Dit. Wil ik ook nog halen alleen 2GB is wel karigquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:12 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
sowieso ipod nano die je aan je topje kan klikken.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:09 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Jy en etha krijgen van die endo kindjes toch?
Great tan, bright blue eyes, big guns, great facial aesthetics en >140 IQ.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:11 schreef JackieBrown het volgende:
[..]we krijgen fucking mini goden zal je bedoelen
18.15 - 19.40; maar er is geen stream ofzo volgens mij. Gister tijdens UMF wel, helemaal los gek.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:36 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Porter robinson breekt de tent af.
Het IQ van jullie beiden optellen telt niet he...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:13 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Great tan, bright blue eyes, big guns, great facial aesthetics en >140 IQ.
Ja ik heb doosje hamburgers en broodjes gehaald, zo maar ff soldaat maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:08 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Gisteren nog echt een dikke bad boy geknald. I did it for the boys
Ik stuur wel een vrient op pad om te scouten.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:38 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
18.15 - 19.40; maar er is geen stream ofzo volgens mij. Gister tijdens UMF wel, helemaal los gek.
Ja 2gb is echt te weinig maar vlak voor mijn training laad ik hem op en dan selecteer ik wat harde hardstyle/house mixjes en daar ben ik wel zoet mee. Mijn iPhone gebruik voor onderweg dan zet ik daar meerdere nummers op.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:10 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dit. Wil ik ook nog halen alleen 2GB is wel karig
Gemiddelde brah.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het IQ van jullie beiden optellen telt niet he...
Zwarte crossquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:51 schreef Fanta-stick het volgende:
Wie gaat er Flirterz dan morgen@ Bloemendaal?
En wie is er zaterdag de 27e @ Zwarte Cross en in Arnhem?
Naar vrouwen schreeuwen doe ik ook wel zonder zwarte cross.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lekker tussen de boeren in de modder rollen en een beetje naar vrouwen schreeuwen.
Maarja ieder zn ding.
snap nooit die hamburger fetisj van mensen,quote:
Ga ik later sowieso doen toch voor mijn werk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:15 schreef Sapstengel het volgende:
Ja lekker tussen de boeren in de modder rollen en een beetje naar mannen en vrouwen schreeuwen.
Maarja ieder zn ding.
wel makkelijk neuken daarquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:10 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Haten op zwarte cross... Vrient die shit is aan.
Kan je goed koken?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:17 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Ga ik later sowieso doen toch voor mijn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |