Annet geniet volop van het warme weer afgelopen week. 'Ik heb natuurlijk altijd vakantie met m'n uitkering, maar nu we met het hele gezin naar de naturistencamping kunnen voelt het alsof we echt even helemaal weg zijn. Los van alle verplichtingen, en je voelt je helemaal gelijk met de rest. Uiteindelijk ben je allemaal mens.' Bij dit fantastische verhaal kan Henk alleen maar een oude quote uit de kast halen. 'Mooi weer opscheer!'
Dirkje is een trotse alleenstaande moeder met een LAT-relatie. 'Maar mijn dochter komt altijd op de eerste plek', legt ze uit. 'Ze is ook mijn beste vriendin. Onder het genot van een breezertje bespreken we alles, van rekensommen tot menstruatiepijn. En soms ga ik met haar naar de disco, lekker dansen tot in de late uurtjes. Ze is al zo volwassen voor een kind van 9.'
Alcoholvrij bier is als een BH aan de waslijn...het beste is eruit. There are only 10 types of people in this world: those who understand binary, and those who don't.
Toen Martine vorige week in de salsaclub stond te locken en poppen, ontstond er ineens een bitchfight tussen haar en de buurvrouw. 'Voordat ik het doorhad had ze m'n kekke blauwe extensions te pakken. De volgende dag moest ik noodgedwongen een nieuw kapsel aanmeten, maar achteraf was dat de beste dag uit m'n leven. Met m'n rode korte koppie kan ik me nog verder laten gaan in da club en heb ik sinds kort zelfs een relatie met 50 cent.'