Ik ben +/- 10 cm groter, dus dan ga ik het maar niet eens proberenquote:Op woensdag 10 juli 2013 16:37 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik ben er stiekem ook wel wat groot voor (terwijl ik 'maar' 1.83 ben). Als ik op de FZ stap dan heb ik toch meer het idee dat ik er comfortabel op zit. Maar de wendbaarheid van die SRX is heerlijk voor stadritjes of naar het strand.
Die past er zeker niet in hoorquote:Op woensdag 10 juli 2013 22:29 schreef Salatrel het volgende:
[..]
wellicht dat SD dit even wil testen
Dat snap ik echt niet, hoe hou je dat vol?quote:Op donderdag 11 juli 2013 10:47 schreef The6thgate het volgende:
Ik wil ook motorrijden! Vorig jaar m'n rijbewijs gehaald, maar helaas nog niet genoeg geld omdat reisjes en verhuizen prioriteit hadden sindsdienHet kriebelt wel weer als een malle.
Over een paar weken maar een dagje een motor huren. Ben wel geinteresseerd in de Honda CB500S/X dus wordt het gelijk even een proefritjeAan de andere kant denk ik dat ik volgend jaar eerst een budget motor ga kopen wegens gebrek aan fatsoenlijke stalling.
Wel nice, maar niet zo slim idd.quote:
Je kan ook al precies raden waar het mis gaat. Landweggetjes, no problem, maar zodra hij interessant wil gaan doen met geitepaadjes is'ie de sjaak.quote:
Ik vind nog steeds dat je triples bouwen aan Triumph moet overlaten, die doen dat immers al sinds jaar en dag. Dit blok heeft straks ongetwijfeld weer kinderziektes.quote:Op donderdag 11 juli 2013 12:09 schreef Salatrel het volgende:
[ afbeelding ]
links de nieuwe 3cilinder van Yamaha en rechts een nog niet eerder gespotte 2 cilinder van ongeveer 900cc (opvolger van de motor die in de TDM zit?)
tja als iedereen zo zou denken reden we steam powered motorenquote:Op donderdag 11 juli 2013 12:36 schreef Dekatria het volgende:
Dit blok heeft straks ongetwijfeld weer kinderziektes.
Je begrijpt wel wat ik bedoel - er zal eerst een paar jaar overheen moeten voor het die befaamde Japanse betrouwbaarheid kan bezigen. Ondertussen zit Triumph ook niet stil.quote:Op donderdag 11 juli 2013 14:33 schreef Salatrel het volgende:
[..]
tja als iedereen zo zou denken reden we steam powered motoren
ik hoef voorlopig nog geen nieuwe fiets dus komt goed uitquote:Op donderdag 11 juli 2013 14:34 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je begrijpt wel wat ik bedoel - er zal eerst een paar jaar overheen moeten voor het die befaamde Japanse betrouwbaarheid kan bezigen. Ondertussen zit Triumph ook niet stil.
Preaching to the choir.....quote:Op donderdag 11 juli 2013 11:10 schreef Yreal het volgende:
Weer even met de fzr op stap. Toch wel een erg fijne snelweg motor...
Ik volgens mij wel eens van Anne gehoord dat het normaal schijnt te zijn in .de dat ze snoepies meesturen als je wat op Iebee hebt gekauft.quote:Op donderdag 11 juli 2013 17:01 schreef Salatrel het volgende:
[..]
echt he die beertjes waren het eerste wat ik uitpakte![]()
gewoon bij offtheroad besteldquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel eens van Anne gehoord dat het normaal schijnt te zijn in .de dat ze snoepies meesturen als je wat op Iebee hebt gekauft.
Dat is ook Duits heahquote:
oh echtquote:Op donderdag 11 juli 2013 19:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat is ook Duits heah.
Het is in ieder geval iets typisch Duits om Haribo snoepjes mee te sturen.
Had ik laatst ook jaquote:Op donderdag 11 juli 2013 18:18 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik volgens mij wel eens van Anne gehoord dat het normaal schijnt te zijn in .de dat ze snoepies meesturen als je wat op Iebee hebt gekauft.
[ ] geschiktquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
10 augustus sta ik op het Sziget festival in Boedapest hard te feesten. Helaasch weer geen rit...
Als ik de keuze had dan wist ik het ook welquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
10 augustus sta ik op het Sziget festival in Boedapest hard te feesten. Helaasch weer geen rit...
quote:Op donderdag 11 juli 2013 21:56 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als ik de keuze had dan wist ik het ook wel
oh wacht effe, ik heb een fzs 600quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Preaching to the choir.....
FZR
Hint: http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
Sziget wil ik ook nog een keer heen, lijkt me heel erg vetquote:Op donderdag 11 juli 2013 20:41 schreef Danger.Mouse het volgende:
ligt er een beetje aan waar je hem neer zetquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:18 schreef staticdata het volgende:
Wordt parkeren op de Stoep in Rotterdam gedoogd? Zal haast wel maar hoor graag de ervaringen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 09:57 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ligt er een beetje aan waar je hem neer zetzou hem niet midden op de lijnbaan zetten
Nee weet het, maar wilde even voor oordoppen gaan, dus dan zou het voor de winkel zijn. Maar die jongens daar hebben natuurlijk vlugge vingertjesquote:Op vrijdag 12 juli 2013 10:15 schreef Salatrel het volgende:
[..]
daar zou ik hem sowieso niet graag op straat laten staan of het nou gedoogd is of niet![]()
Yep, zolang je maar niet in de weg staatquote:Op vrijdag 12 juli 2013 08:18 schreef staticdata het volgende:
Wordt parkeren op de Stoep in Rotterdam gedoogd? Zal haast wel maar hoor graag de ervaringen
Doorwaaier? Nette jas verder voor dat geld.quote:Op donderdag 11 juli 2013 22:39 schreef klawie het volgende:
[ afbeelding ]
nieuwe jack 4 tientjes bij motozoom stuk veiliger als een tshirt
http://www.nu.nl/binnenla(...)val-motorrijder.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef Yreal het volgende:
Net wel een ernstig ongeluk gebeurd op de a20. Ik zag een harley, trauma heli en een 14% gebakje...
FZR was toch de voorloper van de YZF meen ik?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Preaching to the choir.....
FZR
Hint: http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
ik stond uiteindelijk vooraanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)val-motorrijder.html
Haha! Moooooooiquote:
Ben wel benieuwd naar de toedracht.quote:
Ai dat klinkt wel heel naarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Yreal het volgende:
Maatje van mij moet een jaar revalideren na zijn crash van gisteren ... Fack..
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
oja in twente staat het hek los ipv open
Think before you leapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Yreal het volgende:
Maatje van mij moet een jaar revalideren na zijn crash van gisteren ... Fack..
In Limburg ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
Was je toevallig in ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
ja, vondt ik ook nu nog een spijkerbroekje erbij en dan rij ik veilig rondquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doorwaaier? Nette jas verder voor dat geld.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar om volgekalkt te worden
gaat er nog iemand mee deka??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar om volgekalkt te worden
De linker is de helm die ik dagelijks gebruik. De rechter wordt tenslotte geveild, dus dan moet ik wel een eigen helm hebbenquote:
Meten is weten. Ik zou wel iets van een plank gebruiken ivm doorzakken van de deurpost.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Piles het volgende:
Vraagje voor de kenners: ga ik hier een motor naar binnen krijgen, of is dat echt onmogelijk?
Uiteraard, maar met een motor door zo'n gangetje zou wel te doen zijn?quote:
Que?quote:Ik zou wel iets van een plank gebruiken ivm doorzakken van de deurpost.
Ligt er een beetje aan wat voor motor, maar dat had je vast zelf ook al bedachtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Piles het volgende:
Vraagje voor de kenners: ga ik hier een motor naar binnen krijgen, of is dat echt onmogelijk?
Grote foto
Mijn berging is de deur rechtuit en groot genoeg. Alleen deur/gang lijkt me lastig worden.
Woensdag eindelijk mn rijbewijs afhalen, dus nu rondkijken voor een motorMorgen alvast maar voor kleding shoppen
De deur die naar binnen opengaat lijkt me wel lastig. Beperkt de breedtequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, maar met een motor door zo'n gangetje zou wel te doen zijn?
[..]
Que?
Filerijden jongeuhquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:16 schreef Piles het volgende:
Uiteraard, maar met een motor door zo'n gangetje zou wel te doen zijn?
Als je enkel met je motor over die deurpost heenrijdt leunt er even 100 kilo op een klein gebied op die deurpost, kan je wellicht gezeik mee krijgen. Een brede plank verspreid dat gewicht over een groter gebied, en maakt bovendien de drempel makkelijker om overheen te rijden.quote:Que?
Als ik op een deurpost ga staan leunt er ook even 100 kilo op een klein gebied. Moet ik nu voortaan ook een plank op de deurpost leggen als ik er op stap?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:25 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Filerijden jongeuh
[..]
Als je enkel met je motor over die deurpost heenrijdt leunt er even 100 kilo op een klein gebied op die deurpost, kan je wellicht gezeik mee krijgen. Een brede plank verspreid dat gewicht over een groter gebied, en maakt bovendien de drempel makkelijker om overheen te rijden.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:37 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Als ik op een deurpost ga staan leunt er ook even 100 kilo op een klein gebied. Moet ik nu voortaan ook een plank op de deurpost leggen als ik er op stap?
Lijkt me dat die deurpost niet zweeft boven de grond maar gewoon ergens op ligt. Als je een motor naar binnen rijdt zou dat geen problemen mogen opleveren lijkt mij?
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:37 schreef Tankiej het volgende:
Als ik op een deurpost ga staan leunt er ook even 100 kilo op een klein gebied. Moet ik nu voortaan ook een plank op de deurpost leggen als ik er op stap?
Is betonnen dorpel volgens mij ja, die gaat vast niet kapotquote:Edit:
Daarnaast lijkt de onderkant ook nog van steen/beton te zijn?
Voorkomen is beter dan genezen enzoquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:37 schreef Tankiej het volgende:
[..]
Lijkt me dat die deurpost niet zweeft boven de grond maar gewoon ergens op ligt. Als je een motor naar binnen rijdt zou dat geen problemen mogen opleveren lijkt mij?
Als ik mijn Alp met dat brede stuur hier in krijgquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Piles het volgende:
Grote foto
Mijn berging is de deur rechtuit en groot genoeg. Alleen deur/gang lijkt me lastig worden.
Woensdag eindelijk mn rijbewijs afhalen, dus nu rondkijken voor een motorMorgen alvast maar voor kleding shoppen
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:41 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Voorkomen is beter dan genezen enzomaar zal wel loslopen. Ik denk, ik zeg het ff.
Ah, primaquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:47 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Als ik mijn Alp met dat brede stuur hier in krijg
[ link | afbeelding ]
dan moet dat bij jou ook wel lukken
De deur is hier ook erg smal en ik moet de motor schuin zetten en met het stuur van links naar rechts bewegen.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:56 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
FZR was toch de voorloper van de YZF meen ik?
Wist het niet meer zeker.quote:
Heb je gedaan dan?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef picodealion het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Schade valt bij nader inspectie mee, mijn vrienden hadden wat overdreven. Uiteraard weer een en ander kapot/weg (stuurgewicht, knipperlicht, voetsteuntjes rechts) en wat kuipschade maar dat overleeft 'ie allemaal wel.
Grootste probleem is de voorvork, die ongeveer 45 graden is gebogen. Met het stuur recht rijd ik een lekker strak bochtje naar rechts. Of het voorwiel en alles daarbij nog goed is ga ik later eens rustig bekijken. Zal al met al toch nog wel in de kosten lopen voor zo'n goedkope motor, dus wie weet maak ik er een hobbyprojectje van en neem ik een vervanger in de tussentijd.
Zelf gaat het weer wat beter, maar ik heb toch echt veel last van mijn nek. Snel maar even naar de huisarts, en in de tussentijd lekker veel plat liggen. Foto's komen wel als ik weer fatsoenlijk achter de pc kan zitten.
Hoezo een grafding? Je bent zeker weer te lang?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:51 schreef Yreal het volgende:
[ afbeelding ]
rondgereden op deze vandaag. Wat een grafdingMaar hijs wel mooi
niet lullig bedoeld hoor maar een motor die 2 keer de greppel in is gevlogen zou ik proberen in onderdelen te verkopen want ik zou er persoonlijk niet meer op gaan rijden zeker niet zoals je de voorkant omschrijftquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:34 schreef picodealion het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Schade valt bij nader inspectie mee, mijn vrienden hadden wat overdreven. Uiteraard weer een en ander kapot/weg (stuurgewicht, knipperlicht, voetsteuntjes rechts) en wat kuipschade maar dat overleeft 'ie allemaal wel.
Grootste probleem is de voorvork, die ongeveer 45 graden is gebogen. Met het stuur recht rijd ik een lekker strak bochtje naar rechts. Of het voorwiel en alles daarbij nog goed is ga ik later eens rustig bekijken. Zal al met al toch nog wel in de kosten lopen voor zo'n goedkope motor, dus wie weet maak ik er een hobbyprojectje van en neem ik een vervanger in de tussentijd.
Zelf gaat het weer wat beter, maar ik heb toch echt veel last van mijn nek. Snel maar even naar de huisarts, en in de tussentijd lekker veel plat liggen. Foto's komen wel als ik weer fatsoenlijk achter de pc kan zitten.
Ook, en ik moet opmerken dat er een 25kw setje inzat, dus dat kreng was niet vooruit te brandenquote:Op vrijdag 12 juli 2013 20:43 schreef JK het volgende:
[..]
Hoezo een grafding? Je bent zeker weer te lang?
Ik heb op de naked gereden en vond het best een fijn ding. Ik had 'm zo kunnen hebben in mijn poule... het is alleen dat ik geen fan ben van 4-cilinders, omdat die dingen gewoon vragen om knetterhard mee te gaan. Ondanks dat ik al een jaar of 13 op de motor zit, moet het gewoon los gaan.
Ohja, jij zit nog met het lichte rijbewijs he. Nee, dan is er geen donder aan. Ga er maar eens op rijden als ie vol vermogen heeft. Is ie nog vrij tam, maar nog best leuk voor als je niet meteen je rijbewijs wilt inleveren (al is dat wel heel goed mogelijk). Prima beginnersding.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:22 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ook, en ik moet opmerken dat er een 25kw setje inzat, dus dat kreng was niet vooruit te branden
Ik heb ook de halve kuip wel eens bereden, die was toch leuker. Maar ik ben ook wel heel blij dat ik gewoon een wat tammere motor heb. Ookal is het rijden met andere niet heel spannend, maar voor het rijbewijs is het wel goed.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 21:23 schreef JK het volgende:
[..]
Ohja, jij zit nog met het lichte rijbewijs he. Nee, dan is er geen donder aan. Ga er maar eens op rijden als ie vol vermogen heeft. Is ie nog vrij tam, maar nog best leuk voor als je niet meteen je rijbewijs wilt inleveren (al is dat wel heel goed mogelijk). Prima beginnersding.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |