nou zoveel moeite is dat toch niet?quote:Op dinsdag 23 juli 2013 21:54 schreef Vogeltje88 het volgende:
[..]
Eén ding moet ik ze nageven met dit weer: ze hoeven meestal niet om een haarelastiekje of een klemmetje te denken
Kreeg 'm ook net meequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:49 schreef OProg het volgende:
En dan denk je alles gehad te hebben, stuurt iemand deze foto naar Henk.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!!!
![]()
![]()
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
Zit die aan de chemo?quote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef AssiMar. het volgende:
Jannie is al jaren happy single. Al haar vriendinnen zijn getrouwd met kinderen, maar Jannie heeft het goed in haar eentje. 'Ik woon heerlijk in m'n appartement in BOLO (Bos en Lommer, voor de leken) en ik heb daar toch geen ruimte voor een man. Of een kind. Of een hond. Of vrienden. Of gezelschap... kakzooi...'
[ afbeelding ]
BOLOquote:Op woensdag 24 juli 2013 15:31 schreef AssiMar. het volgende:
Jannie is al jaren happy single. Al haar vriendinnen zijn getrouwd met kinderen, maar Jannie heeft het goed in haar eentje. 'Ik woon heerlijk in m'n appartement in BOLO (Bos en Lommer, voor de leken) en ik heb daar toch geen ruimte voor een man. Of een kind. Of een hond. Of vrienden. Of gezelschap... kakzooi...'
[ afbeelding ]
waarom heeft Jacoba geen witte kleren aan als ze op sensation white was?quote:Op vrijdag 26 juli 2013 17:27 schreef -niemand- het volgende:
[..]
BOLO![]()
![]()
[ afbeelding ]
Sensation White was dit jaar weer een groot succes. Vele, in het wit geklede, bezoekers stroomden dit jaar weer richting de Amsterdam ArenA. Jacoba was erbij, en deed verslag.
'Oh man, echt niet normaal hoe lekker gek ik ben. Ik heb zeg maar de zomer best wel in mijn bol. Ik voel een warme gloed door mijn lichaam stromen. Ik hou echt van jullie allemaal. Wat een geweldig feest! Ik voel me echt zo lekker.'
Omdat Jacoba na een half uur al kwijt was, hebben we de situatie moeten reconstrueren in de studio.
deze is ook geweldig
geregistreerd op: dinsdag 2 april 2013 @ 18:14quote:Op vrijdag 26 juli 2013 18:50 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Het is hahahaha en niet haahahhaha.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |