quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:08 schreef McNulty het volgende:
[..]
Plaats een viddy van een chick die haar ass op de ritme van een beat kan shaken.
its a trap, hij wil in je broekje komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Mijn baas wilt een parachutesprong cadeau geven aan mij!
Deze chick is nog steeds onovertroffenquote:
kijk maar uit dat het koortje het nog doetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Hij wilt van je af.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
En wanneer je je omkleedt de touwtjes lossnijden zeker.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Daar heb je bij Fanta geen parachutesprong voor nodig hoor, een malibu-cola volstaat.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
its a trap, hij wil in je broekje komen
Drink geen alcoholquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar heb je bij Fanta geen parachutesprong voor nodig hoor, een malibu-cola volstaat.
Wat leuk! Geniet er van meis. Wel eng hoor en vergeet geen waterproof mascara op te doen anders loopt alles uitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Fanta-stick het volgende:
Jammer dat ze niet normaal danst.quote:
"Ja, ik kijk graag naar meisjes die dansen" En dan twerken niet leuk vinden.quote:
hahahaha maar ze doet nu ramadan toch dan mag ze niet drinkeequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:33 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Daar heb je bij Fanta geen parachutesprong voor nodig hoor, een malibu-cola volstaat.
Ik drink sowieso niet en ben geen moslim.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
hahahaha maar ze doet nu ramadan toch dan mag ze niet drinkee
Twerken is geen dansen, dat is gewoon debiel je kont schudden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
"Ja, ik kijk graag naar meisjes die dansen" En dan twerken niet leuk vinden.
Batty man no like di women bumbum.
Nee, het is ritmisch bewegen vanuit de heupen om een van de meest lustopwekkende lichaamsdelen van een vrouw te benadrukken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:58 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Twerken is geen dansen, dat is gewoon debiel je kont schudden.
Dankewelquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:34 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Wat leuk! Geniet er van meis. Wel eng hoor en vergeet geen waterproof mascara op te doen anders loopt alles uit![]()
Ik val op billen maar vind twerken echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nee, het is ritmisch bewegen vanuit de heupen om een van de meest lustopwekkende lichaamsdelen van een vrouw te benadrukken.
Het is noracial.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ik val op billen maar vind twerken echt helemaal niks.
Het is gewoon een ordinaire primatendans (noracist)
Ben het hier wel mee eensquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Jij komt van de school van Freud. Het onderbewuste moet onderdrukt worden.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nu geloof ik niet meer dat jij een ass hebt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:09 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Ben het hier wel mee eensecht een ordinaire, lelijke dans dat twerken
lollllquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nu geloof ik niet meer dat jij een ass hebt.
Broquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:10 schreef McNulty het volgende:
[..]
Nu geloof ik niet meer dat jij een ass hebt.
kwis nie da jy op billies viel omg :squote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Gewoon stratum vriendquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand uit omgeving Eindhoven?
Waar kun je daar beetje mooi stappen?
Wat een schatje hihiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:01 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dankewel. Ik had het over LMB /LMCen toen gaf hij mij dit cadeau. Ben echt overdonderd.
Nu ik dar hoor denk ik, klinkt best logisch!quote:
Ze is flawless in de face. Haatster.quote:
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:38 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Nee. Ze is dik, lelijk en klein.
Hoe lang ben jij dan? 1.63?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:35 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Langer dan haar gvd
[..]
Ze heeft idd een mooi koppie
In café Thomas op stratum zitten de chicks. Ben je meer van traphousechimis dan moet je naar bermudaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:32 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Nu ik dar hoor denk ik, klinkt best logisch!![]()
1.57quote:
Aaawww, schattigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee dit is een midget gymchick:
[ afbeelding ]
Bermuda.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:25 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Iemand uit omgeving Eindhoven?
Waar kun je daar beetje mooi stappen?
2Chainz. De man van de diepgaande lyrics.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:26 schreef McNulty het volgende:
Zoveel donkere dames met bescheiden curves. Zie je niet veel in rapvideos.
Ik zou ze nog steeds raken trouwens.
Ik bespeur sarcasme. Kendrick voor jou.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:55 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
2Chainz. De man van de diepgaande lyrics.
goede herinneringen aan Thomasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:42 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
In café Thomas op stratum zitten de chicks. Ben je meer van traphousechimis dan moet je naar bermuda
Kan er wel naar luisteren hoor.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bespeur sarcasme. Kendrick voor jou.
1: msnquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:18 schreef StraatSoldaat het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas
Kendrick Lamar harde baasquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:00 schreef McNulty het volgende:
[..]
Ik bespeur sarcasme. Kendrick voor jou.
Echt he, chicks die dat niet snappenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:23 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
its a trap, hij wil in je broekje komen
ze lijk me gew leuke meid keertje samen traine ofzoquote:
Het is alsof je een knakworst in een gang gooitquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:25 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ze lijk me gew leuke meid keertje samen traine ofzo
Volgens mij ben je gewoon Fanta zelf en wil je ontdekken wie je FB lekt.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:25 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ze lijk me gew leuke meid keertje samen traine ofzo
lobiquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:35 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Volgens mij ben je gewoon Fanta zelf en wil je ontdekken wie je FB lekt.
oeffffquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:34 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Het is alsof je een knakworst in een gang gooit
wat ? ik ga haar niet neuken alleen maar FB checkequote:
ga wel gierig doen broertje er zijn 2 motto's in mijn leven.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wat ? ik ga haar niet neuken alleen maar FB checke
ga je niet gierig doen toch
je kan haar dm-en for har fbquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:41 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
wat ? ik ga haar niet neuken alleen maar FB checke
ga je niet gierig doen toch
fok jou manquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
ga wel gierig doen broertje er zijn 2 motto's in mijn leven.
1. vertel nooit alles wat je weet.
snap je
ze traint altijd alleen, dus pech voor jouquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:47 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
fok jou man
heb al gekregen van sapstengel
ach fok haar joh ze heb al kapsones in dmquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze traint altijd alleen, dus pech voor jou
Joh ze is mocro.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:52 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ach fok haar joh ze heb al kapsones in dm
eat pussy make money - dat is mijn motto
heb geen haterz nodig
ze houdt ook niet van apenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:52 schreef Cake-Man het volgende:
[..]
ach fok haar joh ze heb al kapsones in dm
eat pussy make money - dat is mijn motto
heb geen haterz nodig
Ik hoop dan dat ze klem komt te zitten onder de barbell.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ze traint altijd alleen, dus pech voor jou
Mirin so hard.quote:
quote:
tot die tijd..larry graham..quote:
wie is datquote:
jupiler erbij...ogen dicht, speakers op 27..quote:
Iedereen heeft wel een kutdag.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:26 schreef Drinky het volgende:
Tering, ik weet niet waarom maar ik ging m'n deadlift form van de zijkant checken in de spiegel. Nooit last gehad van mijn form, onderrug nooit pijn gedaan ofzo. Het viel me op dat m'n rug niet helemaal recht was, ondanks het feit dat hoofd omhoog en schouders neutraal, dus steeds lager en verticaler gaan zitten, gewicht fors omlaag gooien en steeds die kutspiegel instaren. Lukte gewoon voor geen meter. Ook nog eens heel m'n been opengehaald en m'n broek besmeurd met aidsbloed.
Daarna gingen mijn power cleans ook gewoon slecht, geen zin meer om gewicht rustig neer te zetten dus gewoon van hoog laten vallen (wel oly schijven en rubberen mat) tot ieders ergenis daar
Squats maar vermeden omdat de rest al zo brak ging, vervangen voor lunges en leg extensions.
Enige positieve punt is dat ik merk dat sinds ik m'n kcals met nog eens 200 omhoog heb gegooid ik wel eindelijk begin te groeien, hetzij niet helemaal clean (moet verdomme mijn buik aanspannen wil ik nog abs zien), maar de weegschaal gaat eindelijk omhoog ipv omlaag. Even opletten of ik niet in een dreamerbulk terecht kom, maar met 2800kcal lijkt mij dat stug
oh, /dagboek.
te fokken achter je pc, net als ikquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
20 jaar oud mensen, net als ik. Wat doe ik met mijn leven.
Bij een tankstation werken.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef VMSDKR het volgende:
20 jaar oud mensen, net als ik. Wat doe ik met mijn leven.
Komt goed broeder. Dan denk je gewoon aan PR.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:42 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Nu nog wel, maar ik ben geboren voor GROTE dingen vriend.
[..]
Ja, morgen weer (zin in)
Miguel staat ook op het podium die dag.quote:
Draag voetbalsokken mattie. Dan kan je de bar dicht bij je schenen houden zonder dat je bar bevuilt met je aidsbloed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:26 schreef Drinky het volgende:
Tering, ik weet niet waarom maar ik ging m'n deadlift form van de zijkant checken in de spiegel. Nooit last gehad van mijn form, onderrug nooit pijn gedaan ofzo. Het viel me op dat m'n rug niet helemaal recht was, ondanks het feit dat hoofd omhoog en schouders neutraal, dus steeds lager en verticaler gaan zitten, gewicht fors omlaag gooien en steeds die kutspiegel instaren. Lukte gewoon voor geen meter. Ook nog eens heel m'n been opengehaald en m'n broek besmeurd met aidsbloed.
Daarna gingen mijn power cleans ook gewoon slecht, geen zin meer om gewicht rustig neer te zetten dus gewoon van hoog laten vallen (wel oly schijven en rubberen mat) tot ieders ergenis daar
Squats maar vermeden omdat de rest al zo brak ging, vervangen voor lunges en leg extensions.
Enige positieve punt is dat ik merk dat sinds ik m'n kcals met nog eens 200 omhoog heb gegooid ik wel eindelijk begin te groeien, hetzij niet helemaal clean (moet verdomme mijn buik aanspannen wil ik nog abs zien), maar de weegschaal gaat eindelijk omhoog ipv omlaag. Even opletten of ik niet in een dreamerbulk terecht kom, maar met 2800kcal lijkt mij dat stug
oh, /dagboek.
Jaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand met deadlifts bloed aan de stang maakt en die persoon heeft aids, krijg jij het dan ook als je scheen open gaat?
srs
Ja ik zag het.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:45 schreef McNulty het volgende:
[..]
Miguel staat ook op het podium die dag.
Ultra.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:59 schreef McNulty het volgende:
Of naar Ultra of naar Kazantip. Je mag maar een kiezen wat wordt het?
Hoeft niet per se. Virus overleeft nauwelijks buiten het lichaam.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
Als iemand met deadlifts bloed aan de stang maakt en die persoon heeft aids, krijg jij het dan ook als je scheen open gaat?
srs
Zou me meer zorgen maken om Hepatitis en Gonnorheaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
srs
FANTA WAT IS DEZE????quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:24 schreef maxburger het volgende:
Ik had hetzelfde met Fanta-stick. Die reageerde gewoon niet meer nadat ik een duidelijke foto van mijn hoofd stuurde.
Alleen als je niet blank bent. Srs.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:05 schreef Sapstengel het volgende:
srs
Hoe deadlift jij dan als de bar niet tegen je schenen komt?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:26 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Zou me meer zorgen maken om Hepatitis en Gonnorhea
Sowieso hoe krijg je het voor elkaar je scheen open te halen met deadliften
Dat is een broodje aap verhaal. Heeft een van je vriendjes je dat vertelt die HIV had?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:16 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Virus overleeft nauwelijks buiten het lichaam.
Ja ik ben wel blank maar wat als een neger voor mij die bar heeft gebruikt? (noracial)quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:26 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Alleen als je niet blank bent. Srs.
Ik draag sowieso altijd een lange broek omdat korte broeken voor faggots zijn.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hoe deadlift jij dan als de bar niet tegen je schenen komt?
Ja ik draag ook lange broek.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:28 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ik draag sowieso altijd een lange broek omdat korte broeken voor faggots zijn.
Verder komt de bar alleen tegen mijn schenen aan als hij stil ligt en als ik hem optil schuurt hij daar niet langs
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat is een broodje aap verhaal. Heeft een van je vriendjes je dat vertelt die HIV had?
Gebruikte naalden is nog steeds een van de grootste HIV verspreiders
Hebben je schoenen platte zolen of zijn het van die hardloop/oid schoenen met zo'n "hoek" erin?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:26 schreef Drinky het volgende:
Tering, ik weet niet waarom maar ik ging m'n deadlift form van de zijkant checken in de spiegel. Nooit -knip-
oh, /dagboek.
Dan alleen als je hommo bent. Straf van God alles.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja ik ben wel blank maar wat als een neger voor mij die bar heeft gebruikt? (noracial)
Maar waar maak ik me eigenlijk druk om, zie nooit iemand deadliften in mn gym.
en geschoren poezen dat haar zit er niet voor niks, weet je, gewoon om gore ziektes tegen te houden!quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:27 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Dat is een broodje aap verhaal. Heeft een van je vriendjes je dat vertelt die HIV had?
Gebruikte naalden is nog steeds een van de grootste HIV verspreiders
A man knowsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 00:03 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dan alleen als je hommo bent. Straf van God alles.
Jij lijkt me zo'n type dat op zijn 35e wordt ontmaagd door een ladyboy in Thailandquote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:18 schreef Dimachaerus het volgende:
fuuuck schijnt nog een jongejte te zijn ook
waarom trap ik hier altijd in
op camsites trap ik hier soms in
Goede UI.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo'n type dat op zijn 35e wordt ontmaagd door een ladyboy in Thailand
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 01:20 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Jij lijkt me zo'n type dat op zijn 35e wordt ontmaagd door een ladyboy in Thailand
wejo mattie ga trug dan naar 2 anders kryg je boete :squote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:52 schreef Drinky het volgende:
Wejo, ik zit gwn 1e klas nu in de trein maar heb voor 2e klas betaald
oh maar het wordt leuker, aansluiting van mijn eerste bus gemist en daardoor 30 min mogen wachten. Net een uur mogen wachten omdat de nachtbus iets te vroeg wegreed en mijn wiet is op.quote:
hoe dan heb toch geen geldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:54 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
wejo mattie ga trug dan naar 2 anders kryg je boete :s
ik draag een dikke lange joggingbroek. Zat op de broek gewoon een heel nat stuk vol met bloedquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:49 schreef McNulty het volgende:
[..]
Draag voetbalsokken mattie. Dan kan je de bar dicht bij je schenen houden zonder dat je bar bevuilt met je aidsbloed.
platte vans. AirMax is om mee te stappen, niet te liften.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:43 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
Hebben je schoenen platte zolen of zijn het van die hardloop/oid schoenen met zo'n "hoek" erin?
https://encrypted-tbn2.gs(...)MmhZj1OmVpdy1gLhReKw zoiets
Vind ik echt niet kunnen FANTAquote:
op dr 19de kan je dat nog, als ze paar jaartjes ouder wordt piept ze wel andersquote:
skkl je moet reste zolang je kanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:41 schreef Montelly het volgende:
Keiharde shoulder day in dezen, waar is iedereen btw? Wat is dit, vieze stinkers kom je bed uit..
[ afbeelding ]
rest is voor gayboys 'n girls, natty's resten nietquote:
zaterdagochtend testosteronquote:
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gewoon doen bbyquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:02 schreef JackieBrown het volgende:
Straks weer lkr enige chick in de gym
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
K ga mn kkharde bonor tege je prikken tydens de skwat spotsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:02 schreef JackieBrown het volgende:
Straks weer lkr enige chick in de gym
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Air max om te stappenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 03:58 schreef Drinky het volgende:
[..]
platte vans. AirMax is om mee te stappen, niet te liften.
ik heb deze, kom haten danquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Air max om te stappen
Chasin'/gstar/j&j boertje gespot
Heb je ook een zilveren schakelketting en heet je mitchell?
lol deze man gaat swekloos door de levenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Air max om te stappen
Deze "chicks" zeker:quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:48 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
krijg altijd zo'n harde als chicks deze dragen
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:48 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
krijg altijd zo'n harde als chicks deze dragen
Hangt er maar net vanaf welkequote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:32 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
lol deze man gaat swekloos door de leven
air max zijn gewoon kkhard vriend
Ja maar AM90's zijn hard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:53 schreef Montelly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die linke foto,,photoshop, not even once![]()
big pimpin'quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja maar AM90's zijn hard.
AM IV / BW is voor gabbers.
Dit lijkt zwaar op een foto uit een Tell-Sell reclame, waar er opzettelijk een belabberde before photo is gebruikt zodat de after-pic die geschoten is beter lijkt dan het werkelijk is.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No ass-faking on my watch!we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit lijkt zwaar op een foto uit een Tell-Sell reclame, waar er opzettelijk een belabberde before photo is gebruikt zodat de after-pic die geschoten is beter lijkt dan het werkelijk is.
Before photo: Frontaal geschoten met shitty cam. Model staat met de rug recht en heeft een slip aan die een groot deel van de glutes bedekt.
After photo: Vanuit een lagere positie geschoten zodat de glutes beter in beeld vallen. Model staat met haar kont naar achter geduwt om de illussie van meer ronding te creeeren en ze draagt een slip die meer van haar ass onthuld.
Of iemand ass heeft kan alleen beoordeeld worden met een pic waarin de dame rechtop staat en grotendeels lateraal richting de camera gepositioneerd staat.heb jij stront in je oge zelf mij oma ziet dat die tweede foto betere reet hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No ass-faking on my watch!
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:29 schreef McNulty het volgende:
[..]
Dit lijkt zwaar op een foto uit een Tell-Sell reclame, waar er opzettelijk een belabberde before photo is gebruikt zodat de after-pic die geschoten is beter lijkt dan het werkelijk is.
Before photo: Frontaal geschoten met shitty cam. Model staat met de rug recht en heeft een slip aan die een groot deel van de glutes bedekt.
After photo: Vanuit een lagere positie geschoten zodat de glutes beter in beeld vallen. Model staat met haar kont naar achter geduwt om de illussie van meer ronding te creeeren en ze draagt een slip die meer van haar ass onthuld.
Of iemand ass heeft kan alleen beoordeeld worden met een pic waarin de dame rechtop staat en grotendeels lateraal richting de camera gepositioneerd staat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No ass-faking on my watch!![]()
Ronaldo heeft best een ziek fysiek, komt niemand in dit topic van in de buurtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:49 schreef ZetaOS het volgende:
Voetballers zijn toch wel halve bodybuilders
[ afbeelding ]
Strawman argument. Ik heb nooit gezegd dat er geen vooruitgang is gemaakt. Next!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:31 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
heb jij stront in je oge zelf mij oma ziet dat die tweede foto betere reet heb
Voetballers zitten ook gewoon aan PED. Worden ze wel getest eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:33 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Ronaldo heeft best een ziek fysiek, komt niemand in dit topic van in de buurt
[ afbeelding ]
En Ibrahimovic is ook beresterk bijna niet van de bal af te krijgen
Neem deze kennis ook in je op zodat ook jij booty objectief kan beoordelen, young Jedi.quote:
Dat is Coco. Ice-T z'n bish.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:57 schreef slacker_nl het volgende:
... http://www.dumpert.nl/med(...)bij_sportschool.html
Of hardloopschoenen als ik zin heb om te rennen na het liften maar dan doe ik ook geen squats want dan vliegen mijn hielen omhoog.quote:
Hahaha wtf.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 11:57 schreef slacker_nl het volgende:
... http://www.dumpert.nl/med(...)bij_sportschool.html
Daarom plan ik het zo dat ik niet ga squatten met hardloopschoenen. Lezenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef Awesome_ het volgende:
In hardloopschoenen squatendan kun je beter gewoon meteen je menisci laten verwijderen
Thicker than a snicker!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 09:32 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat voor jerseys heb jequote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of hardloopschoenen als ik zin heb om te rennen na het liften maar dan doe ik ook geen squats want dan vliegen mijn hielen omhoog.
Ik train meestal in het zwart. Maar pas nog marinekleurig ding gekocht met lange mouwen iets met dryfit en een basketbaltopje.
Wat een snelheidquote:
Ik lees geen andere Posts in dit topic. Alleen die van mezelf en reacties eropquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:28 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Daarom plan ik het zo dat ik niet ga squatten met hardloopschoenen. Lezen!
Blote voeten crew representquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef Awesome_ het volgende:
In hardloopschoenen squatendan kun je beter gewoon meteen je menisci laten verwijderen
Dit inderdaad. Gewoon barefoot homegym squatsquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:13 schreef star_gazer het volgende:
[..]
Blote voeten crew represent
Mijn oly shoes zijn in bestelling.
wat, nee man ben geen zemmelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Air max om te stappen
Nou k dagt eerder dat jij een geoxx typetje wasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij lijkt dit wel nice. :$ Loop sowieso graag op blote voeten.
Bro pls je hebt een Etha-alert voor mijn kwaliteitsposts.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik lees geen andere Posts in dit topic. Alleen die van mezelf en reacties erop
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro pls je hebt een Etha-alert voor mijn kwaliteitsposts.
sowieso ipod nano die je aan je topje kan klikken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Net gehaald bij MM, werd het zat om mijn iphone hele tijd naar gym en tijdens rennen mee te sleuren.
Die zag k gister ook, wel Nice man.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Net gehaald bij MM, werd het zat om mijn iphone hele tijd naar gym en tijdens rennen mee te sleuren.
dat ding weegt 30 gram minder ofso dan een iphone kk geld verspilling vriendquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb geld teveel, liefst gaf ik dat uit aan Fantaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat ding weegt 30 gram minder ofso dan een iphone kk geld verspilling vriend
vraag haar mee uit eten dna?? daarna kan je haar mooi pale als dankquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb geld teveel, liefst gaf ik dat uit aan Fanta
Zeer subtiel Jeroen, echt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vraag haar mee uit eten dna?? daarna kan je haar mooi pale als dank
Ik heb zo wel eens een kippie versierd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vraag haar mee uit eten dna?? daarna kan je haar mooi pale als dank
pics van je topjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso ipod nano die je aan je topje kan klikken.
Ik had een keer een scharrel die me altijd mee uit eten namquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb zo wel eens een kippie versierd.![]()
Goed restaurant en dan neuken? 'Okee'.![]()
Toegegeven, we waren aardig aangeschoten.
betalen voor een scharrelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had een keer een scharrel die me altijd mee uit eten nam.
hoezo nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Misschien was ik wel meer voor hem. Geen idee. We zullen het nooit weten he.
Dus wat is je klacht eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had een keer een scharrel die me altijd mee uit eten nam.
Klopt niet met wat ik eerder zei maarja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij wilde geen relatie met mij dus ja.
[..]
Zie bovenstaande.
So hep echt veel respekt voor jou he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik laat t wijf altijd alles betale en als z geluk heef dan kit ik dr ff dicht daarna geheehe
terewcht altijd dat emansipatie gezeik dan moeten ze ook maar de portemonnee trekken!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik laat t wijf altijd alles betale en als z geluk heef dan kit ik dr ff dicht daarna geheehe
Dit. Wil ik ook nog halen alleen 2GB is wel karigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso ipod nano die je aan je topje kan klikken.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jy en etha krijgen van die endo kindjes toch?
Great tan, bright blue eyes, big guns, great facial aesthetics en >140 IQ.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]we krijgen fucking mini goden zal je bedoelen
18.15 - 19.40; maar er is geen stream ofzo volgens mij. Gister tijdens UMF wel, helemaal los gek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Porter robinson breekt de tent af.
Het IQ van jullie beiden optellen telt niet he...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Great tan, bright blue eyes, big guns, great facial aesthetics en >140 IQ.
Ja ik heb doosje hamburgers en broodjes gehaald, zo maar ff soldaat maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren nog echt een dikke bad boy geknald. I did it for the boys
Ik stuur wel een vrient op pad om te scouten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
18.15 - 19.40; maar er is geen stream ofzo volgens mij. Gister tijdens UMF wel, helemaal los gek.
Ja 2gb is echt te weinig maar vlak voor mijn training laad ik hem op en dan selecteer ik wat harde hardstyle/house mixjes en daar ben ik wel zoet mee. Mijn iPhone gebruik voor onderweg dan zet ik daar meerdere nummers op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit. Wil ik ook nog halen alleen 2GB is wel karig
Gemiddelde brah.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het IQ van jullie beiden optellen telt niet he...
Zwarte crossquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie gaat er Flirterz dan morgen@ Bloemendaal?
En wie is er zaterdag de 27e @ Zwarte Cross en in Arnhem?
Naar vrouwen schreeuwen doe ik ook wel zonder zwarte cross.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lekker tussen de boeren in de modder rollen en een beetje naar vrouwen schreeuwen.
Maarja ieder zn ding.
snap nooit die hamburger fetisj van mensen,quote:
Ga ik later sowieso doen toch voor mijn werk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lekker tussen de boeren in de modder rollen en een beetje naar mannen en vrouwen schreeuwen.
Maarja ieder zn ding.
wel makkelijk neuken daarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haten op zwarte cross... Vrient die shit is aan.
Kan je goed koken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga ik later sowieso doen toch voor mijn werk.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:24 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja met 4.5/10 boerinnen met een achterhoeks accent.
en manletquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Great tan, bright blue eyes, big guns, great facial aesthetics en >140 IQ.
Ik zou me ook schamen met Nick als ui na die partij tegen GSP.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hele transformatie zo van Nick Diaz naar Bouterse.
robbedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou me ook schamen met Nick als ui na die partij tegen GSP.
Baklava, daar kan je echt wakker voor maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
@Turken hier in dit draadje:
tering jantje wat is Baklava, Turks Fruit en al dat gefrituurde deegshit in suikersiroop zoet zeg![]()
Vandaag eens wat geproefd bij de lokale Turk; m'n tanden vlogen uit m'n bek. Daarnaast: hoe durven ze 11 EUR/kg te rekenen voor gefrituurd tarwedeeg in suikersiroop?
Als er iets goedkoop is in grondstoffen....
Die prijs verbaast me niks though. Hoewel het wel te duur is zit er enorm veel werk in baklava.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
tering jantje wat is Baklava, Turks Fruit en al dat gefrituurde deegshit in suikersiroop zoet zeg![]()
Vandaag eens wat geproefd bij de lokale Turk; m'n tanden vlogen uit m'n bek. Daarnaast: hoe durven ze 11 EUR/kg te rekenen voor gefrituurd tarwedeeg in suikersiroop?
Turken verhogen de prijs altijd voor kaaskoppenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
dat klopt ook weer, dus fanta maar op pad sturenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Turken verhogen de prijs altijd voor kaaskoppen
Baklava zit denk ik wel redelijk wat handwerk in idd; zelf ook een keer met de hand gemaakt, en dat was veel werk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die prijs verbaast me niks though. Hoewel het wel te duur is zit er enorm veel werk in baklava.
Ja of ze rekenen lagere prijzen voor Turken/bekenden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Turken verhogen de prijs altijd voor kaaskoppen
Was nog net geen verkrachting.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou me ook schamen met Nick als ui na die partij tegen GSP.
No thanks Jeff.quote:
haar vetrollen stkeen niet uit over haar buik vriend, heb je wel goed gekeke?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
No thanks Jeff.
Okay die linker misschien, als ze haar mond dicht houd.
He Hooidraadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ze heeft geen kont. Maarja als je daar halfgaar op zo'n festival rondloops is het wel prima.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:29 schreef seto het volgende:
[..]
haar vetrollen stkeen niet uit over haar buik vriend, heb je wel goed gekeke?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:29 schreef Bendoe het volgende:
[..]
He Hooidraad
Bendoe, ex-Nachtbaggeraar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bendoe, ex-Nachtbaggeraar.Beach en Fanta ook al hier, gaat de goede kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik liftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:40 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Beach en Fanta ook al hier, gaat de goede kant op.
als je niet zo'n alliance hommo was zou ik je wel chill vindenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en ze heeft geen kont. Maarja als je daar halfgaar op zo'n festival rondloops is het wel prima.
Hmm die shit is wel lekker man damn damn. Vandaag gaan we met de familie ook baklava etenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |