abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128902763
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 11:54 schreef Zeester het volgende:
Ik ben ook iets aan het bedenken. Stond een recept in de Allerhande voor pastasalade met salami, en heb wel zin in salami, maar dat recept is 800+ calorieen per portie dus dat vind ik teveel. Maar er zit ook mozzarella in en dat mag er wat mij betreft wel weer uit, dus weet niet hoeveel dat dan zou schelen.
Tip: plakjes salami van vleeswarenafdeling in reepjes snijden en bakken. Komt heel veel vet uit, dat giet je af, dat scheelt dan weer een hoop zinloze kcal, maar je hebt wel de smaak.

Ik deed er dan daarna kappertjes bij en bluste af met rode wijn, en at dat met vers verse tagliatelle. (Toen ik nog vlees at).
“I planned my death carefully, unlike my life, which meandered along from one thing to another, despite my feeble attempts to control it.”
― Margaret Atwood, Lady Oracle
pi_128903483
Zo, en dat was Jillian 4/30 8-)
Ja doei.
pi_128904869
Netjes! Ik ga zo :) alleen doet mijn voet pijn, dus even goed op letten.
pi_128905327
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 09:55 schreef Sometimes het volgende:

[..]

Ik ben ook niet jaloers.

Maar soms wil ik zo'n vochtverdrijvingssessie wel eens op kunnen wekken.
Weinig zout doe ik al (zo goed en zo kwaad als dat lukt). Veel groente ook.

Rustig afwachten dus.
Avondje wijn zuipen :Y

Volgende ochtend is het bij mij dan vaak zo'n -1,5 a 2 kg

Dag erna zit het merendeel er weer bij, maar kniesoor die daar op let :P
pi_128906289
het voordeel van scheiden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
pi_128906328
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 14:48 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Avondje wijn zuipen :Y

Volgende ochtend is het bij mij dan vaak zo'n -1,5 a 2 kg

Dag erna zit het merendeel er weer bij, maar kniesoor die daar op let :P
Daarom ben ik zo blij dat ik mijn weegmoment op een woensdag heb. Ik drink nooit op maandag of dinsdag, of althans, ik kan me niet herinneren wanneer ik dat gedaan heb voor het laatst. Dus als ik het weekend een beetje te diep in het glaasje kijk is dat vocht er tegen de tijd dat het woensdag is al wel weer af. Dat scheelt wel.
pi_128906354
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:28 schreef Zeester het volgende:

[..]

Daarom ben ik zo blij dat ik mijn weegmoment op een woensdag heb. Ik drink nooit op maandag of dinsdag, of althans, ik kan me niet herinneren wanneer ik dat gedaan heb voor het laatst. Dus als ik het weekend een beetje te diep in het glaasje kijk is dat vocht er tegen de tijd dat het woensdag is al wel weer af. Dat scheelt wel.
Waarom houd je er rekening mee vwb weegmoment? Houd je jezelf dan niet een beetje voor de gek.
pi_128906463
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Waarom houd je er rekening mee vwb weegmoment? Houd je jezelf dan niet een beetje voor de gek.
Heb het niet bewust zo gekozen ooit hoor. Ik wilde gewoon naar de Weight Watchers, en de meest gunstige cursus was op een woensdagavond, en dat is altijd zo gebleven.
pi_128906491
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:33 schreef Zeester het volgende:

[..]

Heb het niet bewust zo gekozen ooit hoor. Ik wilde gewoon naar de Weight Watchers, en de meest gunstige cursus was op een woensdagavond, en dat is altijd zo gebleven.
Ah ik denk dat ik je bericht even verkeerd interpreteerde (lees: te snel gelezen :') )
pi_128906896
Goed bezig met mijn gezondheidsdoelen van mijn Day Zero Project *O*

42. De 30 day Shred van Jillian doen (4/30).
47. Een 30x30 uitdaging voltooien (30 dagen lang iedere dag 30 minuten bewegen, Jillian niet meegeteld) (4/30). Gekozen voor hoepelen.
50. Twee weken niet snoepen (2/14).

Jillian ging vandaag weer een stuk makkelijker, volgende keer bij sommige oefeningen zwaardere gewichten gebruiken.
  zaterdag 13 juli 2013 @ 15:51:29 #86
149959 SQ
snelle trees
pi_128906912
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:29 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

tuurlijk niet. Als je van weegmoment tot weegmoment afvalt val je af. Of dat op zondag gemiddeld 3 kilo hoger ligt maakt geen zak uit :P
disclaimer
pi_128907821
Ohja mijn day zero project ..... mag ik ook wel weer eens wat aan doen.

Net ff een rondje gefietst. Na het middag eten heb ik de laatste paar dagen zo'n enorme dip. Wellicht helpt het juist om dan wat actiefs te gaan doen.
pi_128907853
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij ziet er altijd al goed uit. ;)
pi_128907876
Ik heb mijn outfit voor vanavond bij elkaar geshopt. Het is verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk. :')

Ik heb er zin in! *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_128907910
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:30 schreef Lonaa het volgende:
Ik heb mijn outfit voor vanavond bij elkaar geshopt. Het is verschrikkelijk. Echt verschrikkelijk. :')

Ik heb er zin in! *O*
Een vrouw die shoppen en verschrikkelijk in 1 zin gebruikt O+

Maar vertel ?
pi_128907955
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:28 schreef LovelyLady het volgende:
Ohja mijn day zero project ..... mag ik ook wel weer eens wat aan doen.

Net ff een rondje gefietst. Na het middag eten heb ik de laatste paar dagen zo'n enorme dip. Wellicht helpt het juist om dan wat actiefs te gaan doen.
Heb je een link naar je lijstje? Altijd leuk om te lezen

Iets actiefs doen op zo'n moment is slim :Y
  zaterdag 13 juli 2013 @ 16:33:35 #92
319308 Tink89
To live is to dance
pi_128908009
Lieverds! Even een hele snelle post vanuit Ottawa, om te laten weten dat ik nog leef, weer beter ben (was een beetje ziek, uitgeput denk ik...) en dat ik serieus mooi bruin terug ga komen. Hebben veel gelopen, gefietst en een koetsrit gemaakt, in crappe en awesome hostels geslapen en nu bij een vriendinnetje. Hierna wildwaterraften, kamperen in een national park, terug naar onze andere vrienden om de tent daar achter te laten, naar Niagara, trailriden en dan nog een paar dagen Toronto (als de overstromingen daar stoppen tenminste...).

Dussuhm, tot snel!
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_128908069
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:32 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Heb je een link naar je lijstje? Altijd leuk om te lezen

Iets actiefs doen op zo'n moment is slim :Y
Uhm moet het even navragen. Website is een tijdje offline geweest ivm overstap andere werkgever en servers/domeinnamen enzo. Mocht het allemaal weer up en running zijn dm ik wel ;)
  zaterdag 13 juli 2013 @ 16:36:22 #94
149959 SQ
snelle trees
pi_128908115
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 15:26 schreef Barretje80 het volgende:
SPOILER
ik weet niet hoe het was, maar je ziet er geweldig uit!

Tink, geniet!
disclaimer
pi_128908138
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:35 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Uhm moet het even navragen. Website is een tijdje offline geweest ivm overstap andere werkgever en servers/domeinnamen enzo. Mocht het allemaal weer up en running zijn dm ik wel ;)
Is goed :)

En klinkt heerlijk Tink!
  zaterdag 13 juli 2013 @ 16:39:47 #96
401956 _Dido_
Remember me!
pi_128908196
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Maar vertel ?
Niet in één zin :P /mierenneuker :P

Maar ik haat shoppen ook. Vooral broeken.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_128908271
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:31 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Maar vertel ?
Ik vind shoppen verschrikkelijk, maar nu heb ik ook verschrikkelijke dingen gekocht.

Vanavond een feestje, Proud to be fout...
Ik heb echt nare dingen gekocht. ;( O+
pi_128908322
https://www.facebook.com/(...)91429&type=1&theater

:')_

Sarabi, ik zal foto's posten, vandaag of morgen. Ik heb namelijk VOOR dat feestje een housewarming van mijn vriendin met allemaal vrienden van haar vriend, en dat zijn allemaal pretentieuze balletjes. :')
pi_128908330
quote:
2s.gif Op zaterdag 13 juli 2013 16:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik vind shoppen verschrikkelijk, maar nu heb ik ook verschrikkelijke dingen gekocht.

Vanavond een feestje, Proud to be fout...
Ik heb echt nare dingen gekocht. ;( O+
*;

En pics!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')