http://www.nu.nl/binnenla(...)val-motorrijder.htmlquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:51 schreef Yreal het volgende:
Net wel een ernstig ongeluk gebeurd op de a20. Ik zag een harley, trauma heli en een 14% gebakje...
FZR was toch de voorloper van de YZF meen ik?quote:Op donderdag 11 juli 2013 18:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
Preaching to the choir.....
FZR
Hint: http://www.marktplaats.nl(...)sortOrder=increasing
ik stond uiteindelijk vooraanquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:54 schreef Tankiej het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)val-motorrijder.html
Haha! Moooooooiquote:
Ben wel benieuwd naar de toedracht.quote:
Ai dat klinkt wel heel naarquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Yreal het volgende:
Maatje van mij moet een jaar revalideren na zijn crash van gisteren ... Fack..
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
oja in twente staat het hek los ipv open
Think before you leapquote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:18 schreef Yreal het volgende:
Maatje van mij moet een jaar revalideren na zijn crash van gisteren ... Fack..
In Limburg ook.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
Was je toevallig in ?quote:Op vrijdag 12 juli 2013 12:52 schreef Salatrel het volgende:
ja, vondt ik ook nu nog een spijkerbroekje erbij en dan rij ik veilig rondquote:Op vrijdag 12 juli 2013 11:52 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Doorwaaier? Nette jas verder voor dat geld.
quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar om volgekalkt te worden
gaat er nog iemand mee deka??quote:Op vrijdag 12 juli 2013 16:48 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Klaar om volgekalkt te worden
De linker is de helm die ik dagelijks gebruik. De rechter wordt tenslotte geveild, dus dan moet ik wel een eigen helm hebbenquote:
Meten is weten. Ik zou wel iets van een plank gebruiken ivm doorzakken van de deurpost.quote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Piles het volgende:
Vraagje voor de kenners: ga ik hier een motor naar binnen krijgen, of is dat echt onmogelijk?
Uiteraard, maar met een motor door zo'n gangetje zou wel te doen zijn?quote:
Que?quote:Ik zou wel iets van een plank gebruiken ivm doorzakken van de deurpost.
Ligt er een beetje aan wat voor motor, maar dat had je vast zelf ook al bedachtquote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:06 schreef Piles het volgende:
Vraagje voor de kenners: ga ik hier een motor naar binnen krijgen, of is dat echt onmogelijk?
Grote foto
Mijn berging is de deur rechtuit en groot genoeg. Alleen deur/gang lijkt me lastig worden.
Woensdag eindelijk mn rijbewijs afhalen, dus nu rondkijken voor een motorMorgen alvast maar voor kleding shoppen
De deur die naar binnen opengaat lijkt me wel lastig. Beperkt de breedtequote:Op vrijdag 12 juli 2013 19:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Uiteraard, maar met een motor door zo'n gangetje zou wel te doen zijn?
[..]
Que?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |