Ik zou me ook schamen met Nick als ui na die partij tegen GSP.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hele transformatie zo van Nick Diaz naar Bouterse.
robbedquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou me ook schamen met Nick als ui na die partij tegen GSP.
Baklava, daar kan je echt wakker voor maken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
@Turken hier in dit draadje:
tering jantje wat is Baklava, Turks Fruit en al dat gefrituurde deegshit in suikersiroop zoet zeg![]()
Vandaag eens wat geproefd bij de lokale Turk; m'n tanden vlogen uit m'n bek. Daarnaast: hoe durven ze 11 EUR/kg te rekenen voor gefrituurd tarwedeeg in suikersiroop?
Als er iets goedkoop is in grondstoffen....
Die prijs verbaast me niks though. Hoewel het wel te duur is zit er enorm veel werk in baklava.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
tering jantje wat is Baklava, Turks Fruit en al dat gefrituurde deegshit in suikersiroop zoet zeg![]()
Vandaag eens wat geproefd bij de lokale Turk; m'n tanden vlogen uit m'n bek. Daarnaast: hoe durven ze 11 EUR/kg te rekenen voor gefrituurd tarwedeeg in suikersiroop?
Turken verhogen de prijs altijd voor kaaskoppenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
dat klopt ook weer, dus fanta maar op pad sturenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Turken verhogen de prijs altijd voor kaaskoppen
Baklava zit denk ik wel redelijk wat handwerk in idd; zelf ook een keer met de hand gemaakt, en dat was veel werk.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:06 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die prijs verbaast me niks though. Hoewel het wel te duur is zit er enorm veel werk in baklava.
Ja of ze rekenen lagere prijzen voor Turken/bekenden.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:07 schreef StraatSoldaat het volgende:
[..]
Turken verhogen de prijs altijd voor kaaskoppen
Was nog net geen verkrachting.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik zou me ook schamen met Nick als ui na die partij tegen GSP.
No thanks Jeff.quote:
haar vetrollen stkeen niet uit over haar buik vriend, heb je wel goed gekeke?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:28 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
No thanks Jeff.
Okay die linker misschien, als ze haar mond dicht houd.
He Hooidraadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja en ze heeft geen kont. Maarja als je daar halfgaar op zo'n festival rondloops is het wel prima.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:29 schreef seto het volgende:
[..]
haar vetrollen stkeen niet uit over haar buik vriend, heb je wel goed gekeke?
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:29 schreef Bendoe het volgende:
[..]
He Hooidraad
Bendoe, ex-Nachtbaggeraar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bendoe, ex-Nachtbaggeraar.Beach en Fanta ook al hier, gaat de goede kant op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik liftquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:40 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Beach en Fanta ook al hier, gaat de goede kant op.
als je niet zo'n alliance hommo was zou ik je wel chill vindenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 19:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja en ze heeft geen kont. Maarja als je daar halfgaar op zo'n festival rondloops is het wel prima.
Hmm die shit is wel lekker man damn damn. Vandaag gaan we met de familie ook baklava etenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:58 schreef Stereotomy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |