quote:hoi an ik vindt het ook allemaal maar vreemd en ik weet niet of henk ons voor de gek houdt of dat het echt een kapsalon is. Meschien is het allemaal wel een grapje ja en farmer jolanda heb je al klacht ingedient bij redactie van linda?
De lol van toen over vrouwen die expres kort rood haar namen om iedereen te laten zien dat ze lekker gek zijn/doen is overgegaan op het belachelijk maken van álle kortharige vrouwen, ongeacht welke haarkleur ze hebben en of het om 'lekker gek doen en de hele wereld mag het weten' gaat.quote:Op dinsdag 23 juli 2013 10:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
maar als ik het goed begrijp is dus elk kort kapsel bij een vrouw een kort pittig kapsel? het hoeven tegenwoordig geen gekleurde stekels meer te zijn om voor die titel in aanmerking te komen?
Heb jij ook zo'n kort kapseltje?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:25 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
De lol van toen over vrouwen die expres kort rood haar namen om iedereen te laten zien dat ze lekker gek zijn/doen is overgegaan op het belachelijk maken van álle kortharige vrouwen, ongeacht welke haarkleur ze hebben en of het om 'lekker gek doen en de hele wereld mag het weten' gaat.
Lachwekkend om te zien hoe users populair en stoer denken te zijn terwijl ze de plank volkomen mis slaan.
De vrouwen vinden het zelf blijkbaar mooi. Maar ja, zij hoeven er niet naast te lopen. Egoistische mormels!quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:51 schreef Vogeltje88 het volgende:
![]()
Ik zal ze nooit snappen, die pittige kapsels.
Eén ding moet ik ze nageven met dit weer: ze hoeven meestal niet om een haarelastiekje of een klemmetje te denkenquote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:53 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
De vrouwen vinden het zelf blijkbaar mooi. Maar ja, zij hoeven er niet naast te lopen. Egoistische mormels!
nou zoveel moeite is dat toch niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Eén ding moet ik ze nageven met dit weer: ze hoeven meestal niet om een haarelastiekje of een klemmetje te denken
Kreeg 'm ook net meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:49 schreef OProg het volgende:
En dan denk je alles gehad te hebben, stuurt iemand deze foto naar Henk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
![]()
![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Zit die aan de chemo?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef AssiMar. het volgende:
Jannie is al jaren happy single. Al haar vriendinnen zijn getrouwd met kinderen, maar Jannie heeft het goed in haar eentje. 'Ik woon heerlijk in m'n appartement in BOLO (Bos en Lommer, voor de leken) en ik heb daar toch geen ruimte voor een man. Of een kind. Of een hond. Of vrienden. Of gezelschap... kakzooi...'
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |