Goed bezigquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:53 schreef Slome_stokbrood_eter het volgende:
[quote] Chanelle past nooit helemaal goed op foto's. Daarom heeft ze besloten om voortaan met Microsoft Paint alle foto's kleiner te maken. Zoals je ziet past het nu prima.
Oorbellen ¤4,95 Kruidvat
[quote]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:54 schreef Lt.Surge het volgende:
![]()
Hoe kom jij hier in godsnaam bij meneer Worm?
quote:Op donderdag 11 juli 2013 19:13 schreef Tarahumara het volgende:
https://www.facebook.com/HenksFashion
Godver die omslag fotoquote:
Ooooohquote:
Grappig ja, geniaal, nou nee.quote:
quote:
quote:Alberta heeft haar hele leven in een gang gezeten. Nadat ze 2pac had doodgeschoten kreeg ze mad respect van haar homies en had ze ineens rood haar.
Die site is slecht, dit topic is een pareltje, begrijp je me niet verkeerdquote:Op vrijdag 12 juli 2013 22:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Het is geniaal!
Jij herkent gewoon geen kwaliteit.
quote:Sjaan verbrande altijd aan één kant van haar hoofd. Zelf zegt ze erover: "Ik verbrande altijd aan één kant van mijn hoofd".
quote:Ik vind het dolkomisch hoor, heel stereotype maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat een Fok!ker, GS-er of Viva-er zich heeft uitgeleefd
quote:nou hier is dus de "verslaafde Miranda"even!! Wat een KUT blog om het zo maar eens te noemen en ook nog één waar dus gewoon leugens bij staan!! deze"Miranda"is dus niet verslaafd aan alcohol, werkt gewoon 32 uur als verpleegkundige in een verpleeghuis, is moeder van 3 kids en heeft never en nooit toestemming gegeven om foto,s van mijn FB site af te halen om te gebruiken. DUS meneer Henk met je achterlijke blog en de redactie van LINDA, de klacht komt eraan. Wat een onzingedoe allemaal, heb er echt geen woorden voor.....groeten van *******.(alias alcoholverslaafde MIranda uit de blog)
quote:Op zondag 21 juli 2013 20:53 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Je moet er niet aan denken wat er kan gebeuren met al die fotootjes van halfnaakte koters
in een badje die er ongetwijfeld gepost gaan worden met dit weer
Mensen die niet weten hoe het internet werktquote:
quote:Sinds Jannie haar eigen webshop heeft opgericht in nepleren jasjes, is ze een echte aanpakker geworden. Businesswise windt zij iedereen om haar vinger met haar klanthousiasme. 'Dat glazen plafond, daar knal ik gewoon doorheen met m'n dominante kapsel.'
quote:
quote:''Jannie is een sterke vrouw, door de kraag vast te houden accentueert ze dit juist extra, naast het puike kapsel en de weinig verhullende kledij laat zij zien op en top vrouw te zijn. De zwoele blik gepaard met de slaapkamerogen zijn haar wapens in de strijd tegen faillissement''
Mooie toevoeging.quote:
Henk is echt een koningquote:Op maandag 22 juli 2013 00:00 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mooie toevoeging.
Dit verhelderende artikel stond toch nog niet in dit topic?
Achter de schermen bij Henk’s Fashion. ‘Lang haar staat armoedig’
Nee zij komt wel slim over zekerquote:
Waarom zou hij? Die mensen hebben hun foto's tenslotte zelf openbaar op internet gezet. Een wijze les imo voor dit soort naieve mensen die alles maar internet pleuren zonder er bij na te denken.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:17 schreef DroogDok het volgende:
Gaat "Henk" nog gezeik krijgen vanwege het gebruik van foto's die hij her en der van internet plukt?
Ik vind wel dat ze dat gelijk heeft...quote:
Anderen hun foto's delen of downloaden mag maar je mag ze niets in een negatieve generende context plaatsen omdat dit valt onder cyberpesten. En cyberpesten met foto's is geen lichte vorm.quote:Op maandag 22 juli 2013 07:22 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Waarom zou hij? Die mensen hebben hun foto's tenslotte zelf openbaar op internet gezet. Een wijze les imo voor dit soort naieve mensen die alles maar internet pleuren zonder er bij na te denken.
Dit inderdaad.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Anderen hun foto's delen of downloaden mag maar je mag ze niets in een negatieve generende context plaatsen omdat dit valt onder cyberpesten. En cyberpesten met foto's is geen lichte vorm.
Negatief? Dit is hartstikke positief! Die Henk hemelt ze alleen maar op. Ze mogen blij zijn met dit soort aandacht!quote:Op maandag 22 juli 2013 08:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
Anderen hun foto's delen of downloaden mag maar je mag ze niets in een negatieve generende context plaatsen omdat dit valt onder cyberpesten. En cyberpesten met foto's is geen lichte vorm.
Dan kunnen we het internet wel sluiten.quote:Op maandag 22 juli 2013 08:10 schreef GhpH het volgende:
[..]
quote:Gitta is voormalig luchtmachtofficier en besteedt heel wat aandacht aan haar uiterlijk. ‘Ik vind het belangrijk om goed voor de dag te komen. Ik vond dat zelfs belangrijker dan mijn carrière. Op een gegeven moment paste mijn vliegeniershelm niet meer op mijn hoofd. Toen ik moest kiezen tussen mijn kapsel of mijn baan, was de keuze snel gemaakt. Nu ben ik archeoloog. Ook best wel vet.’
Ik hou er niet van mensen belachelijk te maken, ik hou van alle.medemensen.quote:
De Viva-dames hebben iig de hooivorken al ter hand genomen:quote:Op dinsdag 23 juli 2013 00:34 schreef SpartaTurken het volgende:
Ik vermoed ook dat Henk gezeik gaat krijgen.
En ergens is dat ook wel terecht, ook al vind ik z'n updates erg vermakelijk.
Ongeneeslijk zieke mensen belachelijk maken is natuurlijk erg zielig. Heb trouwens nog steeds het idee dat ze weinig kunnen doen, want in principe hemelt hij alleen maar mensen op....lastig om te bewijzen dat het om (cyber)pesten gaat.quote:Inderdaad is het gewoon schandelijk te noemen wat hier en op facebook gebeurt.
Zo is ook een foto van een vriendin gebruikt die ongeneeslijk ziek is en waar hij echt vernederende dingen schrijft.
En als ik dan zie hoe sommigen hier reageren en lachen vind ik dat erg ongepast. Hoop echt dat dit jullie nooit overkomt, dat jullie ziek, gehandicapt zijn of wat dan ook en dan jullie foto's worden gestolen en onzinnige en zelfs kleinerende opmerkingen worden bijgeschreven.
dat het om sarcasme gaat ligt er natuurlijk wel errug dik bovenopquote:Op dinsdag 23 juli 2013 08:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Viva-dames hebben iig de hooivorken al ter hand genomen:
http://forum.viva.nl/foru(...)messages/200954/last
[..]
Ongeneeslijk zieke mensen belachelijk maken is natuurlijk erg zielig. Heb trouwens nog steeds het idee dat ze weinig kunnen doen, want in principe hemelt hij alleen maar mensen op....lastig om te bewijzen dat het om (cyber)pesten gaat.
Stekels? Je bedoelt "stiekels"?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar als ik het goed begrijp is dus elk kort kapsel bij een vrouw een kort pittig kapsel? het hoeven tegenwoordig geen gekleurde stekels meer te zijn om voor die titel in aanmerking te komen?
Dat inderdaadquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:15 schreef Apotheose het volgende:
Waarom zijn er trouwens nog steeds mensen (vrouwen) die denken dat dit echt is? Dat die Henk echt is wie ie is?'haha nou alsof die henk er leuk uit ziet... " reacties
!!!
Niet iedereen heeft een IQ boven de 85. Dat kun je ze dan ook weer niet verwijten, ze moeten het ook maar doen met wat ze gekregen hebben.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:15 schreef Apotheose het volgende:
Waarom zijn er trouwens nog steeds mensen (vrouwen) die denken dat dit echt is? Dat die Henk echt is wie ie is?'haha nou alsof die henk er leuk uit ziet... " reacties
!!!
dit idd... Ik vind dat kort haar ook best mooi kan staan. Neem een Halle Berry (ja ja, lang haar is beterquote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar als ik het goed begrijp is dus elk kort kapsel bij een vrouw een kort pittig kapsel? het hoeven tegenwoordig geen gekleurde stekels meer te zijn om voor die titel in aanmerking te komen?
ik denk dat het te maken heeft met het feit of de draagster van de coupe aantrekkelijk gevonden wordt of niet.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
dit idd... Ik vind dat kort haar ook best mooi kan staan. Neem een Halle Berry (ja ja, lang haar is beter)
[ afbeelding ]
dat is ook wel waar ja. ik heb een tante van bijna 60 die er van achteren uitziet alsof ze 25 is. Ik wed dat die al heel wat hosselaars heeft laten schrikken in de kroegquote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:19 schreef DroogDok het volgende:
Bij vrouwen van 50+ staat lang haar over het algemeen ook een beetje raar.
true. Vind het ook wel beter staan bij de jongeren dan bij de 50+ inderdaad.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:18 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
ik denk dat het te maken heeft met het feit of de draagster van de coupe aantrekkelijk gevonden wordt of niet.
niet aantrekkelijk: elke lengte is bij wijze van spreken een kort pittig kapsel
wel aantrekkelijk: nog steeds een hoop mensen die zich kwaad maken, maar de woorden pittig worden meestal niet gebruikt.
De moeder van Marco Borsato is daar een mooi voorbeeld van.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 11:19 schreef DroogDok het volgende:
Bij vrouwen van 50+ staat lang haar over het algemeen ook een beetje raar.
quote:hoi an ik vindt het ook allemaal maar vreemd en ik weet niet of henk ons voor de gek houdt of dat het echt een kapsalon is. Meschien is het allemaal wel een grapje ja en farmer jolanda heb je al klacht ingedient bij redactie van linda?
De lol van toen over vrouwen die expres kort rood haar namen om iedereen te laten zien dat ze lekker gek zijn/doen is overgegaan op het belachelijk maken van álle kortharige vrouwen, ongeacht welke haarkleur ze hebben en of het om 'lekker gek doen en de hele wereld mag het weten' gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
Heb jij ook zo'n kort kapseltje?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De lol van toen over vrouwen die expres kort rood haar namen om iedereen te laten zien dat ze lekker gek zijn/doen is overgegaan op het belachelijk maken van álle kortharige vrouwen, ongeacht welke haarkleur ze hebben en of het om 'lekker gek doen en de hele wereld mag het weten' gaat.
Lachwekkend om te zien hoe users populair en stoer denken te zijn terwijl ze de plank volkomen mis slaan.
De vrouwen vinden het zelf blijkbaar mooi. Maar ja, zij hoeven er niet naast te lopen. Egoistische mormels!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef Vogeltje88 het volgende:
![]()
Ik zal ze nooit snappen, die pittige kapsels.
Eén ding moet ik ze nageven met dit weer: ze hoeven meestal niet om een haarelastiekje of een klemmetje te denkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De vrouwen vinden het zelf blijkbaar mooi. Maar ja, zij hoeven er niet naast te lopen. Egoistische mormels!
nou zoveel moeite is dat toch niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Eén ding moet ik ze nageven met dit weer: ze hoeven meestal niet om een haarelastiekje of een klemmetje te denken
Kreeg 'm ook net meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:49 schreef OProg het volgende:
En dan denk je alles gehad te hebben, stuurt iemand deze foto naar Henk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
![]()
![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Zit die aan de chemo?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef AssiMar. het volgende:
Jannie is al jaren happy single. Al haar vriendinnen zijn getrouwd met kinderen, maar Jannie heeft het goed in haar eentje. 'Ik woon heerlijk in m'n appartement in BOLO (Bos en Lommer, voor de leken) en ik heb daar toch geen ruimte voor een man. Of een kind. Of een hond. Of vrienden. Of gezelschap... kakzooi...'
[ afbeelding ]
BOLOquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef AssiMar. het volgende:
Jannie is al jaren happy single. Al haar vriendinnen zijn getrouwd met kinderen, maar Jannie heeft het goed in haar eentje. 'Ik woon heerlijk in m'n appartement in BOLO (Bos en Lommer, voor de leken) en ik heb daar toch geen ruimte voor een man. Of een kind. Of een hond. Of vrienden. Of gezelschap... kakzooi...'
[ afbeelding ]
waarom heeft Jacoba geen witte kleren aan als ze op sensation white was?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef -niemand- het volgende:
[..]
BOLO![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sensation White was dit jaar weer een groot succes. Vele, in het wit geklede, bezoekers stroomden dit jaar weer richting de Amsterdam ArenA. Jacoba was erbij, en deed verslag.
'Oh man, echt niet normaal hoe lekker gek ik ben. Ik heb zeg maar de zomer best wel in mijn bol. Ik voel een warme gloed door mijn lichaam stromen. Ik hou echt van jullie allemaal. Wat een geweldig feest! Ik voel me echt zo lekker.'
Omdat Jacoba na een half uur al kwijt was, hebben we de situatie moeten reconstrueren in de studio.
deze is ook geweldig
geregistreerd op: dinsdag 2 april 2013 @ 18:14quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:50 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Het is hahahaha en niet haahahhaha.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |