuk genoeg om te blijven doen in mijn beleving.
Maar het zou wel fijn zijn om iets te vinden waardoor je dat geweldige resultaat kunt vasthouden zonder nog steeds dagelijks hetzelfde suffe programma af te werken.
pi_128955021
Ja, key is vooral krachttraining blijven doen, natuurlijk. Straks als ik m'n beurs heb kan ik me wellicht weer een sportschoolabo veroorloven :) , dat zou fijn zijn. Zeker nu 't hardlopen serieuze vormen aan gaat nemen.
Ja doei.
pi_128955362
Qua hardlopen ben je echt super bezig, Mo. Dat durf ik nog steeds niet echt opnieuw op te pakken.
  zondag 14 juli 2013 @ 23:33:06 #190
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_128955786
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:12 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Maar het zou wel fijn zijn om iets te vinden waardoor je dat geweldige resultaat kunt vasthouden zonder nog steeds dagelijks hetzelfde suffe programma af te werken.
Ja, uiteraard.

De sportschool is op zich ook een goede optie, maar ik ben er niet weg van. Duur en niet leuk.

Ik sport goed en voldoende, het gaat echt om die spieren.
It was delicious.
  maandag 15 juli 2013 @ 06:51:45 #191
217702 Lonaa
Honger!
pi_128961723
Morgen.

Ik voel me ruk. Heb pijn in mijn linkeronderrug en ik weet niet hoe het komt. ;(
Verder was de weegschaal niet zo lief.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128961741
quote:

[..]

Het is absoluut niet leuk genoeg om te blijven doen in mijn beleving.
Geen chips eten ook niet.

Maar ja, als wij fatties bootylicious willen worden en blijven... Something's gotta give...
  maandag 15 juli 2013 @ 07:13:05 #193
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128961782
quote:
0s.gif Op zondag 14 juli 2013 23:23 schreef Isabeau het volgende:
Qua hardlopen ben je echt super bezig, Mo. Dat durf ik nog steeds niet echt opnieuw op te pakken.
en ik had je nog wel een dm gestuurd daarover :P niet blijven denken, maar gewoon doen :Y
And eternity in an hour.
  maandag 15 juli 2013 @ 07:16:47 #194
149959 SQ
snelle trees
pi_128961794
quote:
2s.gif Op maandag 15 juli 2013 06:51 schreef Lonaa het volgende:
Morgen.

Ik voel me ruk. Heb pijn in mijn linkeronderrug en ik weet niet hoe het komt. ;(
Verder was de weegschaal niet zo lief.
hier ook niet, ondanks alcoholvrij weekend en alles binnen de lijntjes, gisteren gegeten met de bewonersorganisatie, niet bizar veel of vet, plus 1,1 :')
Aan de andere kant, had ik wel gezopen was het plus 3 geweest,dat weet ik.
disclaimer
pi_128961803
quote:
1s.gif Op maandag 15 juli 2013 07:13 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

en ik had je nog wel een dm gestuurd daarover :P niet blijven denken, maar gewoon doen :Y
ik wissel bij mijn ochtendwandeling vaak stiekem wel af tussen snelwandelen en rustig hardlopen. ;)
pi_128961960
Helemaal niet ontevreden vanmorgen *O*

Vandaag en de rest van de week netjes in de pas lopen en naar beeeeeeeneeeeeeeeeeeeeeeeeeedeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen met die weegschaal *O*

* DancingPhoebe crossed fingers
pi_128962050
quote:

[..]

Ik mis het wel als ik het niet doe, dus voor mij is het wel iets dat ik sowieso wekelijks kan blijven doen.
Level 1 tenminste :)
pi_128962057
Verder was de weegschaal/meetlint wel lief vanmorgen *O*
En al een paar dagen geen spierpijn meer van Jillian, ook bijzonder.
  maandag 15 juli 2013 @ 08:31:47 #199
146393 Sometimes
Panta Rhei
pi_128962195
quote:
0s.gif Op maandag 15 juli 2013 08:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik mis het wel als ik het niet doe, dus voor mij is het wel iets dat ik sowieso wekelijks kan blijven doen.
Level 1 tenminste :)
Level 1 (en dan deel 1 en 2 daarvan) zijn inderdaad goed te doen. Maar om alleen die nu structureel te blijven doen...

Hier een ATL op maandagochtend. Het moet niet gekker worden.
Na 3 weken stil staan (deels door teveel snacken) de afgelopen week een flinke min (-2,8).
It was delicious.
pi_128962218
Deel 1 vind ik echt hel vergeleken met deel 2 & 3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')