Ik had een keer een scharrel die me altijd mee uit eten namquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:43 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb zo wel eens een kippie versierd.![]()
Goed restaurant en dan neuken? 'Okee'.![]()
Toegegeven, we waren aardig aangeschoten.
betalen voor een scharrelquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had een keer een scharrel die me altijd mee uit eten nam.
hoezo nietquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:57 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Misschien was ik wel meer voor hem. Geen idee. We zullen het nooit weten he.
Dus wat is je klacht eigenlijk?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:54 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ik had een keer een scharrel die me altijd mee uit eten nam.
Klopt niet met wat ik eerder zei maarja.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Hij wilde geen relatie met mij dus ja.
[..]
Zie bovenstaande.
So hep echt veel respekt voor jou he.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik laat t wijf altijd alles betale en als z geluk heef dan kit ik dr ff dicht daarna geheehe
terewcht altijd dat emansipatie gezeik dan moeten ze ook maar de portemonnee trekken!quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:32 schreef Awesome_ het volgende:
Ik laat t wijf altijd alles betale en als z geluk heef dan kit ik dr ff dicht daarna geheehe
Dit. Wil ik ook nog halen alleen 2GB is wel karigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso ipod nano die je aan je topje kan klikken.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jy en etha krijgen van die endo kindjes toch?
Great tan, bright blue eyes, big guns, great facial aesthetics en >140 IQ.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]we krijgen fucking mini goden zal je bedoelen
18.15 - 19.40; maar er is geen stream ofzo volgens mij. Gister tijdens UMF wel, helemaal los gek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Porter robinson breekt de tent af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |