Ik ben +/- 10 cm groter, dus dan ga ik het maar niet eens proberenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben er stiekem ook wel wat groot voor (terwijl ik 'maar' 1.83 ben). Als ik op de FZ stap dan heb ik toch meer het idee dat ik er comfortabel op zit. Maar de wendbaarheid van die SRX is heerlijk voor stadritjes of naar het strand.
Die past er zeker niet in hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wellicht dat SD dit even wil testen
Dat snap ik echt niet, hoe hou je dat vol?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:47 schreef The6thgate het volgende:
Ik wil ook motorrijden! Vorig jaar m'n rijbewijs gehaald, maar helaas nog niet genoeg geld omdat reisjes en verhuizen prioriteit hadden sindsdienHet kriebelt wel weer als een malle.
Over een paar weken maar een dagje een motor huren. Ben wel geinteresseerd in de Honda CB500S/X dus wordt het gelijk even een proefritjeAan de andere kant denk ik dat ik volgend jaar eerst een budget motor ga kopen wegens gebrek aan fatsoenlijke stalling.
Wel nice, maar niet zo slim idd.quote:
Je kan ook al precies raden waar het mis gaat. Landweggetjes, no problem, maar zodra hij interessant wil gaan doen met geitepaadjes is'ie de sjaak.quote:
Ik vind nog steeds dat je triples bouwen aan Triumph moet overlaten, die doen dat immers al sinds jaar en dag. Dit blok heeft straks ongetwijfeld weer kinderziektes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
links de nieuwe 3cilinder van Yamaha en rechts een nog niet eerder gespotte 2 cilinder van ongeveer 900cc (opvolger van de motor die in de TDM zit?)
tja als iedereen zo zou denken reden we steam powered motorenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:36 schreef Dekatria het volgende:
Dit blok heeft straks ongetwijfeld weer kinderziektes.
Je begrijpt wel wat ik bedoel - er zal eerst een paar jaar overheen moeten voor het die befaamde Japanse betrouwbaarheid kan bezigen. Ondertussen zit Triumph ook niet stil.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja als iedereen zo zou denken reden we steam powered motoren
ik hoef voorlopig nog geen nieuwe fiets dus komt goed uitquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel - er zal eerst een paar jaar overheen moeten voor het die befaamde Japanse betrouwbaarheid kan bezigen. Ondertussen zit Triumph ook niet stil.
Preaching to the choir.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef Yreal het volgende:
Weer even met de fzr op stap. Toch wel een erg fijne snelweg motor...
Ik volgens mij wel eens van Anne gehoord dat het normaal schijnt te zijn in .de dat ze snoepies meesturen als je wat op Iebee hebt gekauft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt he die beertjes waren het eerste wat ik uitpakte![]()
gewoon bij offtheroad besteldquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel eens van Anne gehoord dat het normaal schijnt te zijn in .de dat ze snoepies meesturen als je wat op Iebee hebt gekauft.
Dat is ook Duits heahquote:
oh echtquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is ook Duits heah.
Het is in ieder geval iets typisch Duits om Haribo snoepjes mee te sturen.
Had ik laatst ook jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel eens van Anne gehoord dat het normaal schijnt te zijn in .de dat ze snoepies meesturen als je wat op Iebee hebt gekauft.
[ ] geschiktquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
10 augustus sta ik op het Sziget festival in Boedapest hard te feesten. Helaasch weer geen rit...
Als ik de keuze had dan wist ik het ook welquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
10 augustus sta ik op het Sziget festival in Boedapest hard te feesten. Helaasch weer geen rit...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als ik de keuze had dan wist ik het ook wel
oh wacht effe, ik heb een fzs 600quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Preaching to the choir.....
FZR
Hint: http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
Sziget wil ik ook nog een keer heen, lijkt me heel erg vetquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
ligt er een beetje aan waar je hem neer zetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:18 schreef staticdata het volgende:
Wordt parkeren op de Stoep in Rotterdam gedoogd? Zal haast wel maar hoor graag de ervaringen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan waar je hem neer zetzou hem niet midden op de lijnbaan zetten
Nee weet het, maar wilde even voor oordoppen gaan, dus dan zou het voor de winkel zijn. Maar die jongens daar hebben natuurlijk vlugge vingertjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar zou ik hem sowieso niet graag op straat laten staan of het nou gedoogd is of niet![]()
Yep, zolang je maar niet in de weg staatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:18 schreef staticdata het volgende:
Wordt parkeren op de Stoep in Rotterdam gedoogd? Zal haast wel maar hoor graag de ervaringen
Doorwaaier? Nette jas verder voor dat geld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:39 schreef klawie het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe jack 4 tientjes bij motozoom stuk veiliger als een tshirt
http://www.nu.nl/binnenla(...)val-motorrijder.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef Yreal het volgende:
Net wel een ernstig ongeluk gebeurd op de a20. Ik zag een harley, trauma heli en een 14% gebakje...
FZR was toch de voorloper van de YZF meen ik?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Preaching to the choir.....
FZR
Hint: http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
ik stond uiteindelijk vooraanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)val-motorrijder.html
Haha! Moooooooiquote:
Ben wel benieuwd naar de toedracht.quote:
Ai dat klinkt wel heel naarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Yreal het volgende:
Maatje van mij moet een jaar revalideren na zijn crash van gisteren ... Fack..
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
oja in twente staat het hek los ipv open
Think before you leapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Yreal het volgende:
Maatje van mij moet een jaar revalideren na zijn crash van gisteren ... Fack..
In Limburg ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
Was je toevallig in ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
ja, vondt ik ook nu nog een spijkerbroekje erbij en dan rij ik veilig rondquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doorwaaier? Nette jas verder voor dat geld.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar om volgekalkt te worden
gaat er nog iemand mee deka??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar om volgekalkt te worden
De linker is de helm die ik dagelijks gebruik. De rechter wordt tenslotte geveild, dus dan moet ik wel een eigen helm hebbenquote:
Meten is weten. Ik zou wel iets van een plank gebruiken ivm doorzakken van de deurpost.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Piles het volgende:
Vraagje voor de kenners: ga ik hier een motor naar binnen krijgen, of is dat echt onmogelijk?
Uiteraard, maar met een motor door zo'n gangetje zou wel te doen zijn?quote:
Que?quote:Ik zou wel iets van een plank gebruiken ivm doorzakken van de deurpost.
Ligt er een beetje aan wat voor motor, maar dat had je vast zelf ook al bedachtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Piles het volgende:
Vraagje voor de kenners: ga ik hier een motor naar binnen krijgen, of is dat echt onmogelijk?
Grote foto
Mijn berging is de deur rechtuit en groot genoeg. Alleen deur/gang lijkt me lastig worden.
Woensdag eindelijk mn rijbewijs afhalen, dus nu rondkijken voor een motorMorgen alvast maar voor kleding shoppen
De deur die naar binnen opengaat lijkt me wel lastig. Beperkt de breedtequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, maar met een motor door zo'n gangetje zou wel te doen zijn?
[..]
Que?
Filerijden jongeuhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:16 schreef Piles het volgende:
Uiteraard, maar met een motor door zo'n gangetje zou wel te doen zijn?
Als je enkel met je motor over die deurpost heenrijdt leunt er even 100 kilo op een klein gebied op die deurpost, kan je wellicht gezeik mee krijgen. Een brede plank verspreid dat gewicht over een groter gebied, en maakt bovendien de drempel makkelijker om overheen te rijden.quote:Que?
Als ik op een deurpost ga staan leunt er ook even 100 kilo op een klein gebied. Moet ik nu voortaan ook een plank op de deurpost leggen als ik er op stap?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Filerijden jongeuh
[..]
Als je enkel met je motor over die deurpost heenrijdt leunt er even 100 kilo op een klein gebied op die deurpost, kan je wellicht gezeik mee krijgen. Een brede plank verspreid dat gewicht over een groter gebied, en maakt bovendien de drempel makkelijker om overheen te rijden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:37 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als ik op een deurpost ga staan leunt er ook even 100 kilo op een klein gebied. Moet ik nu voortaan ook een plank op de deurpost leggen als ik er op stap?
Lijkt me dat die deurpost niet zweeft boven de grond maar gewoon ergens op ligt. Als je een motor naar binnen rijdt zou dat geen problemen mogen opleveren lijkt mij?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:37 schreef Tankiej het volgende:
Als ik op een deurpost ga staan leunt er ook even 100 kilo op een klein gebied. Moet ik nu voortaan ook een plank op de deurpost leggen als ik er op stap?
Is betonnen dorpel volgens mij ja, die gaat vast niet kapotquote:Edit:
Daarnaast lijkt de onderkant ook nog van steen/beton te zijn?
Voorkomen is beter dan genezen enzoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:37 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Lijkt me dat die deurpost niet zweeft boven de grond maar gewoon ergens op ligt. Als je een motor naar binnen rijdt zou dat geen problemen mogen opleveren lijkt mij?
Als ik mijn Alp met dat brede stuur hier in krijgquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Piles het volgende:
Grote foto
Mijn berging is de deur rechtuit en groot genoeg. Alleen deur/gang lijkt me lastig worden.
Woensdag eindelijk mn rijbewijs afhalen, dus nu rondkijken voor een motorMorgen alvast maar voor kleding shoppen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen enzomaar zal wel loslopen. Ik denk, ik zeg het ff.
Ah, primaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als ik mijn Alp met dat brede stuur hier in krijg
[ link | afbeelding ]
dan moet dat bij jou ook wel lukken
De deur is hier ook erg smal en ik moet de motor schuin zetten en met het stuur van links naar rechts bewegen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
FZR was toch de voorloper van de YZF meen ik?
Wist het niet meer zeker.quote:
Heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef picodealion het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Schade valt bij nader inspectie mee, mijn vrienden hadden wat overdreven. Uiteraard weer een en ander kapot/weg (stuurgewicht, knipperlicht, voetsteuntjes rechts) en wat kuipschade maar dat overleeft 'ie allemaal wel.
Grootste probleem is de voorvork, die ongeveer 45 graden is gebogen. Met het stuur recht rijd ik een lekker strak bochtje naar rechts. Of het voorwiel en alles daarbij nog goed is ga ik later eens rustig bekijken. Zal al met al toch nog wel in de kosten lopen voor zo'n goedkope motor, dus wie weet maak ik er een hobbyprojectje van en neem ik een vervanger in de tussentijd.
Zelf gaat het weer wat beter, maar ik heb toch echt veel last van mijn nek. Snel maar even naar de huisarts, en in de tussentijd lekker veel plat liggen. Foto's komen wel als ik weer fatsoenlijk achter de pc kan zitten.
Hoezo een grafding? Je bent zeker weer te lang?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:51 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
rondgereden op deze vandaag. Wat een grafdingMaar hijs wel mooi
niet lullig bedoeld hoor maar een motor die 2 keer de greppel in is gevlogen zou ik proberen in onderdelen te verkopen want ik zou er persoonlijk niet meer op gaan rijden zeker niet zoals je de voorkant omschrijftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef picodealion het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Schade valt bij nader inspectie mee, mijn vrienden hadden wat overdreven. Uiteraard weer een en ander kapot/weg (stuurgewicht, knipperlicht, voetsteuntjes rechts) en wat kuipschade maar dat overleeft 'ie allemaal wel.
Grootste probleem is de voorvork, die ongeveer 45 graden is gebogen. Met het stuur recht rijd ik een lekker strak bochtje naar rechts. Of het voorwiel en alles daarbij nog goed is ga ik later eens rustig bekijken. Zal al met al toch nog wel in de kosten lopen voor zo'n goedkope motor, dus wie weet maak ik er een hobbyprojectje van en neem ik een vervanger in de tussentijd.
Zelf gaat het weer wat beter, maar ik heb toch echt veel last van mijn nek. Snel maar even naar de huisarts, en in de tussentijd lekker veel plat liggen. Foto's komen wel als ik weer fatsoenlijk achter de pc kan zitten.
Ook, en ik moet opmerken dat er een 25kw setje inzat, dus dat kreng was niet vooruit te brandenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef JK het volgende:
[..]
Hoezo een grafding? Je bent zeker weer te lang?
Ik heb op de naked gereden en vond het best een fijn ding. Ik had 'm zo kunnen hebben in mijn poule... het is alleen dat ik geen fan ben van 4-cilinders, omdat die dingen gewoon vragen om knetterhard mee te gaan. Ondanks dat ik al een jaar of 13 op de motor zit, moet het gewoon los gaan.
Ohja, jij zit nog met het lichte rijbewijs he. Nee, dan is er geen donder aan. Ga er maar eens op rijden als ie vol vermogen heeft. Is ie nog vrij tam, maar nog best leuk voor als je niet meteen je rijbewijs wilt inleveren (al is dat wel heel goed mogelijk). Prima beginnersding.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook, en ik moet opmerken dat er een 25kw setje inzat, dus dat kreng was niet vooruit te branden
Ik heb ook de halve kuip wel eens bereden, die was toch leuker. Maar ik ben ook wel heel blij dat ik gewoon een wat tammere motor heb. Ookal is het rijden met andere niet heel spannend, maar voor het rijbewijs is het wel goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:23 schreef JK het volgende:
[..]
Ohja, jij zit nog met het lichte rijbewijs he. Nee, dan is er geen donder aan. Ga er maar eens op rijden als ie vol vermogen heeft. Is ie nog vrij tam, maar nog best leuk voor als je niet meteen je rijbewijs wilt inleveren (al is dat wel heel goed mogelijk). Prima beginnersding.
Helemaal niet!quote:
M'n Alp is behalve de CBF lesmotor destijds vooralsnog m'n enigequote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Hoeveel verschillende motoren hebben jullie eigenlijk allemaal al gereden?
nog nooit op iets anders gereden?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
M'n Alp is behalve de CBF lesmotor destijds vooralsnog m'n enige
Ik heb geen 50 proefritten op minstens zoveel verschillende motoren nodig, unlike other people I knowquote:
Mijne enige proefrit ooit is op de kawa geweestquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik heb geen 50 proefritten op minstens zoveel verschillende motoren nodig, unlike other people I know
Het leken er in elk geval veel meerquote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:12 schreef Yreal het volgende:
[..]
Mijne enige proefrit ooit is op de kawa geweest
jij moet dan uit de buurt komenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:36 schreef Yreal het volgende:
Bij hans van wijk vonden ze trouwens niks toen ik zei dat ik hem niet zo stabiel vond rijden. Maar na mijn valpartij heb ik gezegd, fix hem maar helemaal. En bij goedhart kwamen ze dus op kapotte spaken. Morgen maar eens terug dan.
gs450 (pre rijbewijs era), cb500, meerdere transalps, Gsx600f, FZR1000, cr500, nog iets offroads achtigs, F650 Dakar en de Busa.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
Ok, dank voor de tipquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:56 schreef Salatrel het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld hoor maar een motor die 2 keer de greppel in is gevlogen zou ik proberen in onderdelen te verkopen want ik zou er persoonlijk niet meer op gaan rijden zeker niet zoals je de voorkant omschrijft
Nog maar vier.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
72 stuks. Ik zal jullie de lijst besparen.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 23:09 schreef Yreal het volgende:
kan ze hem net zo goed verkopenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:50 schreef Anne het volgende:
Ging Mickeys met d'r brommert trouwens ook niet door het huis ofzoiets?
En van een oud vr.. Oké, dat gaat te furr..quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:00 schreef Salatrel het volgende:
[..]
kan ze hem net zo goed verkopen
"altijd binnen gestaan"
Dus? Het gaat om 't verzekerde gedeeltequote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:36 schreef JK het volgende:
Op een motor houden ze je minder snel aan, heb ik het idee.
Dan moet het verzekerde gedeelte je toch ook aan je reet roesten?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus? Het gaat om 't verzekerde gedeelte. Het zal mij aan mijn reet roesten of ie een bekeuring krijgt of whatever.
je toch op een harley dag toch juist meer monteurs verwachtenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:43 schreef Dekatria het volgende:
Motor pas dinsdag klaar op z'n vroegst, want vandaag "is het Harley dag" en staat er maar 1 monteur in de garage
Die sleutelen buiten aan alle Harley's, voor het Japanse grut is één monteur op zaterdag genoeg.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:55 schreef Salatrel het volgende:
[..]
je toch op een harley dag toch juist meer monteurs verwachten
Je zou 't bijna vermoeden dat ze er zo over denkenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:57 schreef JK het volgende:
[..]
Die sleutelen buiten aan alle Harley's, voor het Japanse grut is één monteur op zaterdag genoeg.
Van een kale kip valt alleen niet te plukken.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:41 schreef JK het volgende:
[..]
Dan moet het verzekerde gedeelte je toch ook aan je reet roesten?
Ze plukken 'm zelf wel kaal als ie wat flikt.
die op speurders staat?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:09 schreef Sounddragon het volgende:
Morgen kijken bij een dikke geel/witte XJR1200
Ehhh.. weenie, heb hem nu van MP, staat al een poosje te koop voor wehnug.. 80K erop zwart blok.. Zevenaar.quote:
oh andere dan die vn speurders staat in zeistquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ehhh.. weenie, heb hem nu van MP, staat al een poosje te koop voor wehnug.. 80K erop zwart blok.. Zevenaar.
Ik zie het, da's een mooie idd , maar veel km's én een redelijk hoge prijs, tevens poetsfiets.. ik heb liever een bruikbare.. die waar ik morgen ga kijken heeft een meer marktconforme prijs, en voor dat geld kan ik er nog aardig wat aan verhapstukken om hem op smaak te brengen.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:28 schreef Salatrel het volgende:
[..]
oh andere dan die vn speurders staat in zeist
denk niet dat sd daar blij mee is als je reet roestquote:Op zaterdag 13 juli 2013 10:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Dus? Het gaat om 't verzekerde gedeelte. Het zal mij aan mijn reet roesten of ie een bekeuring krijgt of whatever.
Bietje cola erop, dan verdwijnt dat zo.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:41 schreef klawie het volgende:
[..]
denk niet dat sd daar blij mee is als je reet roest
Net nog gecheckt; niks aan te zien.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:41 schreef klawie het volgende:
[..]
hahahahaquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Net nog gecheckt; niks aan te zien.
Schuurt lekker die Spaanse kraag johquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:41 schreef klawie het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze met iets anders schuurtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:23 schreef stinkie het volgende:
[..]
Schuurt lekker die Spaanse kraag joh
Hij zal de motor allicht verzekerd hebben en dan krijgt de benadeelde gewoon geld van de verzekering en die zal het dan wel verhalen bij de veroorzaker. En anders heb je nog het waarborgfonds. Maar het klopt, het is niet slim om zo te gaan rijden zonder motorrijbewijs.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Van een kale kip valt alleen niet te plukken.
Ik heb liever dat dat offtopic geleuter een beetje achterwege blijft.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 13:24 schreef klawie het volgende:
[..]
ik heb liever dat ze met iets anders schuurt
Hard rechtdoorquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:00 schreef Salatrel het volgende:
Was jij niet diegene die voor elk knikje in de weg op. de rem ging? Wat moet jij nou met een R1?
Of hij had een BMW C1.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
Eigen schuld; natuurlijke selectie noemen we dat. Hard, maar waar. Stomme mongol.
Dat. Hard rijden, geen helm en een afslaande auto inhalenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:34 schreef Sounddragon het volgende:
Eigen schuld; natuurlijke selectie noemen we dat. Hard, maar waar. Stomme mongol.
had voorkomen kunnen worden met een APK plichtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 15:23 schreef Geerd het volgende:
http://www.politie.nl/nie(...)d&utm_medium=twitter
Oja? Hoe dan?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:04 schreef Salatrel het volgende:
[..]
had voorkomen kunnen worden met een APK plicht
hard rechtdoor ;pquote:Op zaterdag 13 juli 2013 14:00 schreef Salatrel het volgende:
Was jij niet diegene die voor elk knikje in de weg op. de rem ging? Wat moet jij nou met een R1?
Google effe op 'sarcasme', er gaat een wereld voor je openquote:
Zoiets zou wel kunnen. Een of andere beveiliging dat er een helm aangesloten moet zijn en er een hoofd in zit.quote:
Ik ben een expert, dat was geen sarcasme op mijn radar maat.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Google effe op 'sarcasme', er gaat een wereld voor je open
verzekaar keert ook uit, maar omdat niet aan de eisen van de polis is voldaan gaan ze weer verhalenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 12:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Van een kale kip valt alleen niet te plukken.
hard rechtdoor...quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:26 schreef klawie het volgende:
[..]
daar doe je mij meer plezier mee fsn over een dijk rijden
Ga dragracenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:26 schreef klawie het volgende:
[..]
daar doe je mij meer plezier mee fsn over een dijk rijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:41 schreef Vinniiee het volgende:
Tjakkaaaaaa!mooi gedaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee, maar dat bochtenverhaal moet je ook weer kunnen, hmm?quote:
Tjakkaaaaaa!de afdeling bak en braad did it againSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit 'ie nou niet vreselijk voor je toerenteller?De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Klopt, maar het zit wel vastquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
de afdeling bak en braad did it again![]()
Zit 'ie nou niet vreselijk voor je toerenteller?
Kijk jij daarna?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
de afdeling bak en braad did it again![]()
Zit 'ie nou niet vreselijk voor je toerenteller?
Die kan ik tot 120 lezen, en mocht ik daarna de snelheid willen weten kijk ik op de GPSquote:
Bij de 120 schiet tie der voor, dus heb je geen last van ding zelf geeft ook wel snelheid aan neem ik aan?quote:
Ah oke, dat moet ik nog onder de knie krijgen. Ik rij standaard te hard.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Die kan ik tot 120 lezen, en mocht ik daarna de snelheid willen weten kijk ik op de GPS
Maar 9/10 is snelheid gewoon op gevoel
Ik ook, maar dat wil niet zeggen dat je er geen gevoel voor hebtquote:Op zaterdag 13 juli 2013 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah oke, dat moet ik nog onder de knie krijgen. Ik rij standaard te hard.
heb dat helemaal niet ingevuldquote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:05 schreef Vinniiee het volgende:
Vraagje aan de Garmin gebruikers, wat vullen jullie in bij de gemiddelde snelheden?
[ afbeelding ]
Snelweg
Autoweg
"Andere" wegen
Buiten bebouwde kom
Binnen bebouwde kom
Tjakkaaaaaa!Welke ZUMO is dat (en wat kost die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.)
Wie dit leest is gek
Gheghequote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
heb dat helemaal niet ingevuldken dat hele menuutje niet
Zumo 350LM, weet zo niet meer wat hij kostte.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 18:08 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Welke ZUMO is dat (en wat kost die?)
ja, vaker als op de kmsquote:
Kroonplaat is te klein (moeren zitten in de weg). Tanktas, dus daar kan niet n die kamelen bult is ook niet ideaalquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:31 schreef Sounddragon het volgende:
Op je po, ergens tegen je kuip of tank geplakt, aan je knie, op je tank, aan je voorvork, ergens boven je uitlaat achterwaarts gericht.. moet lukken
Zou je nog terug kunnen naar 54pk ja?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
Kroonplaat is te klein (moeren zitten in de weg). Tanktas, dus daar kan niet n die kamelen bult is ook niet ideaal
Navigatie was ook al zo'n gekut. Ik ga wel weer een TA rijden
Oeh, een ekte BIG Big bouwenquote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:36 schreef Salatrel het volgende:
Koop een DR en hang dat busa blok erin. BL zit altijd zo te keutel en over de uit wissel mogelijk heden van suzuki
Wromnie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:54 schreef klawie het volgende:
kon het niet eens worden met de eigenaar van de r1
Welk bouwjaar en hoeveel km heeft ie gelopen? Onderhoudshistorie?quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:03 schreef klawie het volgende:
[..]
kreeg maar 1000 euro terug voor die van mij en dat vindt ik iets te gek
2001 en nog geen 13dkm gelopen verder heb ik behalve een gebruikersboekje niksquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welk bouwjaar en hoeveel km heeft ie gelopen? Onderhoudshistorie?
Jouw motor dus...
toen ik hem kocht remde hij bijna niet maar dat heb ik gemaakt waren me remschijven en stuurde zwaar dacht dat hij krom was maar me voorband stond op 0.5barquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:26 schreef Salatrel het volgende:
Nou 1000km per jaar gemiddeld en er was toch eea mis mee? Geen historie bekend zou ik ook geen risico mee willen nemen
nope 35 kwquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:29 schreef Vinniiee het volgende:
Wat Sala zegt.
Heb jij niet nog een 25kW-rijbewijs?
je moet wat he ik zoek gwn een motor die mooi is en een 4 cilinderquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:35 schreef Salatrel het volgende:
Een R1 op 35kw? Dat is 48pkuit een R1.
Wel echt een klawie actie
omdat???quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:39 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Kan wel wezen, maar een R1 op 35kW zal je weggedrag ernstig verkrachten.
Omdat dat ding gebouwd is voor 3x zoveel vermogen, en je nu dus ook 3x minder zoveel power hebt om hetzelfde gewicht rond te douwen. M.a.w: dat ding is niet vooruit te branden.quote:
dus de truc is dan eigelijk een motor die dicht bij de 35kw zit te zoeken???quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:44 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Omdat dat ding gebouwd is voor 3x zoveel vermogen, en je nu dus ook 3x minder zoveel power hebt om hetzelfde gewicht rond te douwen. M.a.w: dat ding is niet vooruit te branden.
Maar oké, als jij een motor wilt kopen 'omdat ie mooi is', moet je dat vooral doen
Yes.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:48 schreef klawie het volgende:
[..]
dus de truc is dan eigelijk een motor die dicht bij de 35kw zit te zoeken???
Het zal vast wel wennen. Maar het is 54 pk op een lichtere motor met een totaal ander rijgedrag.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou je nog terug kunnen naar 54pk ja?
Juicyhil rijdt een 650, schiet hem ff aanquote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:53 schreef klawie het volgende:
en wat denken jullie dan van de nieuwe transalp uit 2004 ongv???
En het mag niet, want max 70kw. R1 mag alleen naar 25kw.quote:Op zaterdag 13 juli 2013 23:35 schreef Salatrel het volgende:
Een R1 op 35kw? Dat is 48pkuit een R1.
Wel echt een klawie actie
XL600Vquote:Op zondag 14 juli 2013 01:21 schreef Yreal het volgende:
Xt660 x/z/r is kwa 35kw je beste keus denk ik.
ik ben naar Hans van Wijk gegaan die forma wel in het assortiment had maar de Adventure niet standaard heeft. kon ze wel op zicht bestellen voor me in de maat die ik dacht te moeten hebben zodat ik kon passen.quote:Op zondag 14 juli 2013 01:24 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
XL600V
Vandaag ook effe gekeken naar een mooie crosslaars, helaas was enkel maatje 40 aanwezig![]()
Nu twijfel ik tussen deze http://www.24mx.nl/motorc(...)/cross-laarzen-/k72/
en deze http://www.louis.de/_2090(...)r_gr&artnr_gr=202488
Neig toch naar de eerste want die van Louis heeft dat jubileum merkje erop![]()
Moet ik crosslaarzen een maatje te groot kopen?
typisch altijd jaquote:Op zondag 14 juli 2013 12:28 schreef Sounddragon het volgende:
Naais; sta net last minute Anne d'r navi te fiksen om naar die XJR te gaan kijken belt ie dattie hem verkocht heeft.. MP -> jeuj![]()
Zo es effe kijken of ik die van Speurders te pakken krijg; dan maar naar Zeist en een paar tientjes meer
En nou zit ik te bieden op dat andere ding; zit er een bijdehandje me de hele tijd te overbieden... eigenaar net al gebeld, die is onderweg, volgens mij met de vrachtwagen, die is dinsdagavond pas thuisquote:
afspraak gemaakt dan? Of door naar iets anders?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En nou zit ik te bieden op dat andere ding; zit er een bijdehandje me de hele tijd te overbieden... eigenaar net al gebeld, die is onderweg, volgens mij met de vrachtwagen, die is dinsdagavond pas thuis
Neuh, ik wacht effe af, moet ook gewoon werken, en Zeist is nou niet echt om de hoek. Heb er nog een heel zwikkie open staan, ook een paar Bandits, die zijn heel betaalbaar, maar ik vind dat op een 1000+cc brommer een dubbele uitlaat hoort (symmetriequote:Op zondag 14 juli 2013 13:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
afspraak gemaakt dan? Of door naar iets anders?
Neh, vinnik niet echt mooi; ik wil een meer oldskool naked. V-twin is wel kewl, maar geen eis.quote:Op zondag 14 juli 2013 13:22 schreef JK het volgende:
Yamaha Bulldog BT1100 dan? Ook dubbele uitlaten, V-Twin... ik vind het geluid uit dat ding mooi, ding zelf rijd ook lekker rustig en laag in toeren, snel 15pk extra er bij te krijgen.. wel een beetje zwaar... maarja, het is geen 4-cil. Al kan ik zelf niet rustig rijden met 4-cilinders. Ook niet met 3-cilinders.
Wat denk je zelf?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:28 schreef JK het volgende:
En de 2013 Honda CB1300 waarschijnlijk te duur?
Ik kan niet in je portomonnee kijken.quote:
In mijn portemonnee zit iets van 60¤ denk ikquote:Op zondag 14 juli 2013 13:35 schreef JK het volgende:
[..]
Ik kan niet in je portomonnee kijken.![]()
Ik bedoel trouwens de CB1100, de 1300 is in NL niet te krijgen als 2013 model.
12.999 euro.
1200s idd, ik hoef niet het nieuwste van het nieuwstequote:Op zondag 14 juli 2013 13:44 schreef JK het volgende:
En die Bandits waar je naar kijkt, zijn dat 1200's of 1250's? Al hoewel.. denk dat je nog geen 1250's voor onder de 4K kan krijgen.
Meestal wil ik zelf ook niet meer dan 5K voor een motor uitgeven hoor.
Het is voor erbij... en een auto wil ik ook niet veel voor geven, al kostte de laatste mij iets van 6000 2e hands. Mooi zat. Het zal nooit mee waard worden. Tenzij je echt een pareltje te pakken hebt, maar die koop je nu ook niet voor weinig.
zrx1200 niks?quote:Op zondag 14 juli 2013 13:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
1200s idd, ik hoef niet het nieuwste van het nieuwsteMoet gewoon een net ding zijn. Opknapper is ook wel OK, maar daar moet dan ook de prijs naar zijn.
quote:Op zondag 14 juli 2013 13:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neh, vinnik niet echt mooi; ik wil een meer oldskool naked. V-twin is wel kewl, maar geen eis.
Andere kanshebber is de Soes GSX1400, al lijkt me dat weer een logge bak, maar wel mooi
je bent geen fan dus?quote:Op zondag 14 juli 2013 14:26 schreef Anne het volgende:
Het ziet eruit alsof de motor een noodstop heeft gemaakt en de neus nog een stukje door is gereden.
Ah, ok, dikke power zonder die 'gesmolten kuipwerk-look' dat zijn pluspuntenquote:
Anne is sowieso geen fan van nakeds geloof ik, of iig niet die modellen waar ik nu naar kijkquote:
GSX1400 een Busa blok? Tijd om een bril op te zetten!quote:
Ik denk dat 1 op 16 ook wel te halen is als je rijdt zoals je op de rijschool hebt geleerdquote:Op zondag 14 juli 2013 21:43 schreef picodealion het volgende:
Dat vind ik nog vrij hoog verbruik hoor, maargoed.
Morgen hoor ik of de verwachte financiële meevaller doorgaat, dan ga ik eens rustig rondkijken naar wat ik eigenlijk wil. Heb je veel haast om 'm te verkopen SD?
Verlengde achterbrug jongeuhquote:Op zondag 14 juli 2013 13:59 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit lijkt mij ook wel leuk speelgoed om mee te gaan baggeren
misschien wil Anne het wel doen. die heeft nu ervaringquote:Op zondag 14 juli 2013 22:10 schreef Sounddragon het volgende:
Eigenlijk moet ik hem effe poetsen, want er zit een shitload aan hars op zag ik vanmiddag![]()
quote:Op zondag 14 juli 2013 23:07 schreef Salatrel het volgende:
[..]
misschien wil Anne het wel doen. die heeft nu ervaring
Dan is het nog falender. Wat doe je dan op de snelwegquote:
quote:Op maandag 15 juli 2013 08:44 schreef Anne het volgende:
Bij je laatste edit had je nog een spatie tussen [ img] en de url.
Wat je voor de rest hebt gedaan weet ik niet:
[ afbeelding ]..
Vet illegaal, wegmisbruikerquote:Op maandag 15 juli 2013 08:27 schreef Anne het volgende:
Eindelijk ging die lamlul aan de kant en kon ik gewoon weer 140 km/h rijden
op water en broodquote:Op maandag 15 juli 2013 09:14 schreef Anne het volgende:
[..]
10 km/h te hard(exclusief correctie) ! Crimineel dat ik ben.
Meteen keihard aanpakken, dat dit kan in Nederland!quote:Op maandag 15 juli 2013 09:14 schreef Anne het volgende:
[..]
10 km/h te hard(exclusief correctie) ! Crimineel dat ik ben.
Hier reed ik gister langs, had 120 km/h op de teller waar 100 toegestaan. Ik liet m'n gas nog los (reed niks achter me, dus geen gevaarlijke situaties door eventueel plotseling remmen). Ik hoop dat ik genoeg afgeremd was toen ik er langs kwamquote:radar ut a27 gorinchem ri utrecht thv hmp 69.7 bij knpt lunetten 14/07/13 14:38:00
En dan heb ik ook nog een MF stickerquote:Op maandag 15 juli 2013 09:27 schreef Dekatria het volgende:
"Die zit op het FOK!-forum, en dan weten we al meteen watvoor vlees we in de kuip hebben."
Carbs schoonmaken? Anders ontsteking controleren.quote:Op maandag 15 juli 2013 10:24 schreef 1517 het volgende:
Mijn alp heeft weer iets nieuws verzonnen. Hij start soms lastig, lijkt alsof hij niet helemaal rond gaat..
Soms start hij in 1 keer, soms met choke en soms met choke + flink aan het gas jengelen.
Zou dit aan te weinig brandstof liggen of aan mijn startmotor
Wat een idioot. Zoiets win je ook echtquote:Op maandag 15 juli 2013 10:44 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
http://www.skoften.net/in(...)agt_automobilist_uit
Watvoor stofzuiger zit die gast op?quote:Op maandag 15 juli 2013 14:55 schreef KneusTeun het volgende:
Zo mooi! wat zou die vrouw denken? (ga ik er vanuit dat ze hem hoort)
1000rr in londen... de dwaasquote:
Dat zou zomaar eens kunnen!quote:Op maandag 15 juli 2013 16:10 schreef Dekatria het volgende:
Ik? Ik heb geen pilletjes.
Misschien is dat ook het probleem!
Die is goed plat.. schade is iig hoger als de aanschaf van een net ontharste GTR1000quote:Op maandag 15 juli 2013 16:51 schreef picodealion het volgende:
De foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou (mits je de ruimte hebt) het ding uit elkaar trekken voor de onderdelen; zou je verbazen wat je er dan nog voor terugvangtquote:Op maandag 15 juli 2013 17:13 schreef picodealion het volgende:
Joh.
Ik heb nog geen vast besluit genomen maar ik neig er toch naar de nét iets mooiere 58L variant van dezelfde fiets te kopen (in zwart/goud) en dan gewoon onderdelen uit te wisselen. Gezien mijn gloednieuwe banden en algehele tevredenheid over de XJ vind ik dat toch verstandiger dan deze voor een paar stuivers weg te doen en iets nieuws te kopen. Ga ik wel terug van 1:19 naar 1:17 volgens wiki.
Ik denk niet dat het hem verboden is gesteld om de stad verlatenquote:
Ironisch genoeg is het missende knipperlicht dezelfde die ik in April al moest vervangen.quote:Op maandag 15 juli 2013 17:18 schreef Salatrel het volgende:
Met een Yamaha weet je tenslotte nooit wanneer je een knipperlicht moet vervangen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |