SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Mooie (bewuste/onbewuste) typo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 08:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Netjes in de plas blijven lopen, veel water drinken vandaag, morgen extramegadubbelbonusscore
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:
Ik drink in ieder geval geen alcohol (paar keer per jaar hooguit).quote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:32 schreef DancingPhoebe het volgende:
Kut is dat he? Dat het dan gelijk zo evident is dat alcohol echt de ebils heeftJupSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar alcohol
disclaimer
ik doelde ook niet op alcohol. Maar ja, wij hebben dat eens per maand, gemiddeldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:38 schreef Sometimes het volgende:
[..]![]()
Altijd goed, nieuwe tientallen!
[..]
Ik drink in ieder geval geen alcohol (paar keer per jaar hooguit).
Hebben jullie dat niet, dat je eens in de zoveel tijd jezelf ineens helemaal leegpist?
mis je niks aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:53 schreef Sometimes het volgende:
Ja, die eens per maand dat werkt bij mij uiteraard niet.
Ik ben ook niet jaloers.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mis je niks aanmaar wat mij veel helpt met plassen is weinig zout en veel groente
serieus?quote:
naja.. ik zit hier nog een tijdje..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ook al heeft ze hem wel, het zegt toch niets.
ja! Ik dacht dat je voor een paar dagen naar je vriendin zou gaanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:08 schreef Barretje80 het volgende:
*kijkt om zich heen*
had je het tegen mij??
naja.. dat dacht ik ook..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja! Ik dacht dat je voor een paar dagen naar je vriendin zou gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry voor de ego post
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
jah.. maandag..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:29 schreef LovelyLady het volgende:
voor barretje
Ik zou dan echt zo'n trut zijn en de status van Facebook veranderen .....
Misschien kan hij daar terecht?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jah.. maandag..
hij moet het eerst z'n ouders morgen maar eens vertellen.. vind het ook zo lullig als ZIJ het via facebook te weten komen..
Ik buig me er vannacht even over, want ik haal denk ik ook tickets weg van mensen die hier al heel lang niet zijn geweest. Dus, mocht je lurken en de afgelopen maand hier niet gepost hebben, maar wil je wel dat je ticket blijft: meld je dan evenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:07 schreef LovelyLady het volgende:
Isa. Zou jij mijn ticker eruit kunnen halen. Ik moet nog ff een nieuwe maken
wow, wij weten het al vrij lang en zijn ouders weten nog van nietsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Barretje80 het volgende:
jah.. maandag..
hij moet het eerst z'n ouders morgen maar eens vertellen.. vind het ook zo lullig als ZIJ het via facebook te weten komen..
Ik zet haar wel ff in het updatetopicquote:
juh..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:59 schreef Isabeau het volgende:
[..]
wow, wij weten het al vrij lang en zijn ouders weten nog van nietsDenk je dat ze (familie en vrienden) het helemaal niet zagen aankomen? Jij in ieder geval een knuffel
was die alcoholische versnapering dan wel alcoholvrij ?!?!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:14 schreef Stormqueen het volgende:
Zeg er meteen ff bij dat ik al aan mijn vierde espresso van vandaag zit!
nee, dat mocht toch weer wel?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:15 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
was die alcoholische versnapering dan wel alcoholvrij ?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |