SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mooie (bewuste/onbewuste) typo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Netjes in de plas blijven lopen, veel water drinken vandaag, morgen extramegadubbelbonusscore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:
Ik drink in ieder geval geen alcohol (paar keer per jaar hooguit).quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kut is dat he? Dat het dan gelijk zo evident is dat alcohol echt de ebils heeftJupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar alcohol
disclaimer
ik doelde ook niet op alcohol. Maar ja, wij hebben dat eens per maand, gemiddeldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:38 schreef Sometimes het volgende:
[..]![]()
Altijd goed, nieuwe tientallen!
[..]
Ik drink in ieder geval geen alcohol (paar keer per jaar hooguit).
Hebben jullie dat niet, dat je eens in de zoveel tijd jezelf ineens helemaal leegpist?
mis je niks aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Ja, die eens per maand dat werkt bij mij uiteraard niet.
Ik ben ook niet jaloers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mis je niks aanmaar wat mij veel helpt met plassen is weinig zout en veel groente
serieus?quote:
naja.. ik zit hier nog een tijdje..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook al heeft ze hem wel, het zegt toch niets.
ja! Ik dacht dat je voor een paar dagen naar je vriendin zou gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:08 schreef Barretje80 het volgende:
*kijkt om zich heen*
had je het tegen mij??
naja.. dat dacht ik ook..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Ik dacht dat je voor een paar dagen naar je vriendin zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de ego post
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
jah.. maandag..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
voor barretje
Ik zou dan echt zo'n trut zijn en de status van Facebook veranderen .....
Misschien kan hij daar terecht?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. maandag..
hij moet het eerst z'n ouders morgen maar eens vertellen.. vind het ook zo lullig als ZIJ het via facebook te weten komen..
Ik buig me er vannacht even over, want ik haal denk ik ook tickets weg van mensen die hier al heel lang niet zijn geweest. Dus, mocht je lurken en de afgelopen maand hier niet gepost hebben, maar wil je wel dat je ticket blijft: meld je dan evenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
Isa. Zou jij mijn ticker eruit kunnen halen. Ik moet nog ff een nieuwe maken
wow, wij weten het al vrij lang en zijn ouders weten nog van nietsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
jah.. maandag..
hij moet het eerst z'n ouders morgen maar eens vertellen.. vind het ook zo lullig als ZIJ het via facebook te weten komen..
Ik zet haar wel ff in het updatetopicquote:
juh..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, wij weten het al vrij lang en zijn ouders weten nog van nietsDenk je dat ze (familie en vrienden) het helemaal niet zagen aankomen? Jij in ieder geval een knuffel
was die alcoholische versnapering dan wel alcoholvrij ?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg er meteen ff bij dat ik al aan mijn vierde espresso van vandaag zit!
nee, dat mocht toch weer wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was die alcoholische versnapering dan wel alcoholvrij ?!?!
hmm.. zolang je geen BV geeft ?!?!quote:
borstvoeding is voor plebsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. zolang je geen BV geeft ?!?!
straks krijg je een lesbische adhderquote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg er meteen ff bij dat ik al aan mijn vierde espresso van vandaag zit!
Wellicht.....quote:
Heerlijk al die carbs...quote:
zit fruit in toch ??quote:
Geweldig na een keizware trainingquote:
Tip: plakjes salami van vleeswarenafdeling in reepjes snijden en bakken. Komt heel veel vet uit, dat giet je af, dat scheelt dan weer een hoop zinloze kcal, maar je hebt wel de smaak.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef Zeester het volgende:
Ik ben ook iets aan het bedenken. Stond een recept in de Allerhande voor pastasalade met salami, en heb wel zin in salami, maar dat recept is 800+ calorieen per portie dus dat vind ik teveel. Maar er zit ook mozzarella in en dat mag er wat mij betreft wel weer uit, dus weet niet hoeveel dat dan zou schelen.
Avondje wijn zuipenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:55 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik ben ook niet jaloers.
Maar soms wil ik zo'n vochtverdrijvingssessie wel eens op kunnen wekken.
Weinig zout doe ik al (zo goed en zo kwaad als dat lukt). Veel groente ook.
Rustig afwachten dus.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Daarom ben ik zo blij dat ik mijn weegmoment op een woensdag heb. Ik drink nooit op maandag of dinsdag, of althans, ik kan me niet herinneren wanneer ik dat gedaan heb voor het laatst. Dus als ik het weekend een beetje te diep in het glaasje kijk is dat vocht er tegen de tijd dat het woensdag is al wel weer af. Dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:48 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Avondje wijn zuipen![]()
Volgende ochtend is het bij mij dan vaak zo'n -1,5 a 2 kg
Dag erna zit het merendeel er weer bij, maar kniesoor die daar op let
Waarom houd je er rekening mee vwb weegmoment? Houd je jezelf dan niet een beetje voor de gek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef Zeester het volgende:
[..]
Daarom ben ik zo blij dat ik mijn weegmoment op een woensdag heb. Ik drink nooit op maandag of dinsdag, of althans, ik kan me niet herinneren wanneer ik dat gedaan heb voor het laatst. Dus als ik het weekend een beetje te diep in het glaasje kijk is dat vocht er tegen de tijd dat het woensdag is al wel weer af. Dat scheelt wel.
Heb het niet bewust zo gekozen ooit hoor. Ik wilde gewoon naar de Weight Watchers, en de meest gunstige cursus was op een woensdagavond, en dat is altijd zo gebleven.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom houd je er rekening mee vwb weegmoment? Houd je jezelf dan niet een beetje voor de gek.
Ah ik denk dat ik je bericht even verkeerd interpreteerde (lees: te snel gelezenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef Zeester het volgende:
[..]
Heb het niet bewust zo gekozen ooit hoor. Ik wilde gewoon naar de Weight Watchers, en de meest gunstige cursus was op een woensdagavond, en dat is altijd zo gebleven.
tuurlijk niet. Als je van weegmoment tot weegmoment afvalt val je af. Of dat op zondag gemiddeld 3 kilo hoger ligt maakt geen zak uitquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Waarom houd je er rekening mee vwb weegmoment? Houd je jezelf dan niet een beetje voor de gek.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
het voordeel van scheiden:Jij ziet er altijd al goed uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een vrouw die shoppen en verschrikkelijk in 1 zin gebruiktquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijn outfit voor vanavond bij elkaar geshopt. Het is verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk.
Ik heb er zin in!
Heb je een link naar je lijstje? Altijd leuk om te lezenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja mijn day zero project ..... mag ik ook wel weer eens wat aan doen.
Net ff een rondje gefietst. Na het middag eten heb ik de laatste paar dagen zo'n enorme dip. Wellicht helpt het juist om dan wat actiefs te gaan doen.
Uhm moet het even navragen. Website is een tijdje offline geweest ivm overstap andere werkgever en servers/domeinnamen enzo. Mocht het allemaal weer up en running zijn dm ik welquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb je een link naar je lijstje? Altijd leuk om te lezen
Iets actiefs doen op zo'n moment is slim
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
het voordeel van scheiden:ik weet niet hoe het was, maar je ziet er geweldig uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tink, geniet!disclaimer
Is goedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Uhm moet het even navragen. Website is een tijdje offline geweest ivm overstap andere werkgever en servers/domeinnamen enzo. Mocht het allemaal weer up en running zijn dm ik wel
Niet in één zinquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vrouw die shoppen en verschrikkelijk in 1 zin gebruikt![]()
Maar vertel ?
Ik vind shoppen verschrikkelijk, maar nu heb ik ook verschrikkelijke dingen gekocht.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Een vrouw die shoppen en verschrikkelijk in 1 zin gebruikt![]()
Maar vertel ?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind shoppen verschrikkelijk, maar nu heb ik ook verschrikkelijke dingen gekocht.
Vanavond een feestje, Proud to be fout...
Ik heb echt nare dingen gekocht.![]()
Wauw! Wat klinkt dat leuk! Nog heel veel plezier tijdens je vakantie!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:33 schreef Tink89 het volgende:
Lieverds! Even een hele snelle post vanuit Ottawa, om te laten weten dat ik nog leef, weer beter ben (was een beetje ziek, uitgeput denk ik...) en dat ik serieus mooi bruin terug ga komen. Hebben veel gelopen, gefietst en een koetsrit gemaakt, in crappe en awesome hostels geslapen en nu bij een vriendinnetje. Hierna wildwaterraften, kamperen in een national park, terug naar onze andere vrienden om de tent daar achter te laten, naar Niagara, trailriden en dan nog een paar dagen Toronto (als de overstromingen daar stoppen tenminste...).
Dussuhm, tot snel!
Ohh! Je hebt me geinspireerd om ook een project te beginnen.. Moet alleen nog een naam voor m'n site bedenken. Alles is bezet wat ik wil/wou..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:50 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig met mijn gezondheidsdoelen van mijn Day Zero Project
42. De 30 day Shred van Jillian doen (4/30).
47. Een 30x30 uitdaging voltooien (30 dagen lang iedere dag 30 minuten bewegen, Jillian niet meegeteld) (4/30). Gekozen voor hoepelen.
50. Twee weken niet snoepen (2/14).
Jillian ging vandaag weer een stuk makkelijker, volgende keer bij sommige oefeningen zwaardere gewichten gebruiken.
Leukquote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ohh! Je hebt me geinspireerd om ook een project te beginnen.. Moet alleen nog een naam voor m'n site bedenken. Alles is bezet wat ik wil/wou..
Ga ik daar ook eens kijken. Ik moet ook eerst nog even doelen verzinnen maar als ik lijstjes van anderen (zoals nu van jou) kom ik ook al op ideeën.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 16:57 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Leuk
Er is ook een day zero topic hier in LIF op Fok
Ik geloof het eigenlijk nietquote:
hup!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 20:24 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zak uit.
Ik moet aan de Jillian maar ik krijg mezelf er niet toe gezet...
Waarom niet? Mss ben ik hopeloos naief, maar sws heeft ze nooit een geheim gemaakt van het feit dat ze willen voortplanen ik vond juist de ontkenningen net na de bruiloft er ineens wat dik op liggen.quote:
Bíjna ging ik.quote:
Lurker meldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik buig me er vannacht even over, want ik haal denk ik ook tickets weg van mensen die hier al heel lang niet zijn geweest. Dus, mocht je lurken en de afgelopen maand hier niet gepost hebben, maar wil je wel dat je ticket blijft: meld je dan even
Ik dacht al dat het zo zatquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:23 schreef Stormqueen het volgende:
Waren jullie de terrasgrap van qwea nu al vergeten?
Ik was wel verwonderd dat iemand het geloofde maar BE is een paar dagen offline geweest.
nee, ben niet zwanger, noch had ik de intentie dat iemand te doen gelovenik reageerde enkel flauw op DP's flauwe grap. Opgelost slotje
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:30 schreef Susie het volgende:
Lurker meldGa weer zeer actief worden na mijn vakantie
Lekker veel water drinken.... dan valt de schade vast meequote:Op zondag 14 juli 2013 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whooohooo! Hoewel ik er altijd rekening mee hou in het weekend niet af te vallen en mogelijk zelfs wat onsjes aan te komen, zit ik vanmorgen een stuk duidelijker onder de 80 dan gisteren
Gisteren wel een paar wijntjes (heus, een paar, jeej) op, dus mogelijk mogen weer even die piek omhoog, maar goede hoop dat wanneer ik het vandaag netjes hou het morgen meevalt
vraagje: waarom valt de schade mee als je veul water drinkt? Ik heb dat vaker gehoord hier maar leg de link niet echt...quote:Op zondag 14 juli 2013 11:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker veel water drinken.... dan valt de schade vast mee
Vanmorgen lekker gesport. Voor het eerst een kwartier op een crosstrainer gestaan
Dat vond ik wel knap van mezelf
Straks lekker lunchen met douche-eendje
quote:Op zondag 14 juli 2013 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Whooohooo! Hoewel ik er altijd rekening mee hou in het weekend niet af te vallen en mogelijk zelfs wat onsjes aan te komen, zit ik vanmorgen een stuk duidelijker onder de 80 dan gisteren
Gisteren wel een paar wijntjes (heus, een paar, jeej) op, dus mogelijk mogen weer even die piek omhoog, maar goede hoop dat wanneer ik het vandaag netjes hou het morgen meevalt
koffie en alcohol ontrekt vocht uit je lichaam en zo voer je meer afvalstoffen af?quote:Op zondag 14 juli 2013 12:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vraagje: waarom valt de schade mee als je veul water drinkt? Ik heb dat vaker gehoord hier maar leg de link niet echt...
Afvalstoffen afvoeren =/= afvallen.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
koffie en alcohol ontrekt vocht uit je lichaam en zo voer je meer afvalstoffen af?
Kan het ook mis hebben hoor maar leek mij eigenlijk een logische reactie.
Ik ben geen grote drinker dus wat het effect heeft weet ik niet precies
Maar wat bedoelde je dan wel? Ik wil je niet in de zeik zetten natuurlijkquote:Op zondag 14 juli 2013 12:57 schreef LovelyLady het volgende:
Maar dat bedoelde ik ook helemaal niet
![]()
Nahja laat maar
Nee meer om je vocht op peil te houden.quote:Op zondag 14 juli 2013 12:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Maar wat bedoelde je dan wel? Ik wil je niet in de zeik zetten natuurlijk
Maar wil alleen even rechttrekken dat veel water drinken goed zou zijn voor afvallen, omdat ik het vaker hoor
Ik schijn op foto's te staan met mijn trailertrashvriendje.quote:
Koffie onttrekt geen vocht uit je lichaam en ik ga niet weer een hele stapel wetenschappelijke artikelen neer plempen om dat te bewijzen. Alcohol welquote:Op zondag 14 juli 2013 12:26 schreef LovelyLady het volgende:
koffie en alcohol ontrekt vocht uit je lichaam en zo voer je meer afvalstoffen af?
Zou je dat wel doenquote:
Oh dat hoeft ook niet hoor. Geloof je zo ook wel.quote:Op zondag 14 juli 2013 17:13 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Koffie onttrekt geen vocht uit je lichaam en ik ga niet weer een hele stapel wetenschappelijke artikelen neer plempen om dat te bewijzen. Alcohol welEn het helpt idd tegen een kater om goed te drinken vooraf (water dus). Maar omdat koffie je vochtpeil ook aanvult, helpt het ook om koffie te drinken
Net uit bedWas een idioot drukke nacht
Nou, de vorige keer dat ik met een stapel wetenschappelijke artikelen aankwam over dit onderwerp (gewoon duidelijk bewijs dat het een nonsens mythe was) riep de persoon waar ik de discussie mee voerde: "Nou, jij ziet het zo, maar naar mijn gevoel is het anders".quote:Op zondag 14 juli 2013 18:13 schreef LovelyLady het volgende:
Oh dat hoeft ook niet hoor. Geloof je zo ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |