wat, nee man ben geen zemmelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:16 schreef fathank het volgende:
[..]
Air max om te stappen
Chasin'/gstar/j&j boertje gespot
Heb je ook een zilveren schakelketting en heet je mitchell?
Nou k dagt eerder dat jij een geoxx typetje wasquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:24 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mij lijkt dit wel nice. :$ Loop sowieso graag op blote voeten.
Bro pls je hebt een Etha-alert voor mijn kwaliteitsposts.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:09 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ik lees geen andere Posts in dit topic. Alleen die van mezelf en reacties erop
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:51 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Bro pls je hebt een Etha-alert voor mijn kwaliteitsposts.
sowieso ipod nano die je aan je topje kan klikken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Net gehaald bij MM, werd het zat om mijn iphone hele tijd naar gym en tijdens rennen mee te sleuren.
Die zag k gister ook, wel Nice man.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
Net gehaald bij MM, werd het zat om mijn iphone hele tijd naar gym en tijdens rennen mee te sleuren.
dat ding weegt 30 gram minder ofso dan een iphone kk geld verspilling vriendquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:02 schreef Montelly het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb geld teveel, liefst gaf ik dat uit aan Fantaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:17 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
dat ding weegt 30 gram minder ofso dan een iphone kk geld verspilling vriend
vraag haar mee uit eten dna?? daarna kan je haar mooi pale als dankquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:18 schreef Montelly het volgende:
[..]
ik heb geld teveel, liefst gaf ik dat uit aan Fanta
Zeer subtiel Jeroen, echt.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vraag haar mee uit eten dna?? daarna kan je haar mooi pale als dank
Ik heb zo wel eens een kippie versierd.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
vraag haar mee uit eten dna?? daarna kan je haar mooi pale als dank
pics van je topjequote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso ipod nano die je aan je topje kan klikken.
Ik had een keer een scharrel die me altijd mee uit eten namquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb zo wel eens een kippie versierd.![]()
Goed restaurant en dan neuken? 'Okee'.![]()
Toegegeven, we waren aardig aangeschoten.
betalen voor een scharrelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had een keer een scharrel die me altijd mee uit eten nam.
hoezo nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Misschien was ik wel meer voor hem. Geen idee. We zullen het nooit weten he.
Dus wat is je klacht eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had een keer een scharrel die me altijd mee uit eten nam.
Klopt niet met wat ik eerder zei maarja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij wilde geen relatie met mij dus ja.
[..]
Zie bovenstaande.
So hep echt veel respekt voor jou he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik laat t wijf altijd alles betale en als z geluk heef dan kit ik dr ff dicht daarna geheehe
terewcht altijd dat emansipatie gezeik dan moeten ze ook maar de portemonnee trekken!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik laat t wijf altijd alles betale en als z geluk heef dan kit ik dr ff dicht daarna geheehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |